ההגיון אומר ש..
באופן טבעי מי שמשתמש ברכבת אינו משתמש במכונית או באוטובוס וכתוצאה מכך פחות מכונית אחת על הכביש , תכפילו את זה במספר הנוסעים ברכבת בכל יום וזה בוודאות מביא לצמצום מספר כלי הרכב על הכביש, גם צריכים פחות אוטובוסים כי פחות אנשים משתמשים בהם. מה שכן , אני עצמי לא יכול להעריך את הכמויות, אולי מישהו יודע?
ההגיון אומר ש..תהיה
הייתי רוצה להתייחס לתופעה שאנחנו מבחינים בה בתקשורת אבל לא נותנים את הדעת עליה. כולנו יודעים שקיימת התפתחות של תשתית הרכבות ושקווים חדשים נחנכים כמו גם תחנות רכבת , אבל האם למישהו יש תשובה לגבי ההשפעה האמיתית של הרכבת על ההתנהגות התחבורתית של הציבור? האם ייתכן כי בד בבד' עם גידול התשתית של הרכבת , קצב השימוש בתחבורה הפרטית גדל בקצב אותו ניבאו בשנות התשעים כך , שאנו עומדים בפני קטסטרופה תחבורתית במרכז הארץ , למרות ההגדלה של תשתיות הרכבת? ומהי בכלל ההשפעה של הנת"צים על השימוש באוטובוסים בערים הגדולות? דרול
באופן טבעי מי שמשתמש ברכבת אינו משתמש במכונית או באוטובוס וכתוצאה מכך פחות מכונית אחת על הכביש , תכפילו את זה במספר הנוסעים ברכבת בכל יום וזה בוודאות מביא לצמצום מספר כלי הרכב על הכביש, גם צריכים פחות אוטובוסים כי פחות אנשים משתמשים בהם. מה שכן , אני עצמי לא יכול להעריך את הכמויות, אולי מישהו יודע?