שרשור היכרות עדכני

one pearl

New member
אממ..היי

שם: עדן גיל: 17 מקום מגורים: בית שמש מה עושים בחיים: עוד 12 ימים בגרות במתמטיקה... מה כבר אפשר לעשות? 3 ניחושים בשבילכם.... ממתי אוהבים את פרל ג'אם: מלפני כמעט שנה, שמעתי את even flow ביום של מועד ב' במתמטיקה (איך הכל מתקשר..חחח) ומאז היד נטועה... מדוע? כולם עושים דברים לא נורמאלים בחיים, לא?
 

izzys

New member
../images/Emo105.gif

שם: מור גיל: 15.3 מין: נקבה מקום מגורים: חיפה מה עושים בחיים: רובצת ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: כי הם הצליחו לרגש, ופשוט נשמעים טוב. שומעת אותם משהו כמו שנתיים.
 

pixyled

New member
../images/Emo60.gif

שם: פיקסי גיל: 18 מין: יש פה קטינים, וזה..
מקום מגורים: איזור ת"א מה עושה בחיים: גם אני מנסה להבין.. סתם, גיטרה, תופים, מצלמה, בלגאן ממתי אוהבת את פארל ג'אם ומדוע: אני גם ככה לא טיפוס של בוקר , יותר מדי שאלות. שימו תמונות, שנראה עם מי מדברים... (אותה אחת מבפעם שעברה)
 

tirasc15

New member
אני..

שם:שרית גיל: 15 מין: נחשו מה עושים בחיים: לא יודעת מה אני עושה פה.. מה זה השאלות הקיומיות האלה..? חח צוחקת... בינתיים אני מתרכזת בגיטרה שלי ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: מלפני שנה וחצי בערך.. כי שמעתי אותם ואהבתי....
 
אני../images/Emo179.gif

שם: חגי גיל: 17 מין: זכר מקום מגורים: אשדוד מה עושים בחיים: כל מה שאפשר שהם יהיו טובים ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: מזמן וככה.
 

nothingman1

New member
אם זה מעניין מישהו...

שם:יאיר גיל:כמעט 16... מין:זכר מה עושים בחיים:בס (וגיטרה) ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: 4 שנים, חבר שלי מכר לי את BINAURAL שהוא קיבל איכשהו בחינם, משם הכרתי אותם... לפני זה רק שמעתי עליהם והחלטתי לתת להם ניסיון
 

J92

New member
../images/Emo54.gif היי היי

לא מערבים את השמוק הזה חיחי
 

PhonyLight

New member
OK

שם: מוטי גיל: 17 מין: זכר מקום מגורים: מרכז מה עושים בחיים: לומד ממתי אוהבים את פארל ג'אם ומדוע: לא כ"כ זוכר... אני חושב שהשיר הראשון ששמעתי היה ג'רמי או אלייב.
 

On23

New member
שם: נדב

גיל: 13. מין: נקבה. מקום מגורים: ראשל"צ. מה עושים בחיים: משתעממים. ממתי אוהבים את פרל ג'אם: ממתי ששמעתי את Ten. לפני חצי שנה בערך, אפילו יותר. ולמה? הם מוכשרים אחד אחד, ותענוג לשמוע את המוזיקה שהם עושים.
 
חהחה

שם: ג'ים גיל: 17.5 מין: זכר מקום מגורים: קריית טבעון מה עושים בחיים: מנגנים, מפגשים, וכו', מחפשים עבודה. ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: מאז כיתה ז', כי הם טובים!!!11אחדאחד
 

everynormal

New member
I AM

שם:אוריאנה גיל:בנתיים 15 מין:בואו נחשוב... מקום מגורים:דרום מה עושים בחיים:לא עושים כלום מסתלבטים כל היום ממתי אוהבים את פארל גאם ומדוע: מלפני שנה ומשהו ובגלל שהם אחלה להקה
 

psychoit

New member
דומה לו,לא דומה לא...

אתה עדיין יפה
. ראיתי תמונות שלך שבהם היית במפגשי הפאוור מטאל למינהם.
 
למעלה