שרשור יוצרי קולנוע לסופ"ש

המסר הוא שהכל שקרי.

שלמעשה לשום דבר אין מטרה צודקת או אמיתית. לא לגלובליזציה, ולא לאהבה, ולא לחיים. ואפילו לא למועדון קרב. כי בסופו של דבר כל דבר הוא רק אמצעי בשביל להשיג משהו שונה בתחליט. לדוגמא - הגלובליזציה מאפשרת לכל בן אדם לתקשר עם כל אחד בכל העולם, להתלבש כמו שכולם צריכים להתלבש, לשמוע את החדשות שכולם צריכים לשמוע על כל מקום. להיות חשוף להכל ולהשתתף בהכל אך למעשה אין שום חופש, הצרכנים מונחים בכל דבר, כוח הרצון שלהם נכבש על ידי פרסום, על ידי לחץ חברתי וכו' האנשים המנחים את כולנו הם ראשי התאגידים. תאגידי החדשות, חברות הביגוד, משווקי המזון, המערכת הרפואית ועוד ועוד. נותנים לנו הרגשה של חופש בזמן שכולאים אותנו יותר ויותר בתוך כלא הצריכה והמידע. דוגמא נוספת היא האהבה, בסרט הזה אין מקום לאהבה. לא לאהבה של ג'ק לטיילר, לא לאהבה שלו למועדון קרב. הכל מזוייף, טיילר זה הוא ומועדון קרב זו קונספירציה. רק אמצעי להגעה למהפכה אנארכיסטית וזהו. תם הרעיון של הקמת מועדון טוטסטרון גברי שבו כל בחור יוכל להרביץ עד אובדן חושים לשני. הוצאת כל הדיפרסיות והכעסים שמצטברים אצל גברים במאה ה21 ולא ניתנים לשחרור בעולם העצור שלנו. הכל היה אמצעי. על זה בדיוק הסרט מדבר ומעביר לנו את זה כל הזמן. גם בקטע שבו טיילר מצליב את הפילם של סרט ילדים של דיסני וסרט XXX ומקרין אותו בקולנוע שבו הוא עובד. כאן מתוארת הדרך שבה כל הזמן כולם מציגים משהו אחד אבל למעשה עושים משהו אחר לגמרי. רק מרלה חפה מחטא הדואליות. רק היא אמיתית ולא מתביישת בכך. היא רעה, מסכנה, אובדנית ומטורפת. וכך החברה שלנו רואה אנשים שעושים בדיוק מה שהם מתכוונים ולא מחביאים את זה בשום צורה שהיא. מרלה היא האדם האמיתי.
 

pink cigarette

New member
המסר הזה הוא קשקוש.

זה בדיוק כמו כל הפלצנים עם האנטי-גלובליזציה. אתם נגד גלובליזציה? אז למה אתם מפיצים מכתבי שרשרת ב-א-י-נ-ט-ר-נ-ט על מפגשים והפגנות? למה מתרגמים את NO-LOGO למי-יודע-כמה שפות בכל העולם? לכל האנשים האלה, שהם נגד הגלובליזציה, אין בעצם מה להגיד. לולא ה"גלובליזציה" (מילה מעצבנת) אף אחד לא היה שומע עליהם. או שייסתמו ת'פה וייעלמו, או שיישתלבו. זה המקום שאליו הגיע העולם כרגע. מה עדיף, שלא תהיה שפה משותפת לאף אחד עם אף אחד? לא אומרת שצריך לאחד את הכל ושכולם ידברו רק אנגלית או סינית, ויש מקום למסורות ומנהגים ולדתות ובעצם לכל מה שאנשים רוצים. אבל לשלול את ה-כ-ל סתם ככה? כמו שהסרט הזה עושה. "לשום דבר אין מטרה צודקת או אמיתית"? אתה באמת רוצה להגיד לי שאין כזה דבר, אהבה? והחיים, זה סתם שטויות? אז אני יושבת בבית עם מי-יודע-כמה מעלות חום כבר ארבעה ימים, אבל זו אשליה? והלוויה שהייתי בה שלשום, של בחורה שעוד לא היתה בת 18 כשנהרגה, זה חלום?! יש חופש אם בוחרים שיהיה חופש. יש חיים, טובים או רעים, בהתאם לבחירה. "גורל שנקבע מראש" או הקונספירציות המטופשות האלה, או "יד אלוהים" או איך שלא תבחר לקרוא לזה, זה קשקוש. אם האנשים חלשים, "כוח הרצון שלהם נכבש ע"י פרסום". אם האנשים טיפשים, הם נכנעים ללחץ חברתי ולתאגידים. אני חיה יפה מאוד בלי לקנות בגדים בקסטרו ובלי חשבון בנק ובלי לקנות-מחדש כל פלאפון חדש וצבעוני ונוצץ שיוצא ברגע שהוא יוצא. ואני גם לא יוצאת כל הזמן למסעות יקרות או למועדונים נוצצים ואין לי כרטיס אשראי ואני חיה יפה מאוד. לפוצץ את כל בנייני מנפיקות האשראי והבנקים בארה"ב/העולם (המומצא או האמיתי) לא יוציא אותנו מ"שם" או מה"מצב", כי השינוי צריך להיות א-צ-ל-נ-ו. בראש, בארנק, ביד. ולא בסימנים כחולים שכל מיני אנשים מומצאים ואלימים ישאירו עלינו כל יום אחרי העבודה. הסרט הזה שקרי. לא רק המסר שקרי, הסרט עצמו שקרי; כי הוא מבריק וצבעוני ועתיר-תקציב וא-מ-ר-י-ק-א-י (כן, זה רע) וחי על פרסומות לקלווין קליין ודובר אנגלית. הסרט הזה הוא הזיוף, והנסיון שלו לעשות הפוך-על-הפוך לצופים רק נגמר בפאתטיות של יצירה שהסך-הכל שלה פשוט גרוע. יש בעיה עקרונית עם כל המסרים האנטי-גלובליים האלה שמופצים בכל העולם בין לילה ובשפה שכולנו, בעצם, מבינים. ואתה יודע מה? יש חופש. הגלובליזציה, שבאה יחד עם מתירנות רבה יותר, חופש ביטוי וחופש לעשות הרבה יותר דברים מבעבר, נותנת חופש - אם בני האדם יחליטו לקחת, ולא יפסיקו לחשוב (כמו שהם עושים בד"כ). מי שחושב שהוא מתלבש כמו שכולם "צריכים" להתלבש הוא טמבל; מי שמתלבש כמו מה שנראה לו יפה אבל כולם לובשים הוא "בסדר" (ומי שלא-לובש מה שכולם-לובשים *כי* כולם-לובשים גם הוא טמבל, אבל לא חשוב). לשמוע את החדשות, להיות חשוף להכל ולהשתתף בהכל - מה רע בזה? הדמוקרטיה במערומיה! לא לזה שאפנו? חברה נאורה, מתקדמת? שבה כולם נראים כמו בראד פיט? זה שלכל בית בעולם (נניח) יש גם CNN וגם פוקס-ניוז וגם ערוץ 10 הישראלי לא כובל אותנו לשום סלע, זה פשוט נותן חופש-בחירה גדול יותר.. לדעת מה קורה בתאילנד חצי שעה אחרי ולא חצי שנה אחרי זה לא רע. להפך. אבל אם אנשים יבחרו לגור במערה ולסתום את הפתח מפחד ה"גלובליזציה" זה יכבול אותם לעבר. אף אחד לא קושר אף אחד לסלע ומביא מישהו שיינקר לו את הקרביים עד שיסכים להצטרף ל"גלובליזציה". זה מה שיפה "בה". כל אדם חופשי לעשות מה שהוא רוצה, בין אם זה לחיות במסורת אבותיו או להיות חלק מהחברה הכלל-עולמית. בגלל ריבוי-הדיעות והכבוד שניתן להן, כל אדם יכול להיות מה שהוא בוחר להיות, גיי סטרייט שחור לבן כתום כחול זוהר או מת. אם רוצים לחזור אחורה, אז לאן? ללפני האנרגיה האטומית, או ללפני המצאת החשמל? לסירות המפרש בין אנגליה והודו, או לתקופה שעוד לפני גילוי אמריקה? או אולי למגיפת המוות בשחור וגירוש ספרד, או אפילו לבריאת העולם? איפה עוצרים ב"חזרה למקורות" המטורפת הזאת? אין חזרה למקורות. אין דבר כזה! אנחנו יוצרים את המקור של עצמנו, את הדרך של עצמנו. אנחנו בני אדם. מה שמבדיל אותנו מפרות ומיתושים זה שיש לנו שכל. אנחנו משתמשים בו, מתפתחים הלאה, משנים את הסביבה במקום לגדל פרווה. האבולוציה שלנו נפסקה כשהתחלנו להרוג חיות וללבוש את הפרווה שלהן; לחזור לשם? אנחנו משתמשים בשכל שלנו וממציאים טלוויזיה, מחשב, מוזיקה, מכוניות, אינטרנט, רובטים וטיסות חלל. כל מה שנעשה במסגרת השכל שלנו הוא טבעי והוא כאן וקיים ויש לו זכות-קיום. ואם השלב הבא בקיום שלנו הוא "גלובליזציה" אז SO BE IT ודי עם זיוני השכל.
 
סרט הוא רק אמצעי להעלת רעיון

את יכולה להתנגד לו או להסכים איתו אבל למעשה את יוצאת נגד הרעיון שעומד מאחורי הסרט ולא נגד הסרט עצמו. תגידי שרעיון הגלובליזציה גרוע זה בסדר אבל שהסרט גרוע כי הוא מייחצן רעיון שאת לא מסכימה איתו? נגיד ואת לא מסכימה עם הרעיון שעומד מאחורי הסרט מטריקס, שלפיו כולנו חיים בעולם מדומה שמכונות שולטות על הגופות שלנו ומפיקות מאיתנו חשמל. זה הופך את הסרט שעוסק בנושא לגרוע? הסרט יכל להיות גרוע בעקבות פרטים טכניים כמו האופן שבו הוא מספר את הסיפור, האמצעים החזותיים, הווקאליים, המשחק וכו'. את אומרת שהכל מעולה חוץ מהרעיון, אוקי אז הרעיון לא טוב אבל זה לא אומר שהסרט לא עושה את מה שהסרט אמור לעשות ולהעביר אותו בצורה הכי טובה שהוא יכל. ובקשר למה שאמרת בנוגע לקסטרו ואיקאה אז הסרט למעשה ירד על המוצרים שלהם בדרך שהיתה לו, להשתמש בהם. הרי סרט לא בא ואומר לך משהו אלא דברים משתמעים מסרטים אם בן אדם שלובש משקפי בולה קופץ מהאמפייר סטייט בילדינג ומצליח להתפס באיזה כאבל אז בתת מודע זה נקלט שהמשקפיים האלו נותנים יכולות לאדם ואילו אם האדם שמציג אותם הוא ביזיון והוא בעצמו חושב שהם ביזיון אז מה בדיוק עולה מזה? עניין נוסף הוא ההכללה הזו של אתם. מי זה אתם? אני לא שייך לשום קבוצה אנטי גלובלית שרוצה לשחרר את קופים במשרדים של מייקרוסופט או לשחרר וירוס שימוטט את האינטרנט. אני לא מסכים שצריך לנקוט פעולה אגרסיבית. אלא שפשוט יצאנו מכלל שליטה כמו תמיד. בני אדם הם יצורים אגואיסטים ולכן הכל הופך למחורבן כל כך. תחשבי על מה שאת עושה, דרך החיים הייחודית שלך של חוסר צרכנות כפייתית כביכל. את צרכנית כפייתית ועוד איך, אולי תספרי מה את כן צורכת? בגלל שברגע שאת נכנסת לקבוצת אנטי את צורכת בדיוק את מה שקבוצת האנטי צורכת. אם את מנסה להיות ייחודית אז ייחוד עולה גם כסף וגם מקבע אותך. לא שאני שונה, גם אני עושה את זה. וגם אני אנטי לקניות בקסטרו למסעות או יציאות יקרות וכו'. אבל אני כן קונה דברים למחשב כגון מדיות לצריבה חלקים וכו' אני אקנה מצלמה דיגיטלית ומצלמת וידאו דיגיטלית כי אני רוצה את האופציה הזו ואת כל הדברים החדישים שיקדמו את המטרה שלי. אני ממוסחר פרסומות ואופציות ואיכות משפיעים עליי, יש לי מצלמה ישנה בבית אבל "יש בה פחות אופציות" אז אני קונה את מה שחדש יותר, ותמיד יש משהו חדש יותר ולאו דווקא נחוץ באמת אבל עולה כמו שצריך. כל דבר ממוסחר כל מגזר חברתי הוא ממוסחר. לדוגמא (כמובן שזה כוללני ולא כולם כך אבל גם סטריאוטיפים מתבססים על ממצאים כלשהם) - מיני קבוצה שבהחלט לא מצטיירת כממוסחרת של השנטים לדוגמא, סביר להניח שהם לא קונים כל פלאפון שיוצא, שהם לא קונים בטי אנד טי ולא מבזבזים כסף על כל ההנאות שאנחנו מורגלים אליהם. אבל יש להם הוצאות על צרכים שמגדירים אותם כקבוצה, יש הרבה שמעשנים סמים קלים, לובשים בגדי שנטי, הולכים לסדנאות מדיטציה, ישנים באוהלים, מעשנים נרגילות טסים להודו תאילנד וכו'. עכשיו, כשהקבוצה הזו של אנשים היתה קטנה דיו לא היית שומעת עליהם בכלל. הם היו ישנים להם איפשהו בסיני עם באנג בצד והכל פנאן. אבל, כיום זה לא כך נכון? כולם יודעים מה זה פסטיבל בראשית, סגול וכו' אפילו הפסטיבל הכביכל לא ממוסחרים הפכו למשהו שכל מי שחפץ בו דיו יכל לקבל כהודעת SMS בפלאפון. הזרם השנטי התמסחר. עכשיו בשביל להיות אנטי גלובליזטור וטהור בחיפוש הנשמה בעידן החדש או בקבלה או מה שלא יהיה צריך לשלם כסף. מסקרים את זה בטלויזיה, עושים כתבות בעיתונים. חברות וארגונים מארגנים את הפסטיבלים האלו שעולים המון כסף לצרכנים. חברות מתחילות להיכנס ולפתוח דוחנים תמימים ולהשתלט על מה שבעבר היה באמת פסטיבלים מהנים ותמימים שאפשר היה לקבל בהם קצת שלווה. כך שכל אחד שייך לקבוצה צרכנית כלשהי, כל אחד הוא חלק מהגלובליזציה. גם את. מה הקשר לגורל קבוע מראש וליד אלוהים? זה סרט מאוד אנטי דתי. עכשיו בנוגע לממשות של חיים, אהבה בסרט. הוא מציג רעיון מסויים וכוללני אף אחד לא הצביע עלייך ואמר החיים הם לא אמיתיים והאהבה היא סתם המצאה של חברות שמוכרות מוצרים בטו באב. ההלוויה שנכחת בה היא נוראית ואף אחד ושום דבר לא מזלזל בזה. הסרט הזה בסופו של דבר הוא אלגוריה, רעיון לא משהו ממשי שאומר לך חד וחלק, משהו לחשוב עליו. הכל הופך להיות חסר תוכן כיום הכל כבר נראה בטלויזיה או נשמע באיזה שיר או נקרא באיזה ספר. הכל כבר קיטש, אין כבר רגש בשום דבר. זה מה שהסרט מנסה להעביר ולכן הוא מנוכר כל כך ולמעשה עם הנקודה הזו אני דיי מסכים (לא לגמרי אבל מבחינת האופן שכל דבר חשוב משווק באמצעי התקשורת ובכלל בחברה הכל באמת מנוכר). אך צריך בהחלט לזכור שהאחריות האישית מוטלת על כל אחד בנפרד. לחזור למקור אי אפשר, מי ירצה לחיות בלי כל הדברים שלמדנו לקבל ולהזדקק להם יותר מאוויר. אבל צריך לתפוס את עצמנו בידיים ולהתחיל לעשות ארגון מחדש לכל מיני דברים שניתן לעשות בהם את זה. בעיית הזיהום הנוראית שאף אחד לא שם עליה, פגיעה בבעלי חיים, הסתמכות רק על מחשבים, הפיכה ליותר אנוכיים ויותר רודפי בצע בעולם שמחנך אותנו שאם אתה לא הטורף אתה הנטרף. לשפר את רמת החינוך בבתי הספר את החשיבות שמוסדות הבריאות מקבלים. להסב משאבים לפיתוח מוצרים שמועילים באמת לחברה ולסביבה ולא חסרי תועלת שישכחו בעוד חודש כשהדגם הבא של משהו יצא. יופי שצריך, אז מה? אני לא יודע. אני לא אומר שיש לי פתרונות איך לשנות ואני כן חי בעולם הזה ומשתייך לגלובליזציה ומנסה לעשות מה שאני יכל מתוך כך באופן שבו אני יכל כמו ליצור סרטים שמדברים על נושאים חשובים כמו זה כך שאולי יקומו לאט לאט מספיק אנשים שיהיו מודעים יותר ויהיה להם אכפת. עכשיו לעוד כמה נקודות. חשבת פעם על כך שערוצי החדשות גם מראים לך מה שהם רוצים איך שהם רוצים? בסי אן אן מראים איך שאנחנו רוצחים ילדים ואנשים לא חמושים, ואנחנו מראים איך שהם מפוצצים אותנו. יש עיתונים ימניים ויש עיתונים שמאלנים שכותבים באופן מסויים שיגרום לך לחשוב בדרך שהם רוצים. העיתונים תומכים בפוליטיקאים מסויימים ולאחרים הם מציקים. העיתונים תומכים בראשי ממשלה מסויימים ואחרים הם משמיצים. וכו' וכו'. ברור שעדיף לדעת מה קורה במקומות אחרים של העולם אבל מצד שני צורת ההתמקדות בזה היא פשוט נוראית, כל יום בבוקר את נהנית לקום ולראות כותרות עם תמונות ענקיות ופונטים אדומים על שחורים - עוד הרוגים? ברור שצריך לדעת על זה, אבל האם זו הדרך להציג את זה? מה זה עושה פרט ללבן עוד כעס שכבר קיים במילא בהמונים ולמכור יותר? sell sell sell ככה העולם עובד היום, אני לא אומר שצריך להפסיק לפתח ולמכור ולשווק כי קפיטליזם זו השיטה הכי טובה שיצא לי להתקל בה עד כה אבל צריך להשתלט על מה שקורה לנו ולחשוב קצת מעבר לרווח של עצמנו. what does a buck worht in a dead end world?
 

bobby6killer

New member
מוזמנת אליי

קיבלתי אותו לפני שבוע מהאנטרנט את גירסת ה-2 דיסקים
ואני לא מסכים עם האנשיםפ שטוענים על האלימות של הסרט... הפייט קלאב,המכות שבו הם חלק כלכך לא מרכזי בסרט שזה הורג אותי...
 

bobby6killer

New member
ולמה את אומרת שטויות?

ספוילר לסרט מי שלא ראה שלא יקרא-ספוילר
המסר של האנטיגלובליזציה הוא סתם עוד רובד של הסרט. המסר שבאמת נכון זה:"האם אנחנו יכולים להשתנות באמת?" תראי את אד נורטון,הוא לא יכל להשתנות,הדרך היחידה היתה לפוצץ לעצמו את הדירה וליצור לעצמו פיצול אישיות. עוד שאלה שהסרט מעלה היא "עד כמה נלך אחרי האמונות שלנו". תראי את טיילר דרדן ("tyler dudren you damn fuck tyler durden") הוא הקים ארגון טרור ופוצץ 10 בניינים רק בגלל מה שהוא האמין בו.
 
נקודות טובות, אבל רחוקות מהעיקר

קראת את ההודעה שלי בנוגע לסרט? מה דעתך על הנקודות הללו?
 

bobby6killer

New member
בוודאי

אבל קשה לי להגיב להם כרגע,אז אני לא.מצטער אבל אני עייף ביותר ואם אני יגיב זה יצא לי לא מנוסח. אני כן יכול להגיד שאני לא מאמין בזה. אני מעדיף להסתכל על הנקודה הזאת של הסרט כיותר נקודת המפנה של הסרט מאשר המסר שלו.
 

bobby6killer

New member
...................................

הכוונה שלי היא,שהמסר האנטי גלובלי בסרט,מבחינתי הוא חלק מהתפנית והעלילה ורוב הסיכוים הם שהתסריטאי באמת מאמין בזה,אני לא,ולכן אני רואה את זה בתור תפנית. הוא קנה את כל מה שהיה בקטלוגים של "פורמי",אפילו שהוא איבד את המזוודה היה בה ck underwear,dk shirts וכו...הוא רצה שינוי,המסר הזה הוא השינוי. דר"א אני מאוד שמח לראות שאת מאמינה במסר,כי בסופו של דבר לראות סרט שמאמינים במסר שלו זה הרבה יותר כיף
 
אני לא מסכים איתך, לדעתי הסרט עוסק

גם בשינוי שעובר ג'ק וגם ברעיונות אנטיגלובליים משום שהוא רוצה להציג את הכל בחבילה אחת. הרעיון האנטי גלובלי מדבר על המקרו שינוי שהחברה האנושית לא יכולה לעשות. ואילו המיקרו זה האדם הספציפי שזה ג'ק שלא מסוגל לעשות את השינוי ולכן נוצר טיילר שבדרכו המעוותת גם מנסה לשנות את העולם וכך להשפיע על המקרו. או משהו בסגנון:)
 

bobby6killer

New member
יודע מה? צודק!

אבל אני חוזר ואומר שאני לא מאמין בזה אז אני מעדיף להתעלם בזה ולראות בזה כחלק מהסרט ולא עוד מסר...
 

DoubleD

New member
.......ממש מעצבן אותי

שאת מודה שאפילו לא ראית את כל הסרט ואת כל כך נגדו.. מה גם שהעובדה שאמרת שאין בו תוכן רק מחזק את זה שאת באמת לא יודעת על מה את מדברת. את יכולה לשנוא את הסרט.. (למרות שעד עכשיו חשבתי שזה בלתי אפשרי) אבל את *לא* יכולה לטעון שאין בו מסר. כי יש בו כל כך הרבה מסרים שאת תבכי מרוב שאת לא מבינה איך אפשר לדחוס כל כך הרבה מסרים בסרט אחד באורך ממוצע. מחורבן הוא לא. אני באמת מרסנת את עצמי מלכתוב כאן מגילה, אבל אולי יום אחד אני אשים פה את הניתוח שלי על הסרט כשאני אסיים. ואני מרשה לעצמי לומר לך בשיא הכנות, שאת פשוט כל כך - כל כך טועה.
 

pink cigarette

New member
בסדר, ב-ס-ד-ר.

אני טועה. די. זה עניין של טעם ועניין של דיעה גם בניתוח הסרט. ואני מבטיחה ללכת ולראות אותו שוב ולשבת עם דף ועט ולהעלות לכאן את הניתוח שלי של הסרט. טוב? ואם טעיתי, אתנצל ואוכל כובע. או חתול.
 
קצת יחס:( ישבתי עמלתי והכנתי

את הניתוח שלי לסרט, מה דעתך עליו? מזדהה? או מתנגדת? אשמח לשמוע:)
 

DoubleD

New member
קראתי את זה עוד קודם

יש לך כמה נקודות, מצד שני יש כמה דברים שאני כן חולקת עליהם. אני אישית חושבת שלסרט הזה אפשר להקדיש שרשור חדש (או אפילו פורום שלם:p) כי אני באמת יכולה להמשיך בדיון הזה לנצח ועדיין ישאר מה להגיד עליו, אבל אני רק אציין כמה נקודות חשובות: לסרט יש *כמה* מסרים להעביר והוא מודע לכל אחד ואחד מהם. הסרט הוא לא רק על צרכנות, כן יש ביטוי לגלובליזציה ומיסחור, כמו בעובדה שפרוייקט מייהם הוא בעצם נועד בראשו לבטל את המעמדות והפער בין האנשים בחברה, אבל יש עוד כל כך הרבה מעבר לזה.. יש גם ביקורת חריפה מאוד על דמות הגבר המודרני של המאה ה20 בהשפעת החברה... הדת בסרט מוצג כ"האדם יצר את אלוהים" ואומרים אפילו שלמועדון יש 8 חוקים בהקבלה לחוקי הדת הבודהיסטית או משהו (עדיין לא ביררתי את זה לעומק).. יש הרבה דגש על אינדיבידואליות וקבוצות. על מרלה עדיין לא סיימתי את הניתוח כך שאני לא אוכל להגיב בפירוט אבל אני בטוחה שהיא מסמלת כל כך הרבה דברים, בהתנהגות, ביחסים שלה עם הדמויות, ביחס שלה לעצמה ואפילו כעצם היותה אישה. לצורך העניין אני חייבת לציין שלדעתי (בלי הגזמה) לכל פריים בסרט יש משמעות, משקל וסיבה. למשל יש פריימים יחידים שהוכנסו לסרט שבהם רואים את בראד פיט עוד לפני שהכרנו אותו בסרט.. אפילו בפעולת הפיצוץ של הדירה המתוארת בסרט יש מסר נסתר. כמו שאמרתי קודם, יום אחד אני אסיים את מה שהתחלתי ובכיף אשים אותו בפורום לכל קורא
סליחה על הזיונשכל, לילה טוב :)
 

bobby6killer

New member
למיטב ידיעתי

ספוילר!!! חמיטב ידעתי,טיילר קופץ לפריים כי ג'ק יוצר אותו ברגעים אלו ובכל פעם שטיילר קופץ זה ברגע שג'ק היה רוצה להיות טיילר...
 
למעלה