מנסה לענות
אני לא מסכימה שפורום, בניגוד לקומונה, צריך לפנות לקהל רחב. פורומים הם מכוונים לנושא או לתחום, ומוגדרים מראש ככאלה. השאלה איפה לשים את הגבול היא באמת משהו יותר בירוקרטי-מנהלתי, אבל נחוץ. את בטח יודעת בדיוק כמוני שיש הבדל היסטרי בין הרמה של לימודי פסיכולוגיה בבית ספר לבין לימודים גבוהים. גם אם מגדירים את הפורום כפונה לסטודנטים בכל התארים, ובהנחה שבאמת יהיו כאן סטודנטים מכל התארים, יהיו הבדלי רמה עצומים. אז להגדיל עוד יותר את הטווח כדי שיכלול את לימודי התיכון, נראה לי לא נכון. זה לא יכול לתרום לפורום (שוב, לדעתי) וייצור תחושה של השתלטות בתי הספר עליו. הפורו הזה קם מתוך צורך של סטודנטים לפסיכולוגיה למקום משותף. אין כל רע בעזרה הדדית, גם לתיכוניסטים, כשהיא רלוונטית. לא נראה לי שלדבר על שיעורי בית בפסיכולוגיה של כיתה י' רלוונטי לסטודנטים כאשר זה נעשה על בסיס קבוע וממלא חלק משמעותי מהמקום כאן. מדי פעם, או שאלות מיוחדות - כן. זו דעתי.
אני לא מסכימה שפורום, בניגוד לקומונה, צריך לפנות לקהל רחב. פורומים הם מכוונים לנושא או לתחום, ומוגדרים מראש ככאלה. השאלה איפה לשים את הגבול היא באמת משהו יותר בירוקרטי-מנהלתי, אבל נחוץ. את בטח יודעת בדיוק כמוני שיש הבדל היסטרי בין הרמה של לימודי פסיכולוגיה בבית ספר לבין לימודים גבוהים. גם אם מגדירים את הפורום כפונה לסטודנטים בכל התארים, ובהנחה שבאמת יהיו כאן סטודנטים מכל התארים, יהיו הבדלי רמה עצומים. אז להגדיל עוד יותר את הטווח כדי שיכלול את לימודי התיכון, נראה לי לא נכון. זה לא יכול לתרום לפורום (שוב, לדעתי) וייצור תחושה של השתלטות בתי הספר עליו. הפורו הזה קם מתוך צורך של סטודנטים לפסיכולוגיה למקום משותף. אין כל רע בעזרה הדדית, גם לתיכוניסטים, כשהיא רלוונטית. לא נראה לי שלדבר על שיעורי בית בפסיכולוגיה של כיתה י' רלוונטי לסטודנטים כאשר זה נעשה על בסיס קבוע וממלא חלק משמעותי מהמקום כאן. מדי פעם, או שאלות מיוחדות - כן. זו דעתי.