תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
טעות קלה עשית

אנחנו נסחפנו, כן?

סתם, התחילו לדבר פה על ניו יורק ובאר שבע, אז אם כבר, אז כבר....
טעות קלה עשית
אם כבר ניו יורק אז בנשימה אחת לא את באר שבע אלא את מצפה רמון. מהרבה בחינות ניו יורק מזכירה את מצפה רמון. ואל תשאל לאמה llama... (בעצם גם אל תשאל אלפקה. שתיהן באותה חווה ליד מצפה).
 

846

Active member
נסעת פעם ברנו 5 טורבו שנת 87?

נסעת ברנו 5 לה קאר ?
היתה לי אחת כזו. חרא של אוטו. מה הקשר המטרו של פראג ? אגב, המטרו של בודפשט אפילו יותר מרשים ממנו. גם כן 3 קווים אבל 2 מהם בעומקים יותר מדהימים. הדרגנועים הכי עמוקים ותלולים שראיתי בימי חיי, והייתי בכ-15 רכבות תחתיות בעולם (כולל הכרמלית שלנו). העניין בשרשור הזה הוא הקישוריות שאגד צריכה לתת לתחנות קצה של רכבת ובעיקר ברכבות פרברים. לא יודע למה אתה ועמית ואוהד אסטון נסחפתם והתחלתם לדבר על ניו יורק ופראג. הרכבת התחתית הכי מוזרה שנסעתי בה היתה בבואנוס איירס, הבירה הפדארלית של ארגנטינה. 5 קווים, לא אחד או 3, חמישה, אבל ברוב התחנות ללא דרגנועים וללא מעליות. אין מיזוג אויר, יש ונטילטורים ענקיים לא של תקרה אלא של קיר שרק מפזרים את הטבח וריח העובש לכל אורך הרציף. ומיזוג האויר הוא דבר מאוד נדרש בעיר שמזכירה מאוד את ת"א מבחינת מזג האויר (לחות נוראית בקיץ. הייתי שם בינואר שזה שיא הקיץ בכדור הדרומי של כדוה"א). המנורות בתוך הקרונות הן לא פלואורסנט או ניאון אלא נורות אגס רגילות בתוך נברשות כמו מהמאה ה-19. בכלל, מרבית התחנות שם נראות כמו מוזיאון משנות ה-30 לרכבות תחתיות. קירות מכוסים קרמיקה של פעם עם ציורים סטייל טולוז לוטרק מפאריס של המאה ה-19. יש לוח עם נורות שרשומות עליו כל התחנות בקו (בתוך הקרונות) בגודל חצי מטר על חצי מטר ונדלקת הנורה של התחנה הנוכחית ובצבע אחר התחנה הבאה. ממש מנהרת הזמן לשנות ה-30 של המאה הקודמת. הס מלהזכיר כרטיסים יומיים או שבועיים או חודשיים (לפחות לא באמצע שנות ה-90). יש שם מעין אסימונים מיוחדים. מחיר נסיעה די יקר, כ-1 דולר אמריקאי בערך. וזה במדינה שהמשכורת הממוצעת היא בסביבות 200 עד 300 דולר. ובכל זאת היא היתה מלאה בנוסעים. ככה זה בכרך של 12 מליון בני אדם. תמיד יהיו כאלו שיש להם מספיק כסף בשביל זה. דוקא ב"אחותה" של בואנוס איירס, סנטיאגו דה צ'ילה הם תוך 10 שנים בנו מערכת בת 3 או 4 קווים. ב-94' כשהייתי שם היו רק שני קווים תת קרקעיים והיום ראיתי באתר אינטרנט שפעם הביאו קישור שלו, יש להם 4 קווים כמדומני. אני מדבר על 4 קווים תת קרקעיים ומודרניים לחלוטין, על פני שטח של כמו גוש דן הגרעיני (ת"א, ר"ג, גבעתיים, ב"ב, חולון ובת ים).
נסעת פעם ברנו 5 טורבו שנת 87?
 

846

Active member
15 הדקות הנדונות פה

לאחר שקראתי חלק נכבד מהתגובות כאן..
אמנם לא את כולן, אבל אני אגיב בכל זאת. אני מאמין שאכן אגד מבינה המון בתחבורה ציבורית, והיא בהחלט יכולה לתכנן מערכת תח"צ מתקדמת, אך בתור חברה ששואפת להרוויח כסף לא צריך לשים את המושכות בידיים שלה. לחכות 15 דקות לאוטובוס זה המון. 15 דקות זה נשמע קצת וזה קצת, אבל לא כשמחכים. אם הנסיעה היא קצרה יחסית (נניח עד 40 דקות נטו), אז 15 דקות זה המון
אם הנסיעה ארוכה (מעל שעה) אז 15 דקות זה המון
בכל מקרה זה המון (ועוד יותר אם זה קורה גם בחזור). והנה בא אנדי וטוען שנוסעי הרכבת הם מפונקים, ואולי הוא צודק, ובא ג'קי וטוען שהתיאום המסכן הזה הוא לא מה שיגרום לישראלי לצאת מהאוטו, ואתם יודעים מה אולי שניהם צודקים. ואם אתם צודקים, אז אתם אלו שצריכים לתמוך באוטובוסים צמודים. הרי ההולנדים הפחות מפונקים והיותר רגועים, הם אלו שיחכו 15 דקות לאוטובוס. אבל פה בארץ עם נוסעים מפונקים - אין ספק שה - 15 דקות האלו הן טעות לשמה
וצריך להפחית את הזמן הזה. זה מה שקורה כשיש יד חופשית לכל החברות. משרד התחבורה ואולי גופים קטנים יותר צריכים להיות אחראים על התחבורה הציבורית, כמו הגופים האחראים על התח"צ בערים גדולות בעולם. ואולי אז, במקום הבזיון התחבורתי שיש במדינה, מישהו יבוא ויתכנן מערכת טובה שנוסעים יוכלו לנסוע בנוחות וללא דאגה. ויותר מזה - מישהו גם ידאג שזה ייצא אל הפועל במהירות רבה. ואם בניו יורק הצליחו להוציא את האמריקאי מהרכב הפרטי שלו, אני די בטוח שגם פה אפשר, והדרך לשם יכולה להיות קצרה מאוד, במיוחד אם לא יהיו בדרך האלו עיכובים מיותרים של 15 דקות.
15 הדקות הנדונות פה
הן 15 דקות "ברוטו". זמן היציאה של האוטובוס אחרי זמן ההגעה המשוער של הרכבת. כך שזמן ההמתנה של הנוסע הוא בד"כ קצר יותר, חלקו נעשה כבר באוטובוס במידה ויש נוסע שירד מהרכבת וצריך להתפנות, יש לו זמן לגשת לשירותים או לעשן סיגריה או כל דבר שמעסיק אנשים במשך דקות ספורות. אם כל הרכבות וכל האוטובוסים היו מגיעים בדיוק בזמן, אפשר היה לדבר על תאום לו"ז צפוף יותר.
 

mucool2

New member
תודה על ההתחשבות,

15 הדקות הנדונות פה
הן 15 דקות "ברוטו". זמן היציאה של האוטובוס אחרי זמן ההגעה המשוער של הרכבת. כך שזמן ההמתנה של הנוסע הוא בד"כ קצר יותר, חלקו נעשה כבר באוטובוס במידה ויש נוסע שירד מהרכבת וצריך להתפנות, יש לו זמן לגשת לשירותים או לעשן סיגריה או כל דבר שמעסיק אנשים במשך דקות ספורות. אם כל הרכבות וכל האוטובוסים היו מגיעים בדיוק בזמן, אפשר היה לדבר על תאום לו"ז צפוף יותר.
תודה על ההתחשבות,
אבל את צרכינו אנחנו נעשה כבר בבית (ורצוי כמה שיותר מוקדם). גם על הסיגריה אנחנו מוותרים, תודה. (לא מתאים לך להיתמם ככה.) לגבי האיחורים והלו"ז הלא-אמין - אורי כבר ענה לך קודם. הרכבת לא מאחרת כל כך הרבה, ועדיף פעם ב-, כשהרכבת מאחרת לפספס את האוטובוס מאשר לחכות בכל פעם את הרבע שעה המיותרת והמעצבנת הזאת.
 

kobiz99

New member
האם כבר התלוננתה אצל הבכירים באגד

תודה על ההתחשבות,
אבל את צרכינו אנחנו נעשה כבר בבית (ורצוי כמה שיותר מוקדם). גם על הסיגריה אנחנו מוותרים, תודה. (לא מתאים לך להיתמם ככה.) לגבי האיחורים והלו"ז הלא-אמין - אורי כבר ענה לך קודם. הרכבת לא מאחרת כל כך הרבה, ועדיף פעם ב-, כשהרכבת מאחרת לפספס את האוטובוס מאשר לחכות בכל פעם את הרבע שעה המיותרת והמעצבנת הזאת.
האם כבר התלוננתה אצל הבכירים באגד
הפורום לא יפתור תלונתך. קוביז
 

mucool2

New member
למה אתה פונה אליי?

האם כבר התלוננתה אצל הבכירים באגד
הפורום לא יפתור תלונתך. קוביז
למה אתה פונה אליי?
לפי הודעותיו של פותח השרשור (אורי), נראה לי שהוא דווקא עושה משהו בעניין. בקיצור - עוד הודעה ממש לא לעניין מצידך.
 
../images/Emo45.gif

תודה על ההתחשבות,
אבל את צרכינו אנחנו נעשה כבר בבית (ורצוי כמה שיותר מוקדם). גם על הסיגריה אנחנו מוותרים, תודה. (לא מתאים לך להיתמם ככה.) לגבי האיחורים והלו"ז הלא-אמין - אורי כבר ענה לך קודם. הרכבת לא מאחרת כל כך הרבה, ועדיף פעם ב-, כשהרכבת מאחרת לפספס את האוטובוס מאשר לחכות בכל פעם את הרבע שעה המיותרת והמעצבנת הזאת.

אם כבר אולי גם כדאי שהרכת תעצור יותר זמן בתחנות בכדי שאנשים יוכלו לעשן. יש תחנות שצריך יותר זמן (לדוגמה תחנת ארלוזורוב שהיא גדולה ולוקח זמן לצאת מהתחנה), ויש שפחות. בכל מקרה 15 דקות זה הרבה. מעבר לכך - מדובר בלחכות בתחנה ולא באוטובוס, והנה ציטוט של uriley: "אם הייתי מחכה בתוך האוטובוס - מילא, אבל אחרי שאני מחכה רבע שעה, כשהאוטובוס אמור לצאת ב-17:55, ורק ב-17:57 בכלל מבצבץ איזה אוטובוס, כל פעם מכיוון אחר, אז משהו רקוב." ולטענתו חלק מהאוטובוסים סוגרים לאנשים את הדלת בפנים גם כשהרכבת מאחרת. אם זה התחשבות אז אני חציל. ופעם האחרונה שהסתכלתי במראה לא זכור לי שהייתי כ"כ סגול. אבל זה לא משנה, כי לאגד אין שום סיבה לתת שירות טוב מאוד לנוסע, גם אם רבע שעה זה זמן סביר, או יותר נכון, איזה סיבה יש לאגד להעמיד אוטובוס רבע שעה בתחנה, אם היא יכולה לעשות אחרת
אני אישית לא חושב שפניה לאגד ואפילו למשרד התחבורה היא הפתרון. כמובן שזה פתרון, אבל לבעיה הספציפית הזו, ואם יש או תהיה איזה בעיה דומה בתחנה נידחת של רכבת ישראל, שגם בה אוטובוס של אגד/דן/קווים/מטרודן/אחר(הכנס כאן את שם חברת האוטובוסים השנואה עליך:_____) נותן שירות סביר מינוס/רע (ודעתי שירות כזה חייב להיות מעולה), אז בשביל שזה יטופל, יצטרך אזרח אחר כמו uriley לשלוח מכתב לאגד או למשרד התחבורה. ומי יודע, אולי לא יעשו זאת, ואולי יעשו זאת וזה לא ישנה. ואולי גם האזרח הזה לא יודע בכלל על פורום 394, ומבין בפניות ויודע איך להזיז את הדברים כמו אורי.
 

קובי לו

New member
במיוחד במיוחדותיים

תודה על ההתחשבות,
אבל את צרכינו אנחנו נעשה כבר בבית (ורצוי כמה שיותר מוקדם). גם על הסיגריה אנחנו מוותרים, תודה. (לא מתאים לך להיתמם ככה.) לגבי האיחורים והלו"ז הלא-אמין - אורי כבר ענה לך קודם. הרכבת לא מאחרת כל כך הרבה, ועדיף פעם ב-, כשהרכבת מאחרת לפספס את האוטובוס מאשר לחכות בכל פעם את הרבע שעה המיותרת והמעצבנת הזאת.
במיוחד במיוחדותיים
עניין הצרכים לא אמורים היו להזרק לחלל האויר (חלל הפורום) מסיבה כפולה ומכופלת. א') כי זה לא יאה ולא נאה. ב') הרי מדובר פה על רכבת. היי, יו הו, הלו, ברכבת יש תאי שירותים (שב-99% מהמקרים גם מתפקדים, אפילו אם לא לגמרי נקיים). ככה שהצורך בתא שירותים בתחנת ההגעה קטן הרבה יותר מאשר בתחנה מרכזית, למשל. שם אדם שבא באוטובוס מב"ש לת"א או מב"ש לחיפה יהיה זקוק הרבה יותר לשירותי השירותים.
 

urilei

New member
ג'קי יקירי

15 הדקות הנדונות פה
הן 15 דקות "ברוטו". זמן היציאה של האוטובוס אחרי זמן ההגעה המשוער של הרכבת. כך שזמן ההמתנה של הנוסע הוא בד"כ קצר יותר, חלקו נעשה כבר באוטובוס במידה ויש נוסע שירד מהרכבת וצריך להתפנות, יש לו זמן לגשת לשירותים או לעשן סיגריה או כל דבר שמעסיק אנשים במשך דקות ספורות. אם כל הרכבות וכל האוטובוסים היו מגיעים בדיוק בזמן, אפשר היה לדבר על תאום לו"ז צפוף יותר.
ג'קי יקירי
זה באמת תירוץ עלוב ברבע השעה הזו אני יכול כבר להיות בבית... להזכירך זה אוטובוס מפזר מתחנת רכבת פרוורית הביתה אם היה אוטובוס שמחכה בדימונה לנוסעים שהגיעו ברכבת מחיפה כדי להמשיך איתם לאילת - אז הייתי אומר בסדר - שיהיה רבע שעה. צריך להעמיס מזוודות, צריך אולי לקנות משהו קטן במזנון, צריך אולי להתפנות בשירותים הניצבים על הקרקע - בסדר. כאן כמו שאמרתי - ברבע שעה הזו אני כבר יכול להיות בבית, 20 דקות כולל ההליכה.
 

קובי לו

New member
שאלת אגב, כמה זמן ברגל

ג'קי יקירי
זה באמת תירוץ עלוב ברבע השעה הזו אני יכול כבר להיות בבית... להזכירך זה אוטובוס מפזר מתחנת רכבת פרוורית הביתה אם היה אוטובוס שמחכה בדימונה לנוסעים שהגיעו ברכבת מחיפה כדי להמשיך איתם לאילת - אז הייתי אומר בסדר - שיהיה רבע שעה. צריך להעמיס מזוודות, צריך אולי לקנות משהו קטן במזנון, צריך אולי להתפנות בשירותים הניצבים על הקרקע - בסדר. כאן כמו שאמרתי - ברבע שעה הזו אני כבר יכול להיות בבית, 20 דקות כולל ההליכה.
שאלת אגב, כמה זמן ברגל
יש מהתחנה ועד לביתך ? אם זה פחות מ-20 דקות הליכה, אזי שווה (בתנאי שאין גשם, ורוב השנה אין) לעשות זאת רגלית.
 

urilei

New member
לצערי לא

שאלת אגב, כמה זמן ברגל
יש מהתחנה ועד לביתך ? אם זה פחות מ-20 דקות הליכה, אזי שווה (בתנאי שאין גשם, ורוב השנה אין) לעשות זאת רגלית.
לצערי לא
אם הייתי יכול לעשות את זה ברגל, לא הייתי אפילו מסתכל על האוטובוס מדובר בכ-4 קילומטר
 

קובי לו

New member
אתה רציני ??!??

לצערי לא
אם הייתי יכול לעשות את זה ברגל, לא הייתי אפילו מסתכל על האוטובוס מדובר בכ-4 קילומטר
אתה רציני ??!??
אתה גר בצומת בית דגן ? איך 4 ק"מ מהתחנה? או שמא אתה במערב ראשון. במערב ראשון אני מבין. הרי כל האורך של מזרח/מרכז ראשל"ץ הוא פחות מ-4 ק"מ, לא ? וסליחה על החטטנות, לא בקשתי שם הרחוב ובטח שלא מספר בית...
 

urilei

New member
טוב טיפה הגזמתי

אתה רציני ??!??
אתה גר בצומת בית דגן ? איך 4 ק"מ מהתחנה? או שמא אתה במערב ראשון. במערב ראשון אני מבין. הרי כל האורך של מזרח/מרכז ראשל"ץ הוא פחות מ-4 ק"מ, לא ? וסליחה על החטטנות, לא בקשתי שם הרחוב ובטח שלא מספר בית...
טוב טיפה הגזמתי
בדקתי במפה וזה 3 קילומטר בקו אווירי, שכידוע אי אפשר ללכת ממש בקו אווירי צפון ראשל"צ, די קרוב לחניון אגד
 

קובי לו

New member
ראשית, תודה

טוב טיפה הגזמתי
בדקתי במפה וזה 3 קילומטר בקו אווירי, שכידוע אי אפשר ללכת ממש בקו אווירי צפון ראשל"צ, די קרוב לחניון אגד
ראשית, תודה
שנית, אתה בטוח (ואני שואל זאת דוקא כמורעל רכבות [אני]) שבכלל שווה לך ברכבת ולא בקו 274 (נדמה לי שהוא מגיע מצומת בית דגן לכוון רח' הרצל. תקן אותי אם טעיתי לגבי מסלול הקו) ? מהו סך כל אורך, מבחינת הזמן, מהעבודה שלך ועד שאתה פותח את הדלת בביתך ? (מה שנקרא door to door). ושוב, עלי להבהיר ששאלה זו היא לחלוטין מסקרנות בתחום שמעניין אותי (תנועה, תחבורה, יוממות) ולא מתוך חטטנות כלשהי, בעצם "נמאס" לי להתנצל/להבהיר עצמי. מקווה שאתה מקבל זאת ברוח טובה.
 

urilei

New member
זה גם עניין של נוחות

ראשית, תודה
שנית, אתה בטוח (ואני שואל זאת דוקא כמורעל רכבות [אני]) שבכלל שווה לך ברכבת ולא בקו 274 (נדמה לי שהוא מגיע מצומת בית דגן לכוון רח' הרצל. תקן אותי אם טעיתי לגבי מסלול הקו) ? מהו סך כל אורך, מבחינת הזמן, מהעבודה שלך ועד שאתה פותח את הדלת בביתך ? (מה שנקרא door to door). ושוב, עלי להבהיר ששאלה זו היא לחלוטין מסקרנות בתחום שמעניין אותי (תנועה, תחבורה, יוממות) ולא מתוך חטטנות כלשהי, בעצם "נמאס" לי להתנצל/להבהיר עצמי. מקווה שאתה מקבל זאת ברוח טובה.
זה גם עניין של נוחות
ברכבת, למרות התזמון הדפוק, יוצא לי עדיין לחכות כ-12 דקות לאוטובוס שאני יודע מתי הוא יוצא אם אני לוקח 274 ולתחנה הישנה אפשר בכיף לחכות שם 20 דקות ויותר לאוטובוס, ואין לי מושג מתי הוא מגיע חוץ מזה 274 מאוד מאוד עמוס בשעות אחה"צ בפרמטרים טכניים, עדיף אוטובוס. התדירות כל 8 דקות לעומת רכבת שזה 30, וזמן הנסיעה הסופי בד"כ לא ארוך יותר (האוטובוס נוסע דרך כביש 1, במסלול לא שונה בהרבה מזה שהיית נוסע ברכב, למעט חפירה מיותרת בדרום תל אביב) תכלס אם לא הייתי מורעל רכבות, הייתי כבר נוסע באוטובוס... כשאני אשתחרר מהצבא בעוד חודש, אני בספק אם אני אשלם עוד 200 ש"ח בחודש על רכבת (במיוחד בשל העובדה שזה יאלץ אותי לוותר על חופשי חודשי ולשלם פר נסיעה, ופחות בגלל תוספת המחיר עצמה) לא היה אכפת לי לשלם 600 שקל בחודש על כרטיס שיכלול את ראשל"צ, תל אביב ופתח תקווה, הכל כולל הכל. אבל הכרטיס הזה עוד רחוק מאוד. אם אני רוצה "לתפור" כרטיס כזה אני צריך - חופשי חודשי של הרכבת - כ-300 ש"ח - חופשי חודשי של דן ת"א + פ"ת - 200 ש"ח - חופשי חודשי ראשל"צ ת"א - גם כ-200 ש"ח וזה עדיין לא מאפשר לי לנסוע ב-164, שזה קריטי...
 

urilei

New member
../images/Emo41.gif נתון סטטיסטי מדהים: "תצפית" ../images/Emo41.gif

תלונה על אגד
היי אני רוצה לשלוח תלונה על אגד (אי עמידה בלו"ז) מהטופס פנייה באתר כבר נמאס לי, אני רוצה לעלות רמה אחת למעלה. כל פעם עונים לי "תלונתך הועברה לטיפול משהו במחוז הדרום", וכנראה שלא מטפלים שם, כי 3 תלונות כבר הגיעו אליו והבעייה חוזרת על עצמה אני רוצה לפנות לדרגה ממונה, אבל לא למשרד התחבורה אלא למישהו בכיר יותר באגד (כמו שכמה אנשים פה מאסו באיש פניות של הרכבת ופנו למנכ"ל). מישהו יודע למי כדאי לפנות? מצידי גם מנכ"ל זה טוב, אני רק צריך כתובת...
נתון סטטיסטי מדהים: "תצפית"

אחרי הדיון המלומד הזה, הקדשתי היום קצת מתשומת ליבי בשביל לבדוק כמה זמן לוקח לנוסעים לצאת הרכבת הגיעה לתחנה ב-17:15 (כן ג'קי, בדיוק בזמן...). בשעה 17:19 הגיע אחרון אחרוניהם של הנוסעים למסוף האוטובוסים. יש לציין שמדובר בנוסע שהלך לגמרי בשאנטי. אם היה יודע שיש לו אוטובוס היה יכול לעשות את זה הרבה יותר מהר. אם נתעלם משני האנשים שהלכו בשאנטי, הרי שיתר 50 נוסעי אותה רכבת היו במסוף כבר ב-17:17. אז בשביל מה צריך רבע שעה (למען הפרוטוקול, לרכבת הזו דווקא יש זמן המתנה "מעולה" של 10 דקות "בלבד")
 

קובי לו

New member
כלומר נסעת במעבורת מלוד

נתון סטטיסטי מדהים: "תצפית"

אחרי הדיון המלומד הזה, הקדשתי היום קצת מתשומת ליבי בשביל לבדוק כמה זמן לוקח לנוסעים לצאת הרכבת הגיעה לתחנה ב-17:15 (כן ג'קי, בדיוק בזמן...). בשעה 17:19 הגיע אחרון אחרוניהם של הנוסעים למסוף האוטובוסים. יש לציין שמדובר בנוסע שהלך לגמרי בשאנטי. אם היה יודע שיש לו אוטובוס היה יכול לעשות את זה הרבה יותר מהר. אם נתעלם משני האנשים שהלכו בשאנטי, הרי שיתר 50 נוסעי אותה רכבת היו במסוף כבר ב-17:17. אז בשביל מה צריך רבע שעה (למען הפרוטוקול, לרכבת הזו דווקא יש זמן המתנה "מעולה" של 10 דקות "בלבד")
כלומר נסעת במעבורת מלוד
לראשון. אתה תמיד כתבת נגדה שהיא לא משתלמת, לא? או שמא התכוונת לכוון ההפוך, מראשונים ללוד. זו שאלה של סקרנות גרידא ואין בה מן התוכחה (למרות שאולי זה עלול להתפרש ככה, לכן ההבהרה הזו של סוף השאלה).
 

urilei

New member
אכן אמרתי דבר כזה

כלומר נסעת במעבורת מלוד
לראשון. אתה תמיד כתבת נגדה שהיא לא משתלמת, לא? או שמא התכוונת לכוון ההפוך, מראשונים ללוד. זו שאלה של סקרנות גרידא ואין בה מן התוכחה (למרות שאולי זה עלול להתפרש ככה, לכן ההבהרה הזו של סוף השאלה).
אכן אמרתי דבר כזה
אני לא מכחיש, אבל התכוונתי בעיקר לכיוון ההפוך וגם זה בסופו של דבר נוחות שלי, אולי יש אנשים שלא מציק להם העניין הזה אני אישית בבוקר מעדיף לנסוע קצת יותר זמן אבל לא להחליף אוטובוסים/רכבות כל רבע שעה, בערב להיפך (יש לזה קשר להשלמת שעות שינה...) אבל משהו שלא קשור לי אישית - כשמגיעים עם השאטל ללוד, רכבת ההמשך עמוסה לעייפה, זו רכבת שיוצאת מאשקלון והן ברובם צפופות מאוד מאוד. מה גם שבבוקר יש להן יותר נטייה לאחר, בערב הקטע הזה הרבה פחות בולט, גם אין עיכובים של יותר מ-2-3 דקות בד"כ, וגם העומס ברכבת לאשקלון בד"כ פחות משמעותי (וגם אתה רוצה להגיע הביתה! מה שמדרבן אותך לנצל את מה שיש!).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה