שמח לשתף אתכם....

michal_sil

New member
הסטודיו שלך משגע! אני מקנאה..

שאלה: האם המסתור לבלוני הגז והחמצן סגור מכל הכיוונים? מומחה לגז אמר לי שאסור לסגור אותם בתוך ארון ללא איוורור מפני שאם תיווצר דליפה, החומר שייצטבר בפנים עלול לגרום לפיצוץ.
 

eytcor

New member
מיכל החמצן סגור מכל הכיוונים אבל...

זה לא אטום. לוחות העץ שהשתמשתי הינם לוחות לא מוקצעים ולא הכי ישרים בעולם לכן העסק לא אטום. לגבי הגז, אם תסתכלי בצילום יש בצד שני פסים שחורים (אחד מעל השני). זה לא פסים אלו פתחים. מצד שני זה גם פתוח באותה שיטה וגם מלמעלה. ז"א אם תהיה דליפה אני מעריך כי הגז יתנדף.
 

eytcor

New member
ולסיום: המכשיר למניעת שוק טרמי לחרוזים

לאחר הנסיון הראשון הלא מוצלח, לאחר השיפוץ ולאחר קבלת הטיפ של אור לגבי העמדת העציץ. קבלו אותו. המעמד ניתן למצוא בכל משתלה, אני, איך לא, מצאתי אותו אצלי בחצר.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
יפה מאוד איתן

דרך צלחה . עבודה פוריה,מיכל אומרת לקנא? אולי איה לא ראתה את המזגן שיש לך, לא לקנא , להתפוצץ מקנאה, אני בא בחודשי הקיץ לעבוד בביקתה שך איתן.
 

zfard

New member
כן, גם אני שמתי עין

על המזגן שרואים בתמונה של החלק האחורי של הבקתה... חורף בווווא, רד עלייייי בוא כסההה אותי עכשיייייו אותי ואת ימייי... לה לה לה לה לה להלל לה ההל ההל ללה לה הל ל.
 

kashke

New member
פפשששששששששש אתה רציני../images/Emo132.gif

מאוד. כל הכבוד. על העשייה ועל ההתפתחות בתחומים השונים.
עלה והצלח
 

פומיקיז

New member
YYY זו קונסטרוקציה זו... חתיכת פינת

או יותר נכון בקתת עבודה בנית לך - מרשים בהחלט!!!!! יאללה, להתחיל בפס הייצור. ונ.ב: ממקום אחר בזמן אחר (ופורום אחר) ממך שאבתי את ההשראה ליציקות בחול - עדיין לא מומש אצלי עד תום אבל יהיה לי זמן לתחקר אותך גם בנושא הזה...
 
גם אני רוצה!

יש למישהו רעיון איך אפשר לבנות סטודיו כזה על משטח דשא בביתן נפרד בקומה שניה (מתוך 12) במרכז הארץ? נות כנראה שזה ישאר בגדר פנטזיה לפנסיה בבית בניו-זילנד... איזה כיף שאפשר לסגור את הדלת ולהתבודד בעשיית אמנות בלי צורך לפרק ולהרכיב את כל סביבת העבודה מחדש - תתחדש!
 

eytcor

New member
שכחתי לציין (לפני שאור יהרוג אותי)

נשאר רק לתכנן את נושא האיורור (יש לי כמה דברים שרצים בראש). מקווה לעשות זאת תוך שבועים שלושה.
 

forestdevil

New member
אז עכשיו אני יכול לומר "מברוק!"

יפה מאוד, יופי כשיש יוזמה וידיים טובות! אני חושב שזהו הסטודיו הראשון שנבנה בזכות הקומונה והפורום... לא? לא ממש בזכותנו, אבל בהחלט בזכות הרבה מידע שהגיע מפה. בא לי רעיון, אני אפתח בקרוב גלריה של הסטודיואים של חברי הפורום... ענק!!! מזל טוב, איתן!
 
וווואאאאאאווווווו - ממש מעורר קנאה

איזה יופי של בקתה בנית לך. עם המזגן והכיור והכל????? אפשר להכניס מיטה ולצאת לחופשת יצירה בבקתה כזו מפוארת. איזה כיף לך. ליצור באוירה כל כך נעימה הרבה פוריות יצירתית שתהיה לך כל טוב
 

eytcor

New member
תודה לכל המברכים ../images/Emo140.gif ../images/Emo24.gif.....

בד"כ נהוג לרשום "שהגעתי לזה הגשמתי חלום ישן". אצלי זה לא כך. אני הגשמתי חלום שהוא צעיר מאד. כל כך צעיר שהוא בקושי בן חצי שנה. התחלתי לעבוד בפסיספ זכוכית לפני כשנה פלוס בעקבות סדנא שנערכה בפורום "אומנות שימושית". חורף שעבר, עבדתי בחוץ על פסיפס זכוכית. עבדתי בחוץ כי לא יכולתי להרשות לעצמי לעבוד עם זכוכית בבית כאשר ילדי מסתובבים מסביבי יחפים. אבל היה קר. מאד קר. אז אמרתי לעצמי שאני חייב לארגן לי איזו בקתה שאוכל לעבוד בה והוספתי בחרדת קודש "שיהיה לי סטודיו". אז כמו שאני יודע, חקרתי את כל מי שאפשר לחקור, בדקתי במספר לא מבוטל של חברות שמתמחות בנושא וקיבלתי החלטה. אשתי אומרת, שאם המחיר שהיא משלמת על "משבר גיל הארבעים" שלי מתבטא בעיקר בהוצאה כספית (שיש לה תוצאות נאות) ולא כולל עזיבה של הבית, היא חיה עם זה בשמחה.
 

אוסיש

New member
צודקת. אישתך. אני היתי ישר פולשת לך

לביקתה. איזה יופי. בהחלט מעורר קינאה! לי זה נותן המון כוח והשראה לראות שאפשר להגשים חלום/ות....
 
למעלה