תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
הוא התכוון לעופר לינצ'בסקי

הוא דווקא נסע באוטובוס לא כ"כ מזמן
לפי מה שהוא אמר קו 123 בחיפה אם נורא מתחשק לך לדעת וזה באמת לא לעניין שאתה מתחיל לרדת עליו פה או על רמת מעורבתו מה לחבר כנסת ולסיור תפעולי? ויותר מזה, מה לכרטוס ולסיור תפעולי? מה שהוא סיפר לנו שמשרד התחבורה רצה לעשות את זה ואגד התנגדה ודרשה תוספת "מימון" ל"עלות" הנוספת. אני מנסה לדבר (לכתוב) בצורה מכובדת. אתה יודע להגיד לי אחרת? שמה ששנלר אמר זה לא נכון? כי זה באמת מעניין אותי לשמוע... וקרעת אותי עם "גרדת ישמעאל", אבל הוא לא בדיוק מנכ"ל שם...
הוא התכוון לעופר לינצ'בסקי
המנכ"ל שהיה בכיר באגד עד לא מזמן...
 
מזמן ! לפני 15חודשים.

הוא התכוון לעופר לינצ'בסקי
המנכ"ל שהיה בכיר באגד עד לא מזמן...
מזמן ! לפני 15חודשים.
נא לא לשכוח: הוא מונה למנכ"ל הרכבת ביום 19.09.2005 כאשר מינויו אושר ע"י ועדת רביבי עוד ביום 04.09.2005. לתשומת ליבך ותיעודך !
 

mucool2

New member
עזוב כינויי גנאי

תשאל את הח"כ מתי הוא נסע באוטובוס
בפעם האחרונה ומתי הוא יזם ביקור באחת החברות הכולל סיור תיפעולי והסבר פרטני בזמן אמיתי ולא באיזו ועדה בכנסת. לגבי מחירים? זה לא ממש התחום שלי. יש כלכלנים באגד ובמישרד התחבורה שמתעסקים עם זה ויש ועדה מיוחדת של משרד התחבורה שקובעת את סוגי הכרטיסים. איך הם יראו וכמה הם יעלו. ואגב כלכלנים... יקירכם מנכ"ל החברה שמתחרזת עם "גרדת ישמעאל" היה פעם הכלכלן הראשי בחברת התח"צ שמתחרזת עם : "בגד".
עזוב כינויי גנאי
אף אחד כאן לא נגד אגד בגלל שזה אגד (חוץ מערן אולי) אלא בגלל מה שנראה כצורת מחשבה מיושנת שעדיין קיימת, אם כי הרבה פחות מבעבר.
 

urilei

New member
אז אתה אומר שעוד 5 שנים יהיה בסדר?

עזוב כינויי גנאי
אף אחד כאן לא נגד אגד בגלל שזה אגד (חוץ מערן אולי) אלא בגלל מה שנראה כצורת מחשבה מיושנת שעדיין קיימת, אם כי הרבה פחות מבעבר.
אז אתה אומר שעוד 5 שנים יהיה בסדר?
 

mucool2

New member
../images/Emo41.gif הבהרה חשובה ../images/Emo188.gif

את אנשי אגד
אחרי מה שאני שמעתי עליהם מח"כ שנלר, אני מעדיף שיתרחקו מוועדות כאלה... הדבר העיקרי שמעניין אותם זה עוד קצת תקציבים, כאילו שחסר... תסביר לי למה הכרטיס של השעה בירושלים הוא בתשלום מיוחד ולא אוטומטי ב-5.30, ונמשיך...
הבהרה חשובה

הודעה כמו זאת (אני מצרף קישור כי קצת קשה לראות לאיזו הודעה הגבתי), שמפזרת רמזים כאילו ח"כ שנלר אמר משהו בגנות אגד אינה עושה שירות טוב לעניין שלשמו התכנסנו, ובפרט לא לח"כ שנלר עצמו. ברצוני להבהיר שחבר הכנסת שנלר לא אמר דברים בגנות אגד ואפילו לא העביר ביקורת של ממש על התנהלות הדברים, אלא רק סיפר על התרשמויותיו האישיות מיוזמות שבהן היה מעורב (כרטיסי המשך בקווי גוש עציון וירושלים ויוזמת המודיעין המשותף). כל מה שנכתב ע"י אורי הוא פרשנות בלבד, ואינו מתאר את הדברים עצמם שלא הייתה בהם כל נימה שלילית. סליחה שאני נשמע כמו עורך דינו של ח"כ שנלר, אבל היה לי חשוב להבהיר את הנקודה בהיעדרו של מושא השיחה, למען לא יווצר הרושם שח"כ שנלר הוא "אנטי-אגד", מה שעלול לגרום לאי-הבנות מצערות ולפגוע בעבודתו המבורכת למען התח"צ בישראל.
 

urilei

New member
אכן כך

הבהרה חשובה

הודעה כמו זאת (אני מצרף קישור כי קצת קשה לראות לאיזו הודעה הגבתי), שמפזרת רמזים כאילו ח"כ שנלר אמר משהו בגנות אגד אינה עושה שירות טוב לעניין שלשמו התכנסנו, ובפרט לא לח"כ שנלר עצמו. ברצוני להבהיר שחבר הכנסת שנלר לא אמר דברים בגנות אגד ואפילו לא העביר ביקורת של ממש על התנהלות הדברים, אלא רק סיפר על התרשמויותיו האישיות מיוזמות שבהן היה מעורב (כרטיסי המשך בקווי גוש עציון וירושלים ויוזמת המודיעין המשותף). כל מה שנכתב ע"י אורי הוא פרשנות בלבד, ואינו מתאר את הדברים עצמם שלא הייתה בהם כל נימה שלילית. סליחה שאני נשמע כמו עורך דינו של ח"כ שנלר, אבל היה לי חשוב להבהיר את הנקודה בהיעדרו של מושא השיחה, למען לא יווצר הרושם שח"כ שנלר הוא "אנטי-אגד", מה שעלול לגרום לאי-הבנות מצערות ולפגוע בעבודתו המבורכת למען התח"צ בישראל.
אכן כך
חבר הכנסת אמר על אגד את מה שציינתי ברמה העובדתית בלבד (בנושא הכרטוס בירושלים) מה זה גרם לי אישית לחשוב על אגד זו כבר דעתי, לא דעתו, ושלא יובן אחרת!
 

846

Active member
בשום מיקרה לא הבנתי או התכוונתי

הבהרה חשובה

הודעה כמו זאת (אני מצרף קישור כי קצת קשה לראות לאיזו הודעה הגבתי), שמפזרת רמזים כאילו ח"כ שנלר אמר משהו בגנות אגד אינה עושה שירות טוב לעניין שלשמו התכנסנו, ובפרט לא לח"כ שנלר עצמו. ברצוני להבהיר שחבר הכנסת שנלר לא אמר דברים בגנות אגד ואפילו לא העביר ביקורת של ממש על התנהלות הדברים, אלא רק סיפר על התרשמויותיו האישיות מיוזמות שבהן היה מעורב (כרטיסי המשך בקווי גוש עציון וירושלים ויוזמת המודיעין המשותף). כל מה שנכתב ע"י אורי הוא פרשנות בלבד, ואינו מתאר את הדברים עצמם שלא הייתה בהם כל נימה שלילית. סליחה שאני נשמע כמו עורך דינו של ח"כ שנלר, אבל היה לי חשוב להבהיר את הנקודה בהיעדרו של מושא השיחה, למען לא יווצר הרושם שח"כ שנלר הוא "אנטי-אגד", מה שעלול לגרום לאי-הבנות מצערות ולפגוע בעבודתו המבורכת למען התח"צ בישראל.
בשום מיקרה לא הבנתי או התכוונתי
שח"כ שנדלר אמר או טען משהו שלילי כלפי אגד. לא ראיתי בשום דבר מדבריו שצוטטו איזו שהיא פגיעה באגד. מה שטענתי זה שלדעתי והערכתי הוא לא מתמצא מספיק בתח"צ וטוב יעשה עם יעשה עוד "שיעורי בית"
 

mucool2

New member
כתבתי באופן כללי

בשום מיקרה לא הבנתי או התכוונתי
שח"כ שנדלר אמר או טען משהו שלילי כלפי אגד. לא ראיתי בשום דבר מדבריו שצוטטו איזו שהיא פגיעה באגד. מה שטענתי זה שלדעתי והערכתי הוא לא מתמצא מספיק בתח"צ וטוב יעשה עם יעשה עוד "שיעורי בית"
כתבתי באופן כללי
על מה שעלול להשתמע מהודעתו של אורי, לא בהכרח עליך או על הודעותיך.
 
לא, מומחים לתכנון תנועה, פיתוח

מומחים לתח"צ?
לא עדיף להקים צוות המורכב מאנשי אגד, דן וכמה מהנדסים וכלכלנים מהעיריה וממשרד התחבורה? פתאום צצו להן חברות של "מומחים" בתח"צ? מהיכן הידע בדיוק? הרי אתה בעצמך יודע שיש פער עצום בין התאוריה למעשה.
לא, מומחים לתכנון תנועה, פיתוח
וניתוח של מודלים לביקוש נסיעות בין יעדים רצויים וכו'. ישנם משרדים המתמחים בכך, ומדובר בתחום שלם בהנדסת תחבורה. כך, למשל בודקים ביקושים לנסיעות בכבישים חדשים, כדאיות לכבישים חדשים או הארכת ישנים, וגם פיתוח קווי תח"צ ע"פ מודלי הביקוש. מדובר בתחום עם שצובר תאוצה לאחרונה בארץ... אגב, בשרד התחבורה וברשויות המטרופוליניות בגוש דן, שוקדים זה מספר שנים (בקרוב צפויים לסיים) בפיתוח מודל נסיעות למטרופולין ת"א, פריבילגיה השמורה למעט מאוד ערים בעולם!
 

846

Active member
מרוב מודלים ומומחים לתחבורה

לא, מומחים לתכנון תנועה, פיתוח
וניתוח של מודלים לביקוש נסיעות בין יעדים רצויים וכו'. ישנם משרדים המתמחים בכך, ומדובר בתחום שלם בהנדסת תחבורה. כך, למשל בודקים ביקושים לנסיעות בכבישים חדשים, כדאיות לכבישים חדשים או הארכת ישנים, וגם פיתוח קווי תח"צ ע"פ מודלי הביקוש. מדובר בתחום עם שצובר תאוצה לאחרונה בארץ... אגב, בשרד התחבורה וברשויות המטרופוליניות בגוש דן, שוקדים זה מספר שנים (בקרוב צפויים לסיים) בפיתוח מודל נסיעות למטרופולין ת"א, פריבילגיה השמורה למעט מאוד ערים בעולם!
מרוב מודלים ומומחים לתחבורה
אנו רואים את מצב הכבישים והתנועה בארץ אף כביש אינו עונה על הצרכים כולל כביש 6 המפורסם הסובל מפקקי תנועה למכביר.
 
זה כי ההחלטות נתונות בידי

מרוב מודלים ומומחים לתחבורה
אנו רואים את מצב הכבישים והתנועה בארץ אף כביש אינו עונה על הצרכים כולל כביש 6 המפורסם הסובל מפקקי תנועה למכביר.
זה כי ההחלטות נתונות בידי
פוליטיקאים ולא אנשי מקצוע. הם שמחליטים מה טוב ומה לא מתוך הצעותיו של המתכנן.
 

mucool2

New member
בקיצור - רק באגד יודעים מה טוב!

מרוב מודלים ומומחים לתחבורה
אנו רואים את מצב הכבישים והתנועה בארץ אף כביש אינו עונה על הצרכים כולל כביש 6 המפורסם הסובל מפקקי תנועה למכביר.
בקיצור - רק באגד יודעים מה טוב!
 

urilei

New member
פישלו?

דווקא לא, הם הפקידו את המשימה בידי
משרדים מומחים, שקצת פישלו בינתיים.
פישלו?
בנתיים קשה מאוד להגיד את זה רשת הקווים החדשה של פתח תקווה טובה מאוד זה שמשרד התחבורה אישר קיצוץ תדירות של 40%, ביטול לוחות הזמנים מצד אחד של הקו, קיצור קווים וכרטוס הכי גרוע שרק היה אפשר לבקש, זו כבר בעייה אחרת אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שביחס לרשת הקווים העירונית שהייתה לדן מדובר בשדרוג עצום.
 
לא מכיר את הפרטים לעומק, אבל

פישלו?
בנתיים קשה מאוד להגיד את זה רשת הקווים החדשה של פתח תקווה טובה מאוד זה שמשרד התחבורה אישר קיצוץ תדירות של 40%, ביטול לוחות הזמנים מצד אחד של הקו, קיצור קווים וכרטוס הכי גרוע שרק היה אפשר לבקש, זו כבר בעייה אחרת אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שביחס לרשת הקווים העירונית שהייתה לדן מדובר בשדרוג עצום.
לא מכיר את הפרטים לעומק, אבל
מלכתחילה הרשת נראתה לי עמוסה מדי ובעלת מספר קווים מיותרים.
 

yblumann

New member
אנדי, "מומחים" לא מבינים...

דווקא לא, הם הפקידו את המשימה בידי
משרדים מומחים, שקצת פישלו בינתיים.
אנדי, "מומחים" לא מבינים...
בבריטניה, שרשת קווים תוכננה בידי "מומחים", התוצאה היתה כשלון גדול ,בזבוז זמן, ומשאבים. רשת טובה ושרות נאות שמתוכננים בידי אנשים שעובדים בשטח תמד מצליחים. אין לי הרבה אמון ב"מומחים"- ביחוד כאילו שלעולם לא לכלכו את הידיים במציאות של חיי יום יום!
 
אני סבור כי יש לבצע עבודה משותפת

אנדי, "מומחים" לא מבינים...
בבריטניה, שרשת קווים תוכננה בידי "מומחים", התוצאה היתה כשלון גדול ,בזבוז זמן, ומשאבים. רשת טובה ושרות נאות שמתוכננים בידי אנשים שעובדים בשטח תמד מצליחים. אין לי הרבה אמון ב"מומחים"- ביחוד כאילו שלעולם לא לכלכו את הידיים במציאות של חיי יום יום!
אני סבור כי יש לבצע עבודה משותפת
אשר קוויה העיקריים יונחו ע"י אנשי השטח, אולם אני לא סבור שיש לזלזל ב"מומחים" אשר מתבססים על סקרי נסיעות שבוצעו גם הם, בשטח.
 

raminec

New member
האינטרס המרכזי של "אנשי השטח"

אני סבור כי יש לבצע עבודה משותפת
אשר קוויה העיקריים יונחו ע"י אנשי השטח, אולם אני לא סבור שיש לזלזל ב"מומחים" אשר מתבססים על סקרי נסיעות שבוצעו גם הם, בשטח.
האינטרס המרכזי של "אנשי השטח"
הוא לתמיד טובת הנוסע, אלא בעיקר טובת ה"ארנק" שלהם. כך יוצא שיש קווים שמגיעים בתזמון מכוון שלא לתפוס את הרכבת היוצאת או שמי שמגיע ברכבת יפספס אותם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה