תיתכן עתירה לבג"צ השבוע כדי להוציא

תשמע....

גם אבא שלי מעדיף לצאת למועדון שיש שם בנות 24 (לא שאלתי אותו אם זה גדול מידי בשבילו...) אבל תאר לך איך בנות 24 ירגישו אם אבא שלי יבוא איתי? :p אבל יאללה הכל שטויות צא תבלה והכי חשוב תעשה חיים!!!! תולי מסטולי


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
תקשיב מסטולי !

אבא שלי הלך איתי לפאבים והיה אחלה ! הזקן שלי תמיד היה חרמן אכול-בלועה וכשהחברים שלי עסוקים, לקחתי את הזקן שלי והיה מגניב... כל הזמן הוא דיבר על גז'ונגים ואמא שלי שמחה שלקחתי ממנה לכמה שעות את הנודניק ! בירושלים קצת קשה לבלות - כולם מפחדים פה מאיזה בן בליעל מתפוצץ. אני עושה חיים - אל תדאג ! יאללה - מתי אתה בא לירושלים יא אחוק ??
 
אם את בת 30 הרי את מקומטת

לחלוטין. אני מעדיף אותן בנות 15 ! צר לי עליך "יקירתי" ! אפילו חבריי לא מסתכלים על בנות מעל גיל 23. יאללללללללללללללללה ביי !
 
לא אמרתי שאין לי חברים. את לא מבינה

עברית כנראה על סמך שמך הלועזי. נא לחזור ולקרוא שוב את ההודעות הקודמות. יש לי המון חברים ורובנו אנשים מאוד עסוקים עם משפחות. קורה שלעיתים כולם עסוקים, אז לוקחים את האבא לבילוי. זה קודם כל חבר נפש מעולה שאפשר לדבר איתו חופשי על זיונים. אפשר לשתות איתו בירות וכו". זה אבא גזעי, משכיל מאוד ובעל כזה ידע עצום שכל החברים תמיד דורשים להביא אותו. איתו אפשר לדבר על הכל ! את באמת זקנה מדי, אפילו לטעמו של אבא שלי ! צר לי אבל אין טעם שתגיבי כי לא אקרא את תגובתך. קלר'לה: תאכלי את הבננה'לה ולכי לישון. יאללה -עור - יאללה - עור !!! סאלאמאט !
 
24 זה מבוגר מדי מותק !!!!

כבר אמרתי לך: יאללה - עור, יאללה - עור !!! לילה טוב ולהת' במעון לקשישות. עור !
 
בכל זאת אתה תקרא אביתר

ואני כולי סימפטיה למשבר גיל ה 40 שלך ...מקווה שתעבור אותו בשלום ושלא תמשיך להתכחש לזיקנתך הממשמשת ובאה..וגם אם תתעקש לצאת לבלות רק עם בנות 15 דימיוניות...זה עדיין לא יחליק את הקמטים מהפרצוף שלך....רפואה שלמה חמוד


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

צ י צ י

New member
אביתר קשיקא

ידידי המזדקן...גם אם תלבש ג'ינס משופשף ןתחבוש לראשך המקריח בנדנה צבעונית שתתנפנף ברוח תוך כדי רכיבה על הארלי דוידסון כשאביך הסיעודי קשור מאחור ...אתה עדיין לא תכנס למסיבה . אבל הרשה לי להציע לך אלנטרנטיבה הולמת לגילך..יש לי 2 שכנות רווקות בנות 76 והן פנויות בעצמאות הקרוב...יאללה תהיה בקשר אני אתן לך פון שלהן.


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
מזדקן ? אין לי קרחת ואין לי שיערה

לבנה אחת. לא רוכב על הארלי אלא על... קטר ! הבנתי שגם את זקיינא בובה ! צר לי אך בנדנה צבעונית בקטר זה לא נוח ולא מתאים כי זה נראה כמו דגל אדום ואז הרכבת שממול תעצור עצירת חירום. אבל בעצם, הנהג השני לבטח יבחין בך אז יאות לדלג על תחנה. תהיי בקשר יא זקיינא ! צר לי אך כעת יש לי פגישה חשובה עם PET SHOP BOYS בתוך הדיזל אז ביי.
 
סבא אביתר

מזדקן...על זה אין ויכוח שהרי למסיבה אתה לא נכנס...שיער שיבה...זאת בעיה ש 50 ש"ח יכולים לפתור גם לאבא שלך...ולגבי הפגישה שלך...אז אתה מתבלבל..ללהקה קוראים ביטלס..והרכב שלך הוא עגלונית של קשישים סיעודיים תהנה סבא


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מסיבת יום העצמאות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
c-5 ולא עגלונית. זה מה יש לי

וחוץ מזה הפתעה: קיבלתי אישור להכנס למסיבה ! ודרך אגב: אבא שלי לא צובע. אין לו את מה. ולא התבלבלתי: פה בלפטופ בתוך הקטר כשהנוסעים בקרונות, אנחנו חוגגים על קפה תורכי ומקשיבים לדיסק האחרון של ה- PET SHOP BOYS הנקרא DISCO 3. טוב תקשיבי: הנה תחנת חיפה מרכז ולי אין זמן, רצון, חשק להמשיך לבזבז את זמני היקר בקטר על שטויות כמו לכתוב לך . אם תרצי לכתוב עבודת דוקטור על רכבת העמק, תפני דרך הצנרת המקובלת. יאלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללה !!! ביי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה