שרשור יוצרי קולנוע לסופ"ש

bobby6killer

New member
הלו הלו הלו

אולי אתה צודק אולי יש נקודה נכונה אולי אתה יודע יותר ממנה אז אולי תתבטא יותר נורמלי אולי תתן לה להביע דעה כי זה זכותה אולי אל תרמוס את מה שהיא אמרה כמו דיקטטור אולי הפורום יהיה יותר נחמד עם קצת יותר חיוך
ואולי אל תשתחצן,כי זה מגעיל. דר"א אתה צודק,פשוט תרבות דיון יהיה יותר כיף
 

DoubleD

New member
תנסה "את צודקת".

בחיי שהתגובה שלי הייתה ממותנת, אני בעד דיון, יכול להיות שנראיתי מעט דיקטטורית אבל זה פשוט נושא רגיש אצלי.. (הסרט הספציפי הזה) אני סך הכל התייחסתי בהתאם לניסוח של ההודעה לה הגבתי.. כן זה היה קצת בוטה אבל בחיי שזה לא נועד לפגוע. מילא דעה- אבל רק ציינתי שכדאי שבאמת תבסס את זה על משהו (כמו למשל לראות את הסרט:) לפני שהיא שוללת את זה... ואני לא שחצנית, bitch.
 

bobby6killer

New member
את בעד דיון

אבל את גמרת אותו בתגובה אחת התכוונתי לשחצנית במשפט "את יכולה לבכות" , כיאילו היא ילדה בת 4? פורום במטרה לדיין על דברים,דעתך זכותך (ואולי החופש היחידי שבאמת אמיתי),טיפה יותר חיוך יהיה יותר נחמד. אז בשביל כולם בפורום
 
חשבתי לעשות את השרשור בנושא

לחד שבועי. בכל סוף שבוע מישהו אחר יכתוב על יוצר מוכשר מהתחום שאנחנו כה אוהבים:) מה דעתכם?
 

pink cigarette

New member
אני מאוד נהניתי מ"המשחק".

אם אני לא טועה בסרט.. שני אחים, ומתנה מוזרה (מאוד) ליומולדת, לא? לא ידעתי שזה של דייוויד פינצ'ר. למען האמת לא ידעתי שהוא עשה גם את פייט קלאב. חיחי.
 

0mroosh

New member
אחד מהמועדפים!!

גאון קולנועי. "החדר" , מה שמייוחד בו זה שהוא שונה, הוא לא חשוב יותר מדי , אבל הוא מאוד שונה ומאוד מהנה בבסיסו. זה לא עוד סתם סרט מתח, ואני מסכים איתך בנוגע למה שאמרת בסוף , הצופה משמש חלק אקטיבי במהלך הסרט, הוא לא יושב ומקבל בידור נטו. פאן עולמי!
 

dylan

New member
../images/Emo51.gif רעיון מצויין ../images/Emo45.gif

בקשר לקובריק, אני לא אוהב אותו (את הסרטים שלו, לא הכרתי את האיש..). מ"הניצוץ" אני לא זוכר הרבה אבל נראה לי שדווקא אהבתי (בכל זאת, ניקולסון). "התפוז המכני" שעמם אותי אחרי חצי שעה בערך והפסקתי.. דווקא תכננתי לנסות לראות אותו שוב אבל לא יצא.. את "עיניים עצומות לרווחה" לא אהבתי.. לא עניין במיוחד. "ד"ר סטריינג'לאב" גם היה משעמם.. לא נראה לי שראיתי עוד משו שלו אבל החלטתי להפסיק לנסות, כנראה שאנחנו לא מתאימים.
 

0mroosh

New member
אסור לפספס..

את התפוז המכני , יצירה מכוננת בתרבות הקולנועית!!! ד"ר סטריינג'לאב-גאוני להפליא!!
 
נסה לראות את פול מטאל ג'אקט לדעתי

הוא קצת שונה משאר הסרטים שלו בכמה מובנים למרות שהמוטיבים הקובריקים המקוריים טובעים בו:)
 
כע.. בעיקר בשפה של הדמויות

מוזר לראות איך בסרטים יותר ישנים שלו, משנות ה60, כמו "לוליטה" ו"אודיסיאה בחלל" כולם מדברים בנימוס מאופק עד להגעיל - בעוד שבפול מטאל ג'אקט הדמויות מקללות ללא הרף כמו, ובכן, חיילים בקרבי
וגם יש הרבה פחות סדר ונקיון מבחינה וויז'ואלית מאשר בסרטים אחרים שלו, כמו "תפוז מכני" ו"הניצוץ"
 

ganooov

New member
מה שמראה על

הגמישות שלו כבמאי, דבר שחסר לבמאים מסויימים ^_^.
 

dylan

New member
תודה, אבל הגעתי גם למסקנה

שאני לא הטיפוס של סרטי מלחמה.. פרשתי מהם ומקובריק
 

shellydeez

New member
עלה למאמרים!

אגף המאמרים--> יוצרי סוף שבוע--> סטנלי קובריק
 

הדססססס

New member
קובריק מצויין,אבל הסרט הכי גרוע שלו

בארי לינדון! קודם אני אגיד שקובריק הוא הבמאי הכי אהוב עליי וכשלמדתי בבצפר גם בחרתי לעשות עליו את עבודת הגמר העיונית שלי בקולנוע הוא במאי מוכשר מצויין והסרטים שלו פשוט טובים! הסרטים שלו פשוט הפכו לקלאסיקות..ובפרט התפוז המכני רק בארי לינדון..3 שעות של שעמום!!!! מאכזב,נמתח.. שהכרחתי את עצמי לראות אותו עד הסוף רק בגלל שהוא של קובריק!
 
למעלה