שרשור היכרות עדכני

הוד11

New member
טוב אם כולם כתבו אני יצטרף

שם: הוד גיל: 16 מין: לא חסר ברוך השם מקום מגורים: קריית שמונה מה עושים בחיים: רוצח להנאתי ברווזי אמבטיה ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: בסוף כיתה ט' ראיתי את הקליפ של אלייב אז "השאלתי" מאימיול את האלבומים של פרל ג'אם. אחרי ששמעתי את ONCE הבנתי שהלהקה הזו גדולה, אחרי ששמעתי את W.M.A היא הפכה לאחת האהובות עלי סופית.
 

cold metal ass

New member
רק דגים מתים שוחים עם הזרם לא ?

שם: ליטל אוחנה , אבל אתם יכולים לקרוא לי ליטל ( מי שמזהה מאיפה זה מקבל שקל :p) מין:נקבה בכול רמ"ח אבריי . מקום מגורים: אשדוד. מה עושים בחיים: סיימתי ביצפר , מחכה לגיוס , ומחפשת עבודה בינתיים . ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: מלפני שנה בערך ששמעתי את EVEN FLOW ואז לאט לאט שמעתי את כל TEN ואז אמרתי לעצמי .. אהה יש פה פוטנציאל . ומאז אני מכורה . מדוע ? כי לגמרי שונים , הם עושים מוזיקה מיוחדת , הם לא מתיימרים להיות מה שהם לא , הם לא יומרנים (טוב אולי קצת עם כול הפוליטיקה שלהם וזה ..) הם בכלל אבל בכלל לא ממוסחרים ,הם מתחשבים במעריצים שלהם , הם עושים נטו מוזיקה ועושים את זה טוב . אה ובגלל אדי
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifטוב,

שם:
רוני גיל:
15 מין:
נקבה
מקום מגורים:
רעננה מה עושים בחיים:
_ ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע
אמ.. לא יודעת מלפני איזה שנתיים, אח שלי הביא לי את TEN ואהבתי, והמשכתי לשמוע ובלהבלהבלה..
 

o0O0o

New member
->

שם:עמוס גיל:19 מין:זכר (אני מקווה שאין בת עם השם הזה) מקום מגורים: ת"א מה עושים בחיים: צבא ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: כמה זמן לפני שיצא riot act, קנו לי את ten. בהתחלה לא מתתי על זה, אבל במהרה התאהבתי, ולאט לאט עם כל דיסק שקניתי, יותר ויותר אהבתי את הלהקה. חוץ מזה אין יותר מה לספר
 

cold metal ass

New member
כבר אי אפשר לדעת ..

אני מכירה בחור שקוראים לו ענת .. אז ככה שיש מצב שתמצא בחורה שקוראים לה עמוס . ההורים של היום זה לא ההורים של פעם ..
 

הוד11

New member
בחור שקוראים לו ענת??????????

מוזר בטירוף!!! בחיים לא שמעתי על דבר כזה, אבל אני דווקא מכיר ילד שקוראים לו מורן.
 

cold metal ass

New member
מורן זה עוד בקטנה ..שמעתי כמה כאלה

אבל ענת , זה פאקינג שם של בת !
 

cold metal ass

New member
חחחחחח .:D

אני מבטיחה לך שאם תחפש טוב , תמצא , פשוט הורים מנסים כמה שיותר למצוא שם מקורי לילד שלהם , בגלל זה כולם נתקעים עם שמות מוזרים .
 

o0O0o

New member
:-O

*רגע, אני צריך לעכל* טוב.. אי אפשר לעכל את זה. מוזר.
 

2noa2

New member
../images/Emo34.gif

שם:נועה גיל:16.5 מין:
מקום מגורים:אזור גוש דן[?] מה עושים בחיים:שנה הבאה שמיניסטית[ווהו] ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע:מלפני שנה וחצי,אני חושבת. צרבו לי את Ten[כמה בנאלי] ושלחו לי את Present Tense ומאז..התאהבתי.
 
אמממ חדשה...../images/Emo9.gif

היי,אני חדשה פה אבל קוראת כבר כמה זמן...אז חשבתי שאני אוכל להדחף לשרשור הכירות
שם:גל גיל:עוד מעט 15 מין:
מקום מגורים:פ"ת (אחחח הבושה...) מה עושים בחיים:אמממ גיטרה,עבודה,ובעיקר חיים.... ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע:אממממ אני מכירה אותם כבר המווון זמן אבל התחלתי להקשיב להם באמת מלפני שנתיים בערך ומדוע זו באמת שאלה כל כך לא נחוצה....זה ברור מאליו!
 
למעלה