סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
שלוחת המטענים תוקם בשלב מאוחר יותר

שאלה
בועז כתב ..."תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד" ,איזה שלוחת מטענים מתוכננת לקום באזור ? מישהו יכול להוסיף באיזה מפעל מדובר ?
בועז אני אשמח אם תוכל להוסיף מידע בנושא,שלוחות מטענים מאוד מעניינות אותי באופן כללי ובטח בסלילה של קו חדש בצפון...
שלוחת המטענים תוקם בשלב מאוחר יותר
ליד איזור התעשיה של כרמיאל. לא פורט בפנינו אם תהיה שלוחה למפעל מסויים.
 

wantok

New member
האם שיפוע של 2.5% אינו בעייתי לרכבות מטען?

שלוחת המטענים תוקם בשלב מאוחר יותר
ליד איזור התעשיה של כרמיאל. לא פורט בפנינו אם תהיה שלוחה למפעל מסויים.
האם שיפוע של 2.5% אינו בעייתי לרכבות מטען?
אולי הכווונה שיעלו ריקות וירדו עמוסות?
גם בירידה שיפוע עלול להוות בעיה משיקולי בטיחות.
 

alantan

New member
חבל שהשם "החברה הלאומית לדרכים"

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
חבל שהשם "החברה הלאומית לדרכים"
יוצא כל כך גרוע בתור ראשי תיבות...
 

alantan

New member
תודה רבה על הדיווח

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
תודה רבה על הדיווח
מעט מאכזב שמתכננים אפשרות מילוט למקרה שהחשמל לא יוקם -- חבל לתת בכלל לאפשרות כזאת פתח.
 

easylivin

New member
זה בכלל לא מבשר טובות.

תודה רבה על הדיווח
מעט מאכזב שמתכננים אפשרות מילוט למקרה שהחשמל לא יוקם -- חבל לתת בכלל לאפשרות כזאת פתח.
זה בכלל לא מבשר טובות.
הרי בתיאוריה אפשר להפעיל כל קו עם דיזל, השאלה מה עלול להיות ההפסד לנוסעים ולחברת הרכבות. וחברה מפסידה משמע נוסעים מפסידים גם כן; מישהו ישלם את המחיר - בין אם דרך מחירי הכרטיסים או דרך תקציב המדינה, כלומר כספי המסים שלנו... וזה עוד לפני שנגענו בכלל במאפייני שירות כמו תדירות ומהירות הנסיעה, ורמת הזמינות של הצי הנייד.

התכנון עשוי להצביע על פסימיות בנוגע לחימשול (לפחות בצפון הארץ), אני מקווה שזה לא כך ושהנחת העבודה נשארה - מסילה מחושמלת בחיפה ובקריות עד 2016.
 

raminec

New member
בכל מקרה בהמשך הקו מתוכנן מסוף מטענים

זה בכלל לא מבשר טובות.
הרי בתיאוריה אפשר להפעיל כל קו עם דיזל, השאלה מה עלול להיות ההפסד לנוסעים ולחברת הרכבות. וחברה מפסידה משמע נוסעים מפסידים גם כן; מישהו ישלם את המחיר - בין אם דרך מחירי הכרטיסים או דרך תקציב המדינה, כלומר כספי המסים שלנו... וזה עוד לפני שנגענו בכלל במאפייני שירות כמו תדירות ומהירות הנסיעה, ורמת הזמינות של הצי הנייד.

התכנון עשוי להצביע על פסימיות בנוגע לחימשול (לפחות בצפון הארץ), אני מקווה שזה לא כך ושהנחת העבודה נשארה - מסילה מחושמלת בחיפה ובקריות עד 2016.
בכל מקרה בהמשך הקו מתוכנן מסוף מטענים
שסביר מאוד שיופעל עוד שנים רבות באמצעות רכבות מונעות דיזל.
לכן עצם זה שעושים הכנה לתנועת רכבות דיזל היא לא הודאה בתבוסה או הצבעה על פסימיות, אלא דבר הגיוני וסביר לעשות.
 

easylivin

New member
אני לא בטוח, כי רכבות מטענים בקו מחושמל

בכל מקרה בהמשך הקו מתוכנן מסוף מטענים
שסביר מאוד שיופעל עוד שנים רבות באמצעות רכבות מונעות דיזל.
לכן עצם זה שעושים הכנה לתנועת רכבות דיזל היא לא הודאה בתבוסה או הצבעה על פסימיות, אלא דבר הגיוני וסביר לעשות.
אני לא בטוח, כי רכבות מטענים בקו מחושמל
אפשר וכדאי להפעיל גם כן עם קטר חשמלי. אפילו קטר בו-בו נוסעים חשמלי מודרני יספיק למשימה (אין בארץ רכבות באורך קילומטרים, כידוע). רכבת כזאת לחיפה למשל בכל מקרה תתחבר לקטר עיתוק דיזל בתחנת חיפה-מיון (מזרח).
 

easylivin

New member
בנוסף, גם אם רכבות המשא תישארנה עם קטרי דיזל,

אני לא בטוח, כי רכבות מטענים בקו מחושמל
אפשר וכדאי להפעיל גם כן עם קטר חשמלי. אפילו קטר בו-בו נוסעים חשמלי מודרני יספיק למשימה (אין בארץ רכבות באורך קילומטרים, כידוע). רכבת כזאת לחיפה למשל בכל מקרה תתחבר לקטר עיתוק דיזל בתחנת חיפה-מיון (מזרח).
בנוסף, גם אם רכבות המשא תישארנה עם קטרי דיזל,
הן תפעלנה בעיקר בשעות הלילה, כך שלא אמורה להיות לזה השפעה תפעולית על תנועת רכבות הנוסעים החשמליות.
 

25306yosef

New member
הרכבות ל/מ כרמיאל אמורות לפעול גם בשעות הלילה

בנוסף, גם אם רכבות המשא תישארנה עם קטרי דיזל,
הן תפעלנה בעיקר בשעות הלילה, כך שלא אמורה להיות לזה השפעה תפעולית על תנועת רכבות הנוסעים החשמליות.
הרכבות ל/מ כרמיאל אמורות לפעול גם בשעות הלילה
כפי שפועלות כיום הרכבות ל/מ נתב"ג.
 

easylivin

New member
ככל הנראה, רכבת לשעה לכל כיוון לכל היותר

הרכבות ל/מ כרמיאל אמורות לפעול גם בשעות הלילה
כפי שפועלות כיום הרכבות ל/מ נתב"ג.
ככל הנראה, רכבת לשעה לכל כיוון לכל היותר
אז ההשפעה התפעולית תהיה זניחה, אם בכלל.
 

Mister Eli

New member
ברגע שהמדינה

זה בכלל לא מבשר טובות.
הרי בתיאוריה אפשר להפעיל כל קו עם דיזל, השאלה מה עלול להיות ההפסד לנוסעים ולחברת הרכבות. וחברה מפסידה משמע נוסעים מפסידים גם כן; מישהו ישלם את המחיר - בין אם דרך מחירי הכרטיסים או דרך תקציב המדינה, כלומר כספי המסים שלנו... וזה עוד לפני שנגענו בכלל במאפייני שירות כמו תדירות ומהירות הנסיעה, ורמת הזמינות של הצי הנייד.

התכנון עשוי להצביע על פסימיות בנוגע לחימשול (לפחות בצפון הארץ), אני מקווה שזה לא כך ושהנחת העבודה נשארה - מסילה מחושמלת בחיפה ובקריות עד 2016.
ברגע שהמדינה
תפסיק להתקפל בפני כל אחד שיש לו רעיון שונה ותפסיק את כל ההליכים הבירוקרטיים יהיה חשמול. עד אז נצטרך להינות מריח הדיזל ולשמוע את הBOBO שואג בכל זינוק עד למצב שנדמה כאילו הוא הולך להתפרק לחתיכות.
 

amit1270

New member
תודה רבה על הדיווח מהשטח

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
תודה רבה על הדיווח מהשטח
מצפה בכליון עיניים להמשך.
 

megashock

New member
חבל שתחנה באחיהוד לא נמצאת בכניסה לבר-לב

סיור בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.
אתמול נערך סיור מקצועי ראשון ומסודר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל. היוזמה לעריכת הסיור נהגתה לראשונה ע"י הגולש tzahi106, שאף הוא חש בפספוס הגדול של הפורום את תנופת הפיתוח בצפון. בעקבות פנייתו של צחי אליי, נאלצתי לחרוג מהחוק הפיזיקלי שקובע כי כל גוף בטבע שואף להגיע למצב מנוחה, ויצרתי קשר עם דובר "החברה הלאומית לדרכים" (מע"צ החדשה), מר גיא מי-טל, בבקשה לארגן סיור באתרי העבודה של הפרויקט.

לשמחתי הרבה, דובר החברה נעתר לבקשתי וכך יצא לדרך מסע תיאומים ארוך ומייגע בו השתתפו גורמים רבים עד לקביעת מועד הסיור. לצערי ועקב אילוצי עבודה, נבצר מצחי להשתתף בסיור שכה רצה להשתתף בו. זה המקום להודות לצחי על היוזמה שהובילה ליום מהנה ומרתק בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל.

מטעם מע"צ (מצטער, חבר'ה: השם החדש קשה לעיכול
) השתתפו בסיור מנהל הפרויקט, איתמר גליל, יועץ התקשורת, אבי שמול, ושרית נפתלי-שליט מקשרי קהילה.
לעבדכם הנאמן ורמי'ש הצטרפו מטעם הפורום elitrou ו-kobiz99.
הסיור החל בשעה 10:00 באתר המנהלת של הפרויקט, בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת הממסר של "בזק" ולכפר ג'ודידה מכר. באתר המנהלת ערכנו הכרות בין המשתתפים, צפינו במצגת הפרויקט, שאלנו שאלות במהלכה, נענינו, וקיבלנו הסברים מקצועיים מפי מנהל הפרויקט ויועץ התקשורת. אגב יועץ התקשורת, אני חייב לציין בפניכם את התרשמותי הרבה ממקצועיותו של האיש שהתגלה כבקיא מאוד גם במאטריה המקצועית - ולא רק של פרויקט זה בלבד. מבחינתי, הייתה זו חוויה לימודית מהנה לצפות באופן עבודתו של אשף התקשורת המיומן, שכה הזכיר לי את מוטי קירשנבאום.

בתום השלב התאורטי, יצאנו מאתר המנהלת ברכב החברה לעבר מנהרות גילון. במהלך הנסיעה עקבנו אחר תוואי הקו, קיבלנו הסברים מפי מנהל הפרויקט על בעיית הקברים (כן-כן, גם כאן לא התחמקנו
) ופתרונה ההנדסי, תחנת אחיהוד, שלוחת המטענים ועוד. תחנתנו הראשונה הייתה בפורטל המערבי של מנהרות גילון. במע"צ לא עשו לנו הנחות והכניסה למנהרות הותרה רק עם קסדות (הכינותי מראש
), נעלי בטיחות ואפודים זוהרים. בתום הסיור במנהרות חזרנו לרכב והמשכנו לתצפית על הפורטל המזרחי של מנהרות גילון. התחנה הבאה הייתה גם תחנתנו האחרונה לפני ארוחת הצהריים המשותפת: תחנת כרמיאל העתידית, הסמוכה למסוף האוטובוסים.
באזור התחנה צפויים כמה שינויים ועבודות פיתוח שיסוקרו ב"שבתשתיות" - כמו גם כל יתר הפרטים הטכניים וההנדסיים של הפרויקט.
חבל שתחנה באחיהוד לא נמצאת בכניסה לבר-לב
אם היו ממקמים את תחנת אחיהוד בדיוק בכניסה לאזור התעשיה בר-לב היא היתה יכולה לשרת יותר בקלות את העובדים במקום, במקום תחנה יותר לכיוון צומת אחיהוד שלא תשרת בצורה טובה את אזור התעשיה, וגם לא ברור מי אמור לעלות עליה.
 


חבל שתחנה באחיהוד לא נמצאת בכניסה לבר-לב
אם היו ממקמים את תחנת אחיהוד בדיוק בכניסה לאזור התעשיה בר-לב היא היתה יכולה לשרת יותר בקלות את העובדים במקום, במקום תחנה יותר לכיוון צומת אחיהוד שלא תשרת בצורה טובה את אזור התעשיה, וגם לא ברור מי אמור לעלות עליה.
 

luckydude

Active member
לפי המפה בשרשור שבתשתיות

חבל שתחנה באחיהוד לא נמצאת בכניסה לבר-לב
אם היו ממקמים את תחנת אחיהוד בדיוק בכניסה לאזור התעשיה בר-לב היא היתה יכולה לשרת יותר בקלות את העובדים במקום, במקום תחנה יותר לכיוון צומת אחיהוד שלא תשרת בצורה טובה את אזור התעשיה, וגם לא ברור מי אמור לעלות עליה.
לפי המפה בשרשור שבתשתיות
נראה שהתחנה נמצאת בין אחיהוד לבר-לב (קשה לארות אבל יכול להיות שאפילו יותר קרובה לצומת בר לב מאשר לצומת אחיהוד). מבחינת אחיהוד עצמה זה כנראה לא משנה הרבה כי אם התחנה ממוקמת ממזרח לה, אז אני משער שיבנו כביש פנימי מאחיהוד אליה. אם זה כך במציאות אז נראה שדווקא תהיה נגישות לא רעה הן מאחיהוד והן מאזור התעשייה.
 

luckydude

Active member
לארות = לראות

לפי המפה בשרשור שבתשתיות
נראה שהתחנה נמצאת בין אחיהוד לבר-לב (קשה לארות אבל יכול להיות שאפילו יותר קרובה לצומת בר לב מאשר לצומת אחיהוד). מבחינת אחיהוד עצמה זה כנראה לא משנה הרבה כי אם התחנה ממוקמת ממזרח לה, אז אני משער שיבנו כביש פנימי מאחיהוד אליה. אם זה כך במציאות אז נראה שדווקא תהיה נגישות לא רעה הן מאחיהוד והן מאזור התעשייה.
לארות = לראות
 

kobiz99

New member
כביש הכניסה לתחנת אחיהוד ממעגל התנועה בבר לב

לפי המפה בשרשור שבתשתיות
נראה שהתחנה נמצאת בין אחיהוד לבר-לב (קשה לארות אבל יכול להיות שאפילו יותר קרובה לצומת בר לב מאשר לצומת אחיהוד). מבחינת אחיהוד עצמה זה כנראה לא משנה הרבה כי אם התחנה ממוקמת ממזרח לה, אז אני משער שיבנו כביש פנימי מאחיהוד אליה. אם זה כך במציאות אז נראה שדווקא תהיה נגישות לא רעה הן מאחיהוד והן מאזור התעשייה.
כביש הכניסה לתחנת אחיהוד ממעגל התנועה בבר לב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה