שלום
אני חייבת להגיד משהו...

sexyshiri

New member
אני מחליטה

עם מי לצאת לפי מי שמוצא חן בעיני... כן יש לי העדפות בנוגע למראה חיצוני למשל, הכוונה שלי היא שפשוט לא מתלהבת(מבחינה של משיכה...לא חשה "התלהבות" מבחור או מגופו-גם אם הוא חתיך) את צודקת בקשר להגדרות
האמת שתוך כדי כתיבה פה חשבתי על הנושא,ואני חושבת שאולי פשוט מבחינה מינית(היתי עם שני בחורים עד היום-וכך היה בשני המקרים)אולי זה קשור לאנשים עצמם ואם אכיר מישהו שמאוד ימצא חן בעיני זה ישתנה..
 
אני חושבת שזה נקרא "א-רומנטי"

אני לא זוכרת את ההגדרה המדוייקת של א-רומנטיות. זה לא נשמע לי כמו אסקסואליות, אבל אל תחפשי הגדרות להכנס אליהן אם הן לא מתאימות לך. עם זאת, יכול להיות שאת כן אסקסואלית, כי את יודעת איך את חושבת טוב יותר ממני, ולכן אני לא יכולה לקבוע לך.
 

Limbonic Art

New member
אבל הפורום

נועד גם למתלבטים ולסקרנים למודעות של אסקס ואלטרנטיבות לאנשים כאלה אמנם, נכון שהוא קודם כל משמש כתמיכה כזו או אחרת לאסקסואלים, זה נהדר לגלות שבעולם בו נותנים משקל רב למיניות ישנם עוד אנשים כמוך , כפי שבטח שמת לב הרבה אנשים מצטרפים ואומרים זאת .. חוץ מזה במידה ומישהו אומר לאסקס שהוא לא נורמלי - הוא תמיד יוכל להיכנס לפורום ולהתעודד שלא כך הדבר והוא אינו היחיד בעולם
שוב, כפי שענו לך, לא רואה שאנחנו דנים בנושא שלא מעניין אותנו , המטרה יותר לדון על איך זה להיות אסקס בעולמנו ולהרגיש בסדר עם זה (אין סיבה שלא וזה כלל לא סותר בעיניי)
 

sexyshiri

New member
הבנתי../images/Emo13.gif

בהחלט ענית על התהייה שלי
תהיו מי שאתם,ומי שזה נראה לו "לא נורמלי" שיילך לחפש
הבנתי עכשיו מההסברים יותר מה זה אסקסואל,וזה אומנם לא אני
אבל לדעתי יש בזה אפילו יופי מסויים,ואולי ישמע מצחיק מפי מישהי שהיא לא כזאת(וכנראה שלכם אישית האסקסואליות לא מצטיירת כמו שאני מגדירה אותה כרגע)אבל יש בזה גם טוהר מסויים. ערב טוב.
 

Limbonic Art

New member
שיהיה../images/Emo6.gif

ושמחה שהצלחתי לענות על התהייה שלך ערב מצוין!
 

elchiko

New member
לימבוליק

ידידי...מה שלא במקום זה העובדה שבחורה מצהירה בריש גלי אל חוויותיה המיניות בגאווה בפני פורום שמרביתו גברים
 
לדון בנושא

מתנצלת אם חזרתי על דברים שכבר נאמרו. אני לא חושבת שאנחנו דנים בסקס. אנחנו לא דנים בפרטים הטכניים בכלל, דיונים כאלה יפריעו לחלק מאתנו. הפורום הוא כמעט סביבה סטרילית מהבחינה הזאת. לדעתי כדאי לדון בנטיה עצמה, כי בחיי היום-יום יש לה השפעה עלינו, ונחמד לשתף בהשפעה הזאת. יש גם מקום לדון בה, כדי שאסקס אחרים ידעו שזה קיים, וידעו שיש עוד אנשים כמוהם. עם זאת, עולים כאן גם נושאים שונים מסקס, ואני מקווה שימשיכו לעלות. מעניין לשמוע מה אנחנו חושבים גם בנושאים אחרים.
 
למעלה