שרשור הכרות

כי ..

זה נותן לי גם סיכוי להתקבל לאת"א. מי יתן וזה יקרה. בגרויות של משרד החינוך,ממש אין לי ראש למקצועות הללו עכשיו. הרוב אצלי זה 60-70..קשה לשפר את זה. אבל לפי "מידעת" אם אני אגיע לציונים הללו שאמרתי לך למעלה + פסיכומטרי 670,680 שזה לא 760 כמו כל אחד שנמצא פה בפורום,אני מתקבל לחיפה בכיף (לפי "מידעת") השאלה היא כמה קשה לקבל 670-680... את זה אני אדע בעוד שבועיים )-:
 
דבר ראשון, אל תסמוך על מידעת

יש שם המון טעויות. דבר שני, אמרת שאם תשפר את אנגלית, מתמטיקה ופיסיקה למעל 90, יהיה לך ממוצע מעל 100. השאלה שלי היא למה שלא תשפר אותם עם בגרויות של משרד החינוך ולא דרך המכינה
בקשר לפסיכומטרי, אם תחרוש מספיק, אתה יכול להגיע גם ל780 אם תרצה. הכל תלוי בכוח הרצון שלך. אושרית.
 
פסיכומטרי בחיים אני לא אקבל

מעל 700 בחיים גם אם יבוא המשיח. אני ממש גרוע במילולי. כמותית יש לי פרקים שאני עושה גם 0 טעויות מידי פעם כנל לגבי אנגלית למה לא משרד החינוך? חישוב שלי (+נסיעות לת"א כל יום למכינה) מראה שעדיף כלכלית לעשות את המכינה(וגם אם לא היה...אז עדיין עדיף,פרטים בהמשך כי זה פותח עוד דלת ,במידה והציונים יתאימו,שנקראת את"א)
 
Never say Never

מילולי אפשר לשפר, ומי כמוני יודעת את זה. אני בהתחלה בקושי ידעתי את המילים שצריך לדעת לפסיכומטרי, עכשיו יש לי 149 במילולי. כמו שכתבתי, הכל תלוי בכוח הרצון שלך. לדעתי, אם תעבוד חזק על המילולי שלך, תצליח להוציא הרבה מעל 700. אני לא יודעת בדיוק איזה חישוב עשית, אבל אני בספק שמכינה משתלמת יותר מבחינה כלכלית. קורסים של בגרויות לא חסרים וגם לא חסרות מכינות לבגרות של מכללות שמקבלים בהן מלגות ממשרד הבטחון. בנוסף, באנגלית ממש אין צורך בקורס, במיוחד אם אתה ברמה שאין לך טעויות באנגלית של הפסיכומטרי. דרך אגב, אם יש לך פטור באנגלית אין לך קורס במכינה במשך השנה, אלא רק קורס קטן של חצי סמסטר של חזרה על כללים של כתיבת חיבור וקצת על הדקדוק. בקשר לדלת שזה פותח באת"א, אל תהיה כ"כ בטוח לגבי זה. לפי מה שאני מכירה, המכינה הזאת משמשת לאת"א יותר כאמצעי לסינון מועמדים מאשר אמצעי לקידום שלהם. אם אתה רוצה, אתה מוזמן לכתוב כאן (או במסר, איך שנוח לך) את ציוני הבגרות שלך ונבדוק אם יש אפשרות טובה יותר מאשר המכינה של את"א. אושרית.
 
תודה על התשובות ובכלל.

אני אחפש את הבגרות שלי ואני אשלח לך. 149 מילולי? נשמע לא אנושי בכלל. אני כמעט בטוח שיהיה לי פטור ,אבל עדיין אני רוצה לעשות את הבחינה באנגלית,שיהיה לי בתעודה. לא מזיק.
 
ברור שלא מזיק

ואתה חייב לעשות בחינה באנגלית, זה חלק מהחוקים של המכינה. אני עשיתי את הבחינה באנגלית 5 יחידות של המכינה וקיבלתי בה 98 אחרי למידה מינימלית ביותר. הבגרות של משרד החינוך די דומה לזה, אבל עוד יותר קלה. אושרית.
 
אני.. אני וואנבי שייכת לפורום

אני בת 17 עד לא מזמן הייתי חורשת בתיכון עכשיו גם את זה אני לא עושה! במקום זה אני עובדת על המורים שאני כן ובעיקר על עצמי. בכל זאת אין לי צניחה מטורפת בציוניים ונחרוש לבגרויות והמגן יהיה גבוהה אז נקווה לטוב:) חוץ מזה התחלתי "ללמוד לפסיכומטרי" עברתי פעמיים על אוצר המילים של האות א' אבל כבר הבנתי שאני לא אגש ביולי עם כל הבגרויות אלא אני ינסה ללכת למועד מתקשים הבא... אני בטוחה שאני רוצה רפואה אני רק לא יודע איך: עתודה רגילה או חו"ל. ולא E.R. אפילו שקרטר חתיך לא נכנסת לרשימת הסיבות של למה רפואה כי אותם כבר פרטתי בשרשור אחר. די תיסכל אותי שחשבתי את כל הצפי בגרויות שלי שחוץ מאנגלית 90 כל השאר 95 הרחבתי פיסקה והיסטוריה ואנגלית ומתמטיקה 5 (וחמש יחידות חקר המדשאות למתקדמים) ואפילו עם פסיכו 720 ראיתי שאין לי באת"א קבלה בטוחה שזה באמת הכי גבוהה שאני יצליח להגיע. אני מע"רית במד"א - שזה הרבה יותר תפקיד סניטרי מרפואי לצערי אבל זה נתניה אז לפעמים יש אקשן. חוץ מזה אני קוראת, קצת עובדת, טיפה מנגנת, ישנה הרבה.. ונדחפת המון לקומונה שלכם:)
 

shlomo10

New member
לא הספקתי לעבור על הכל, אז נעים מאד

אני שלמה ,בן 20 וחצי, רפואה שנה ג בבן גוריון אוהב הכל :) שיהיה לכולם בהצלחה
 
למעלה