דבר ראשון לעשות באפס עלות
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.
אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.
כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.
במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.
דבר ראשון לעשות באפס עלותצר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.
אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.
כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.
במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.