שלם?

  • פותח הנושא doc86
  • פורסם בתאריך

KallaGLP

New member
מה? אני לא מודה בשום דבר כזה.

הטבור זה בדיוק מה שאמור להיות וקיים אצל כולם. אילו היינו אדם בלי טבור היינו חושבים שהוא שונה ומוזר. אדם עם טבור זה הנורמלי. חבל הטבור נופל כי הוא אמור ליפול, אצל כל סוגי היונקים השלייתיים. זה המצב הנורמלי, התקין, ומה שתקין הוא לא מום.
ואני לא עוברת הודעות, אני מגיבה להודעות שלך, במקום שבו הן מופיעות. אם אתה רוצה לרכז את הודעותיך במקום אחד, זו זכותך.
 

doc86

New member
יהוווו

נו את מודע את רגילה לראות את זה כך שלרוב יש את זה אז זה לא מום אבל זה כן התינוק לא נולד עם התבור זה נוצר לו זה לא היה חלק מהגוף שלו
 

KallaGLP

New member
אני לא משגעת אותך.

אתה יודע מצוין שאילו היה מופיע אדם בוגר שחבל הטבור שלו עדיין מחובר לגוף, או שאין לו כלום במקום שלכולם יש טבור, היית חושב שמשהו כאן לא נורמלי. אתה בוחר להתעלם מזה - שיבושם לך. אך אתה לא תגרום לאחרים לקבור את הראש בחול.
 

doc86

New member
אני לא

נכון זה לא היה לי נורמלי אבל עם הוא היה מוחבר כמו שנלדנו זה כן נורמא את מחליתה לעצמך מה זה נורמא
 

KallaGLP

New member
לא ברור מה כתבת. אם אתה רוצה שאבין את התגובה,

תקן בבקשה את שגיאות הכתיב, כי אני פשוט לא מצליחה לקרוא את מה שכתבת.
 

doc86

New member
אני לא מנסה לשגע אנשים

את בוחרת לעצך מה זה נורמלי כול החיים שלך לא ראיתי את חבל הטבור מחובר בשבילך עם יבוא אדם מבוגר עם חבל הטבור מחובר זה לא היה נורמלי. אבל התינוק נולד כך אין מה לעשות איך שהוא נולד זה הנורמלי הטבעי עם זה נופל יותר מאוחר. אנחנו לא שולטים בזה..
 

doc86

New member
זהו נגמר??

אפשר ללכת לישון? גם ככה אף אחד לא בחוץ...
 

KallaGLP

New member
ברור שזה נורמלי, בדיוק כמו התהליך של ניתוק חבל הטבור

הוא נורמלי ותקין. היווצרות הטבור היא תהליך טבעי ונורמלי ולכן אין בו שום דבר פגום. חבל הטבור אינו חלק מגוף התינוק, הוא היה נחוץ רק ברחם ולא מחוץ לרחם וזו הסיבה שהוא נופל. זה לא היה תקין אילו לא היה נופל ואתה יודע זאת מצוין.
The shape of the belly button a person ends up with, however, is determined by how the umbilical cord was attached, not where it was cut.
בכל אופן, זה ממש לא משנה מה קובע את צורתו של הטבור. מה שמשנה הוא שיש מגוון של צורות שכולן נחשבות לתקינות ובגדר הנורמה. יש גם בעיות, כמו בקע טבורי, אבל זה מצב לא תקין (אם כי ניתן לתיקון). אבל בעיות יכולות לקרות בכל מקום בגוף, ולרוב התינוקות התהליך של נשירת חבל הטבור והיווצרות הטבור הוא תקין ואינו כרוך בבעיות או מומים.
וזה ממש מצחיק שאתה קובע את שעות השינה שלך בהתאם לאם מישהו כותב לך משהו בפורום. שחרר, זה לא עניין של חיים או מוות.
 

doc86

New member
אמרתי מליון פעם ואני יחזור על זה שוב

1.הקישור שלך לא עובד שלחי שוב או שתסברי לי מה את רוצה ממנו
2.אמרתי לך הרבה פעמים את יכולה לתעון מה שבא לך לחשוב איך שבא לא זה לא עמוד בתוצאות בעיה שלך. ואני יחזור על זה מליון פעמים. זה פצע פתוח שהתינוק נולד כן.הוא שונה בין תינוקות סימים כן. הוא הופך לגדל ולי ידוע שגלד קורה אחרי פצע כן.

" היה נחוץ רק ברחם ולא מחוץ לרחם וזו הסיבה שהוא נופל"-זה לא נכון יש הורים שמחליטים להשאיר אותו עוד זמן עד שיפול לבד והמחקרים אומרים שזה יותר טוב
https://www.haaretz.co.il/news/health/research/.premium-1.2560951 -בבקשה גם לחבל הטבור יש איתרונות החוץ לרחם.

"והיווצרות הטבור הוא תקין ואינו כרוך בבעיות או מומים."-את ממשיכה וממשיכה וזה לא נכון יש לנקות את הטבור כי הוא פצע פתוח עד שהאור יחדש את עצמו שוב בשבילי זוהי צלקת לכול דבר

"וזה ממש מצחיק שאתה קובע את שעות השינה שלך בהתאם לאם מישהו כותב לך משהו בפורום. שחרר, זה לא עניין של חיים או מוות."-כמה אני צריך לאומר לך לא רוצה להמשיך את השיחה עם זה לא מתקדם. את סתם שולחת הודעות אין בזה שום טעם..
 

KallaGLP

New member
אתה יכול לחזור גם מיליארד פעם, זה לא משנה את המציאות.

זה נכון, אפשר לחתוך אותו ואפשר לא לחתוך אותו, אך בכל מקרה הוא יפול לבד כי אינו נחוץ להמשך קיומו של התינוק מחוץ לרחם, ובכל מקרה, גם אם הוא ינשור לבד - יווצר הטבור. החתך לא נעשה בצמוד לבטן בכל מקרה, ולכן הוא לא משפיע על צורת הטבור. מה שקורה באופן טבעי אצל כל היונקים השלייתיים ללא יוצא מן הכלל זה לא מום, אלא התפתחות תקינה.
אם בעיניך אין טעם להודעות שלי, כבר אמרתי לך שאתה מוזמן לא לקרוא ולא להגיב. באמת שלא אעלב.
 

doc86

New member
הההה

את כול פעם בורחת וממציא דברים
רק לפני הודעה אמרת שאין בוא טעם אחרי הלידה אחרי את מבינה שאת טועה את בורחת אין לי כוח אליך (להמשך קיומו של התינוק מחוץ לרחם)-בהתחלחה הוא לא החוץ בכלל ועכשיו הלמשיך קימו את רצינית?
"גם אם הוא ינשור לבד - יווצר הטבור"-יפוי את מודא שהוא יוצר מאוחר יותר והוא לא נולד עם זה
"ולכן הוא לא משפיע על צורת הטבור"מקור לא מאמין לך יותר

"אלא התפתחות תקינה"-חזרו להתחלה הוא לא נולד עם זה. התקיני עם חבל הטבור ועד לא תעני על זה לחזור שוב ושוב לא ישנה
 

KallaGLP

New member
מה שיניתי? אין בו טעם להמשך התפתחותו של התינוק מחוץ לרחם.

זה מה שטענתי וגם ממשיכה לטעון. הוא נועד כדי להזין את התינוק במהלך ההריון, אחרי כמה דקות מחוץ לרחם הוא בעצמו מפסיק להזרים דם מהשילייה אל התינוק, גם אם לא חותכים אותו.
In absence of external interventions, the umbilical cord occludes physiologically shortly after birth, explained both by a swelling and collapse of Wharton's jelly in response to a reduction in temperature and by vasoconstriction of the blood vessels by smooth muscle contraction. In effect, a natural clamp is created, halting the flow of blood. In air at 18 °C, this physiological clamping will take three minutes or less. In water birth, where the water temperature is close to body temperature, normal pulsation can be 5 minutes and longer.

אם לא חותכים את חבל הטבור כלל, הוא מתייבש ונופל מעצמו ביום ה-3 אחרי לידה (אותו קישור)
Some parents choose to omit cord severance entirely, a practice called "lotus birth" or umbilical nonseverance. The entire intact umbilical cord is allowed to dry and separates on its own (typically on the 3rd day after birth), falling off and leaving a healed umbilicus
אז כן, בהחל אפשר לומר שהוא סיים למלא את תפקידו הטבעי, ולא משנה כמה תנסה להכחיש זאת.
נכון, הוא גם לא נולד עם שיניים, והם גדלים במהשך וזה תקין. כך שהטענה שמשהו שמתפתח אחרי הלידה הוא אוטומטית מום היא הזויה.
אל תאמין לי. זה ממש לא משנה. אבל הדברים ייכתבו בלי קשר לאמונה שלך.
 

doc86

New member
פעם אחת סתכלי בקישור ששולחים לך

אני אומר שכדי להשאיר אותו כי הוא עוזר אחר הלידה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4149521,00.html
https://www.haaretz.co.il/news/health/research/.premium-1.2560951
את רוצה לסביר לי למה אני טועה את יוכלה להוכיח שהמחכרים לא נכונים אבל להסביר לי איך הטבור עובד לא יעזור..

"אז כן, בהחל אפשר לומר שהוא סיים למלא את תפקידו הטבעי"-נו אני ממשיך לומר לך את זה הוא מסיים ביום השלישי הוא לא נולד בלי חבל הטבור בגלל זה זהו צלקת קראי שלחתי לך כמה אתרים שאומרים שזהו צלקת!

"ולא משנה כמה תנסה להכחיש זאת."-אני מנסה להכחיש אולי לא שמת לב את לא מוכנה לקבל את זה שהתינוק לא נולד עם זה ורק ממשיכה לפוצץ לי את האימיל בהודעות!!

"נכון, הוא גם לא נולד עם שיניים, והם גדלים במהשך וזה תקין."-פעם חמישית שאת חוזרת פעם חמישית שאני יענה לך שלא נישאר שום סימן אחרי שהשיניים גדלות ופעם שישית תעלמי ממני ותחזרי על זה??

"אל תאמין לי. זה ממש לא משנה. אבל הדברים ייכתבו בלי קשר לאמונה שלך"-אני לא יכול להאמין לאדם שלא מוכן לקרוא שום הודעה. הדברים נכתבים לפי האמנוה שלי עובדה הוא לא נולד עם זה!! ולא משנה עם זה קורה לכולם עדיין אף אחד לא נולד עם הטבור!
זה כמו שאני יגיד לך כולם עושים ברית מילה אז זה לא מום. אותו דבר גם עם זה טבעי או חיצוני הוא לא נולד עם זה!!!
 

doc86

New member
אני חוזר שוב ומקווה בפעם האחורונה

עם יש בוא טעם אחרי הלידה הוא עוזר הוא נחשב לחלק מגוף הטינוק עד זמן מסוים שהוא נופל. את מסכימה איתי שהוא חלק מהתינוק עד שהוא יורד נו הוא נולד עם הטבור זה חלק ממנו. אז מה שזה טבעי שזה איפול. התינוק לא נולד עם הטבור הטבור נוצר מאוחר יותר אלה שלבים שבסוף נישאר סימן בבטן אין שום איבר אחר בגוף שזה קורה שמשהו גדל או או מפסיק לעבוד ונופל ונישאר סימן.
https://www.mako.co.il/health-magazine/articles/Article-c795c3802cbe351006.htm -הנה זוהי צלקת
" זו הצלקת הראשונה שלנו
הטבור שלנו נוצר מרקמה מצולקת שנשארת מחבל הטבור שנחתך לאחר הלידה. אחרי שהוא נחתך, הגלד נשאר מחובר לגוף לכמה ימים ולבסוף מתייבש ונושר. הצורה בה הוא נושר קובעת את המראה של הפופיק שלכם."
&nbsp
"הצורה בה הוא נושר קובעת את המראה"-הנה הצורה של הפופיק זה לא שיך ללידה בגלל זה הם לא דומים בין תינוקות זהים בגלל זה זהו צלקת.
&nbsp
ומום-זה כול שינוי התפתחותי "כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי"-כול שיני התפתחותי גם עם זה טבעי לגמרי בגלל זה הם אומרים כול שינוי.
זה שינוי התינוק לא נולד עם הטבור הוא משתנה אחרי הלידה!!! למה אני צריך לחזור על זה???
 

KallaGLP

New member
תהליך ההתייבשות והנפילה שלו מתחיל דקות אחרי הלידה.

חבל הטבור לא ממשיך לתפקד אחרי הלידה (רק כמה דקות בקושי). וגם אילו הוא היה אמור להמשיך לתפקד עוד 20 שנה ואז ליפול, ברגע שמהלך התקין הוא שהוא בסופו של דבר אמור ליפול, אז הנפילה הזו היא התהליך התקין וההישארות היא לא תקין. אילו כולנו היינו מסתובבים עם חבל הטבור ורק במקרים חריגים הוא היה נושר, אז במקרים האלה זה היה מום. אך אם הוא נושר לכולם, זה לא מום. נקודה.
מום זה לא סתם כל שינוי התפתחותי, אחרת לפי הגדרתך גם גדילה לגובה זה מום, גם עלייה במשקל זה מום, גם סגירת מרפסים זה מום, גם גדילת שיניים זה מום, גם התפתחות שדיים זה מום. לפי הגדרת כל שינוי שעובר על התינוק מרגע הלידה והלאה זה מום. משעשע ביותר, אבל לצערי גם ממש לא נכון.
 

doc86

New member
את מחלתיה מה זה מבנה תקין

"כל שוני ממבנה גופני תקין"-לי ידוע איך הוא נולד כך זה התקין שלו.
"אחרת לפי הגדרתך גם גדילה לגובה זה מום"-את ממשיכה לחזור על זה אבל מום היא-או עקב מחלה או פציעה. קראי את הסוף של האתר שלך
&nbsp
"במשקל זה מום, גם סגירת מרפסים זה מום, גם גדילת שיניים זה מום, גם התפתחות שדיים זה מום. לפי הגדרת כל שינוי שעובר על התינוק מרגע הלידה והלאה זה מום. משעשע ביותר"-את משעשת אותי שאת האתר שלך את לא מכירה בכלל-
כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי, או עקב מחלה או פציעה.
"עקב מחלה או פציעה"-תלמדי לקרוא עד הסוף התבור הוא פציעה השינים הגבוה וכולי לא...
&nbsp
 

KallaGLP

New member
הוא גם נולד בלי שיניים, אז זה לא תקין

שאחרי כמה חודשים יתחילו לגדול לו שיניים (ואגב, גדילת השיניים ממש מכאיבה לעיתים, אז איך היא לא מום)? אתה לא מבין כמה אבסורדי זה נשמע?
התינוק לא נפצע ולא חלה, חבל הטבור פשוט נופל מעצמו כי הוא אמור ליפול, כי זה התהליך ה*תקין*.
 

doc86

New member
יחי האבדל

שניים-זה גדילה לא פצע ולא מחלה
הטבור שהוא מתיבש ונופל מגוף האדם זה פצע לכול דבר
 

KallaGLP

New member
הוא מתייבש ונופל באופן טבעי.

לא עקב פציעה ולא עקב מחלה. לא משנה כמה נחזור על זה, האמת הזו לא תשתנה.
 
למעלה