שירשור היכרות מחודש

tamarhp

New member
שירשור היכרות מחודש

שם: מקום בארץ: שבט: סניף: למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא:
 
מממ:)

שם: אושר=] מקום בארץ:מרכזניקית:p שבט:שבות!! סניף:הדר גנים\גבעת שמואל למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא:מאמינה בזה.[למרות שזה התערער קצת כרגע עקב העובדה שכבר חודש וחצי הם מורחים אותי על הקומונה!!!]
 
אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני

בס"ד אהלן וסהלן... ליאור כהן במקור אני מקרית שמונה, כרגע במסגרת העבודה אני גר בכפר חסידים. שבט עז סניף קרית שמונה-מרכז למה? ככה. חבר משך אותי, נדבקתי ובאתי.
 
../images/Emo187.gif

שם: נוית מקום בארץ: נהריה, אבל רוב הזמן ברמלה.
שבט: נצח סניף: נהריה מרכז למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא: בהתחלה כי כולם הלכו, בהמשך כי זה התאים לי ולאורח החיים שלי.
 
אענה בחדווה רבה!

שם: אושר מקום בארץ: נשר שבט: להבה סניף: נשר
למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא:בהתחלה, הגעתי לסניף כי היו לנו מדריכים שפיצים! כעת אני בסניף כי בנ''ע בשבילי זה לא פחות מבית. אני רואה את התנועה כהזדמנות לדחוף את העם לעשיה ואזרחות פעילה.דבר גבוה שאני רוצה לקחת בו חלק פעיל.
 

Walk Two Moons

New member
בשביל אומלטה

שם: אבישי מקום בארץ: באר שבע שבט: שבות [עברו כמה שניות עד שנזכרתי
] סניף: מרכז למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא: אין לי מושג
 

רוני13

New member
שלום חבר'ה

שם: רונאל מקום בארץ: מרכז העולם, רה"ע עיה"ק. שבט: שבות. סניף: גבעות למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא: בזכות החבר'ה, המדריך התותח והתכנים.
 

רוני13

New member
אכן, הרב ידידיה צוקרמן מלמד אותי

ואני אוסיף ואומר שאין דברים כאלה באף ישיבה!
 
אני../images/Emo140.gif

שם:אור מקום בארץ:חיפה שבט:הגבורה סניף:נווה שאנן למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא-האמת בהתחלה זה באמת המדריכים אח''כ ראיתי שזה פשוט עניין של הערכים,והכבוד והפעולות הכ''כ מעוניינות שאת מרגישה מסופקת,גם יש את הקטע החברתי (שנהייתי די חברה טובה של המדריכה שלי) אבל באתי בשביל הערכים האדיאלים זה משהו מיוחד. היה לנו השבוע שאלון על הדרכה או על גרעין שאלו אותי מה זה בני עקיבא בשבילי?. אף אחד לא ידע להסביר-אבל זה פשוט תנועה שמגבשת גם את החברה,ואת הערכים והקהילה,גם אמונה(אבל פחות). אבל האמת שהייתי צעירה התלהבתי כ''כ מנושא הדרכה שזה פשוט בא וחיזק אותי עוד יותר,וזה לתרום מעצמך,ולתת ולהנות מזה והאמת שזה תמיד היה חלק מחיי. אומנם ההורים שלו ואחי לא כ''כ אוהבים אבל אני אוהבת את זה כי גם סבא שלי אהב כשהוא נפטר הוא סיפר לישהתנועה חיזקה אותו מאוד לעלות ארצה(הוא ניצול שואה)והוא גם תרם לניר גלים-ותיקי בני עקיבא. והתנועה גורמת לי להזכר בו
 

שומו

New member
*מנער את האבק מהמקלדת*

שם: שמר. מקום בארץ: חשמונאים\ירושלים. שבט: נצח. סניף: רמ"מ. למה אני הלכתי לבני עקיבא: בגלל שכולם הלכו, בגלל שנהנתי, בגלל הערכים.
 

S a m B o o k i

New member
../images/Emo13.gif

שם: מולי. מקום בארץ: אשדוד/חולון. שבט: נצח נשאר לנצח. סניף: אשדוד מרכז. למה אני הלכתי לבני עקיבא: בגלל הדרך שבה אני מאמין.
 

RESTO

New member
יא מאן!!!

אביעד יקותיאלי גב"ז אלעד גב"ז אחלה תנועה אחלה אנשים=) ועושים דברים חשובים!!!!! יחי הפורום!!!!
 

RacheliShoham

New member
../images/Emo202.gif

שם: רחלי. מקום בארץ: בני ברק. שבט: דביר. סניף: זה כבר לא הסניף שלי .. למה אני הולך/הלכתי לבני עקיבא: שאלה שאני עדיין שואלת את עצמי. כנראה כי זו הייתה המסגרת החברתית אז, וגם כי אז הייתי עיוורת לכל מה שבאמת מתרחש שם ..
 
למעלה