Slave To The Dark
New member
שלום לכולם
אני בן 17 ועולה לי"ב. אז ככה יש לי כמה דברים שאני רוצה לספר עליהם (בעיקר תלונות). אז ככה בואו נראה מה קרה אצלנו בשיעורי הסטוריה השנה המורה החליטה שאינה מכתיבה את החומר ,אלא מדברת עליו בתימצות ואנחנו נכתוב את החומר בנקודות במחברות. המורה הזאת מלמדת אותנו פעם ראשונה ועד עכשיו התרגלנו שמכתיבים לנו הכל.בכיתה י´ למשל הייתה לנו מורה מצויינת שדאגה שלכל התלמידים יהיה כל החומר במחברות והציונים בבגרויות היו ממש טובים. אבל השנה למורה החדשה לא היה אכפת מכלום היא הייתה באה אומרת את שלה ,מספרת לנו סיפורים על הבת שלה ועל המשלחת לפולין, השיעור היה מסתיים ולנו התלמידים היו במחברות 3 שורות מקסימום ,לפעמים היא אפילו הרשתה לעצמה לא להופיע לשיעורים למרות שבאה לביצפר. כמובן שנאלצנו לסכם בעצמנו מספרי הלימוד או לקחת את המחברות של כיתות אחרות בשביל ללמוד למבחנים שלה...שאם הייתה כותב בהם את מה שהיא העבירה בשיעורים הייתה מקבל מקסימום 20. מה שהציל את רוב הכיתה היה אתר ההסטוריה של אורי צמח שסיפק את החומר לבגרות ומשם למדתי, אז במקום ללמוד כל השנה ולקבל רקע מסויים לחומר הייתי צריך לדאוג לעצמי ולהשיג את בחומר ללמוד כחודש לפני המתכונת ממקור שאני רואה פעם ראשונה. אז מה שרציתי להגיד בעצם, זה איך יתכן ששיעור הסטוריה בכיתה י"א עיונית יועבר ככה. והאם אתם רואים בשיטה של המורה "העברת החומר הענקי הזה בתמציתיות רבה" דבר נכון? נ.ב. שנה הבאה המורה הזאת תלמד אותנו אזרחות והיא תהפוך למנהלת הביצפר. לא רק שהיא הייתה מאחרת ולא באה לשיעורים עכשיו בכלל נראה אותה פעם בחודש?!
אני בן 17 ועולה לי"ב. אז ככה יש לי כמה דברים שאני רוצה לספר עליהם (בעיקר תלונות). אז ככה בואו נראה מה קרה אצלנו בשיעורי הסטוריה השנה המורה החליטה שאינה מכתיבה את החומר ,אלא מדברת עליו בתימצות ואנחנו נכתוב את החומר בנקודות במחברות. המורה הזאת מלמדת אותנו פעם ראשונה ועד עכשיו התרגלנו שמכתיבים לנו הכל.בכיתה י´ למשל הייתה לנו מורה מצויינת שדאגה שלכל התלמידים יהיה כל החומר במחברות והציונים בבגרויות היו ממש טובים. אבל השנה למורה החדשה לא היה אכפת מכלום היא הייתה באה אומרת את שלה ,מספרת לנו סיפורים על הבת שלה ועל המשלחת לפולין, השיעור היה מסתיים ולנו התלמידים היו במחברות 3 שורות מקסימום ,לפעמים היא אפילו הרשתה לעצמה לא להופיע לשיעורים למרות שבאה לביצפר. כמובן שנאלצנו לסכם בעצמנו מספרי הלימוד או לקחת את המחברות של כיתות אחרות בשביל ללמוד למבחנים שלה...שאם הייתה כותב בהם את מה שהיא העבירה בשיעורים הייתה מקבל מקסימום 20. מה שהציל את רוב הכיתה היה אתר ההסטוריה של אורי צמח שסיפק את החומר לבגרות ומשם למדתי, אז במקום ללמוד כל השנה ולקבל רקע מסויים לחומר הייתי צריך לדאוג לעצמי ולהשיג את בחומר ללמוד כחודש לפני המתכונת ממקור שאני רואה פעם ראשונה. אז מה שרציתי להגיד בעצם, זה איך יתכן ששיעור הסטוריה בכיתה י"א עיונית יועבר ככה. והאם אתם רואים בשיטה של המורה "העברת החומר הענקי הזה בתמציתיות רבה" דבר נכון? נ.ב. שנה הבאה המורה הזאת תלמד אותנו אזרחות והיא תהפוך למנהלת הביצפר. לא רק שהיא הייתה מאחרת ולא באה לשיעורים עכשיו בכלל נראה אותה פעם בחודש?!