שלום לכולם!! חדשה בפורום!!

Sakura Chan

New member
הכל כבר נאמר אבל..

לא ברור לי לגבי התכלית של הסצינה הראשונה ... עם הכוס.. מה המטרה שלה? מה היא באה להראות?
 

Sivanvan17

New member
אממ..

להראות כאילו שמה שהוא עושה לא באמת קורה, לא מפריע לאנשים.. כאילו, הוא שובר את הכוס ואף אחד לא מתעורר.. כי אף אחד לא שומע או רואה את זה..
 

sprung monkey

New member
בדר"כ זה אמור להיות הפוך ../images/Emo13.gif

לכתוב כמה שיותר סצינות, ואז לקצר את הסרט בעריכה. הסרט שלך ממש קצרצר - 5 דקות אולי. אבל הבעיה הכי גדולה בו - אין עלילה. היא אפשר להזדהות עם הדמות שלך, כי שום דבר לא באמת קורה לו. הלוואי והיו לי הצעות לשיפור, אבל התסריט שלך זקוק לשינוי יסודי.
 

pink cigarette

New member
זה ממש מצחיק.

לא התסריט, ממש לא. הוא לא מצחיק בכלל. יש לך פשוט שלוש סצינות שהן פשוט כמעט-זהות לסצינות בתסריט שלי (שצולם) מכתה י"א. ממש מוזר. בכל מקרה, הייתי ממליצה לך לעשות הכל ל-א-ט מאוד. ויש גם גליצ'ים בדיאלוג של גילי ועידן, אבל לא משהו קריטי. חוצמזה, יש איזו שאלה-שתיים שכדאי שתשאלי את עצמך, כדי שלא ישאלו אותך אח"כ: - איך עידן מת? - למה לוקח לו שבוע לשים לב שגילי לא מגיעה לביה"ס? - למה עשית קפיצה של שבוע אל האזכרה? קצת לא קולנוע, "שבוע אחר-כך". את השבוע הזה אפשר להראות בקטע של דקה אחת של מעברים בלי דיאלוגים ומרובי-דיזולבים (דיזולב. חיחי), שבו רואים את עידן הולך וחוזר מכל מיני מקומות ואף אחד לא שם לב אליו. נגיד, שהוא אוכל קערה עם דגנים וחלב ושם אותה בכיור, ואחרי כמה דקות הוא חוזר והיא לא שם. או שהוא עובר ליד מראה ואין השתקפות (קשה, קשה) או הולך ברחוב ואנשים לא רואים אותו. או מנסה ללטף כלב, שנוהם עליו ובורח. המון דברים. - שוב, הגליצ'ים בדיאלוג של גילי ועידן כשהיא אצלו בחדר. גילי חייבת להגיד דברים שהיא תגיד גם כשהיא יודעת שהיא לבד לגמרי בחדר. למשל ה"די אני רוצה הביתה" אחרי שהוא מניח עליה את היד עלול לבלבל ולגרום לצופים לחשוב שהיא מרגישה אותו. אם במקום זה היא רק תיאנח ותנשום נשימה עמוקה ואז תלך, זה יכול להיות חזק יותר. בנוסף, הייתי חושבת לעצמי שיהיה ממש טוב אם כשגילי תכנס לחדר היא תגיד משהו בסגנון של "אני אפילו יכולה להרגיש שאתה עוד כאן" (או אולי את ההפך - "בכלל אי אפשר להרגיש אותך פה יותר", מה שיותר מתאים למה שאת רוצה להגיד). - באזכרה לא צריכים להיות יותר אנשים מאשר רק שני הורים (סליחה, ניטפיקרית). - כמה זמן גילי ועידן כבר ביחד? שלושה ארבעה חודשים או יותר קרוב לשנה+ ? כדאי לדעת את זה. מה עומק הקשר ביניהם? זה רק בילויים וכיף או שהם אוהבים אחד את השני מאוד? - המלצה: כדי לתת לסרט מהסוג הזה עומק, כדאי להוסיף לו אולי עוד שתיים-שלוש דקות כדי שהכל יהיה ברור, כי זה סרט שיכול מאוד לבלבל אנשים. - הנה משהו טוב. אם מי שנכנס יחד עם עידן לכתה הוא חבר קרוב שלו, שהמורה יוסיף נזיפה - קלה - "אני יודע שקשה לך, אבל חייבים לחזור לשגרה. אתה מבין?" או משהו בסגנון. זה מה שעולה לי כרגע. בהצלחה עם התסריט, גיברת. אני הולכת לעשות בגרות באנגלית.
 

Sivanvan17

New member
אוווףף.. כולי אמביוולנטית!!

אני כבר לא יודעת מה לעשות!! כשעלה לי הרעיון ולמרות הכל החלטתי ללכת על זה ולעשות את הסרט הזה הייתי כולי מלאת אנרגיה כזאת שלא יכלתי לעשות כלום עד שאני לא כותבת משהו (אני מאמינה שזה קורה לעוד הרבה כותבים פה..). בכל אופן, זה מה שיצא. ואני יודעת שזה לא יותר מידי עמוק ורציני וזה צריך הרבה הרבה עבודה לפני שאני מתחילה לצלם. אני פשוט צריכה יותר עומק לתמונות.. יותר עניין, משו!! בברכת: מי יתן ואני אצליח להסתדר עם התסריט הזה, תודה לכולם.
 

tribe spirit

New member
הממ...../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

אוד אהבתי את הרעיון. כמו שכבר אמרו כאן-הסרט נורא קצר.עוד כמה סצינות,מקרים לא מובנים כאלה..אני חושבת שלא מספיק רואים את ההתעלמות של הסביבה ממנו,בעיקר כי אין מספיק נסיון תקשורת עם הסביבה.. אם תפתחי אותו קצת,אפילו תגיעי למצב שבו הוא קצת משתגע(נכון,נורא מתקרב ל'האחרים')ורואים שהוא פשוט במין חוסר אונים כזה ויאוש זה יהיה ממש טוב..המון בהצלחה לך!
 
../images/Emo163.gif

אני קופצת על ההזדמנות להציג את עצמי..גם אני סיון, לא ממש קשורה לתסריטאות, אבל התחלתי להתעניין בזה. סביר מאוד שאחרי הצבא אני אלמד בחוג לקולנוע :) אז..שלום ומזל טוב על הפורום :)
 

Masteron

New member
גם אני קופץ../images/Emo70.gif

אני בטוח הכי צעיר פה (12 וחצי
) ועדיין לא עשיתי שום סרט (מצלמת וידאו, נחשב
) אבל אני שמח להיות פה וולמוד מכם...
 

pink cigarette

New member
יו. זה נורא דומה לסרט שאני עשיתי

בכתה י"א. הזדהות עם הדמות? דברים קטנים. הכי קטנים. להתקע בספה וליפול, מחשבות שהוא חושב (בקול רם?), הקטעים עם החברה שלו. זה קשה כי ההזדהות שלנו איתו צריכה להגיע יותר מההתנהגות שלו ופחות ומהדיאלוגים שלו (מן הסתם, כי אין לו עם מי לדבר, הוא מת).
 

Masteron

New member
רעיון להוסיף...

קטע החולשה שלו. שהוא כבר לא מאמין, לא מבין מה קרה, אז הוא שואל אדם ברחוב שאלה (דוגמא, "מה השעה?") והאדם לא עונה לו ומשיך ללכת... הוא עובר בין האנשים ברחוב, מבוהל, המצלמה מלפניו הולכת אחורה,בזמן שהוא מתקדם (אם הבנת אותי), והוא מדבר ושואל אנשים והם פשוט עוברים ולא שמים לב, דוחפים, ומפילים אותו. כך יכולה להגימר הסצינה- הוא נופל מהאנשים,והמצלמה מכוונת על הפרצוף שלו, פרצוף של כאב.
 

אוקה

New member
רעיון

צלמי את החברה שלו מנשקת תמונה שלו בלוקר או משהו כזה למרות שהוא עומד קרוב אליה, הצופה יראה שהוא קרוב אליה אבל היא כביכול לא רואה.
 

AeroTom

New member
שלום שלום.גם חדש פה...

אומנם לא לומד תסריטאות אבל חובב קולנוע מושבע מגיל אפס. שלום לך שלי גם...כמה שילמת לנועם שיעשה לך יחצנות לפורום החדש?
 

AeroTom

New member
לך קבל את המגיע לך!

על הפרסום אצלי אתה בכלל צריך לקבל המון תמלוגים...
 

SaintJohn

New member
על פרסום בקומונה?../images/Emo12.gif

זה מגיע כולה ל-4 אנשים בלחץ, כולל בני משפחה
אבל עזוב, זה לא לפורום הזה
 
למעלה