סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מצב
הנושא נעול.

luckydude

Active member
מצויין. אז כנראה שיהיה חיבור נגיש לאזה"ת.

כביש הכניסה לתחנת אחיהוד ממעגל התנועה בבר לב
מצויין. אז כנראה שיהיה חיבור נגיש לאזה"ת.
ואם כך אז אני גם מסיק שהכניסה מכיוון אחיהוד היא מהמושב עצמו ולא מצומת אחיהוד?
 

megashock

New member
זה גרוע כי לא ברור איך ניתן יהיה להגיע לבר לב

מצויין. אז כנראה שיהיה חיבור נגיש לאזה"ת.
ואם כך אז אני גם מסיק שהכניסה מכיוון אחיהוד היא מהמושב עצמו ולא מצומת אחיהוד?
זה גרוע כי לא ברור איך ניתן יהיה להגיע לבר לב
בהליכה כנראה שלא ניתן יהיה להגיע לאזור התעשייה מהתחנה, אבל גם לא ברור אם יהיה אוטובוס פנימי מהתחנה אל אזור המפעלים.
 

luckydude

Active member
אני לא בטוח שבהליכה לא ניתן יהיה להגיע.

זה גרוע כי לא ברור איך ניתן יהיה להגיע לבר לב
בהליכה כנראה שלא ניתן יהיה להגיע לאזור התעשייה מהתחנה, אבל גם לא ברור אם יהיה אוטובוס פנימי מהתחנה אל אזור המפעלים.
אני לא בטוח שבהליכה לא ניתן יהיה להגיע.
אבקש תצ"א בשרשור השני אם קיים.
 

kobiz99

New member
המרחק 400-600 מטר כנראה המפעלים יפעילו שאטל

זה גרוע כי לא ברור איך ניתן יהיה להגיע לבר לב
בהליכה כנראה שלא ניתן יהיה להגיע לאזור התעשייה מהתחנה, אבל גם לא ברור אם יהיה אוטובוס פנימי מהתחנה אל אזור המפעלים.
המרחק 400-600 מטר כנראה המפעלים יפעילו שאטל
 

kobiz99

New member
למיטב הבנתי הכניסה הראשית לתחנה מבר לב

מצויין. אז כנראה שיהיה חיבור נגיש לאזה"ת.
ואם כך אז אני גם מסיק שהכניסה מכיוון אחיהוד היא מהמושב עצמו ולא מצומת אחיהוד?
למיטב הבנתי הכניסה הראשית לתחנה מבר לב
לא תהיה כניסה ממושב אחיהוד.
 

easylivin

New member
מיקום התחנה ע"ג תצ"א, מאתר מע"צ:

לפי המפה בשרשור שבתשתיות
נראה שהתחנה נמצאת בין אחיהוד לבר-לב (קשה לארות אבל יכול להיות שאפילו יותר קרובה לצומת בר לב מאשר לצומת אחיהוד). מבחינת אחיהוד עצמה זה כנראה לא משנה הרבה כי אם התחנה ממוקמת ממזרח לה, אז אני משער שיבנו כביש פנימי מאחיהוד אליה. אם זה כך במציאות אז נראה שדווקא תהיה נגישות לא רעה הן מאחיהוד והן מאזור התעשייה.
מיקום התחנה ע"ג תצ"א, מאתר מע"צ:
בדיוק באמצע בין צומת אחיהוד לכניסה העתידית החדשה לאזור התעשייה.
 

tzahi106

New member
לאחר האפריטיף, מחכה בקוצר רוח לשבתשתיות...

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
לאחר האפריטיף, מחכה בקוצר רוח לשבתשתיות...
 

ניקולאי

New member
תודה רבה בועז! כל הכבוד לך!

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
תודה רבה בועז! כל הכבוד לך!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה! מחכים בכיליון עיניים להמשך!

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
תודה רבה! מחכים בכיליון עיניים להמשך!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה