אוטובוסים לא בשירות, למה עם מספר?שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
לפעמים האוטובוס מבצע נסיעה מיוחדתאוטובוסים לא בשירות, למה עם מספר?
לעיתים אני רואה אוטובוסים לא בשירות
אבל נוסעים עם מספר
למה אין תקנה שיהיה עליהם לשים את המספר 00 , או -- או לא בשימוש. ?
תשובה: שיכתבו "תלמידים ומס'", ובנוסף היולפעמים האוטובוס מבצע נסיעה מיוחדת
קבועה כמו איסוף / פיזור תלמידים ולכל הסעה יש מספר.
התורים לרב קו בתחנה מרכזית ת"א- ייעוץשרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
רמזור מטרונית בחיפהשרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
השאלה שצריכה להשאל היא האם הנהגים עברו הכשרהרמזור מטרונית בחיפה
למה נבחר הרמזור המיוחד של המטרונית בחיפה. למי שלא מכיר מדובר ברמזור שכל האורות בו הם לבנים וכיוון הקו הישר קובע סע או עצור (תמרורים 708 ואילך)
http://media.mot.gov.il/IMAGES/BANER/tamrurim.html
אני נתקל ביותר מדי מקרים של נהגים שעוברים באור "אדום" מלא ללא תשומת לב היות והקו נצרב פחות בתודעה בתור עצור מאשר אור אדום
(לא מדובר בנהגים שגנבו את האור הצהוב ועברו בתחילת האדום אלא בנהגים שהגיעו לצומת שהאור כבר היה "אדום"). רק בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס שעבר באדום ורק בתמרון חירום הצליח למנוע תאונה של תנועה שהחלה בנתיב החוצה.
האם אין אפשרות לצבוע את הרמזורים בצבעים המקובלים כדי למנוע בלבול?
כל מי שמגיע לאיזור חיפה מכיר את הרמזוריםהשאלה שצריכה להשאל היא האם הנהגים עברו הכשרה
מיוחדת בנושא כפי שמתבקש מנהגי BRT. קווי השירות שמשתמשים במת"צ הם כרגע קווים "רגילים" ולדעתי יש סכנה שהנהגים שמגיעים לשם יהיו מזדמנים.
אני משער שהסיכוי לכך גבוה, עקב שיטת העבודה הנהוגה באגד שהיא שיטה מאוד דינמית. למשל, יכול להגיע לקו מסוים נהג מכפר סבא.
המומחים של הפורום בנושא אגד נדרשים להגיב...
יש הבדל בין לדעתכל מי שמגיע לאיזור חיפה מכיר את הרמזורים
הוסברו ההסברים וניתלו מודעות עם תמונות בנושא, הרמזורים האלו מותקנים בחיפה כבר המון המון זמן.
מילא נהגים של אגד, אבל מה עם נהגי רכב פרטייש הבדל בין לדעת
לבין להגיב אינסטינקטיבית כאשר אתה מוסח למשל על ידי כרטוס
רמזור מטרונית בחיפהרמזור מטרונית בחיפה
למה נבחר הרמזור המיוחד של המטרונית בחיפה. למי שלא מכיר מדובר ברמזור שכל האורות בו הם לבנים וכיוון הקו הישר קובע סע או עצור (תמרורים 708 ואילך)
http://media.mot.gov.il/IMAGES/BANER/tamrurim.html
אני נתקל ביותר מדי מקרים של נהגים שעוברים באור "אדום" מלא ללא תשומת לב היות והקו נצרב פחות בתודעה בתור עצור מאשר אור אדום
(לא מדובר בנהגים שגנבו את האור הצהוב ועברו בתחילת האדום אלא בנהגים שהגיעו לצומת שהאור כבר היה "אדום"). רק בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס שעבר באדום ורק בתמרון חירום הצליח למנוע תאונה של תנועה שהחלה בנתיב החוצה.
האם אין אפשרות לצבוע את הרמזורים בצבעים המקובלים כדי למנוע בלבול?
מחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
כן יתכן פער ואף יותר גדולמחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
ובכל הדוגמאות הנ"ל אגד יקרה יותר מהמתחריםכן יתכן פער ואף יותר גדול
לדוגמא
ראשון־לציון-רחובות
אגד 9.2₪
מטרופולין 4.7₪
פער 96%
צומת עד־הלום(תדמור)-אשקלון
אגד 16₪
ויאוליה 7.5₪
פער 113%
תמיד כדאי לברר מחירים לפני הנסיעה
זה לא כל כך עניין של אגד מול המתחריםובכל הדוגמאות הנ"ל אגד יקרה יותר מהמתחרים
תודה למשרד התחבורה שקובע את מחירי אגדמחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
אתה צריך להודות לאגדתודה למשרד התחבורה שקובע את מחירי אגד
במחיר כפול מאשר החברות האחרות
קישקוש בריבועאתה צריך להודות לאגד
שכחלק מההסכמה שלה לוותר על קווים. היא מתעקשת שהמחיר ישאר גבוה בשאר הקווים.
יש גם מחיר שונה על אותה נסיעה בתוך אותה חברהמחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
רב קו בירושליםשרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.