שרשור ראו

שי מילר

New member
מנהל
תהייה קיומית

אלברטו דל ריו היה פצוע באופן מוחלט ולא יכל להשתתף ב-NWO, אז איך הוא מופיע בריא לחלוטין ברו למחרת???
אולי מדובר בהחלמה המהירה ביותר בהיסטוריה, או שמשהו כאן לא מסתדר.
 
השמועה אומרת ש...


לא היה לו באמת זעזוע מוח כל כך קשה אלא היה לו ריב גדול מאוד עם כמה אנשים בבק'סטייג כי הוא לא מרוצה מהמיקום שלו בקארד
 
משהו לא הגיוני בתוכנית


קראתי את הדבר הבא בכמה אתרים ואני חייב להסכים איתו.
זוכרים את הקרב בין אנדרטייקר לטריפל אייץ'? זוכרים איך אנדרטייקר היה צריך במשך כמה שבועות לנסות לשכנע אותו לקבוע את הקרב בגלל שטריפל אייץ' התנהג כמו פחדן? זה לא קצת מוזר שטריפל אייץ' דופק פרומו על איך שלסנר פחדן בגלל שהוא לא רוצה קרב נגדו?
 

RLD89

New member
הממוצע צופים הוא

4.96 מליון,עם 4.85 בשעה הראשונה ו5.07 בשעה השנייה..
כמו כן זה הרייטינג הכי גבוה מאז הRAW של אחרי רסלמניה.ובאמת התייאשתי מלנסות להבין את הקהל האמריקאי..שבוע אחרי שבוע זורקים להם חרא בפנים,והם ממשיכים לצפות..
מי זוכר שלפני כמה שבועות דיברנו על משבר ברייטינג..
 

maor322

New member
לדעתי אפשר להסביר את הרייטינג

פולי.סינדי לאופר.וונדי ריכטר.AJ במסיכה של קיין.רודי פייפר.קידום מסוים של זיגלר+נשיקה דבילית בפה עם ויקי גאררו.והתקווה של הקהל שבאמת ניפטר מלורינייטיס שגם אם חלק מאיתנו חושבים שהוא באמת מעניין...הוא דמות שבטוח גורמת להמונים לכבות את הטלוויזיה\להעביר ערוץ.וכמובן הרצון של הקהל לראות איך סינה\כל אחד ומצידם אפילו מטאטא-מפרק אותו סופית.
זה די פשוט, למרות שחלק לא יסכימו איתי על חלק מהדברים או כולם אבל לדעתי זה ההסבר.+התקווה למיין איבנטר ביג טיים באמת מהעבר בתוכנית(AKA רודי פייפר שבא כל חודשיים)
עם הפרומו על ג'ריקו שבוע הבא וההבטחה של ג'נרל מנג'ר מתחלף+מיין איבנטר מהעבר אני חושב שאנחנו במצב טוב לעלייה עוד יותר גדולה\הישארות בקו רייטינג הזה\ירידה מינורית ביותר.
אז לכל אלו שתהו אם המוצר גוסס לפחות מבחינת רייטינג...לא! :)
 
ניתוח הרייטינג


התוכנית השיגה רייטינג של 3.40 עם 4.97 מיליון צופים. הרייטינג הגבוה ביותר מאז התוכנית אחרי רסלמניה.

קיין ובריאן מול פאנק ושיימוס איבד 241,000 צופים. דולף מול סוואגר איבד 22,000 צופים. פול היימן וטריפל אייץ' הביאו 559,000 צופים ורייטינג 3.74.

סאנטינו מול אלברטו איבד 711,000 צופים. סלייטר, ריכטר, ליאופר ופייפר איבדו 12,000 צופים. המיין איבנט הביא 573,000 צופים ורייטינג של 3.74.
 
למעלה