שימו לב לריקוד...

Fluffy Cloud

New member
אתה לא מבין אותי.

אתה יותר מידי עסוק בלהוכיח לי שאני טועה מאשר בלהבין מה אני חושבת ולהעביר את המחשבות שלך. אני לא מתייחסת לעניין "ניצול בעלי חיים למען מטרות אנושיות". אני מתייחסת למצב כמו שהוא. היות ועובדתית יש כלבים במשטרה, יש כלבי נחייה, יש כלבי "בידור" - אז הסוג הזה של שימוש בכלבים לבידור לא נעים לי. אני לא הולכת להיסטוריה ולמחות על כל קשר אי פעם שהיה לאדם עם כלבו ומה מניעיו. אני מדברת על ה ק י י ם. אם אתה רוצה לשנות את זה כי זה מאוד מפריע לך. בהצלחה. אולי אני אפילו אצטרף אליך. נכון, זה מאוד מתסכל, אבל החמור שיסחוב את עגלת האבטיחים (בעונה) יעשה את זה גם מחר, גם מחרתיים. זה עצוב, אבל זה קיים. למה? זו כבר שאלה אחרת. רק הרחקת קצת עם זה. לא ברורה לי הדוגמא "לשכנע" כלב. אם לכלב יש חושים מעולים שאין אותם לבנאדם או למכונה, אז משתמשים בו, נכון. באסה. אולי עדיף שכלב יעזור לנכים, ויזכה לאהבה וחברות בחזרה, מאשר שיהיה נטוש בסמטת רחוב רעב ועייף? הכלב כבר כאן. הוא כבר נולד. אז כן, עדיף לאמץ אותו תוך כדי שמכתיבים לו שיגרה (איפה יחיה מה יאכל וכו') מאשר שימות בכביש/התעללות. כלב עצמאי לא יודע לגמרי לדאוג לעצמו, ולספק לעצמו את הצרכים שלו. מה רע שבנאדם מאפשר לו את זה? אתה בעצמך מגדל בעלי חיים. מה לא בסדר בלהגדיר לכלב שיגרה? זה לא זאב. זה לא אריה בג'ונגל. זה כלב מבויית. בעולם המודרני של היום יהיה לכלב רחוב לא פשוט לשרוד. מה רע בעסקת חבילה הזו של "אני אשחק איתך לפני ואחרי העבודה כשאהיה בבית" תמורת אהבה אינסופית הדדית? חוץ מזה, יש אנשים עושים פשרות והתאמה של החיים שלהם לגידול ילדים ובע"ח. מה רע בזה? זה שווה הכל. מה לעשות שצריך ללכת לעבודה, כדי לממן את ההוצאות השוטפות של בעלי החיים הביתיים?
אני בסה"כ אמרתי שאני לא אוהבת סרטונים כאלה. מה קרה?
 

גיל1976

New member
אני לא מבין את המטרה של המשפט הראשון שלך

אבל שיהיה. בכל מקרה אני לא מנסה להוכיח לך שאת טועה, אלא מנסה לפתח דיון של דעות. בפורום. אני לא מצליח להבין את הלוגיקה של החשיבה שלך. מצד אחד לא נעים לך לראות כלב שנראה שמח ומכשכש בזנבו כשהוא באינטרקציה עם בעליו. מצד שני את מקבלת בנוחות כלבים שמסכנים את חייהם בצבא ובמשטרה. התחושה שלי שלא נוח לך לראות סרט כזה כי מנקודת מבט שלך כבן אדם זה סוג של ניצול, כי זה למטרה בידורית. אבל עושה רושם שאת לא מנסה להסתכל על זה מנקודת מבט של הכלב. זה מה שלא ברור לי. לי הרבה פחות נוח להסתכל על כלב שמסכן את חייו כדי להגן על חיי בני אדם, מאשר על הכלב שבסרטון הנ"ל. "היות ועובדתית יש כלבים במשטרה" גם עובדתית יש כלבי "בידור" כמו זה שבסרטון. הדיון הוא לא על מה קיים או לא קיים, מה בר שינוי ומה לא. הדיון הוא למה לא נוח לך לראות כלב שנראה שמח (לא שאני מנסה לשנות את דעתך, בסה"כ מנסה להבין את הלוגיקה מאחורי זה. כמו כל דיון שיש פה בפורום...) "אולי עדיף שכלב יעזור לנכים, ויזכה לאהבה וחברות בחזרה, מאשר שיהיה נטוש בסמטת רחוב רעב ועייף?" זה לא הדיון. זה טריוואלי. באותה מידה למה את לא אומרת "אולי עדיף שכלב יעשה הופעה עם בעליו באופן בידורי מאשר שיהיה נטוש בסמטת רחוב רעב ועייף?" לא אמרתי שיש בעיה עם שיגרה של כלב, שמוכתבת לו ע"י בעליו. להיפך, אני טוען שכלב כבע"ח מבוית מלכתחילה אין לו חופש מוחלט, וגם אם בעליו בוחר לעשות איתו הופעות בידור ולקבל על זה כסף (כל עוד זה גם תורם לכלב ולקשר שלו עם בעליו) אין בזה שום פסול בעיניי. יש לי בעיה כשזה לא תורם לכלב, כמו למשל סיכון חייו ע"מ להגן על חיי בני אדם. זה לא תפקידו. ולהסתכל בהערצה על כלב שמת תוך הצלת חיי אדם זו צביעות בעיניי. כפו עליו לסכן את חייו. את בסה"כ אמרת שאת לא אוהבת סרטונים כאלה, ואני בסה"כ תהיתי למה ורציתי לפתח על זה דיון. בפורום. מה קרה?
 

Fluffy Cloud

New member
כנראה שנאלץ להסכים שלא להסכים ../images/Emo13.gif

תראה, גם אני לא תמיד מבינה את דעתם של אחרים, אבל אני מקבלת שזו דעתם. במקרה זה אני עוד תכף אחשוב שאתה כועס עלי. אם אני חושבת אחרת ממך, יכול להיות שלעולם לא תבין. וזה בסדר. אבל רגע. קודם כל יש כאן חוסר דיוק, שלא לדבר על עיוות רציני. אני לא אמרתי או אפילו רמזתי שלא נעים לי לראות כלב שמח . זה יותר ברור עכשיו? לא אמרתי גם שאני מקבלת בנוחות את עצם עבודתם של כלבים במשטרה. נוח לי מאוד לראות כלב שמח. מאוד. נוח לי בכלל לראות דברים שמחים. בלי התפלספות. אני כן חושבת למשל, על דוגמא שלא קשורה לסרטון ועולה לי מול העיניים - על הלבשת כלבים בבגדים ופפיונים עם כל מיני אביזרי קישוט מציקים, והנחייתם ללכת על שתיים למחיאות הקהל. לא נעים לי לראות את זה. אתה רוצה ללכת איתי אחורה עד שננסה למצוא את האינסטינקטים הטבועים בי גנטית עוד מתקופה האדם הקדמון? אפשר. בוא. לא נעים לי לראות את זה וככה. לא תמיד אני יודעת להסביר מילה במילה בדקויות זעירות את מה שאני מרגישה וחושבת. זה לא מפריע לי לנסות. אם אתה רוצה להוכיח אותי. לתפוס אותי בכל מילה. להקניט. בסדר. אבל אני לא בטוחה שזה יהיה נעים. לי, לך. ואתה יודע מה, אולי עדיף שכלב באמת יעשה הצגת ריקוד מאשר להיות מוכה/נטוש/אומלל בגשם בחוץ. הנה, מסכימה איתך. נתתי לך את הדוגמא הזו כי שאלת אותי לגבי כלבי משטרה/כלבים שנועדו לעזור לאנשים. אני לא חושבת שחיות קיימות כדי לבדר אותנו. אתה יכול להסכים, או לא להסכים. אתה לא יכול לקחת ממני את ההרגשה. אתה לא יכול לבטל אותה. אני עדיין ארגיש מה שארגיש, גם אם משהו לא נראה לך רציונלי בזה. וכמובן שמה שאני כותבת לך כרגע, אני גם אומרת לעצמי. כי יכול להיות שלפי התפיסה שלי והשקפת עולמי, אני לא אבין משהו אצלך. לכן צריך לעשות את ההפרדה. כל דבר שמוכח שתורם לקשר בין אדם לחיה, וזה קשר מועיל ולא פוגע, יש לו ערך חשוב בעיני. אני לא יודעת אם זה תמיד מדיד, אבל אפשר להרגיש אני משערת. אם אני אראה מאפיינים אצל כלב שמראים לי עד כמה שאני יכולה להבין, שהוא מאושר, אז סחטיין. עדיין, זה לא סותר את מה שכתבתי מההתחלה. שלא נעים לי לראות סרטון כזה, ושאני לא בעד אילוף למען בידור. אתה יכול להביא הרבה עובדות, תחושות, לשתף אותי, ללמד אותי. בסופו של דבר זו ההרגשה שלי. אני לא מסתכלת בהערצה על כלב שמת תוך כדי הצלת חיי אדם. אני מסתכלת בהערצה על מחלצי חיות בארץ ובעולם שמסכנים את עצמם למען הצלת החיות. שמפנים את זמנם לזה. שיש להם מודעות. שהיחס שלהם לבעלי חיים הוא לא פחות מלבני אדם. לכן אני לא מדברת פה בכלל על צביעות או על שחור/לבן. אני מעריצה את החברות המדהימה שיש בין בני אדם לבע"ח. כשם שאני מעריצה את הטבע. ואת המושלמות הנפלאה של הטבע, שאין בו רוע. עכשיו תשאל אותי מה זה "מושלמות" ונפתח ערוץ חדש לדיון?
אני אפילו לא יודעת אם המילה "להעריץ" ממש נכונה ומתאימה לי כרגע. אבל מחוץ לפורום יש לי עוד כמה דברים לעשות ולא תמיד יש לי את הזמן והחשק להתעמק ולמצוא את המילה המיוחדת שתמצא חן בעיניך ותרצה אותך. אני זורקת בגדול את מה שאני חושבת. יכול להיות שבמקרים מסויימים יהיה לי יותר יעיל לשבת ולחשוב עוד. ויכול להיות שלא, כשזה יוצא ישר מהבטן. אני לא מחפשת פה למצוא חן. או להתנחמד. או שיאהבו אותי כל הזמן. אני מחזיקה בדיעות מסויימות, נוטה להאמין שהן לא קיצוניות עד טירוף. אני לא צריכה אישור לזה. מי שלא נעים לא, יש לו את החופש המלא שלא לקרוא את הודעותיי. אני לא אשנה את דעתי כדי לספק מישהו. מה שכן, אני תמיד אוהבת ללמוד. אז לא, אני לא אוהבת סרטונים כאלה. ואתה תהית ופתחת דיון על זה. אני חושבת שקיבלת תשובה.
 

גיל1976

New member
את לא קולטת, הא?

אף אחד לא מנסה לשנות את דעתך - תירגעי. אני אתמצת את זה לניתוח לוגי פשוט: 1. "לא נעים לי לראות סרטון כזה" 2. בסרטון הזה יש כלב שמח השילוב של 1 ו-2 לא מסתדר לי עם "נוח לי מאוד לראות כלב שמח. מאוד.". סה טו. לא צריך להמשיך להתפלסף. נ.ב. לא דיברתי על פפיונים, אביזרי קישוט מציקים וכו'. כי הם מציקים לכלב. כי זה לא לטובת הכלב. ואני לא כועס עליך, זכותך לאיזו דעה שאת רוצה. את יכולה לוותר על משפטי ה"אני לא מחפשת פה למצוא חן". מיותר לגמרי. יכולה. לא חייבת. לא כופה עליך את רצוני.
 

Fluffy Cloud

New member
אם הייתי יודעת סינית הייתי מנסה לדבר איתך

כי בעברית זה לא הולך. ניסיתי להסביר לך ואני מתרשמת ממך שאתה אינטיליגנט אבל אתה לא יורד לסוף דעתי. ואני תוהה למה. אם הולך לך לאיבוד מפתח בסמטה אפלה, אתה לא הולך לחפש אותו ברחוב המואר ליד. אל תחפש איפה שלא תמצא. אני הסברתי את עצמי מצוין.
ווף ווף. אמרתי שאני לא אוהבת אילוף למטרות בידור. לא נעים לי לראות סרט שהכלב הוא אלמנט בידורי. אני מאוד אוהבת כלבים שמחים, ויכול להיות שהכלב בסרטון שמח. זה עדיין לא סותר את זה שאני לא אוהבת אילוף קרקסי. אתה יכול לחפש פרדוקסים עד מחר. גם אני לא כועסת עליך, אם כי אתה קצת מעייף
אני לא אוותר על אף משפט שאני מרגישה נכון לכתוב פה. תודה על העיצה בכל אופן.
 

גיל1976

New member
נו, שיהיה

העיקר שהסברת את עצמך מ-צ-ו-י-ן והבעיה היא אצל ה"אינטיליגנט", באופן תמוה ביותר. וכשעייפים - הולכים לישון. enjoy.
 

Fluffy Cloud

New member
אתה רוצה להגיד לי שעדיין לא הבנת???

אינטיליגנט זו מחמאה. זה לא נאמר בציניות. אתה צריך גרף? איך עוד אפשר להמחיש לך, יותר ברור ממה שעשיתי? מרימה ידיים. אני אלך לישון. בלילה. תודה.
 

גיל1976

New member
אינטיליגנט זו מחמאה

אבל את אומרת משהו שיותר דומה ל"בחיאת, איך אתה לא יורד לסוף דעתי? דווקא חשבתי שאתה אינטיליגנט". עזבי, סמנטיקה.
 

Fluffy Cloud

New member
לא אמרתי את זה בציניות, אמרתי בפליאה.

אתה פירשת את זה אחרת. זה יותר בסגנון של :"אוף, בחור חכם, למה אתה לא מבין?" אני חשבתי ועדיין חושבת שממש הסברתי את עצמי ברור. זה שהתנהגת באופן תמוה בעיני, לא הופך אותך ללא אינטיליגנט. כי אני חושבת, רק חושבת, שכן הבנת, אבל היה לך מצב רוח לחימתי. אולי השתמשת בתודעה ספציפית. פחות הוליסטית. סיפור אחר. מתח מיני, עזוב.
 

גיל1976

New member
נו, זה בדיוק הענין

(לוגיקה פשוטה כבר אמרנו?) 1. אני אינטיליגנט 2. הסברת את עצמך מצוין (אגב, מענין אותי לדעת איך אדם יכול לבחון את עצמו אם הסביר את עצמו מצוין או לא...) ולמרות זאת לא הבנתי. משמע - או ש-1 לא נכון, או ש-2 לא נכון... אני תמה ל-מה את מתכוונת ב-"התנהגת באופן תמוה בעיני". אני דווקא לא במצב רוח לחימתי. באמת ובתמים שלא הבנתי. סורי, עדיין אני לא מבין את הקשר בין אי-הנוחות שלך מפפיונים וקישוטים מציקים (ואני שותף לאי-הנוחות הזה) לבין התגובה הזאת כתגובה לסרטון שהוצג אולי בסוף תעזרי לי להגיע לתובנה שאני לא באמת אינטיליגנטי כמו שאולי נדמה
עוד מעט נעזוב.
 

Fluffy Cloud

New member
אוף 2#

בסה"כ היה סרטון של גברת רוקדת עם כלב. בסה"כ הגבתי שאני לא אוהבת שמאלפים כלבים לצורך בידור (ע"ע גם "תני לי יד! תני לי יד! תני לי יד!"). מפה לשם סחפת את זה (וגם אני תצרמתי את חלקי) לדיון על כלבי משטרה, נחייה, הצלה, התעללות, התעללות בקרקס, התעללות ליד הקרקס. או בקיצור, קרקס
נכון שאתה אדם מתמטי? למדתי לוגיקה באוניברסיטה, הזכרת לי למה אני לא אוהבת את זה. "התנהגת באופן תמוה בעיני" - נובע מתוך תחושה שאתה מתעקש לא להבין כי אולי חלילה בטעות תסכים עם איזה פרט. בלי עצבים. לא חייב להיות קשר בין כל דבר ודבר. 1. אני לא אוהבת אילוף חיה לשם בידור. 2. אני לא אוהבת כלבים שמקשטים אותם בפפיונים ושאר אלמנטים. 3. אני אוהבת לראות כלב שמח. 4. חם לי. 5. אני מתפשטת. 6. למה לא התפשטתי כבר קודם? 7. סקס יותר כייפי מצפייה בסרטוני כלבים מרקדים. 8. אתה אינטיליגנט חלקי. 9. הסברתי את עצמי מעולה וגרוע. 10. קצת קר לי עכשיו בפיטמות. 11. שאול. או שאולי. או שאול.
 

Fluffy Cloud

New member
יצא לי "תצרמתי" ../images/Emo6.gif

גם תרמתי. גם צרמתי. גם התחרמנתי. מוגש בחסות אג'קס כלורון, 4 פעולות בתכשיר אחד. לא נוסה על ארנבות.
 

Fluffy Cloud

New member
רגע, לגבי סעיף 2! חידוד.

אני לא אוהבת שאנשים מקשטים את הכלבים שלהם לפי מה שתיארתי בסעיף 2. את הכלבים אני אוהבת!!!
 

גיל1976

New member
אני לא אדם מתמטי

מבחינתי חלק מהותי בלנסות להבין אנשים זה לנסות להבין איך הם חושבים. לרוב זה ע"י כך שהם מתארים לי דעה או התנהגות שלהם, ואני מנסה להבין מהם למה. מצד אחד הסרטון מציג חיה שאולפה לשם בידור. מצד שני הסרטון מציג כלב שמח. לכן לא הבנתי (או מבין. או הבנתי.) איך 1 ו-3 יכולים להתקיים בו זמנית לגבי הסרטון. כלומר, אם אני מבין נכון, את בעצם אומרת "אני לא אוהבת את הסרטון כי הוא מציג כלב שאולף לשם הבידור, למרות שהכלב נראה שמח". וזו הנקודה שבעצם ענין אותי להבין את מהותה. למה למרות שהכלב שמח, ולמרות שהכלב לא מבין מה זה "בידור", למה עדיין 1 מנצח את 3. ניסיתי להבין. לא הצלחתי. שיהיה. ומעניינת התיאוריה שלך לגבי "סחפת את זה לדיון על כלבי משטרה, נחייה, הצלה..." (כן, כן, רשמת גם שתרמת את חלקך. noted), כשאת היא זו שהכניסה אותם לדיון, באומרך: "כלבי נחייה/הצלה/משטרה/איתור נעדרים וכו', מעניינים אותי יותר. כן, יש גם בדוגמאות האלו פונקציות של אילוף, אבל למטרה לדעתי יותר **נאצלת** מאשר ריקוד קרקסי, בידור פרופר." זה כמו שודד שיאמר לנהג שמסיע אותו ממקום השוד: "אתה אחראי לביצוע השוד הזה, למרות שגם אני תרמתי את חלקי..." רגע, נפל לי האסימון
. עדיף לכלב למות מוות אצילי כ"שוטר" או "חייל" מאשר לחיות חיים שמחים אך קרקסיים. כי מה שחשוב לכלב זה מה חושבים עליו הצופים. "נובע מתוך תחושה שאתה מתעקש לא להבין כי אולי חלילה בטעות תסכים עם איזה פרט." נו, באמת. לגמרי נסחפת.
 

Fluffy Cloud

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מבחינתי חלק מהותי בלנסות להבין אנשים זה לנסות להבין איך הם חושבים. (גם אני) לרוב זה ע"י כך שהם מתארים לי דעה או התנהגות שלהם, ואני מנסה להבין מהם למה. (כנ"ל) מצד אחד הסרטון מציג חיה שאולפה לשם בידור. מצד שני הסרטון מציג כלב שמח. (הוא נראה שמח. אם אני אקבל עוגיות אחרי שאני ארקוד, יש סיכוי שגם אותי זה ישמח. כלב אגב, לא שמח בכל רגע נתון. כשהוא לא מצליח באילוף ואז <אולי> צועקים עליו, הוא לא שמח) לכן לא הבנתי (או מבין. או הבנתי.) איך 1 ו-3 יכולים להתקיים בו זמנית לגבי הסרטון. (הם יכולים. אצלי. ככה זה: 1. אני לא אוהבת אילוף למטרת בידור. 2. הכלב בסרטון נראה שמח. אני לא יודעת בוודאות, אבל אני מקווה. אני לא מכירה את הכלב הזה אישית ומעולם לא רקדתי איתו. הוא כנראה שמח <רגעית> מסיבותיו האישיות. 3. אני אוהבת לראות כלב שמח. 4. היות והתחלנו עם משפטי פסיכומטרי... נגיע למסקנה: אני אוהבת לראות כלב שמח. צ ו ר ם לי שהוא שמח <אולי שמח> בתנאים כאלה שהוא <יענו> מנוצל לצרכים מגוחכים. נראה לי שעדיף שילמדו אותו לכתוב בפורום במקום. אה לא. גם זה מגוחך. אם אני אראה כלב מאוד שמח כשהוא חמוש בפונפוני מעודדות, מרים משקולות עם הזנב ויש לו קליפסים מאחורי האוזניים שמגרדים לו <וגם לא תואמים לצבע הלק בציפורניים שלו> אז קודם כל, אני לא בטוחה בוודאות שהוא שמח. דבר שני, זה שהוא שמח, לא סותר את העובדה שלי אישית לא כייף לראות אילוף למטרות ריקוד כלבים. אולי אני אוהבת לראות כלב שמח שלא בסרטון ריקוד. זהו.) כלומר, אם אני מבין נכון, את בעצם אומרת "אני לא אוהבת את הסרטון כי הוא מציג כלב שאולף לשם הבידור, למרות שהכלב נראה שמח". (אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) וזו הנקודה שבעצם ענין אותי להבין את מהותה. (עוד נקודה כזו ואבדתי) למה למרות שהכלב שמח, ולמרות שהכלב לא מבין מה זה "בידור", למה עדיין 1 מנצח את 3. ניסיתי להבין. לא הצלחתי. שיהיה. (גם אני לא מבינה הרבה דברים, ולא לכל שאלה יש תשובה) ומעניינת התיאוריה שלך לגבי "סחפת את זה לדיון על כלבי משטרה, נחייה, הצלה..." (כן, כן, רשמת גם שתרמת את חלקך. noted), כשאת היא זו שהכניסה אותם לדיון, באומרך: "כלבי נחייה/הצלה/משטרה/איתור נעדרים וכו', מעניינים אותי יותר. כן, יש גם בדוגמאות האלו פונקציות של אילוף, אבל למטרה לדעתי יותר **נאצלת** מאשר ריקוד קרקסי, בידור פרופר." זה כמו שודד שיאמר לנהג שמסיע אותו ממקום השוד: "אתה אחראי לביצוע השוד הזה, למרות שגם אני תרמתי את חלקי..." (רשמתי את זה כי הכנסת לנושא את הקרקס, וההתעללות ומשם זה גלש לפרטים האלה. להבא אני אשתדל לצמצם) רגע, נפל לי האסימון . (תזכיר לי מי אתה?) עדיף לכלב למות מוות אצילי כ"שוטר" או "חייל" מאשר לחיות חיים שמחים אך קרקסיים. כי מה שחשוב לכלב זה מה חושבים עליו הצופים. (לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא! אני חרמנית) "נובע מתוך תחושה שאתה מתעקש לא להבין כי אולי חלילה בטעות תסכים עם איזה פרט." (אני חרמנית) נו, באמת. לגמרי נסחפת. (אני חרמנית)
 

גיל1976

New member
את רואה? כשאת מסבירה לאט אני מבין ../images/Emo13.gif

אני מדבר על זה שאת חרמנית, כן? את ענין הסרטון עוד לא הבנתי
סתם, סתם, הבנתי, בסדר! הכל בסדר. התחרמנות נעימה.
 

Fluffy Cloud

New member
למה רק כשאני מסבירה משהו בעירום מבינים אותי?

זה קורה לי הרבה פעמים.
 

פנומן 72

New member
ומה עם אלה שיש להם בעיה עם כלבים בבידור

אבל אין להם בעיה עם פרות מתחת לגיליוטינה ? לא מגוחך ? מגוחך.
 
למעלה