תיתכן עתירה לבג"צ השבוע כדי להוציא

תיתכן עתירה לבג"צ השבוע כדי להוציא

צו מניעה מיידי נגד קיום המסיבה המפלה ח'ברה צעירים בני 24 או ח'ברה מגניבים בני 40 שיש להם הרבה הרבה יותר כח מאשר לאיזה פישר בן 30... המסיבה הזו היא כמו הרב כהנא. זו מסיבה שעיקרה אפלייה וגזענות.
 
מקורות יודעי דבר כבר סיפרו לי עליך.

אני יודע מי את - פשוט עלובת נפש. בזה תם הדיון ואת מתבקשת לא לכתוב לי יותר. אני מקוה שזה ברור. נגמר לי מהתכתובת הזו ונמאס לי ממך כמו מצנון משנת 1972 - מתשל"ב. יאללה -חליק ג'ונטיל - תמצאי מישהו אחר להטריד. שלום ולא להתראות.
 
ניצחתי אותך זקן עלוב

אחחחחחחחחחחח פורש כמו תבוסתן..מאוד מתאים למקומט כמוך...חבל דוקא התחלתי להנות..ודרך אגב...אני יכולה לשלוח לך תמונה של איזה רכב שאתה רוצה...רק תגיד יצרן ודגם וקיבלת...וזהו אני עוזבת אותך לנפשך...לא נעים בכל זאת והדרת פני זקן...כל טוב לך סבא מואהההההה


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

MORE69

New member
../images/Emo104.gif

אוקיי אין לי מושג מי אתם אנשים אבל אני חייבת לציין שזה ממש עלוב מצדכם ללכת ביום העצמאות למסיבה של תפוז??? מה נסגר איתכם אנשים אין לכם משהו יותר טוב לעשות?! ובכלל הקטע שזה ממש הפך לנושא שיחה אצלכם ואתם א'שכרה רבים על כל העיניין הזה? אני מצטערת אבל אתם ממש אדיוטים!!! תמיד אמרו לי שיש אנשים מוזרים ומפגרים אבל לא כ"כ האמתי לזה ואתם פשוט מוכיחים לי ואני בטוחה שלכל עם ישראל כמה זה נכון!!! אז שיהיה לנו יום עצמאות שמח!!!
 
מור - כבה אצלך האור כפרה ?

אולי איזה שיר מזמור למור בטרם נסגור האור ? לא באה למסיבה כי בכיס חור יא מור ? (זקוקה למזומן בזמן ?) אולי טיול לצור יא מור ? אולי נכסה יחדיו הבור יא מור ? אולי משחה בשביל הטחור יא מור ? אולי יהיה שם קור יא מור ? אולי סובלת ממשהו בעור יא מור ? (ובגלל זה מתביישת לבוא או מתייבשת לבוא יא מור ?) אולי הברז לסגור יא מור ? יאללה סאלאמט יא מור-מור !
 
הכרטיס שלך לא מראה שאתה משהו !

אתה גם כותב בשגיאות כתיב ואוקיינוס ענק של דיבובים ושטויות. חבל עליך ! בצה"ל היית יא ארגמן ?
 
את פשוט חולת נפש ! אותי לא מנצחים !

הרכב הוא שלי ויש לי עוד אחד ! כפרה: אני לא משחק משחקים ! תבדקי למי שייכות 2 המכוניות: 26-707-04 81-921-36 ותביני שההפסד כולו שלך ! אה ! ודרך אגב: קלרה'לה המיובשת: התחלתי לחבב אותך למרות שהתמונה שפרסמת היא של מישהי אחרת מהעיתון "LEG SEX" הרואה אור בארה"ב. אז מה יקירתי? ולא שמעת על הד"ר למדע-המדינה שבזמנו החופשי נוהג על קטר דיזל ?? תקשיבי אוצר : ביום שישי תופיע כתבה עלי ועל חובבי הרכבת בארץ בידיעות-אחרונות. את הכתבה עושה יגאל מוסקו.את מוזמנת לקרוא עיוני ! בא לך לדבר עם הבוס ? תיכף תקבלי את הטלפון בהודעה אישית גז'ונגלה שלי !
 
../images/Emo95.gifזאת התוצאה

כשלא קונים לילד בן 4 אופניים ורכבת חשמלית..אח"כ הוא מגיע לגיל 40 ומתלהב ממכוניות תוצרת קוריאה....אוף איתך אביתר...אתה כמו יתוש בליל קיץ חם בלי מזגן...מאוד מחמיא לי שהלכת ועשית מחקר מקיף לגבי הכרטיס האישי שלי בתפוז.חשבתי שאנשים עם תואר שלישי הם יותר עסוקים...כנראה שאתה לא שייך לחלק המועסק...בחיית אביתר..תן לי להגיד את המילה האחרונה...אל תגיב...בחיית אביתר...מואההההה ושלום


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
../images/Emo59.gif תקשיבי קלרה ה-../images/Emo105.gif

אני בא למסיבה אך לא תוכלי לראות אותי שם כי: 1. אני לא מעוניין. 2. את לא מעוניינת. 3. אני לא אחיך הקטן. 4. אני לא מחפש אקסביציוניסטית ! 5. אני לא פנוי ! יאללה יא חביבלה - לילה טוב ! הבוס !
 
תבין../images/Emo153.gifבשם אביתר

צחקנו והיה נחמד..רגע האמת הגיע...אם עדיין לא הבנת..הכל נאמר בצחוק..אותי אתה בטוח לא תפגוש במסיבה מפני שאני לא באה...מסיבות המוניות עם טווח גילאים בילתי מוגבל זה ממש לא בשבילי...בכל מקרה אני מאחלת לך בילוי נעים..לך ולאשתך החמודה...ובאמת שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח ושקט אמן.


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
רגע האמת ! מה זהו? התקפלת מידעלה?

מה קרה ? אני לא פנוי אך זה לא אומר שאני נשוי. אולי עוד יש לך סיכוי? תתקשרי אלי בטלפון שקיבלת ונבהיר דברים או שלחי לי מסר אישי עם המספר ואני מבטיח להתקשר. ברור שהכל בצחוק ואני משוכנע ובטוח שאת בחורה מדהימה, נפלאה וחברמנית עם המון שכל !!! יום נהדר שיהיה לך מחר, שלך כתמיד, אביתר (פורום "תחבורה ציבורית").
 
אביתר לרשום שטויות כל אחד יכול....

עכשיו נסביר למה כתבת שטויות. אני לא יודע בן כמה אתה ומה הידע שלך במועדונים אבל בכל מקרה אני לא יודע כמה פעמים נסית להכנס למסיבות של מועדונים גדולים שהכניסה היא לבעלי גיל מסויים נניח לשם המקרה 24 ולא משנה מה עשית וכמה איימת על השומר בכניסה ולא נכנסת!!!! עכשיו לרעיון שמאחורי הגיל... נניח אדם בן 28 רוצה לצאת למועדון והכניסה לשם היא לבעלי גיל 16 ומעלה או בשפת הרחוב ערב נוער ומהמסיבה משמועות היא סוף הדרך... כמה בני 28 או 30 באמת ילכו לשם כמובן שלא הרבה עכשיו נשאלת השאלה למה הם לא יבואו?? הרי התשובה היא ברורה הם לא ירצו להיות ליד ילדים !!! אבל עם אתה כבר מגיש עתירה לבג"ץ (תכין כמה מאות שקלים....) ואני אתרום את חלקי אם תצליח לשנות גם את ערבי הסטודנטים לבעלי כרטיס סטודנט בלבד!!! כי משום מה חבר שלי שלא לומד באוניברסיטה נכנס כל פעם רק עם קומבינות משום שהוא לא סטודנט.... ואת זה אני מאמין שקשה יהיה לשנות. בכל מקרה אני לא חושב שעתירה כזו לבג"ץ יניב משהו ולכן זה אשכרה לשים את הכסף על קרן הצבי. כמה שזה קשה לשמוע זו עובדה המסיבה תתקיים ולכן תפרגן למי שכן ותאחל לו להנות ושיהיה לו ולכולנו חג שמח ושהשנה הזו תהיה בלי פיגועים! אז חג שמח אח שלי ותהנה לך ביום העצמאות איפה שלא תהיה תולי מסטולי (ולא אני לא משוחד...)
 
אהלן תול-תול !

אני וחבריי (ויש לי עשרות רבות של חברים מגניבים) מעדיפים מסיבה עם בנות 24 ולא יותר. אנחנו בני 36 - 40 וזאת ההעדפה שלנו. לקח לי יום שלם לשאול את כולם. חלק אמרו שבחורה בת 24 זה אחלה וחלק אמרו שזה אפילו מבוגר. זו ההעדפה שלנו - אנחנו אוהבים אותן צעירות וגם אבא שלי נשוי לאמא שלי הקטנה ממנו ב- 15 שנים וזאת אהבת אמת נדירה !!!!!!
 
למעלה