שרשור ביקורות של The Unforgiving

בתאל59

New member
מה הבעיה שלכם אנשים!!!!!!

אלו וויתין!! איזו ביקורת!! ועוד "ממעריצים" שעושים טובה שהם שומעים אותם בכלל. סורי אם אני מדברת בגסות אבל זה ממש מעצבן לקרוא דברים כאלו כשחלק מהאנשים פה לא שמעו כמו שצריך את הדיסק. אני קפצתי לסנטר ישר כשיצא האלבום וקניתי את המהדורה המיוחדת. שמעתי את הדיסק כבר 30 פעם אם לא יותר ואת הDVD ראיתי פעמיים. מחר אני הולכת לקנות את הקומיקס (בתקווה שיש להם אותו). לפי דעתי האלבום פצצה במיוחד מבחינת הרעיון שהו הכי טוב@!! (זה כי אני חולת קומיקס )
השירים טובים כמו שוויתין יודעים! ולא נופלים מאלבומים קודמים הדבר היחיד שחסר לי באלבום הוא הקול המיוחד של שרון לאלו שלו מבינים אותי אז כמו למשל בשיר jane doe "מעריצים" צריכים לקבל את זה שכדי שהם יצליחו יותר ויפתחו לקהל רב יותר (ויבואו לארץ) הם צריכים לעשות דברים מסויימים כמו הביקורת שהיתה על השיר של שארון עם ארמין (דיג' מספר 1 בעולם) in and out of love אמנם השיר לא טוב כמו כל השירים שלהם אבל הוא היה בMTV זמן רב יותר מכל שיר אחר שלהם. ושלא נדבר על הביקורת על utopia שוב השיר לא טוב כמו כל השירים שלהם אבל הוא נועד כדי לקדם את הלהקה ולחשוף אותה לקהל פופי יותר. השיר Where Is The Edge שנמצא בסרט me and mr. jones גם היה רעיון לקידום הלהקה. באו לא נשכך את evanescence שהתפרסמו מאז שהשירים My Immortal ו bring me to life היו בסרט דרדוויל (רק חבל שהסרט me and mr. jones לא גדול כמו דרדוויל) sinead נכון, מתחיל כשיר דאנס וזה טוב מאוד לקידום הלהקה כנסו לMTV ותראו שרוב השירים היום הם דאנס ויש יותר קהל במקום הזה. והוא אחד האהובים עלי באלבום! כאחת שאוהבת גם דאנס
בבסך הכל האלבום קצת שונה מאלבומים אחרים שלהם והרעיון מעולה! וזה טוב! להם ולי
 

barlevy

New member
קשה לי להאמין שהקומיקס יגיע לארץ

עדיף להזמין - זה יוצא 30 ש"ח כולל משלוח
 

bachner1

New member
אני אחזור על זה שוב-

איך לעזאזל השיר The Last Dance לא קיבל פה בכלל תגובות?!
 

bachner1

New member
השירים שהוא מזכיר לי הם בעיקר

Bittersweet, World of Make Believe, Towards the End. וגם אז הוא לא "העתק" שלהם, אלא פשוט בסגנון שלהם... והוא ממש טוב לדעתי! אני לא רואה שום קשר לTSS או לSOF... הוא בעיקר מזכיר לי שירים מתקופת ME, כשהשיר היחיד מTSF או מTHOE שמזכיר אותו הוא TTE. ובגלל זה, נאור, אני חושב שהוא יותר מזכיר את ME
 
הכוונה שלי הייתה שהוא היה מתאים יותר

ב-TSF מאשר ME... נכון, יש בו כמה אלמנטים שבטיים, שמזכירים כביכול את הסגנון של ME, אבל תכלס, הוא נשמע לי הרבה יותר כמו TSF. אולי זאת רק ההפקה.
 
זה היה בתגובה שנמחקה לי../images/Emo3.gif

באמת שיר ממש ממש טוב. אני מבין למה הם לא הכניסו אותו לאלבום אמנם, כי הוא באמת לא מתאים, אבל עדיין יציאה מעולה שלהם. אני לא חושב אבל שהוא מי יודע מה מזכיר את ME... אם כבר אז יותר את TSF.
 
אני שומעת את האלבום סוף סוף! *_*

ביקורת מפורטת לא תראו ממני, כי אני לא יודעת לעשות את זה... :X בשניה הזו בדיוק אני שומעת את פייר אנד אייס, אני בערך באמצע שלו ובינתיים אני ממש אוהבת אותו, יותר מהשלושה שקדמו לו.
 
יה,

איירון ממש מגניב. אהבתי את לוסט. ההתחלה שלו לא ממש מרשימה (אם כי יפה), אבל זה נהיה מעניין אחרי דקה ומשהו. Murder ממש מעניין, אהבתי. גם A Demon's Fate, למרות שפחות אהבתי אותו מMurder. את סטיירוויי טו דה סקייז אני מחבבת. איי דונט וואנה מיוחד, אבל לוקח לו יותר מחצי שיר לעשות עם עצמו משהו ולהתפתח לאנשהו. בכל זאת, הוא נחמד. אמפטי אייז מגניב. את The Last Dance אהבתי למרות שה"יהיהיהיהיה" התחיל לחפור לי קצת בשלב מסוים.
ואין לי כוח לשמוע שוב או לנסות להיזכר מה חשבתי על השירים שהיו לפני שכתבתי את ההודעה. :X נחמד לראות שלא 100% מהאלבום הוא שירה נמוכה. אין כמעט את הסגנון הזה שכולנו מדברים עליו שחסר, אבל אם לא מחשיבים את זה, אני די מרוצה מהווקאלז אני מניחה.
 
אוי../images/Emo12.gif

נראה לי שבמה שהשגתי, שירים 13 ו15 הם אותו שיר.
ידעתי ששמעתי את ה"יהיהיה" קודם!
ועוד כתבתי עליהם דברים שונים... יצאתי מפגרת.
 
למעלה