שימו לב לריקוד...

גיל1976

New member
אה, סליחה! אל תיכנס לי לצלחת!

זה לא שיש שם באמת מה לראות
 

© RoNa

New member
בחודשים האחרונים אילפנו כלב נחייה

נפרדנו ממנו לפני שבועיים בערך
הוא למד כל דבר, גם המורכב ביותר, תוך מספר דקות! הוא גאון ויהיה כלב נחייה לתפארת העיוורים. הוא עשה כל דבר ברצון והיה מאוד מרוצה, כי ידע שהוא מקבל יחס חיובי וצ'ופרים לרוב. יש סוגי כלבים שעבורם זה משחק והם אוהבים לרצות את הבעלים ולשחק. יש סוגי כלבים יותר קשים לאילוף, ואותם לא תראי עושים דברים כאלה מן הסתם. בתמונה ברדלי עם מוצץ שמצא, או אולי גנב?
לימדנו אותו להחזיק אותו בקצה, כמו שצריך להחזיק מוצץ ולא ללעוס אותו כמו שאהב (לעס הכל). מלך הכלב הזה!
 

© RoNa

New member
צודק במקרה הזה

יש סוגי כלבים שמאוד קל לאלף אותם לעשות את הדברים האלה. הם יודעים שהם יקבלו צ'ופרים והמון המון חיזוקים חיוביים ופינוקים, ולכן עבורם זה כייף גדול. חלק ממשחק. רואים שהכלב מבסוט ומאושר.
 
בהתחלה קראתי

ודילגתי. ואז ראיתי אירוע מקסים, עם כלב מאושר. ושאלתי את עצמי איך הגעת לזה. אין תשובות טובות. אז חייה בללה ללה לנד ? כאילו צימחונית, טבעונית, נגד עור, ביצים, ותמונות של בעלי חיים ?
 

Fluffy Cloud

New member
טוב נו. מה חשבתי לעצמי. להביע דיעה בפורום../images/Emo13.gif

לא אמרתי שהכלב לא מאושר. אמרתי - שאני לא אוהבת שמאלפים חיות לצורך בידור. אז בוא גרי ונוציא הכל מפרופורציות כי משעמם לנו. טוב?
כפרה עליך. אני לא יודעת מה זה ללה ללה לנד. אני צמחונית. אני לא טבעונית. אני אוהבת פיצה. פיצה זה עם גבינה. אני לא משתמשת במוצרי עור או מוצרי קוסמטיקה שנוסו על חיות. אני נגד ניסויים בבע"ח (במיוחד אלו לצורך תכשירים קוסמטיים). אני אוהבת תמונות של בע"ח. גם מצלמת אותם הרבה. אני לא עושה את זה בשבילך. אני עושה מה שמרגישה שנכון, שלם וטוב לי, ובזה אני מאמינה שאני משפיעה גם על הסביבה. אם צורת החיים שלי לא מקובלת עליך מכל סיבה שהיא... זה בסדר.
 
כתבתי את זה

ליפני שקראתי את כל השרשור. אח"כ חשבתי לשלוח הודעה נוספת - אבל דילגתי. אז עזבי.
 

rarg

New member
לא ידעתי שיש "רוקדים עם כוכבים- חיות"

מתי הצ'ה צ'ה צ'ה?
 

העין3

New member
הלוווווווווווווווווו תרגעווווווווווווווו

אף אחד לא התעלל כאן בכלב ... הכלב אוהב את הריקוד ובישבילו זה משחק !!! הכלב מצידו מקבל צומי בלי הפסקה מהבעלים שלו ובעלת הכלב מקבלת צומי מהקהל ... אז לכולם זה משתלם בסוף ... חלק מהשירות הצבאי שלי עבדתי עם כלבים וגם שנים אחרי הייתה לי מספרת כלבים .... יותר גרוע זה רוב הכלבים שמסתובבים בארץ מקוצצים ומבויישים... כלבים רבים נפצעים בתספורת מספרים לא מקצועיים זאת התעללות !!! אנשים שמגדלים כאן בארץ כלבי שלג וחורף הם המתעללים הכי גדולים בבעלי חיים... והמתעללים הגדולים ביותר בארץ הם התאחדיות של גזעים שהורגים כל כלב שיש לו פגם ואפילו פגם צבע ואם לא מקבלים את ההוראה שלהם הם פוסלים שגר (המלטה) שלם ולא נותנים לו תעודות במיוחד בבוקסרים ששם אפילו פוסלים שגר אם יש יותר מידי גורים ...
 
רק עכשיו אחרי שהבנתי

שאני לא הולכת לצפות בהתעללות, פתחתי את הסרטון המקסים הזה. הכלב הזה נראה הכי מאושר בעולם, והקפיצה הזאת בסוף, איזה מתוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה