צר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
דבר ראשון לעשות באפס עלות

צר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
דבר ראשון לעשות באפס עלות
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.

אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.

כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.

במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.
 

mister K

New member
הסברה זה הדבר החשוב ביותר.

דבר ראשון לעשות באפס עלות
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.

אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.

כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.

במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.
הסברה זה הדבר החשוב ביותר.
 
נכון, ואפשר לשים גם פקח\ שוטר

דבר ראשון לעשות באפס עלות
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.

אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.

כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.

במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.
נכון, ואפשר לשים גם פקח\ שוטר
לא בשביל שיקנסו אלא כדי להזהיר הולכי רגל שחוצים.
אולי גם להקרין שם על מסך את התאונות שקרו.
 

ארזS

New member
איפה לשים פקח/שוטר ?

נכון, ואפשר לשים גם פקח\ שוטר
לא בשביל שיקנסו אלא כדי להזהיר הולכי רגל שחוצים.
אולי גם להקרין שם על מסך את התאונות שקרו.
איפה לשים פקח/שוטר ?
זאת לא נקודה בודדת לאורך הנת"צ הזה שבה התאונות האלה קורות, אלא לכל אורכו ולכן כמה שוטרים/פקחים נדרשים לשם האזהרה ?
 
הפתרון האמיתי למת"צ בז'בוטינסקי היה צריך

דבר ראשון לעשות באפס עלות
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.

אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.

כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.

במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.
הפתרון האמיתי למת"צ בז'בוטינסקי היה צריך
להיות שיקוע (לא מינהור) של כולו ולא רק בצומת עם רחוב קפלן ודרך מלכה.
כל הצמתים לאורך הרחוב הזה עמוסים בכלי רכב, הולכי רגל ואוטובוסים וחלק מהצמתים (למשל הצומת עם דרך רבין) מחברים שני כבישים סואנים.
לכן המת"צ היה צריך לעבור מתחת לצמתים ושיקוע בכל הצמתים משמעותו שיקוע של המת"צ כולו.
הבעיה שנ.ת.ע. רצו לחסוך.
לכן יש הרבה נפגעים הולכי רגל ולכן גם יש הסדרי תנועה לא הגיוניים בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין (אין ישר בין קבין למשה דיין בשני הכיוונים).
המינימום צריך להיות שיקוע בין מזרחית לצומת עם קפלן למערבית לצומת עם דרך רבין, שזה הקטע הבעייתי והעמוס ביותר בהולכי רגל.
 
תיקון: קבין=רבין

הפתרון האמיתי למת"צ בז'בוטינסקי היה צריך
להיות שיקוע (לא מינהור) של כולו ולא רק בצומת עם רחוב קפלן ודרך מלכה.
כל הצמתים לאורך הרחוב הזה עמוסים בכלי רכב, הולכי רגל ואוטובוסים וחלק מהצמתים (למשל הצומת עם דרך רבין) מחברים שני כבישים סואנים.
לכן המת"צ היה צריך לעבור מתחת לצמתים ושיקוע בכל הצמתים משמעותו שיקוע של המת"צ כולו.
הבעיה שנ.ת.ע. רצו לחסוך.
לכן יש הרבה נפגעים הולכי רגל ולכן גם יש הסדרי תנועה לא הגיוניים בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין (אין ישר בין קבין למשה דיין בשני הכיוונים).
המינימום צריך להיות שיקוע בין מזרחית לצומת עם קפלן למערבית לצומת עם דרך רבין, שזה הקטע הבעייתי והעמוס ביותר בהולכי רגל.
תיקון: קבין=רבין
 

droriko

New member
כי באמת יש לנו יותר מדי כסף

הפתרון האמיתי למת"צ בז'בוטינסקי היה צריך
להיות שיקוע (לא מינהור) של כולו ולא רק בצומת עם רחוב קפלן ודרך מלכה.
כל הצמתים לאורך הרחוב הזה עמוסים בכלי רכב, הולכי רגל ואוטובוסים וחלק מהצמתים (למשל הצומת עם דרך רבין) מחברים שני כבישים סואנים.
לכן המת"צ היה צריך לעבור מתחת לצמתים ושיקוע בכל הצמתים משמעותו שיקוע של המת"צ כולו.
הבעיה שנ.ת.ע. רצו לחסוך.
לכן יש הרבה נפגעים הולכי רגל ולכן גם יש הסדרי תנועה לא הגיוניים בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין (אין ישר בין קבין למשה דיין בשני הכיוונים).
המינימום צריך להיות שיקוע בין מזרחית לצומת עם קפלן למערבית לצומת עם דרך רבין, שזה הקטע הבעייתי והעמוס ביותר בהולכי רגל.
כי באמת יש לנו יותר מדי כסף
 

droriko

New member
מילא אם היינו מדברים לפני 20 שנה

כי באמת יש לנו יותר מדי כסף
מילא אם היינו מדברים לפני 20 שנה
אבל עכשיו אחרי שכבר בנית את הת"צ אתה רוצה להשבית אותו ללך תדע כמה זמן ולעשות שיקוע? לא רציני
 
אז יש לי חדשות בשבילך:

מילא אם היינו מדברים לפני 20 שנה
אבל עכשיו אחרי שכבר בנית את הת"צ אתה רוצה להשבית אותו ללך תדע כמה זמן ולעשות שיקוע? לא רציני
אז יש לי חדשות בשבילך:
ללא קשר לתאונות, נ.ת.ע ועיריית פתח תקוה שוקלות לבצע מינהור של המת"צ בצומת ז'בוטינסקי-דרך רבין-משה דיין, כי הן מבינות שזה הכרחי בצומת הזו.
עבודה כזו ממילא תשבית את המת"צ. גם עבודות הנחת המסילות לרק"ל ישביתו את המת"צ.
אז תגיד לנ.ת.ע., החברה לפיתוח פתח תקוה ומשרד התחבורה שהם לא רציניים, שלא עשו את כל העבודה הנדרשת מראש.
מה שלא רציני זו העבודה טלאי על טלאי שנפוצה מאד במדינת ישראל.
כאשר מבצעים פרויקטים טלאי על טלאי, נאלצים מאוחר יותר לבצע דברים "לא רציניים".
 

droriko

New member
חחח אתה עושה צחוק?

אז יש לי חדשות בשבילך:
ללא קשר לתאונות, נ.ת.ע ועיריית פתח תקוה שוקלות לבצע מינהור של המת"צ בצומת ז'בוטינסקי-דרך רבין-משה דיין, כי הן מבינות שזה הכרחי בצומת הזו.
עבודה כזו ממילא תשבית את המת"צ. גם עבודות הנחת המסילות לרק"ל ישביתו את המת"צ.
אז תגיד לנ.ת.ע., החברה לפיתוח פתח תקוה ומשרד התחבורה שהם לא רציניים, שלא עשו את כל העבודה הנדרשת מראש.
מה שלא רציני זו העבודה טלאי על טלאי שנפוצה מאד במדינת ישראל.
כאשר מבצעים פרויקטים טלאי על טלאי, נאלצים מאוחר יותר לבצע דברים "לא רציניים".
חחח אתה עושה צחוק?
אני כבר 10 שנים אומר שמשרד התחבורה הוא לא רציני,ואתה עושה ממנו פתאום בית דין של מעלה.

גם המעורבות של עיריית פתח תקווה בשיקוע לא מפתיעה אותי,הרי היא סחבה איזה 5 שנים את המנהרה בבלינסון אז מה זה כבר איזה שיקוע של מת"צ בשבילה.
 

droriko

New member
אה,אתה מתכוון למנהור בשביל הרכבת הקלה

חחח אתה עושה צחוק?
אני כבר 10 שנים אומר שמשרד התחבורה הוא לא רציני,ואתה עושה ממנו פתאום בית דין של מעלה.

גם המעורבות של עיריית פתח תקווה בשיקוע לא מפתיעה אותי,הרי היא סחבה איזה 5 שנים את המנהרה בבלינסון אז מה זה כבר איזה שיקוע של מת"צ בשבילה.
אה,אתה מתכוון למנהור בשביל הרכבת הקלה
חשבתי שהתכוונת למנהור בגלל אלה שרצים לכביש. אם כך אני חוזר בי ממה שכתבתי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אה וגם לעשות שלט דיגטלי כזה, לא סטטי.

דבר ראשון לעשות באפס עלות
לפני שסוגרים ובונים מחדש או כל פתרון אחר, זה לשים כבר השבוע בכל מעבר חציה שלט עם כתמי צבע אדומים: "סכנת מוות!!! בכביש זה נהרגו עד כה X הולכי רגל שחצו באור אדום!" או משהו דומה.

אולי זה נשמע מתלהם, ילדותי, אני לא יודע - אבל צריך לצעוק את זה בצורה מאוד אגרסיבית מול הולך הרגל - השלטים הסטריליים על תנועת אוטובוסים דו-סטרית אינם עושים מספיק רושם.

כמו כן, קמפיין מיידי בפייסבוק ובעיתונות כפי שעשו במעברי הרכבת. זה עשוי לעזור, זה בטח לא יזיק.

במקביל צריך לכנס מהנדסי תנועה להתחיל לתכנן שינויים גיאומטריים כנדרש, כפי שהוצע כאן - מן הסתם, זה יקח יותר זמן.
אה וגם לעשות שלט דיגטלי כזה, לא סטטי.
שה-counter יידע להתעדכן בזמן אמת... אם איך שזה נראה זה די במקום שם...
(הומור שחור של איש עייף...)
 

משה343

New member
אני לא יודע אם זה דומה אבל בבאר שבע...

צר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
אני לא יודע אם זה דומה אבל בבאר שבע...
בנתיב התחבורה הציבורית שליד השוק העירוני היה כביש אחד רחב
שפשוט אנשים היו מטיילים ממדרכה אחת לשנייה והיה ממש מפחיד
לראות כמעט תאונות ואף המקום גבה קורבנות בנפש .

כיום יש הפרדה בין שני כיווני הנסיעה ע"י אי תנועה וגדר גבוהה
כאשר ישנם שלושה נקודות מעבר, בקצה אחד רמזור , בקצה שני מעבר חצייה
עם אי תנועה באמצע.
ובאמצע בין שתי הקצוות מעבר חצייה , עם נטייה ימינה/שמאלה כנראה ע"מ להאט
את הולכי הרגל .

מי שמכיר את המקום הזה וגם את שנמצא בפתח תקווה יוכל לומר אם זה דומה או לאו .
 

mister K

New member
בבאר שבע בכלל כל אחד חוצה איך שהוא רוצה.

אני לא יודע אם זה דומה אבל בבאר שבע...
בנתיב התחבורה הציבורית שליד השוק העירוני היה כביש אחד רחב
שפשוט אנשים היו מטיילים ממדרכה אחת לשנייה והיה ממש מפחיד
לראות כמעט תאונות ואף המקום גבה קורבנות בנפש .

כיום יש הפרדה בין שני כיווני הנסיעה ע"י אי תנועה וגדר גבוהה
כאשר ישנם שלושה נקודות מעבר, בקצה אחד רמזור , בקצה שני מעבר חצייה
עם אי תנועה באמצע.
ובאמצע בין שתי הקצוות מעבר חצייה , עם נטייה ימינה/שמאלה כנראה ע"מ להאט
את הולכי הרגל .

מי שמכיר את המקום הזה וגם את שנמצא בפתח תקווה יוכל לומר אם זה דומה או לאו .
בבאר שבע בכלל כל אחד חוצה איך שהוא רוצה.
במקומות רבים בעיר אין כלל מעברי חצייה וגם הנהגים לא שמעו על לעצור להולך רגל שרוצה לחצות.
 

משה343

New member
אני התכוונתי למת"צ ברחוב בית אשל ...

בבאר שבע בכלל כל אחד חוצה איך שהוא רוצה.
במקומות רבים בעיר אין כלל מעברי חצייה וגם הנהגים לא שמעו על לעצור להולך רגל שרוצה לחצות.
אני התכוונתי למת"צ ברחוב בית אשל ...
קצה אחד מתחיל ברמזור של בית אשל פינת דוד חכם
וקצה שני מסתיים בכיכר של בית אשל פינת רמבם .

שני המסלולים מופרדים ע"י גדר שמאלצת את ההולך רגל לא לחתוך לצד השני .
 

ארזS

New member
זה בדיוק מה שצריך לעשות בפ"ת

אני התכוונתי למת"צ ברחוב בית אשל ...
קצה אחד מתחיל ברמזור של בית אשל פינת דוד חכם
וקצה שני מסתיים בכיכר של בית אשל פינת רמבם .

שני המסלולים מופרדים ע"י גדר שמאלצת את ההולך רגל לא לחתוך לצד השני .
זה בדיוק מה שצריך לעשות בפ"ת
מסלולים מופרדים ע"י גדר שמונעת פיזית מהולכי רגל את המעבר מצד לצד.
 

משה343

New member
כן נראה לי שחייבים להקים גדר הפרדה גבוהה...

זה בדיוק מה שצריך לעשות בפ"ת
מסלולים מופרדים ע"י גדר שמונעת פיזית מהולכי רגל את המעבר מצד לצד.
כן נראה לי שחייבים להקים גדר הפרדה גבוהה...
שלא תאפשר חצייה של המת"צ ממדרכה אחת לשנייה .
הבנתי בנוסף שמרבית אלו שנפגעו/נהרגו זה היה בכלל ברמזור
כאשר הם חצו אותו באדום .

טוב ... קודם שיקימו גדר הפרדה , זה יתחיל לעזור לכוון את אלו שרוצים
לקצר למעברים בטוחים .
 

ארזS

New member
לא כל התאונות קרו במעברי חציה וברמזורים

כן נראה לי שחייבים להקים גדר הפרדה גבוהה...
שלא תאפשר חצייה של המת"צ ממדרכה אחת לשנייה .
הבנתי בנוסף שמרבית אלו שנפגעו/נהרגו זה היה בכלל ברמזור
כאשר הם חצו אותו באדום .

טוב ... קודם שיקימו גדר הפרדה , זה יתחיל לעזור לכוון את אלו שרוצים
לקצר למעברים בטוחים .
לא כל התאונות קרו במעברי חציה וברמזורים
היו לא מעט תאונות לכל אורכו של הנת"צ הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה