שלום+שאלון היכרות

Juli kleo rullz

New member
שלום+שאלון היכרות ../images/Emo15.gif../images/Emo187.gif

טוב... אז דבר ראשון מזל טוב על הפורום החדש... באמת הגיע הזמן!!! דבר שני
שאלון היכרות
1. שם: 2. מין: 3. גיל: 4. צבע עיניים: 5. צבע שיער: 6. תחביבים: 7. זמר אהוב: 8. זמרת אהובה: 9. שחקן אהוב: 10. שחקנית אהובה: 11. תוכנית טלויזיה אהובה: 12. אייקון אהוב:
ועכשיו על ג'אג!
1. איזה דמות (זכר) אתם הכי אוהבים: 2. איזה דמות (נקבה) אתם הכי אוהבים: 3. כמה זמן אתתם רואים את הסדרה: 4. מה הייתם רוצים שיקרה בהמשך: 5. האם אתם רואים גם את העונה הישנה (בצהריים) וגם את העונה הישנה (בערב)?:
נ.ב- בבקשה... לאלה שהורידו את העונות הבאות או שקראו עליהן... בבקשה לסמן ב
את ההודעות עליהן! ככה שלא נהרוס לאף אחד!
 

Juli kleo rullz

New member
תשובות ../images/Emo6.gif ../images/Emo15.gif../images/Emo187.gif

1. שם:
שירה דורון 2. מין:
נקבה 3. גיל:
15 וחצי 4. צבע עיניים:
חום דבש 5. צבע שיער:
חום 6. תחביבים:
רכיבה על סוסים, חברים, טלויזיה, מחשב 7. זמר אהוב:
אמינם, ג'סטין טימברלייק 8. זמרת אהובה:
פינק, דיידו 9. שחקן אהוב:
ג'וני דפ 10. שחקנית אהובה:
ניקול קידמן, ג'סיקה אלבה 11. תוכנית טלויזיה אהובה:
מכושפות, דוסון קריק, ג'אג 12. אייקון אהוב:
ועכשיו על ג'אג!
1. איזה דמות (זכר) אתם הכי אוהבים:
ברור שאת הארם המדהים
2. איזה דמות (נקבה) אתם הכי אוהבים:
גם פה זה די ברור... את מאק! לא שיש הרבה אחרות... 3. כמה זמן אתתם רואים את הסדרה:
לא הרבה... 4. מה הייתם רוצים שיקרה בהמשך:
גם פה זה די ברור... אני רוצה שהארם ומאק יהיו סוף סוף ביחד ושהוא ימצא את אבא שלו!
5. האם אתם רואים גם את העונה הישנה (בצהריים) וגם את העונה הישנה (בערב)?:
 

mooma16

New member
my תשובות.. ../images/Emo9.gif

שם: נטלי
מין: נקבה (משום מה..)
גיל: 15
צבע אהוב (היה?לא חשוב.): כתום!
צבע עיניים: חום קקה (!)
צבע שיער: חום
תחביבים: לשיר לראות טלויזיה, חברים, לנגן
לפעמים..
זמר אהוב: מממ.. אין לי זמרים אהובים יש לי יותר שירים אהובים..
זמרת: כנ"ל אבל בדרך כלל אבריל לוין.. לא.. בעצם רק השירים
שחקן אהוב: הלכתי על הישראלים! דרור קרן הגדול ומשה איבגי ואלון אבוטבול הענק (גיא אריאלי! - לא שחקן כזה טוב אבל מתה עליו!!) כמובן שלא ישראלים יש לי מלא..
שחקנית אהובה: לא עולה לי כרגע
תוכנית טלויזיה: כמעט הכל בערוץ 3: דוסון אהבתי ג'אג ברור מכושפותת.. מלאך שחור וואו.. רגע.. בלאקק אווטט...
איקון אהוב: כמעט הכל כולם חמודים! אבל בעיקר אלה
ג'אג: הכי אוהבת את נו ברור הארם! ונו ברור מאק ממ כמה זמן אני רואה את הסדרה.. גיליתי אותה רק בחופש אני חושבת ומהפרק הראשון התאהבתי
מה אני רוצה שיהיה.. שאלה מיותרת :) בדיוק כמוך, בדיוק כמו כולם והעונה הישנה בצהורים (לפעמים) ובערב זה כל מה שאני רואה יש עוד? מלבד יום שבת.. העונה החדשה. זה הכל ידידי להתראות וביי
 

אולמוסט

New member
אני! ../images/Emo29.gif

1. שם: לא אומרת
2. מין: נקבה 3. גיל: 17 4. צבע עיניים: חום כהה מאוד 5. צבע שיער: כנ"ל 6. תחביבים: צופים, באפי, אינטרנט, חברים, מוזיקה... 7. זמר אהוב: אביב גפן ויהלי סובול 8. זמרת אהובה: שרה בטנז ואנוק 9. שחקן אהוב: ג'וני דפ ואשטון קוצ'ר. 10. שחקנית אהובה: סנדרה בולוק ואלייזה דושקו 11. תוכנית טלויזיה אהובה: באפי, ג'אג, דארק אנג'ל, מכושפות... 12. אייקון אהוב:
ועכשיו על ג'אג! 1. איזה דמות (זכר) אתם הכי אוהבים: באד. הוא כזה מתוק!! 2. איזה דמות (נקבה) אתם הכי אוהבים: מממ... מאק. דההה 3. כמה זמן אתתם רואים את הסדרה: מעט יחסית.. מאז שיש אותה בשידורים חוזרים בערוץ 3. 4. מה הייתם רוצים שיקרה בהמשך: הארם ומאק
.. למרות שלפי הפרומואים זה די הולך לקרות (לא ספויילר.. כל מי שרואה ערוץ 3 יכול לראות אותם מתנשקים!) 5. האם אתם רואים גם את העונה הישנה (בצהריים) וגם את העונה הישנה (בערב)?: בצהריים שיוצא לי ובערב אני לא מפסידה.
 

itaiziv

New member
הם כבר התנשקו!

בפרק של שלשום!!! הנשיקה הזו הייתה בגלל שהארם דמיין שזו החברה שלו ז"ל שהיא דומה בדיוק למאק והיא נרצחה, אתמול היה פרק השלמה לפרק שהיה בעונה הראשונה נדמה לי..ובפרק הארם ומאק התנשקו בגלל ששוב מאק דומה לחברה שלו ובכלל- חברה שלו הייתה בצי ומאק הייתה בדיוק עם בגדי צי אז אפשר היה לחשוב שהיא החברה שלו כמו רוח רפאים כזו ובגלל ושלשום זה היה פרק השלמה שסופסוף גילו מי היה הרוצו קיצ' פרק ענק פשוט התרגשתי..
 

mooma16

New member
מההההה? לאאאא

ובדיוק החלטתי להחמיץ כי הייתי עייפה! אוף אוף אוף..! כבר מלא זמן לא ראיתי.. שמישהו יעדכן אותי פליזי
 

itaiziv

New member
חבל..

וואי חבל שלא ראית נשארת בהלם איזה עשר דק' אחרי שנגמר הפרק זה פשוט היה פרק מושלם כל כך מרגש כל כך יפה ואיזה יופי אתמול ההוא שכחתי איך קוראים לו הציע נישואין לאיך קוראים לה...חח ברח לי השמות שלה אבל הוא כזה טמבל כזה והיא בלונדינית חמודה רגישה כפרה עליה..שיוו הם מתחתנים :)
 

mooma16

New member
אאאאלללל

קקקק! רציני? היום אני דפינטלי רואה! ושמישהו ינסה לעצור אותי!
 

itaiziv

New member
כןןןןןןןןןןן

באד והרייט אין מה לעשות אני בחיים לא אזכור ת'שמות :) הם באמת חמודים והיום בצהריים היה פרק ממש יפה מי שפספס חבל :)
 

michalm83

New member
תורי הגיע

1. שם:מיכל מזרחי 2. מין: נקבה 3. גיל: 20 4. צבע עיניים:חום 5. צבע שיער:חום-שחור 6. תחביבים: טלוויזיה, מחשב, מוזיקה וכו' 7. זמר אהוב:
8. זמרת אהובה: בארץ....ריטה 9. שחקן אהוב:
10. שחקנית אהובה:
11. תוכנית טלויזיה אהובה: מכושמות, דוסון קריק והכי הכי ג'אג 12. אייקון אהוב:
ועכשיו על ג'אג! 1. איזה דמות (זכר) אתם הכי אוהבים: הארם 2. איזה דמות (נקבה) אתם הכי אוהבים:מאק 3. כמה זמן אתתם רואים את הסדרה:הרבה זמן 4. מה הייתם רוצים שיקרה בהמשך: מה שכולם רוצים.... אתם יודעים
5. האם אתם רואים גם את העונה הישנה (בצהריים) וגם את העונה הישנה (בערב)?: גם וגם...
 

itaiziv

New member
חח..

אני מקווה שראית היום..אבל חוצמעניין החתונה לא היה משהו מעניין כל כך.. אוף :( מחר הפרק האחרון שאני אראה...אני מתגייס יום ראשון :)
 
להתגייס בצל ג'אג זה תמיד דבר מצחיק

גורם לך להסתכל על הצבא בעיניים אחרות... כל פעם כשאתה מרגיש בכבוד עם המפקד שלך אתה שומע את המוזיקה של ג'אג ברקע ומצדיע לו בדרמטיות... אין יותר משעשע מזה. יש לי חברים שחטפו ריתוק על זה שבאמצע מסדר הם נקרעו מצחוק כשהם שמעו בראשם את המוזיקה של ג'אג על כל הצדעה שהם דפקו. תזהר מהעניין
בכל מקרה - גיוס נעים! יש עריכת דין בצה"ל?
 
שלום לכולם וברוך הבא ../images/Emo13.gif

האמת היא שעוד מוקדם לעשות כזה שרשור לדעתי, אבל נו שווין
: שם: אלעד אברון מין: זכר גיל: 20 צבע עיניים: ירוק צבע שיער: חום תחביבים: הרבה זמר אהוב: תום פרטרובר זמרת אהובה: אורית שחף פרטרובר שחקן אהוב: ברוס קמפבל שחקנית אהובה: וואלה לא יודע תכנית טלוויזיה: יותר מדי מכדי למנות אייקון: לא יודע דמות בג'אג (זכר): הארם כמובן דמות בג'אג (נקבה): מק כמה זמן: מאז השידורים המקוריים בערוץ 3 לפני הרבה הרבה שנים... בהמשך:
ספוילר| מרווח ספוילרים
אוקי, עכשיו כשהארם חזר לג'אג והוא אימץ את מאטי גרייס, הייתי רוצה לראות אותה ואת קלואי, המאומצת של מאק, נהיות חברות טובות ומשדכות את הארם ומק... סתם. ברצינות אבל, להארם ולמק יש נושאים רציניים לשבת לדבר עליהם. הארם צריך להפסיק לברוח מלהתמודד מול הנושאים האלה, ומק צריכה להפסיק להתעלל בו! חלאס, היא יודעת הרי כל מה שהוא מרגיש, אז שתפסיק לנסות לגרום לו להתוודות רק כדי להגיד לו שזה לא ילך. האישה מרשעת!!! לגבי מתי אני רואה, אני מפספס גם את זה וגם את זה בגלל שעות העבודה המטורפות שלי... אבל זה לא שלא ראיתי את הפרקים האלה... לפני אי אילו שנים....
 

mooma16

New member
כרגע חוזרת מ-עוד פרק מעניין

של ג'אג.. למרות שכבר ראיתי.. שוב פיספסתי אתמול בערב!
היה מעניין?
 

itaiziv

New member
חח..

לא'דע המוסיקה של ג'אג לא כ"כ מצחיקה אותי..אבל תודה בכל מקרה..אבל בדיוק אתה רואה הכל בעיניים אחרות זה כמו שאת מתחיל ללמוד נהיגה אתה מתחיל לשים לב שעד עכשיו שאמא שלך נהגה היית בסכנת חיים ולא שמת לב חח :)
 

THEchosen1

New member
../images/Emo26.gif תשובות שלי

1. שם: שרון ! 2. מין: FIMALE 3. גיל: 16 4. צבע עיניים: חום 5. צבע שיער: חום (עם גוונים) 6. תחביבים: לצאת , לראות טיוי , לשמוע מיוזיק 7. זמר אהוב: אמינם 8. זמרת אהובה: אין מישהי מסויימת 9. שחקן אהוב: דווין קמרון וג'וש ג'קסון 10 שחקנית אהובה: קייטי הולמס ועוד כל מיני .. 11. תוכנית טלויזיה אהובה: יש כמה .. מלאך שחור , מכושפות , ג'אג ! 12. אייקון אהוב:
כמו בחתימה 1. איזה דמות (זכר) אתם הכי אוהבים: כאילו .. הארם 2. איזה דמות (נקבה) אתם הכי אוהבים: מאקקקקקקקקקק 3. כמה זמן אתתם רואים את הסדרה: הייתי רואה כשזה היה בערוץ 2 ואז בסטאר.. אף פעם לא עקבתי באובססיות .. גם עכשיו לא זה פשוט נחמד ומאוד מעניין 4. מה הייתם רוצים שיקרה בהמשך: נשיקה *אמיתית* בין הארם ומאק , כשהם מודעים שהם מנשקים אחד את השנייה 5. האם אתם רואים גם את העונה הישנה (בצהריים) וגם את העונה הישנה (בערב)?: אני חוזרת כל יום ב4 הביתה אז יוצא לי לראות רק בלילה אבל זה אותם פרקים לא ? אגב , באיזו עונה אנחנו נמצאים ?..
 
למעלה