שרשור קטן של טרום מפגש

elmatar

New member
אמנון

o.k אמנון אתה לא ישן לפעמים? לעניננו- תשובתי בנוגע למקדם ההתפשטות היא ברמת הבנה בסיסית של אמנות הזכוכית לא מדע לא פיסיקה ולא הנדסה. לאן אתה חותר ?איפה הטעות?איזה נתונים פיסיקליים? כחרוזניקים-חלקנו שעובדים עם מוטות מורטי 104-מקדם התפשטות גבוה-התפשטות הזכוכית גדולה יותר-מכאן שהכנסתו המהירה ללהבה-חמום מהיר-יוצר מאמצים טרמיים(רצון הזכוכית להתפשט)-לכן יש לחמם בהדרגה.וזאת בניגוד לזכוכית הפירקס-מקדם נמוך-32.5-התפשטות קטנה יותר -מאמץ טרמי קטן יותר-עמידה ומסוגלת"לסבול" מעבר מהיר מחום לקור ולהיפך!!!!!
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אילנה

אם את לא מבינה אז אל תסבירי . את רואה שגם בלי התערבותך הנושא מסובך עבור הרבה אנשים. אם אינך מעונינת במידע מדוייק, אז המשיכי כך . אך אל תכניסי עובדות לא נכונות וזה הח כבר התשובתך בשבוע שעבר, מורטי 104 אינו הגבוה ביותר. פיירס איננו 32.5. מקדם בבתפשטות אינו בהכרח גם מקדם ההתפוצצות. ראי למשל מורטי על גוניו ותווכחי שבקשת הצבעים ישנם שבירים פחות וישנם שבירים יותר. מכאן שהשבר נובע מהתרכובת, אז אילנה בחייך אנשים מבולבלים גם כך.
 

elmatar

New member
אמנון

בהקשר למאמר-קצת פיסיקה אם אתה רוצה- coe-התפשטות קוית של חומר-במ"מ למעלת צלזיוס נחזור למורטי-התפשטות זכוכית זו הינה-104 כפול 10 בחזקת מינוס 7 כלומר אם הבנתי-מליונית המילמטר למעלת צלזיוס. תקנו אותי אם אני טועה!!
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כאן את צודקת,

בזכוכית השמיטו את ששת האפסים שקדמו למספר. בטבלאות שהציגה מיכל , המתכות מופיעות בהגדרה מלאה. מכאן הבילבול שמי שעושה השואה חושב שאין הבדל גדול בין זכוכית למתכת . ועכשיו תני למיכאל לדבר ולנסח זאת טוב יותר ממני. אם את כועסת על דרך תשובתי ולנוסח אז תיחסי זאת לרעלים שהצטברו בגופי במהלך השנים. אבל האמת היא שיש לי רגישות לתשובות שיש בהן גישוש להבנה.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
גליה

לא ראיתי את תשובתך לאילנה. רק בגמר הכתיבה לאילנה קראתי את תשובתך . ובכן אסיים ויכוח זה בתשובה כזאת מי שחושב כך שימשיך לחשוב כך. אך הפירקס למשל הוא בקטגורית ה-30 . בזה סיימתי .
 

mikirosen

New member
אמנון נכון 30 אבל ..

30 כפול 10 בגובה מינוס 7 האינצ' למעלה צלסיוס. מקווה שהווכוח מסתיים
 

אוסיש

New member
חרוזים - יש (מתחלת הדרך?

אחרונים?) אין הרבה כי כמו שאמרתי אני מחכה מחכה מחכה לח-ו-פ-ש שלי!!! (עוד שבוע ואני מתה
ולפני עוד הרבה משבוע....), הוט האד נחשב? אם כן אביא, ומצלמה גם יש אבל לא דיגטלית. מה עוד?
 
למעלה