אז בוא אני אגלה לך משהו
ואני מקווה שלא תעשה ריסט במחשב מהעצבים. בירת ישראל היא תל אביב,לא ירושלים עירך האהובה תל אביב, גם הכלכלית וגם התרבותית. לא מדובר כאן על איזה קיבוץ שאני גר בו ליד רהט שהורידו את התדירות של האוטובוסים אז אני ממורמר,אלא על גוש דן שהוא המטרופולין הגדול במדינה,מכיל מעל מיליון איש(בהגדרה המצומצמת) ועם נטישת הפריפריה(כולל ירושלים אגב) המספר ילך וגדל.
הרה אירגון זה לא עוד איזה פרוייקט צדדי של הרכבת כמו האלה שבועז מעלה כל יומיים, זה כמו להגיד שדן חלוץ היה רמטכל סבבה כי חוץ מלבנון השניה הוא לא עשה פשלות. חבל שרק לאחד מהם היתה את ההגינות להתפטר
אז בוא אני אגלה לך משהופרובינציאליות תל אביבית במיטבה
אז מה, הארגון מחדש בגוש דן הוא אמת המידה היחידה לתפקודו של שר התחבורה? רק על זה הוא צריך להימדד? מה דעתך על קצת איזון (מרחבי ובכלל)? ברור שהיו לשר לא מעט כישלונות (את חלקם מניתי בראש השרשור), אבל אי אפשר להתעלם גם מדברים חיוביים שקרו במהלך הקדנציה שלו ויש סיכוי שהוא אפילו היה מעורב בהם. וזה לא רק מחלף.
לעניין הרפורמה הכושלת: איזה חוכמה ויצירתיות ציפית לראות ממנו בדיוק? האם הוא צריך להחליף את הדרג המקצועי? האם תפקידו של שר הוא לטפל בתדירות של קו כזה או בשינוי מסלול של קו אחר או להתוות מדיניות? (ומה לגבי פעימות התיקון?)
חבל שבמקום ביקורת עניינית אתה חוזר שוב ושוב ומתמקד רק בנושא אחד ובאזור גאוגרפי אחד ויחיד כאילו זה כל העולם.
ואני מקווה שלא תעשה ריסט במחשב מהעצבים. בירת ישראל היא תל אביב,לא ירושלים עירך האהובה תל אביב, גם הכלכלית וגם התרבותית. לא מדובר כאן על איזה קיבוץ שאני גר בו ליד רהט שהורידו את התדירות של האוטובוסים אז אני ממורמר,אלא על גוש דן שהוא המטרופולין הגדול במדינה,מכיל מעל מיליון איש(בהגדרה המצומצמת) ועם נטישת הפריפריה(כולל ירושלים אגב) המספר ילך וגדל.
הרה אירגון זה לא עוד איזה פרוייקט צדדי של הרכבת כמו האלה שבועז מעלה כל יומיים, זה כמו להגיד שדן חלוץ היה רמטכל סבבה כי חוץ מלבנון השניה הוא לא עשה פשלות. חבל שרק לאחד מהם היתה את ההגינות להתפטר