שרשור היכרות ראשוני

kikona126

New member
ואו!

את עושה עריכה לעצמך? כעריכה ראשונית או סופית? זה ממש קשה לעשות עריכה לעצמך. בקשר להוצאות לאור, אפשר לשלוח פרקים נבחרים גם כשלא מסיימים לכתוב את כל הספר? נשמח לשמוע ממך עוד בפורום!
העניין של הקונג פו נשמע מעניין (ואני חשבתי שקונג זה מה שמביאים לכלב... נו זה עם האוכל בפנים שהוא מתאמץ להוציא את זה ממנו ומתעסק עם זה שעות
 

lost green eyes

New member
חדשה כאן! (בעצם..כולם חדשים לא? ../images/Emo13.gif )

שם (לא חובה): לינור גיל (ניתן להוסיף ת.לידה או מזל): 3.10.88 בת 19 עוד כחודשיים.. עיסוק: כרגע שום דבר מיוחד.. מחכה לגיוס. סיימתי יב' לא מיזמן.. עוד קצת על עצמכם: חובבת צילום, אוהבת לטייל בארץ ובמיוחד בחו"ל. אוהבת מוסיקה טובה, פאבים בימי חמישי, מגדלת כלבה בוקסרית בת 10 חודשים.. וחתולה קטנה שאימצתי לפני כשבוע..
מטרה קצרת טווח: כאן מתחילה הבעיה.. אני לא מציבה בפני מטרות כלל. מטרה ארוכת טווח: - ציטוט או משפט אהוב: שפע ואושר ביד הרצון. כל דבר אחר שתרצו להוסיף: יאללה נלך על תמונה
(*אפשר להוסיף תמונה)
 

kikona126

New member
בואי ננסה ביחד...

לדוגמא מחר, אילו דברים היית רוצה לעשות שניראים לך כלא מושגים? קנייה של חפץ מסויים שמירה על קשר עם אנשים מסויימים ועוד..
 
מי אני

שם (לא חובה): מיקי גיל (ניתן להוסיף ת.לידה או מזל): 35 עיסוק: מאמן אישי ועסקי ומורה ל NLP עוד קצת על עצמכם:ג'ינג'י ואוהב לנגן על ג'מבה מטרה קצרת טווח: להוציא ספר, לפתוח בית ספר ל NLP וליצור לי נכס מניב מטרה ארוכת טווח: למלא איצטדיון ב 52 אלף איש ולהניע אותם להזיז את התחת שלהם ולעשות משהו משמעותי בחייהם. ציטוט או משפט אהוב: ידע ללא ישומו משול לאבן שאין לה הופכין.
עברתי את המבחן, המורה?
מיקי
 

noynav

New member
אני אענה:)

זה בהחלט יהיה פורום שאני אבקר בו הרבה. שם: נוי, אבל הרוב קוראים לי נויה. גיל: 16. [נראה לי שאני יחסית קטנה לפורום, אבל העיקר הכוונה. עיסוק: תלמידה. עוד קצת על עצמכם: אני מנגנת על גיטרה, זקוקה לציור כדי להביע את הפנימיות שלי, ומוזיקה קלאסית בשבילי היא עולם. מטרה קצרת טווח: 100 בבגרות במת'. [מה שנראה לי שהשגתי כבר.] מטרה ארוכת טווח: נראה לי שזה יותר מידי ארוך טווח, אבל להיות אדריכלית מצליחה. ציטוט או משפט אהוב: "אין לא יכול, יש לא רוצה."
 

Mobisss

New member
אהלן

שם : דותן גיל : 18 וחצי עיסוק : בקרוב חייל מטרה קצרת טווח : להתגייס למקום שאני רוצה מטרה ארוכת טווח : רעיון שיעזור לי להרוויח סכום כסף שאני רוצה ציטוט או משפט אהוב : If you can't beat them, Join them כל דבר אחר שתרצו להוסיף : אממ... מסנג'ר מי שירצה לדבר : [email protected]
 

kikona126

New member
שיהיה בהצלחה בשירות הצבאי

מקווה שתשיג את מבוקשך - ותזכור שאם אתה לא מגיע לשם בהתחלה זה לא אומר כלום, זה רק אומר שיש לך עוד מכשול לעבור בדרך
 

freckles83

New member
הכרות...

שם :זוהר גיל (הוסיף ת.לידה או מזל): 24 חודש הבא עיסוק: סטודנטית עד לחודש הבא (מסיימת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) עוד קצת על עצמכם:חוץ מזה שאני מסיימת לימודים ומתחילה לחפש עבודה? :) מטרה קצרת טווח: למצוא עבודה מספקת שתתן לי אושר בחיים, פג'ו 206 כחולה שנת 2005 :) מטרה ארוכת טווח: אהבה ואושר ציטוט או משפט אהוב: לא עולה לי כרגע :)
 

Purple Mushroom

New member
הכרות שרשור מאוחרת:

שם: אלון. גיל (ניתן להוסיף ת.לידה או מזל): 31 . ת.לידה : 17.3.1976. מזל דגים
. עיסוק: חי , וכותב בתפוז
אנשים . עוד קצת על עצמכם: בחור חכם , שאיבד את הגשמת הפוטנציאל שלו , ויכולת העבודה . מטרה קצרת טווח:לחיות.לנשום. מטרה ארוכת טווח:להצטמצם , ולכסות תוך כמה חודשים אוברדראפט גדול . ציטוט או משפט אהוב: " I am u as u r me & we r all together " ג'ון לנון , I am the warles.)אני סוס הים)
.
 

kikona126

New member
שלום אלון

כולנו פה, לדעתי, אנשים שחלק מהעיסוק שלהם הוא -
אנשים... (טוב לפחות אנחנו לא תפוז אנשים מודיע...) בקשר למה שרשמת - מטרת ארוכת טווח - להצטמצם - האם אתה מכיר את תורת הצמצום של האר"י? (לא יודעת למה אבל מסיבה מסויימת זה עלה לי אינטואטיבית מההודעה שלך, אולי בעצם זאת הדרך שעליך לקחת... האם יש בן "אמן קטן" שמפחד לצאת ?)
 

Purple Mushroom

New member
יכול להיות שאני מכיר את תורת הצימצום..

אני יודע , או יותר ידעתי מה זה צימצום לפי הקבלה (אז יכול להיות שיש לזה קשר עם האר"י). יכול להיות שיש בי ,\ היה בי סוג של אמן , שהיה פעיל , וכעת הוא רדום .
 

imuser1

New member
אם יש לך שאלות על הצמצום תשאל

אם יש לך שאלות על הצמצום תשאל - אני מבין בזה די טוב, אולי אפילו טוב מידי.
 

מרי לי

New member
שלום אלון../images/Emo140.gif

לחיות ולנשום זו המטרה הכי חשובה, אחרת לא נוכל לעשות שום דבר כדי לשנות את המצב שבו אנו נמצאים
נסה לכתוב בשרשור התודה שלנו לפחות 5 דברים שעליהם אתה אסיר תודה. כל דבר שהוא.
 
למעלה