שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
 
אוטובוסים לא בשירות, למה עם מספר?

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
אוטובוסים לא בשירות, למה עם מספר?
לעיתים אני רואה אוטובוסים לא בשירות

אבל נוסעים עם מספר

למה אין תקנה שיהיה עליהם לשים את המספר 00 , או -- או לא בשימוש. ?
 

846

Active member
לפעמים האוטובוס מבצע נסיעה מיוחדת

אוטובוסים לא בשירות, למה עם מספר?
לעיתים אני רואה אוטובוסים לא בשירות

אבל נוסעים עם מספר

למה אין תקנה שיהיה עליהם לשים את המספר 00 , או -- או לא בשימוש. ?
לפעמים האוטובוס מבצע נסיעה מיוחדת
קבועה כמו איסוף / פיזור תלמידים ולכל הסעה יש מספר.
 
תשובה: שיכתבו "תלמידים ומס'", ובנוסף היו

לפעמים האוטובוס מבצע נסיעה מיוחדת
קבועה כמו איסוף / פיזור תלמידים ולכל הסעה יש מספר.
תשובה: שיכתבו "תלמידים ומס'", ובנוסף היו
לא מעט אוטובוסים בלילה / ערב שנרשם בהם המספר המקורי

וה מבעס
 

spoop

New member
התורים לרב קו בתחנה מרכזית ת"א- ייעוץ

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
התורים לרב קו בתחנה מרכזית ת"א- ייעוץ
אני רוצה ללכת מחר להוציא סטודנט מורחב בתחנה מרכזית ת"א.
כמה שאלות:
1. באילו שעות התורים הכי קצרים?
2. והאם הטירוף משבוע שעבר נרגע, או רק החמיר?
 
רמזור מטרונית בחיפה

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
רמזור מטרונית בחיפה
למה נבחר הרמזור המיוחד של המטרונית בחיפה. למי שלא מכיר מדובר ברמזור שכל האורות בו הם לבנים וכיוון הקו הישר קובע סע או עצור (תמרורים 708 ואילך)

http://media.mot.gov.il/IMAGES/BANER/tamrurim.html

אני נתקל ביותר מדי מקרים של נהגים שעוברים באור "אדום" מלא ללא תשומת לב היות והקו נצרב פחות בתודעה בתור עצור מאשר אור אדום
(לא מדובר בנהגים שגנבו את האור הצהוב ועברו בתחילת האדום אלא בנהגים שהגיעו לצומת שהאור כבר היה "אדום"). רק בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס שעבר באדום ורק בתמרון חירום הצליח למנוע תאונה של תנועה שהחלה בנתיב החוצה.
האם אין אפשרות לצבוע את הרמזורים בצבעים המקובלים כדי למנוע בלבול?
 

alantan

New member
השאלה שצריכה להשאל היא האם הנהגים עברו הכשרה

רמזור מטרונית בחיפה
למה נבחר הרמזור המיוחד של המטרונית בחיפה. למי שלא מכיר מדובר ברמזור שכל האורות בו הם לבנים וכיוון הקו הישר קובע סע או עצור (תמרורים 708 ואילך)

http://media.mot.gov.il/IMAGES/BANER/tamrurim.html

אני נתקל ביותר מדי מקרים של נהגים שעוברים באור "אדום" מלא ללא תשומת לב היות והקו נצרב פחות בתודעה בתור עצור מאשר אור אדום
(לא מדובר בנהגים שגנבו את האור הצהוב ועברו בתחילת האדום אלא בנהגים שהגיעו לצומת שהאור כבר היה "אדום"). רק בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס שעבר באדום ורק בתמרון חירום הצליח למנוע תאונה של תנועה שהחלה בנתיב החוצה.
האם אין אפשרות לצבוע את הרמזורים בצבעים המקובלים כדי למנוע בלבול?
השאלה שצריכה להשאל היא האם הנהגים עברו הכשרה
מיוחדת בנושא כפי שמתבקש מנהגי BRT. קווי השירות שמשתמשים במת"צ הם כרגע קווים "רגילים" ולדעתי יש סכנה שהנהגים שמגיעים לשם יהיו מזדמנים.

אני משער שהסיכוי לכך גבוה, עקב שיטת העבודה הנהוגה באגד שהיא שיטה מאוד דינמית. למשל, יכול להגיע לקו מסוים נהג מכפר סבא.

המומחים של הפורום בנושא אגד נדרשים להגיב...
 

846

Active member
כל מי שמגיע לאיזור חיפה מכיר את הרמזורים

השאלה שצריכה להשאל היא האם הנהגים עברו הכשרה
מיוחדת בנושא כפי שמתבקש מנהגי BRT. קווי השירות שמשתמשים במת"צ הם כרגע קווים "רגילים" ולדעתי יש סכנה שהנהגים שמגיעים לשם יהיו מזדמנים.

אני משער שהסיכוי לכך גבוה, עקב שיטת העבודה הנהוגה באגד שהיא שיטה מאוד דינמית. למשל, יכול להגיע לקו מסוים נהג מכפר סבא.

המומחים של הפורום בנושא אגד נדרשים להגיב...
כל מי שמגיע לאיזור חיפה מכיר את הרמזורים
הוסברו ההסברים וניתלו מודעות עם תמונות בנושא, הרמזורים האלו מותקנים בחיפה כבר המון המון זמן.
 
יש הבדל בין לדעת

כל מי שמגיע לאיזור חיפה מכיר את הרמזורים
הוסברו ההסברים וניתלו מודעות עם תמונות בנושא, הרמזורים האלו מותקנים בחיפה כבר המון המון זמן.
יש הבדל בין לדעת
לבין להגיב אינסטינקטיבית כאשר אתה מוסח למשל על ידי כרטוס
 
מילא נהגים של אגד, אבל מה עם נהגי רכב פרטי

יש הבדל בין לדעת
לבין להגיב אינסטינקטיבית כאשר אתה מוסח למשל על ידי כרטוס
מילא נהגים של אגד, אבל מה עם נהגי רכב פרטי
שנוסעים ברחוב אליהו בעיר התחתית, בו מותרת התנועה גם לרכב פרטי אך מוצבים בו רמזורי BRT?
 

עדירמר

New member
רמזור מטרונית בחיפה

רמזור מטרונית בחיפה
למה נבחר הרמזור המיוחד של המטרונית בחיפה. למי שלא מכיר מדובר ברמזור שכל האורות בו הם לבנים וכיוון הקו הישר קובע סע או עצור (תמרורים 708 ואילך)

http://media.mot.gov.il/IMAGES/BANER/tamrurim.html

אני נתקל ביותר מדי מקרים של נהגים שעוברים באור "אדום" מלא ללא תשומת לב היות והקו נצרב פחות בתודעה בתור עצור מאשר אור אדום
(לא מדובר בנהגים שגנבו את האור הצהוב ועברו בתחילת האדום אלא בנהגים שהגיעו לצומת שהאור כבר היה "אדום"). רק בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס שעבר באדום ורק בתמרון חירום הצליח למנוע תאונה של תנועה שהחלה בנתיב החוצה.
האם אין אפשרות לצבוע את הרמזורים בצבעים המקובלים כדי למנוע בלבול?
רמזור מטרונית בחיפה
למה נבחר הרמזור המיוחד של המטרונית בחיפה?

כי מי שהחליט על הרמזור הזה הוא **** גמור!

וכדאי היה להחליף את עדשות הרמזור לעדשות רגילות ויפה שעה אחת קודם, חרף העובדה שיש גורמים שהחליטו שה"תחכמונית" היא רקבת קללה ולא אוטובוס ארוך חסר מושבים.
 

qyp

New member
מחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
מחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
 
כן יתכן פער ואף יותר גדול

מחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
כן יתכן פער ואף יותר גדול
לדוגמא
ראשון־לציון-רחובות
אגד 9.2₪
מטרופולין 4.7₪
פער 96%

צומת עד־הלום(תדמור)-אשקלון
אגד 16₪
ויאוליה 7.5₪
פער 113%

תמיד כדאי לברר מחירים לפני הנסיעה
 

qyp

New member
ובכל הדוגמאות הנ"ל אגד יקרה יותר מהמתחרים

כן יתכן פער ואף יותר גדול
לדוגמא
ראשון־לציון-רחובות
אגד 9.2₪
מטרופולין 4.7₪
פער 96%

צומת עד־הלום(תדמור)-אשקלון
אגד 16₪
ויאוליה 7.5₪
פער 113%

תמיד כדאי לברר מחירים לפני הנסיעה
ובכל הדוגמאות הנ"ל אגד יקרה יותר מהמתחרים
 

jarondl

New member
זה לא כל כך עניין של אגד מול המתחרים

ובכל הדוגמאות הנ"ל אגד יקרה יותר מהמתחרים
זה לא כל כך עניין של אגד מול המתחרים
אלא יותר של משרד התחבורה לפני יותר שנים
לעומת משרד התחבורה לפני מעט שנים.

משרד התחבורה הוא זה שקובע את המחירים.
 

אוהד11

New member
תודה למשרד התחבורה שקובע את מחירי אגד

מחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
תודה למשרד התחבורה שקובע את מחירי אגד
במחיר כפול מאשר החברות האחרות
 

בשה1

New member
יש גם מחיר שונה על אותה נסיעה בתוך אותה חברה

מחיר שונה על אותה נסיעה בחברות שונות?
נסעתי מפרדס חנה לזכרון יעקב בקו 872 של חברת אגד. שילמתי 11.80 ש"ח. חזרתי מזכרון יעקב לפרדס חנה בקו 70 של חברת נתיב. שילמתי 9.60 ש"ח. מסלול הנסיעה זהה לחלוטין. עליתי וירדתי בדיוק באותן תחנות (שמשותפות לשתי החברות). האם יתכן כזה פער של 23% בעלות הנסיעה?
יש גם מחיר שונה על אותה נסיעה בתוך אותה חברה
לדג' אגד:
קו 274 מרחובות לת"א- קוד 7- 16 ש"ח
אבל אפשר גם לשלם רחובות - ראשל"צ קוד 3 - 9.2 ש"ח, ואז ראשל"צ - ת"א קוד 42- 6.6 ש"ח --> סה"כ 15.8 ש"ח. לא הבדל גדול, אבל עדיין משעשע.
 

nitsansh

New member
רב קו בירושלים

שרשור שאלות כלליות (לא הכוונה)
רב קו בירושלים
אני מתכנן לנסוע השבוע לירושלים ליום או יומיים. איזה סוגי כרטיסים עשויים להתאים לי? (אני מגיע לעיר הבירה רק לעתים רחוקות, אז אני לא מעוניין שיישארו לי כרטיסים לא מנוצלים)
בין היתר, אני מתכנן לנסוע לאזור צובה/מבשרת/מחלף הראל. האם כרטיס עירוני תקף גם לשם? (המחיר הוא זהה)
האם כרטיס עירוני תקף גם בקוי סופרבוס בקטע הנ"ל?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה