שרשור הכרות

מישי24

New member
אוקיי, אז גם אני

מעין בת 25 ושבוע בדיוק אחרי שני תארים ראשונים (ביולוגיה ופסיכולוגיה )ותעודה אחת (תקשורת) החלטתי שדי כבר, והגיע הזמן להגשים חלום: רפואה לאחר פסיכו' לא מוצלח מספיק, חושבת לשפר בגרויות ושוב פסיכו' בין לבין - מתרגמת מאנגלית לעברית ומורידה באדיקות את כל הפרקים של סקראבס, האוס והאנטומיה של גריי...
 

anabioein

New member
מזל טוב ליום ההולדת (באיחור של שבוע

אם את גם צורבת את הפרקים שאת מורידה, אני אשמח לחלוק מאגרים.
 

מישי24

New member
../images/Emo13.gif תודה. וברור שאני צורבת!!

אחרי השקעה של ככ הרבה שעות פשוט למחוק הכל?!?
 

ST

New member
ננסה גם. ../images/Emo13.gif

אני אסתי, בת 21 מאזור ירושלים, מתכוונת ללמוד סיעוד (אחיות) או הנדסה רפואית בשנה הבאה. אם למישהו יש רעיון איך להכריע ביניהם, אני אשמח (למרות שבסוף אולי אלמד את שניהם...)
בזמני הפנוי שאין? עובדים.
 

סיון87

New member
Hey there

שלום לכולם! אני סיון בת 18 וחצי מנתניה, כרגע בעיצומו של שירות לאומי ברעננה, מנסה להתקבל לשנה הקרובה לרפואה.בע"ה כמובן. מאז ה1 לינואר קורים לי דברים מוזרים: *הפכתי לקוראת סמויה (וכפייתית) של הקומונה לשעבר *אני בודקת את מצב מועמדותי באוניברסיטאות כל שתי שאיפות ונשיפה *התחלתי לראות "זמן לשון" *רק אנשים אלימים במיוחד מצליחים להוציא אותי ממצב הבהייה בסביבה, פעירת הפה ושמיטת הלשון מול תנור החימום גם בימים חמים במיוחד. מקווה שלא דמיינתם איזו ממוטה מניקה, אבל באמת שלא הייתי ככה לפני אותו יום ארור!! ושלא תבינו לא נכון, אני מרוצה מהציון שהשגתי, אבל אבל אבל אני בנפילת מתח נוראית שמתעצמת עוד יותר אל מול העובדה שאין לי מה לעשות בחיים בעוד כל חברותי מפוזרות ברחבי הארץ לאור שירותן הלאומי/צבאי, ואני פה- יום יום חוזרת הביתה היישר לתנוחת הממוטה, מביטה בנונשלנטיות בספרי הפיזיקה שקניתי לי כדי ללמוד לבד(לפחות אני אופטימית...),ואפילו לא בטוחה שאני רוצה להיות רופאה... טוב, אני זזה לשיעור אירובי שהוא הסיכוי האחרון להציל את שרירי מניוון סופי.. מקווה שאם אהיה קצת יותר פעילה בפורום אצליח להוציא מניוון עוד כמה דברים אצלי... סליחה על מלחמת ההתשה ועל הדיכי הלא מוסבר אולי מישהו רוצה ללמוד איתי קצת פיזיקה לפני המכינה? אני נחמדה בד"כ..:)
 
ברוכה הבאה לפורום../images/Emo140.gif

אל תדאגי, מה שאת עוברת נורמלי לחלוטין, קוראים לזה "תסמונת פוסט-פסיכומטרי". הרבה אנשים עוברים את זה בכל מיני צורות, חלק בצורות פחות שפויות מאחרות...
תסתכלי על הצד החיובי של העניין, לפחות לך אין משהו אחר לחרוש אליו בתקופה הזאת, אז את יכולה להרשות לעצמך להתבטל קצת. עזבי אותך מפיסיקה עכשיו, תהני מהחופש היחסי שיש לך עכשיו. יהיה לך מספיק ללמוד עוד כמה חודשים. מקווה לראות אותך כאן כמה שיותר
אושרית.
 

morancho1

New member
אהלן! ברוכים הבאים:)

שמעי,הזדהיתי עם כל מילה... כמו שאושרית כינתה זאת באמת תסמונת פוסט פסיכומטרית. לגבי החימום- תמשיכי להתחמם לך, אני מבחינתי, זה יכול להיחשב אצלי כתחביב. אני כבר מדמיינת את פני המראיינים שישאלו אותי מה התחביבים שלי ואני אענה בשיר השלווה: " מוזיקה, ספרים , תנור..." :) אה , ועזבי אותך זמן לשון, זה מזיק לבריאות:)
 

סיון87

New member
תודה לכל המברכים..../images/Emo9.gif

נראה לי שאשמע לעצה לעזוב את פיזיקה בינתיים...
 
אני רוצה:)

המורה שלי החליט לעשות לנו הפתעה היום בשיעור פיסיקה ולהודיע לנו שאננו נגשים השנה לבגרות -ההינו אמורים לגשת להכול שנה הבאה.. בכל מקרה עוד לא קם התלמיד שניגש לבגרות אצלינו בבצפר בלי מורה פרטי, ואני לא בקטע של להתחכם ולנסות להיות הראשונה... ככה שאם דינמיקה וקינמטיקה הם בראש שלך אני אשמח להצטטרף.. אני לא מעט בנתניה (מד"א פשע ורשע)... חחח בכל מקרה אם זה הנושאים שאת לומדת ותרצי אפשר לעשות ככה כמה ימים מרוכזים:) אגב איזה ספרים רכשת? פשוט הספרי לימוד שלנו על הפנים ואני מחפשת משהו טוב עם תרגילים טובים הסברים טובים ותשובות להכול!
 

סיון87

New member
אמממ

כן, הנושאים שצריך למכינה הם מכניקה, חשמל וגלים, אבל אני באיזה עמוד 20 בספר של מכניקה, ככה שאין לי הרבה מושג בחומר, ואם בא לשבת וללמוד איתי אז סבבה, רק קחי בחשבון שלא התחלתי ללמוד... קניתי ספרים של מכניקה וחשמל ספרי שאלות ותשובות של יורם אשל, נראה בסדר חוץ מהסברים לקוניים למדי... ד"א באיזו כיתה את?
 
בעיקרון יש מיקוד מעולה השנה בפיסיקה

אני צריכה ללמוד יותר טוב ויותר להבין ולא סתם לדעת להציב את החוק השני (שבו אני חזקה יחסית ) תנועה מעגלית, מתקף ותנע זריקה אופקית ועוד את הנושא האחרון שהוא עוד לא לימד אותנו! ירד המון המון המון! את בי"ב.? אני בעקרון רוצה לקחת כמה שיעורים עם מורה שילמד אותי את החומר ואחרי זה פשוט לתרגל המון אז אני חושבת שזה דווקא יכול להיות נחמד... פשוט ללמוד ממש את החומר ביחד אם את עוד לא למדת בכלל ואני גם לא ממש למדתי (ומה שעוב שאני עוד התלמידה הכי טובה בכיתה ועדין אני לא ממש מבינה) אז שנלמד ביחד זה קצת קשה אבל לתרגל פיסיקה בחברותה יכול להיות מאוד נחמד:)
 
עוד שירשור היכרות?

טוב אפשר להגיד שאני מהותיקים בקומונה לשעבר, משהו כמו שנה וחצי נראה לי.. קוראים לי ג'ניה אני לומד בטכניון בשנה השניה ללימודים. עובד קצת, יוצא קצת קורא קצת (באמת קצת) ורוצה להירשם לחדר כושר בקרוב. יוצא די עמוס בד"כ, אבל לחץ טוב לבריאות
 

zepple

New member
??i'm zepple, and you

zepple זה על שם להקת לד זפלין, שאני מכירה אולי שני שירים שלהם... סתם ניק שעבר אלי בתורשה. אני מורן, בת 22 מירושלים, לומדת שנה ב' רפואה בעברית. רפואה זה "שיא אישי" שהשגתי, ובזמני הפנוי הדל אני עוסקת בהשגת השאיפות האחרות שלי. "עוד מעט..עוד קצת.." בהצלחה!!
 
אני.

לא הכי קשור אבל שיהיה בן 24 בקרוב. השנה מתחיל מכינה באת"א במטרה להתקבל ל..... [תנחשו!] ................לאאאא!! לא רפואה..מדעי המחשב. בגרות ממש גרועה,פסיכומטרי עושה באפריל ואז גם באוקטובר (אהיה במכינה..אז בקטנה,יש לי הרגשה שזה של אפריל לא ילך טוב) ואז רוצה ללמוד בבן גוריון\חיפה..אם שאם אני אתאים לאת"א,אז מה טוב.
 
ברוך הבא לפורום../images/Emo140.gif

מהיכרות די טובה שלי עם המכינה של את"א, אני מציעה שתחשוב טוב טוב לפני שאתה נכנס לשם, אם זו באמת הדרך הכי טובה שלך לשפר את סיכויי הקבלה שלך. בכל אופן, אם אתה עדיין נעול על המכינה הזאת, אז כדאי שתלמד פיסיקה ומתמטיקה לפני שהמכינה מתחילה, כי הרמה שם גבוהה מהרמה של הבגרות ולא יהיה לך קל להוציא שם ציונים גבוהים בלי רקע קודם במקצועות האלה. דרך אגב, אני לא בטוחה שבחיפה מקבלים את המכינה כמחליפה לתעודת הבגרות. ככה שאם יש לך ממוצע בגרות נמוך יחסית, לא בטוח שהבגרויות שתעשה במכינה יעלו לך אותו מספיק כדי להיכנס למדעי המחשב בחיפה. אושרית.
 
המממ...

הממוצע שלי מאוד נמוך,אבל חישוב מראה שאם אני אקבל באנגלית 90 מת' 90 פיסיקה 90 (במכינה הכל 5 יחידות) הממוצע יהיה מעל 100 שזה מספיק. קשה אני יודע...ברירה? אין לי. זה בסדר,אני לא צריך שיכירו בחיפה בתעודה של המכינה,מספיק שזה יופיע לי בבגרות.
 
אז למה שלא תעשה בגרויות

של משרד החינוך ולא מכינה
למה דווקא מכינה, שהיא הרבה יותר קשה ובסופו של דבר תתן לך אותו דבר או אפילו פחות
 
למעלה