מסוף כרמלית
New member
זה קו פרברי ולדעתי התפעול באמצעות אוטובוס
עירוני מתאים יותר לקו זה, ויתכן שאף מהיר יותר מאשר עם בינעירוני.
זה קו פרברי ולדעתי התפעול באמצעות אוטובוסהסידורים צריכים להיות מסודרים לפי סוג הציוד
לא להפך. אז נכון שזה נוח לאגד לסדר בצורה אופטימלית מבחינת אורך המשמרת, ושיהיה מינימום ציוד מושבת, ושהציוד יגיע לתחזוקה במקום ובזמן הנכונים. אבל בכל זאת צריך להיות הגדרת ציוד לקו ובהתאם לכך הפרדה לשני סוגי סידורים. אם קו 641 מוגדר בינעירוני, אז הוא צריך להיות בתוך כלל הסידורים שכוללים ציוד בינעירוני כגון קווי 8XX. הוא לא צריך להיות בכלל מועמד לסידורים של קווי חולון-בת ים עירוניים. כנ"ל לגבי ציוד עירוני - שיהיה בקבוצת קווי 5XX עירוניים, קווי ת"א-חולון, חולון-ראשל"צ וכדומה. הוא לא צריך להיות משוייך לסידור של קווי 8XX.
עירוני מתאים יותר לקו זה, ויתכן שאף מהיר יותר מאשר עם בינעירוני.