שלום. רציתי לדעת מה בדיוק קהל היעד

עורבי

New member
יש לי רעיון מהפכני בנוגע ל-"בעיה"

בואו נכבד את זכותו של כל אדם לפרסם הודעה בפורום הזה (כמובן, למעט הודעות פוגעות וספאם), ואם ממש לא בא לנו לענות לאותה הודעה - לא נעשה זאת. בסופו של דבר, ההודעות של "המוקצים", "התיכוניסטים", אינן מהוות מוץ, וניתן לדלג עליהן בקלות (אלא אם הקורא סובל מ-OCD או מבעיה בקשב הסלקטיבי). אני מאמין שבסופו של יום הדיונים בפורום הם אלו שיגדירו את מהותו, ולא שמהות הפורום תגדיר את הדיונים בו.
 

rozel

New member
קהל היעד??? ../images/Emo13.gif

שלום רב אני מצטרפת לשאלתה של "דניאלה בגן החוטאים"... מהו קהל היעד של הפורום? סטודנטים באוניברסטאות במסלול של מדעי החברה בכלל ופסיכולוגיה בפרט או שמא מדובר בקהל של תלמידי תיכון במסלול של מדעי החברה??? משום שישנו הבדל משמעותי בין שתי שכבות הגיל הלומדות חומר לימוד שונה, וברמות לימוד שונות .... לכן, כשארצה לפנות בשאלות הנוגעות לחומר הלימוד/ המלצות/ הכוונות הייתי רוצה גם לדעת כי המענה ניתן לי ע"י סטודנטים ולא ע"י תלמידי תיכון (בלי שום כוונה לפגוע- אך רמת הלימוד היא שונה לחלוטין---- וזה דיי ברור).
 
איזו התנשאות מגעילה

"בני נוער קטנים וטיפשים" נחמד לשמוע שבגלל שאני בת נוער אני אוטומטית טיפשה. אני חייבת לומר שאם תמשיכו עם הגישה המתנשאת והמחרידה הזו תמצאו את עצמכם ללא גולשים.
 
את לא טיפשה כי את בת נוער. את טיפשה

כי מכל ההודעה שלי לא הצלחת להבין שאני לא מתכוונת אליך באופן אישי, שאת טיפשה. בכלליות בני נוער עוברים גיל כזה של שאלות ובלבול. ויש להם שאלות שאני חושבת שמקומן לא פה, אלא בפורום ייעוץ. לא התנשאתי. אבל על ראש הגנב בוער הכובע? (בת נוער טיפשה?)
 

invisable

New member
הטיפשה היחידה פה, היא את.

אולי, אם היית מתנסחת בצורה לא פוגעת ומעליבה, ולא היית קוראת לבני הנוער טיפשים, היית מקבלת יחס אחר, ולא היית מואשמת בהתנשאות. את בחרת להתנסח ככה- תשאי בתוצאות.
 
מ-ו-א-ש-מ-ת? חחחחחחחחחח ממש בית

דין לצדק פה. טוב לדעת שבפעם הבאה שאני אפשע אני אכנס לכאן כדיי שיתנו לי את גזר הדין שלי. אני לא מתנשאת זה פשוא החוסר בטחון שלכם מדבר כולה אמרתי שלא יהפכו מהפורום הזה לפורום ייעוץ נפשי לא פחות ולא יותר. אני מקווה שלא לקחת את זה ממש ממש קשה, שבסוף לא יאשימו אותי כגורמת להתאבדות הטראגית שלך.
 
חמודה,

אל תאשימי אותי בבעיות הניסוח שלך. ברגע שאמרת "בני נוער קטנים וטיפשים" יצרת הכללה, עפ"יה ניתן להסיק כי את חושבת שכל בני הנוער הם טיפשים. אני בת נוער, משמע אני טיפשה. את לא רוצה שאבוא אלייך בטענות? תלמדי להתנסח, זו כבר לא בעיה שלי. בת נוער טיפשה? טוב, אני אחסוך ממך את הממוצע הבית סיפרי שלי ואת תוצאתי במבחני אינטיליגנציה, אני לא רוצה להתרברב. :) ואגב, עפ"י הכתוב בכרטיס האישי את בת 18, אז לידיעתך חמודה - גם את בת נוער "טיפשה".
 
אני שמחה שנכנסת לכרטיס האישי שלי

אבל אם היית קוראת את ההודעות שלי היית רואה שגם אי הגדרתי את עצמי כ"בת נוער" והיית רואה שאני גם מבינה את הבעיות של בגיל הזה שבגללו אנשים מחפשים תשובות לשאלות שיש להם. בנוגע לטיפשים.. היית רואה שאני גם אמרתי שגם אני הייתי בגיל הזה, לא סתם קוראים לגיל הזה גיל ה"טיפשעשרה". חבל שכולכם בחרתם להיות כאלה קטנוניים.
 

magic girl2

New member
קיים פורום ייעוץ פסיכולוגי ../images/Emo43.gif

שבו אפשר להעניק עזרה לאנשים במצוקה בכלל ובני נוער קטנים וטיפשים [?] בפרט. קיימים פורומים נוספים בתפוז (אתר הפורום האינסופיים) שהגדרתם מתאימה יותר להודעות מסוג שלא מתאים לפה. פורום בעיות בגיל ההתבגרות פורום תמיכה נפשית לצעירים פורום לימודים ושיעורי בית אני אישית ממליצה לשים את הלינקים בראש עמוד הפורום, כמו שפורומים אחרים עושים כדי למנוע פתיחת הודעות מיותרות.
 
אבל מה הקשר?

העניין הנידון הוא שבני נוער "לא יכולים" לפנות לפה לקבלת עזרה בפסיכולוגיה-סוציולוגיה ברמה תיכונית. לא מדובר על ייעוץ פסיכולוגי.
 

magic girl2

New member
אבל זה העניין לפי כותבת ההודעה.

ואני מצטטת מאחת ההודעות שלה מעליי: "בכלליות בני נוער עוברים גיל כזה של שאלות ובלבול. ויש להם שאלות שאני חושבת שמקומן לא פה, אלא בפורום ייעוץ." אז כדי להבהיר...עניתי לה לפי איך שהבנתי את הכוונה שלה ולא לגבי הדיון שהתפתח אחר כך. ולגבי זה.. אני לא רואה סיבה מספיק טובה לא לשתף גם את הלומדים במגמת התיכון, מקסימום אפשר לעשות סדר ושרשורים נפרדים, כמו שיש בפורומים של מתמטיקה או ביולוגיה.
 

reptile12345

New member
טיפשים

חבורת טיפשים,לסטודנטים אין זמן לבלבולי המוח שלכם,עוד לא נפתח הפורום וכבר הנוער הטיפש מתחיל להציף את הפורום. דבר שני, למטומטמת שלא יודעת מזה גזענות,כשתלמדי פסיכולוגיה,ואני בטוח שלא תלמדי כי את יותר מידי סתומה בשביל ללמוד,אז את תלמדי לא לייחס לאנשים שאת לא מכירה ייחוס פנימי אלא לפתוח את השכל שאין לך,ולהבין שמטרת הפורום היא לסטודנטים.
 
וזה שאתה מקלל כמו ערסית משוק הכרמל

עושה אותך חכם. "לסטודנטים אין זמן לבלבולי המוח שלכם" - אני מבטיחה לך, אף בן נוער שייכנס לפורום לא יצמיד אקדח לרקתכם ע"מ שתענו לו על שאלה. אין לך זמן? אל תכנס לפורום. "ואני בטוח שלא תלמדי כי את יותר מדי סתומה בשביל ללמוד" - ובזה חתמת סופית את טענתי, שהטיפש היחיד הוא אתה, בתור סטודנט לפסיכולוגיה אתה אמור לדעת שמתוך החמש הודעות שהיא כתבה אי אפשר להסיק עליה כלום. בקיצור, אם אין לך משהו חכם לכתוב, עדיף שתחזור לבת ים, להעשיר את אוצר הביטויים הערסיים שלך. :)
 
למעלה