אין ניסים
שלום! אין ניסים כרטיס הנסיעה במחיר נמוך (נדמה לי 3.50 שח במקום 5.20 שח לנסיעה עירונית ) מאלץ את המפעיל להוריד שכר לעובדים עד שהעובדים משביתים והשרות מופסק ,יכול להיות שהניהול כושל במקצת איני יודע ,אבל נראה יותר שהמכרז הזה לא ניבדק ע"י משרד ההתחבורה וזו התוצאה
אין ניסיםשימו לב דרומיים
הנה כתבה מעיתון "הארץ" מהיום: עדכון אחרון - 2004/12/07 03:49:10 באוצר בוחנים החלפת מפעיל התחבורה הציבורית מטרודן בב"ש במשרד האוצר בוחנים בימים אלה אפשרות להחליף את מפעיל התחבורה הציבורית בבאר שבע, חברת מטרודן באר שבע, שנקלעה לקשיים פיננסיים ונהגיה שובתים זה כמה שבועות. בכירים באוצר קיימו שיחות בעניין עם בכירים בחברות התחבורה הציבורית האחרות. מטרודן באר שבע הוקמה ב-2003 על ידי החברות נהור נתיבי תחבורה, תור בוס, מכשירי תנועה ואתגל אחזקות. נהור היא בבעלות חברת דן. תור בוס, מכשירי תנועה ואתגל הן בעלות המניות בחברת מטרופולין תחבורה ציבורית, המפעילה 11 קווי אוטובוס בקו תל אביב-באר שבע. מטרודן מפעילה כ-90 אוטובוסים ב-19 קווים בבאר שבע החל בדצמבר 2003, לאחר שזכתה בזיכיון להפעלת קווי התחבורה העירוניים בעיר. מטרודן התחייבה לשלם למדינת ישראל תמלוגים שנתיים בסך 21 מיליון שקל עבור הזיכיון. בימים אלה מנסים בחברה להגיע להסדר עם האוצר להורדת הסכום, כדי שהחברה תוכל להמשיך לפעול. הפסדי החברה בגין הפעלת קווי השירות צפויים להסתכם בכ-9 מיליון שקל ב-2004. בעקבות ההפסדים מבקשת החברה מהאוצר להפחית את היקף התמלוגים בכ-6 מיליון שקל בשנה. בעקבות העברת הקווים לזכיין פרטי הוזלו תעריפי הנסיעה בבאר שבע בכ-5.5%. נהגי מטרודן הכריזו על שביתה כללית לפני כמה שבועות עקב סירובה של ההנהלה לחתום עמם על הסכם עבודה קיבוצי. הנהגים דורשים מההנהלה לבטל את הסכמי העבודה האישיים שנחתמו עם הנהגים. מקורות בענף העריכו כי בשל מדיניות החשב הכללי באוצר ומצבה הפיננסי של מטרודן, לא יהיה זה מפתיע אם יעבירו את פעילות החברה לאחת מחברות האוטובוסים הגדולות. ממטרודן נמסר שלחברה הסכם לשש שנים עם המדינה וכי היא מתעתדת לעמוד בהסכם ולשרת נאמנה את תושבי העיר, כפי שעשתה עד כה. בחברה אמרו כי אין עוררין על המשך פעילותה של החברה בעיר.
שלום! אין ניסים כרטיס הנסיעה במחיר נמוך (נדמה לי 3.50 שח במקום 5.20 שח לנסיעה עירונית ) מאלץ את המפעיל להוריד שכר לעובדים עד שהעובדים משביתים והשרות מופסק ,יכול להיות שהניהול כושל במקצת איני יודע ,אבל נראה יותר שהמכרז הזה לא ניבדק ע"י משרד ההתחבורה וזו התוצאה