שיתוף: טקסים\נוהלים\הליכים מאגיים שביצעתי

neophile

New member
עד שלא תנסי לא תדעי

וזאת אכן גישה מאוד "ניו אייג'ית" אבל במובן האמיתי שלא מתנה את האהבה ב"רק אם זאת יישות אור" . אני בדיוק כמוך מעורה בכל תיאוריות הקונספירציה אבל אני בוחר לראות האחדות וזאת בחירה שדורשת קורבן , זה לא הופך את החיים לקלים יותר , דרך הבחירה שלי לראות את האחדות , דרך החיבור שלי להרגשה הזאת , אני יוצר את הקשרים במערכת המפורדת .
 

fire snake

New member
לא צריך לשתות קערה שלמה כדי לדעת שהמרק שרוף

אתה בוחר לראות את האחדות? גם כשאין? אפילו בתקופת תַּגֻוָר^ היו לשבטי השרף ארבעה מקורות שונים: בני האדמה (גשמיים, אלה שמוצאם מן הקוף),רו{ע}ל (מין רוחות בני האדמה), חור (מין רוחות שמוצאם ביקום אחר)וג'ין (מין רוחות שאינני יודעת מאיפה באו.) האחדות, בשרף, היתה גבוהה מאוד - אהבה היתה הכח המלכד והמניע. שמחה וצחוק היו השמן על גלגלי האהבה. ההתמחות שלנו היתה לפעול ביחד. כשנפל מגדל בבל ונסגרה התַּמָהְטֻפָה, נלכדו בגוף אדם (וממשיכים להתגלגל בו) קבוצת מסתננים, שהעילית שלהם לפחות היו מן "היצורים הלא אורגניים עמומי ההילה" - אלצ'בי{ים}, מך{ים} ואינש{ים}. הם באו לכאן כדי לכבוש ולשעבד - לשם אוכל ועבודה בחינם. כולנו שקועים באמנזיה ואף אחד לא מבחין מי הוא מי - אבל הם, לפחות בני הקבוצה הבבלית, לא שינו מעולם את יחסם אלינו, בני אדם פשוטים - כיחסנו אל פרות או תרנגולות. שם המשחק הוא ניצול. לא, לא רעיון טוב "ליצור את הקשרים במערכת המפורדת" ע"י כפיית האחדות בראייתה בדמיון מודרך. אני מעדיפה לפצל - בין ווצ'ור (בני שבטי וכאלה שיחסי כלפיהם שווה) לאחרים. לך יותר קשה, כי אין לך השתייכות כזו ברורה, לפחת לא כזו שאתה יכול לזכור, וכרנאה הרבה זמן אתה חי בקבוצות הזדהות מעורבות ומבאסות (כמו הפורום הזה על טרוליו - הנה דוגמה טובה לדברי על פיצול!) ואני מבינה מחתימתך שבעיית הערבוב בין אוהב לאוייב היא קרדינלית בחייך. "בחירה שדורשת קרבן..." בדיוק! זה בדיוק מה שהם דורשים, האויבים שהסתננו - שנהיה לקרבן! וזה רע! אני לא בוחרת להיות קרבן, אני לוחמת. ולא תקום ולא תהיה אחדות עם המקרבנים - להיפך, נכון לפצל, להפריד בין אוהבים למנצלים. אחרת תישחת כל האהבה. (בדוק ומנוסה, אבוי!) אגב יש כמה אלצ'בי{ים} שעברו צד והפכו ללוחמים בשורותינו. כך שגזענות זה לא...
 

neophile

New member
לראות את האחדות

זאת בחירה ..ואכן קשה לראות את האחדות אבל אם תנסי עצם המאמץ שלך יצור שינוי אני לא אומר תדמייני אחדות שלא קיימת אלה תבחרי לראות אותה דווקא איפה שאת מתקשה לראות אותה . הרעיון זה לעורר את האהבה (לא אהבה ל.. או אהבה כלפי ... או כל אהבה אחרת מותנית ) אולי אני ארחיב בהמשך
 

fire snake

New member
נאופיל, אני פשוט רואה מה שיש

אם יש אחדות - אראה אחדות אם אין אחדות - בית דין לא יעזור... אראה פיצול. אתה נשמע כאילו מישהו נתן לך משימה - או הנחיה פוסט היפנוטית - לאהוב אויבים שאתה שונא, ולדכא את אהבתך לאהוביך. מי? אהבה זה פוטנציאל בין הילות. כמו כבידה, כמו מגנטיות, כמו חשמל . אי אפשר לעורר אהבה אם איננה, ואי אפשר להשמיד אהבה אם היא ישנה. אפשר לתמרן עם המרחק; ואפשר לתת לה להחמיץ כמו חלב. אבל אהבה, כמו נשימה, כמו צחוק, זה משהו שפשוט קורה, מעצמו, כתוצאה מהפגישות הנכונות. עוד משהו: כשהעולם היה תקין, הרוח נשבה וסידרה את כל הדברים בסדר הנכון, שבו הם רצו להיות. בשבט, כשנולד תינוק, כולם ידעו, כפי שידעו מי הוריו ומי אחיו, גם מי בן זוגו. זוגות נשארו יחד בדרך כלל במשך כל חייהם כשרף על האדמה: ׁ15 משכי חיים, בעשרה למדו ושכללו את ידע הטונאל - החומר, הסדר, הארגון החברתי - ובחמישה - את ידע הנגואל - הרוח, הקסם [הכישוף]. היית מוקף אהבה. איזה שכרון חושים, לחיות בשדה האהבה הניחוחי של השבט! וזה מה שיאבד לנצח אם רשת הקארמה תישאר נעולה ולא תיפרם. עדיף כבר להתפוצץ.
 

neophile

New member
אז תעשי ניסוי

ותבחרי למצוא את האחדות למרות כל הפיצול שאת רואה וזה לא משהו שהמוח עושה כלכך , אלה צריך לתת לרגש להדריך אותך . אהבה לקרובים לך זה בד"כ קל יותר מפני שאת את כבר רואה אותם בתור חלקים מעצמך(וזה קורה באופן תת הכרתי) , לראות את הלא קרובים לך בתור חלקים מעצמך זה יותר מאתגר ..אבל זה אפשרי . האהבה הזאת לא מוגבלת לזמן או למקום ...היא ללא תנאי . אני לא אומר שאנחנו צריכים להיות באהבה ללא תנאי באופן תמידי אבל זה מצב שאת יכולה לעורר בעצמך , האם כדאי לעורר אותו ..למה לעורר אותו ... התשובות לשאלות האלה מורגשות כשאת מגיעה למצב הזה
 

fire snake

New member
*לא רוצה ולא צריכה לאהוב ללא תנאי*-עריצים

קטנוניים, טפילים, ערפדים, קבצני חמלה, רוחות, שדים, ערפדים, מעוותים, אשפה, מדוזות וכל מי שלא מעורר בי אהבה ממבט ראשון! תודה
 

fire snake

New member
זו שיטה אצל טפילים, כגון קוקיות:להסתנן למשפחה

של הפונדקאי. כלפי משפחה - אבא, אמא, ילדים, אחים - יש לך חובות, ברמה הביולוגית. אם אתה אוהב אותם - מילוי החובות האלה הוא פסגת האושר; אם אתה שונא אותם - אז, כפי שהגדיר סארטר, "הגיהינוום הוא הזולת."
 

neophile

New member
שוב , זה עניין של בחירה

כולנו היינו עריצים והאנושות ביחס לשאר צורות החיים על הפלנטה היא עריצה אז אין לך מה להתנשא...אם את בוחרת לא לראות בזה חלק מעצמך ( במובן הרחב שכל דבר שאת תופסת הוא חלק מעצמך ) זה לא תורם ... וזה בסך הכל עוד צורה של אנוכיות ואיך את מצדיקה את זה לעצמך ? בכך שאת מספרת לעצמך סיפורים שאת גילגול של הכוהנות הגדולה מאטלנטיס ועוד כהנה וכהנה ...שזה דפוס ... נראה לך שאת יכולה להלחם באליטיזם באמצעות אליטיזם משל עצמך ? אולי זאת דווקא את שמשתפת פעולה עם התוכנית *שלהם* ולא אני ? תחשבי על זה , אני לא יודע .
 

fire snake

New member
לא, מעולם לא הייתי עריצה, ולא, לא מספרת לעצמי

סיפורים - אני זוכרת חזור: זוכרת חזור: זוכרת. אתה מדבר גבוהה גבוהה, אבל מדי פעם מנתר לאחור כאילו היית קשור ברצועת גומי - חזרה להשקפה הכל קשקוש וממבו-ג'מבו וראייה ממשאלות הלב. למה? אני תוהה-. ולא, אני לא בוחרת לראות בדברים שאחרים כפו עלי חלק מעצמי! אם אתה לא מפריד את התבן מהמוץ בתפישתך, זה לא נוגע לתפישתי! אני משתפת פעולה עם התכנית של עצמי. אני יודעת מי אני, לאן אני שייכת, את מי אני אוהבת, למי אני נאמנה, מי חבר ומי אויב. ובהיותי לוחמת, אני חיה באורח איסטרטגי. עשית לי רע עכשיו.
 

neophile

New member
במחשבה לאחור

אחרי שכתבתי את ההודעה האחרונה ניגשתי להכין לעצמי ארוחת בוקר והמשכתי לחשוב על הנושא ואולי היה כדאי לי לחשוב על זה עוד קצת לפני שפרסמתי את התגובה ההיא כי הייתי כותב לך שגם האהבה וראיית האחדות של הדברים ( שזה היינו הך , אגב בגימטריה אחד=אהבה=13) זאת יכולת שניתן להשתמש בה באופן אסטרטגי אבל עכשיו שאני חושב על זה עוד קצת טוב שכתבתי את ההודעה הקודמת , כי גם ספק זאת יכולת שצריך להשתמש בה באופן אסטרטגי , מה דעתכך על זה?
 

fire snake

New member
כובן, ובכל מה שזז -אבל מה שאתה עושה נראה כמו

חבלה מכוונת.
 

neophile

New member
צר לי שאת מרגישה ככה

אבל בתור נחשית ( גם אני מחובר לחיה הזאת) את צריכה לדעת איך להתמיר רעלים ולפתח להם חוסן וזה נעשה באמצעות התנסות . אם את צריכה לבנות לעצמך בראש תמונה דמיונית בשביל שהספק לא "יפיל" אותך אז את בעמדה מצויינת להיות מועמדת למניפולציה הדבר היחידי שיכול להתמודד עם ספק שכזה זאת אהבה ללא תנאי ואת תופתעי לגלות שגם הדרך להתמודד עם אחדות מדכאת זה באמצעות הספק ...
 

fire snake

New member
תמונה *אמיתית*, הספקות נבחנו ונשללו

אהבתי נצרפה באש ובמים. אני החלטתי את החלטותי ובחרתי את בחירותי כבר לפני עידן ועידנים! ועל כך חזרתי כך כבר שלוש פעמים! כבדני-נא, והפסק לכפות עלי את מושגי השיחדש ההפוכים שלך! אל תאמין לי אם לא בא לך - אבל כבדני נא די הצורך להפסיק למלמל באזני שאהבה היא שנאה, מלחמה היא שלום וחירות היא עבדות- ושהספק הוא הבסיס המוצק להתמודד עם מה שמדכא - ושחיי המגובשים הם הזיה מפוארת... ושעלי להתמיד התמיר רעלים אם רצוני לשרוד את השקר שעשיתי בנפשי.
אם תמשיך להרעיל את האמת שלי ביחסך לה שקריות, ולהתייחס למה שמזין אותי כאל רעל, ניאופיל ידידי - איאלץ לראות בזה התקפה. ראה הוזהרת!
 

neophile

New member
חבל שאת מרגישה שאת צריכה להכנס למגננה

לראות את האחדות בדברים זאת משימה , זה אמצעי , גם ספקות הם אמצעי , שניהם משרתים את הבנייה של העמוד המרכזי , של הנשמה ( כן , צריך לבנות את הנשמה )
 

fire snake

New member
שמור את הרעל לעצמך, עור פיל

אתה חושב שהתעלמות תבטל את אזהרתי? "כולנו היינו עריצים והאנושות ביחס לשאר צורות החיים על הפלנטה היא עריצה אז אין לך מה להתנשא..." אולי לא, אבל יש לי מה להתרברב: אני נמנית על לוחמי החירות, הנלחמים בעריצות! "אם את בוחרת לא לראות בזה חלק מעצמך ( במובן הרחב שכל דבר שאת תופסת הוא חלק מעצמך ) זה לא תורם ... וזה בסך הכל עוד צורה של אנוכיות ואיך את מצדיקה את זה לעצמך ?" המובן הרחב ב-%@$# שלי! לא תורמת! החוצה, קבצן! "בכך שאת מספרת לעצמך סיפורים שאת גילגול של הכוהנות הגדולה מאטלנטיס ועוד כהנה וכהנה ...שזה דפוס ..." (אצלנו בשרף הכוהנות די קטנות -:).)בואנה,אתה משחק משחק מלוכלך. מדבר אתי יפה, ופתאום מציג אותי כפסיכית ושקרנית. אמרתי לך: אל תאמין לי אם לא בא לך - אבל תודיע על כך בגלוי, לא בזמזום יתוש ברקע. "אולי זאת דווקא את שמשתפת פעולה עם התוכנית *שלהם* ולא אני ? תחשבי על זה , אני לא יודע ." אתה לא יודע? לא מאמינה.
 

SunlLeo

New member
אם הבנתי את ניאו נכון הוא מציג שאלות כספק

פנימי לזהות מניפולציות שאנחנו אולי בהשפעתם...זה מהכירות אישית איתו עוד משהו שלמדתי איתו יחד זה שאם אני משקיע אנרגיה בהתנגדות למשהו אני בצעם מעצים אותו. זאת אומרת במקום להתנגד לתופעה לרכז את ההשפעה פנימה-ריכוז.(בחמלה-שהיא מצב תודעה מסויים ) התהליך מורכב יותר -כל אחד והעולם הפנימי שלו והמושגים שלו. העינין הוא לאחד את הפנימיות לכדי עוגן הווה חמלה שזה מישור תהליכי גבוה או עמוק יותר,מבחינת למידה אנושית רגשית. מצב שיכול להתמודד באופן חכם ושקול לא פחות ממיומנות קרב . הוא מציע דרך ליצור מרכז פנימי שמעגן את היחס לכל התופעות,גם השליליות ביותר כחלק מהמארג הקיומי שלא כולו נעים לחוויה(כמו ישויות נצלניות שמעכבות צמיחה של מודעות)אבל פקוח וערני(היחס) ולא מנותב במושגי מניפולציה דואלית. זו דרך שעובדת הוא לא הראשון שעובר את התהליך הזה. יש לך דרך שלך ולו את שלו לא נראה לי שהוא ניסה להציג אותך באופן ביקורתי שוב..מעלה ספקות ושואל זה ניאו..
 

fire snake

New member
מניפולציות

"... ניאו... מציג שאלות כספק‬ פנימי לזהות מניפולציות שאנחנו בהשפעתם"... סבבה, אבל אין לי ספקות. והוא מתעקש בכח - באלימות הייתי אומרת - למשוך אותי לטווח הספקות - כלומר לטווח המניפולציות. ברור ששערי מסתמר! "עוד משהו שלמדתי איתו יחד זה שאם אני משקיע אנרגיה בהתנגדות למשהו אני בצעם מעצים אותו." לא. אם אתה משקיע אנרגיה ב*התנגדות לא יעילה* למשהו אתה מעצים אותו. אם אתה נמנע מהתנגדות יעילה... למשל, אם לא הייתי מוחקת הודעות מסוימות... זו באמת נראית לך דרך הטיפול הנאותה? "זאת אומרת במקום להתנגד לתופעה לרכז את ההשפעה פנימה-ריכוז.(בחמלה-שהיא מצב תודעה מסויים )" בינגו! בגלל הקטע הזה אני טורחת לענות - בינגו! בינגו! זו *בדיוק * האינדוקטרינציה שהאויבים מעבירים לנו בכל הזדמנות (ע"ע נצרות ["הושטת הלחי השנייה"], בודהיזם, יהדות, עידן חדש) "כה אמר אדוני\ישו הנוצרי\הבודהא\שליח המועצה הבינגלאקטית: במקום להתנגד, התרכזו בחמלה! התרכזו בחמלה הפנימית! חמלו על עניי עירכם ועל עניי כל הערים! חמלו על החלכאים והנדכאים! אהבו את השנואים כי הם אומללים שמגיעה להם חמלה!" ואני אומרת: קבצנים וטפילים - החוצה! "יש לך דרך שלך ולו את שלו לא נראה לי שהוא ניסה להציג אותך באופן ביקורתי שוב..מעלה ספקות ושואל זה ניאו.." אוקיי, נשאלת השאלה, ניאופיל: באיזה צד של המתרס אתה? מה מטרותיך?
 

neophile

New member
אני לא יודע על איזה מתרס את מדברת

אני נמצא בצד של אלו שמקדשים את האחדות מתוך השונות . שהם אלו אשר הזריעו את כדור הארץ במגוון הביולוגי שהיה קיים בו ונתנו לקסם לקרות ...
 
למעלה