שלום. רציתי לדעת מה בדיוק קהל היעד

invisable

New member
המרצע יצא מהשק....

לא מספיק אינטליגנטית להיות פה? בבקשה. זה מה שניסיתם כולכם להגיד לנו פה שרשור שלם, במילים נחמדות יותר. כביכול. אנחנו, התיכוניסטים הטיפשים והעלובים, לא מספיק חכמים ונבונים ואינטליגנטים בשביל להיות פה. תגידו, תפוז בכלל יודעים מה הולך פה? על הגזענות הכל כך מתנשאת והמגעילה הזאת?
 
שאלוהים יעזור לי.

בהחלט לא ראוי לתגובה, אבל לפני שאת מאשימה אנשים בדברים (גזענות? את בכלל יודעת מה זה?), תקראי שוב את ההודעות שלי. אני זונח את השרשור הזה כי אני רואה שהתיכוניסטים משתלבים (לשמחתי הרבה, שכן כתבתי שהם צריכים לקחת חלק בפורום בכל ההודעות שלי, ואפילו חלק גדול אם הם רוצים בכך) בפורום נפלא ושהוא רוקם עור וגידים יחד איתם באופן ראוי, אינטילגנטי וברמה גבוהה. היחידה שממשיכה בוויכוחים אטומים, ילדותיים, שלא מצביעים כנראה על דבר מלבד התעלמות ממה ששאר הכותבים כותבים, אינטילגנציה נמוכה באופן קיצוני או בעיות הבנת הנקרא קשות, היא את. אני מתכוון להמשיך מכאן בהתעלמות טוטאלית מההודעות שלך, שכנראה לא משייכות אותך לתיכוניסטים בפורום (שנגדם לא יצאתי באף שלב, אבל את ממשיכה לטעון שכן בלי שום ביסוס ותוך קריאות הולכות וחוזרות של שטויות במיץ עגבניות, עם סגנון ילדותי ואטום ומרגיז) אלא לילדים בגן חובה. מלחמות חול ובוץ ווירטואליות הן ממש לא משהו שאני נהנה ממנו, ואני ממש מצטער שנתתי לך לגרור אותי לכאלה. לא אתן יותר. את מוזמנת לכתוב עוד אלף הודעות שכאלה, אני לשרשור הזה לא נכנס יותר, ומקווה שלאור הצמיחה הראויה של הפורום מחוץ לו, הוא פשוט יימחק או ייזנח.
 

magic girl2

New member
קיים פורום ייעוץ פסיכולוגי.../images/Emo43.gif

בתוך קטגוריה שלמה של "תמיכה" בפורומים של תפוז. קיימים גם פורומים נוספים כמו פורום בעיות בגיל ההתבגרות, תמיכה נפשית לצעירים, לימודים ושיעורי בית וכ'ו וכ'ו אפשר לשים את הפורומים האלה בראש עמוד הפורום כמו שמופיע בפורומים אחרים ובכך למנוע כתיבת הודעות מיותרות מהסוג הזה
 

אנידס

New member
האמת שאיני רואה סיבה שלא ישתתפו

בפורום גם תלמידי תיכון, כל עוד ישמר סדר שרשורים, כדי לתת מרחב להודעות ענייניות. גם בפורומים של "מבוגרים" ישנם לעתים שרשורי שטות ותלונות. חשוב לדעתי לקבוע כללים מסויימים, כך שכל אחד יוכל להינות בפורום.
 

EROTOMANIA

New member
רק עכשיו גיליתי שהפורום הזה

מיועד לסטודנטים לפסיכולוגיה... אני בת 18+ ולומדת לתואר ראשון [?] בקולג' בארה"ב. עכשיו שאני חושבת על זה, אין לי מושג איך אוכל לתרום לפורום או להיפך מכיוון שהלימודים ואיך הם מתנהלים פה שונים מבישראל. או לפחות כך נדמה לי.. בכל מקרה אני מתעניינת בתחום ואני רוצה להשאר פה :] עקרונית, לי אישית זה לא משנה אם יהיו פה תיכוניסטיםץ אבל אם היעד של הפורום הוא סטודנטים.....
 

orit49

New member
שלום EROTOMANIA ../images/Emo20.gif!

ברוכה הבאה! אשמח מאוד לשמוע על הלימודים שלך בארה"ב. איפה את לומדת? האם הלימודים שלך מקבילים לתואר ראשון? מה את מתכננת להמשך?
 

EROTOMANIA

New member
the name is Kim ั

:] אני לומדת ב Cape Cod Community College אין לי מושג מה זה תואר ראשון ושני פה, אבל אני יכולה להגיד לך שכרגע המטרה שלי היא Associates Degree ואני מתכוונת להמשיך באוניברסיטה\קולג' אחר לתואר יותר מתקדם ומשם נראה מה יקרה...
 
כמה כואב לגלות שוב את האוכלוסיה

הנשכנית הנקראית סטודנטים לפסיכולוגיה.ואגב גם סטודנטים בוגרים של פסיכולוגיה לפחות חינוכית וקלינית. אני לא ממש יודעת מה הסיבה, אבל אחרי ארבע עשרה שנים מהתחלת הלימודים בחברה הכי מגעילה שיש באוניברסיטה, אני נכנסת לכאן ומגלה את אותן רוחות נושבות. בלימודי המשך אני גם מגלה את הסנוביזם הגועלי הזה, את הצורך כל הזמן בשיוכים ובסטטוס.את התופעה של אדם לאדם זאב, את ההתנשאות המלחליאה ועל מה לעזזאל? על מה? זה פשוט לא יאומן. כמה נחמד לטפל בלי העול הזה של חברת המטפלים וכמה מסרסת החוויה של היתקלות בסגנון המגעיל של אנשיה ובלמידה בתוך הקהל הזה
 

orit49

New member
עקר בית נואש

לא יכולתי לנסח את דבריי טוב יותר. בהחלט הגדרת הייטב את המצב.
 
מה שחבל שיש איזשהו צורך

לשים דברים על סולם אורדינאלי של התייחסות.ויש מי שמרגיש קטן ומי שמרגיש גדול. מי שמרגיש שיש לו מקום גדול או מקום קטן. זה התחום, יש פה מרחב שאפשר לדון בו בכל מיני דברים. ילדים בני 16 שואלים לפעמים שאלות יותר חכמות מפסיכולוגים מדופלמים שעוסקים כבר בהנחייה בתחום. אז די להתנשאות ואני מציעה לדון בכל מקרה לגופו. ושכל אחד יטביע את חרדותיו במגוון האופציות הסובלימטיביות הקיימות בשוק ויניח לצעירים להביע את דעתם. מכל מלמדי השכלתי (אגב) ומתלמידי יותר מכולם ואני אומרת את זה באחריות גמורה.
 
תגובה אחרונה אני מקווה

1) אני בן עשרה בעצמי. 2) אני לא סטודנט לפסיכולוגיה. 3) אני בוגר מגמה של מדעי החברה מהתיכון בעצמי, את הבגרויות עשיתי לפני כמה חודשים. 4) אני חושב שצריך לכבד את המטרה העיקרית וקהל היעד העיקרי שאליו יועד הפורום, שהוקם על ידי סטודנטים לפסיכולוגיה עבור סטודנטים לפסיכולוגיה, בדומה לפורום "לקראת תואר שני", באתר של העברית, אם את מכירה. 5) תקראי את מה שכתבתי, וגם את מה שכתבו אלה שאני תומך בהם. אנחנו מסכימים על המון דברים, אבל מתעקשים על דברים מסויימים שלטעמי יש להתעקש עליהם. זה הכול. 6) לא הייתי כותב בשפה כל כך מתנשאת, משבץ בכוח רב מושגים לועזיים וממרות שחוקות, ועדיין מעז להאשים מישהו בהתנשאות, ועוד בכזו האופיינית לסטודנטים לפסיכולוגיה (ואני לא!).
 
אני לא מתנשא

כי אין לי על מה להתנשא. לא משנה מאיפה תציגי את זה. העובדה שאת קשת קליטה ולא מעכלת נכון את הדברים שאני כותב היא בעייה שלך. אני בהחלט מסכים שמעלייך באופן אישי- אני מתנשא. מעל כל שאר התיכוניסטים שכאן, ממש לא, אבל מעריך. אני מתנשא מעל אנשים שמתקבעים על כמה דברים שוליים ותפלים ולא מפסיקים לדבר עליהם ומתעלמים מהאישיו העיקרי של הדיון. שלא קוראים את מה שאני כותב היטב, או לא מעכלים היטב, או לא מגיבים היטב. היטב זאת אומרת באופן שקשור באמת ובאופן הגיוני למה שאני כותב. באופן כללי נתקלתי במעט מאוד מאוד מאוד אנשים כמוך, מהבחינה הזו, כך שקשה להגיד שאני מתנשא מעל יותר מדי אנשים. בהצלחה עם עצמך, אני באופן רשמי מפסיק כל סוג של תגובה להודעות שלך. אכן, קטונתי.
 
ההתייחסות לא הייתה ממוקדת אלייך

אם הייתי רוצה לכתוב אלייך אישית הייתי פונה במסר. הייתה זאת התייחסות כללית לטענה שהפורום הוא רק לסטודנטים.לא מצליחה להבין למה אתה חושב שאנשים בשרשור הזה כותבים רק אלייך.
 
למעלה