התעוררות

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
כן, רק שמעט מאד נוסעים מהרכבת לרמת אביב

עדייו, זמן ההמתנה קצר יותר
לפני הרפורמה הייתי נוסע מדרך נמיר לכיוון רמת אביב במתכונת הקודמת של קווי "אגד" 74, 86 ו-274 ו-45 או 27 "דן". המצב כיום בתדירות המשולבת בקטע הזה של קווים 45, 171, 271 ו-274 טוב באופן משמעותי. לרב ממתין מספר דקות ומגיע אוטובוס. קודם לכן הייתה המתנה של כרבע שעה, עבור נסיעה של בקושי עשר דקות. כמובן אני מתייחס לקטע מסוף 2000-רמת אביב. אני פחות בקיא, במה שקורה בבת ים, בחולון ובראשון לציון.
כן, רק שמעט מאד נוסעים מהרכבת לרמת אביב
כמעט כל אלה שעומדים ברציף הזה נוסעים או צפונה מתל אביב או לאוניברסיטה, לראשון אני לא יכול להתייחס כי הוא לא היה כלול ברפורמה , בשני דווקא יש הרעה . בן אדם שרוצה להגיע נניח להגיע מהרכבת לקלאוזנר, במקום לחכות ל-27 מהתחנה המרכזית צריך לחכות ל-271 שגם מגיע ממקום הרבה יותר רחוק וגם יותר מלא באנשים (כי הוא נסע ביותר תחנות).
 

846

Active member
עשרות אנשים בכל פעם נוסעים בין הרכבת

כן, רק שמעט מאד נוסעים מהרכבת לרמת אביב
כמעט כל אלה שעומדים ברציף הזה נוסעים או צפונה מתל אביב או לאוניברסיטה, לראשון אני לא יכול להתייחס כי הוא לא היה כלול ברפורמה , בשני דווקא יש הרעה . בן אדם שרוצה להגיע נניח להגיע מהרכבת לקלאוזנר, במקום לחכות ל-27 מהתחנה המרכזית צריך לחכות ל-271 שגם מגיע ממקום הרבה יותר רחוק וגם יותר מלא באנשים (כי הוא נסע ביותר תחנות).
עשרות אנשים בכל פעם נוסעים בין הרכבת
לרמת אביב ואני ביניהם, אין פעם שלא עומדים איתי לפחות עשרה נוסעים.
 

846

Active member
ממש לא נכון, בכל פעם שחיכיתי ל 86 / 74 היו

יש שיפור לקו 27
בעת המתנה בתל אביב מרכז/מסוף 2000 לכיוון רמת אביב מגיעים יותר מהר עם 171 ו-271, בהשוואה לקו 27 הקודם. קודם לכן גם היה זמן המתנה רב וגם אוטובוס מלא לגמרי. כעת התדירות, כאמור גבוהה יותר ויש שימוש חלקי במפרקיות. קו 33 הוא גם קו במסלול טוב מאוד והוא היה מתבקש. נקווה להעלאת התדירות שלו. אולי קו מזלג נוסף, שייסע לרידינג דרך רוקח. מסכים על הדברים, שכתבת על היעדר קווים 20 ו-35.
ממש לא נכון, בכל פעם שחיכיתי ל 86 / 74 היו
מגיעים לפחות שני 27 למסוף 2000 התדירות היתה טובה וגם לא פעם השתמשתי בו מהתמח"ת כדי להגיע לתוך רמת אביב. המסלול של 27 היה נכון ויעיל כי הנוסע במסוף 2000 יודע מתי הוא יצא מהתמח"ת ומה זמן הנסיעה המשוער. במיקרה של 86 / 74 ז"ל ועכשיו 171 ו 271 הנוסע בת"א תלוי במצב התנועה בחולון ...... גם אם כל ה 171 ו 271 יצאו בזמן אי אפשר לדעת איזן משאית זבל חסמה אותם בדרך וכד'....
 

אוהד11

New member


ממש לא נכון, בכל פעם שחיכיתי ל 86 / 74 היו
מגיעים לפחות שני 27 למסוף 2000 התדירות היתה טובה וגם לא פעם השתמשתי בו מהתמח"ת כדי להגיע לתוך רמת אביב. המסלול של 27 היה נכון ויעיל כי הנוסע במסוף 2000 יודע מתי הוא יצא מהתמח"ת ומה זמן הנסיעה המשוער. במיקרה של 86 / 74 ז"ל ועכשיו 171 ו 271 הנוסע בת"א תלוי במצב התנועה בחולון ...... גם אם כל ה 171 ו 271 יצאו בזמן אי אפשר לדעת איזן משאית זבל חסמה אותם בדרך וכד'....
 

אורי404

New member
אולי בשעות מסויימות

ממש לא נכון, בכל פעם שחיכיתי ל 86 / 74 היו
מגיעים לפחות שני 27 למסוף 2000 התדירות היתה טובה וגם לא פעם השתמשתי בו מהתמח"ת כדי להגיע לתוך רמת אביב. המסלול של 27 היה נכון ויעיל כי הנוסע במסוף 2000 יודע מתי הוא יצא מהתמח"ת ומה זמן הנסיעה המשוער. במיקרה של 86 / 74 ז"ל ועכשיו 171 ו 271 הנוסע בת"א תלוי במצב התנועה בחולון ...... גם אם כל ה 171 ו 271 יצאו בזמן אי אפשר לדעת איזן משאית זבל חסמה אותם בדרך וכד'....
אולי בשעות מסויימות
בשעות אחרי הצהרים-ערב סביבות 16:30-17:30, לדעתי זמן ההמתנה קצר כיום עם קווי X71, מאשר מה שהיה קודם לכן.
 

droriko

New member
אבל המאני טיים זה בבוקר

אולי בשעות מסויימות
בשעות אחרי הצהרים-ערב סביבות 16:30-17:30, לדעתי זמן ההמתנה קצר כיום עם קווי X71, מאשר מה שהיה קודם לכן.
אבל המאני טיים זה בבוקר
כשכל הסטודנטים נוסעים ללמוד
 

alantan

New member
בקו עירוני עתיר נוסעים הנוסע לא צריך להסתובב

ממש לא נכון, בכל פעם שחיכיתי ל 86 / 74 היו
מגיעים לפחות שני 27 למסוף 2000 התדירות היתה טובה וגם לא פעם השתמשתי בו מהתמח"ת כדי להגיע לתוך רמת אביב. המסלול של 27 היה נכון ויעיל כי הנוסע במסוף 2000 יודע מתי הוא יצא מהתמח"ת ומה זמן הנסיעה המשוער. במיקרה של 86 / 74 ז"ל ועכשיו 171 ו 271 הנוסע בת"א תלוי במצב התנועה בחולון ...... גם אם כל ה 171 ו 271 יצאו בזמן אי אפשר לדעת איזן משאית זבל חסמה אותם בדרך וכד'....
בקו עירוני עתיר נוסעים הנוסע לא צריך להסתובב
עם לו"ז בכיס ולשער מתי יגיע קו 27. הוא צריך פשוט להגיע לתחנה מתוך ידיעה שתוך 4-5 ד' יהיה לו אוטובוס.
 

droriko

New member
גם 271 לא מגיע כל 4-5 דקות

בקו עירוני עתיר נוסעים הנוסע לא צריך להסתובב
עם לו"ז בכיס ולשער מתי יגיע קו 27. הוא צריך פשוט להגיע לתחנה מתוך ידיעה שתוך 4-5 ד' יהיה לו אוטובוס.
גם 271 לא מגיע כל 4-5 דקות
 

alantan

New member
אז אני עדיין אצטרך להגיע לתחנה ולקוות שההמתנה

אתה לא
אם משרד התחבורה לא היה כזה חלטוריסטי אז כבר מזמן היה נקסט באס בתחנות .
אז אני עדיין אצטרך להגיע לתחנה ולקוות שההמתנה
שאומנם רשומה ב-NEXT BUS תהיה מזערית. בקו כמו 27 שפעל כל 20 ד', מדובר בהימור אלא אם אני מתכנן מראש את מועד נסיעתי בצורה מדוקדקת, מה שבלתי אפשרי אם הגעתי באוטובוס אחר מגבעתיים למשל.
 

droriko

New member
27 היה יוצא כל 10 דקות

אז אני עדיין אצטרך להגיע לתחנה ולקוות שההמתנה
שאומנם רשומה ב-NEXT BUS תהיה מזערית. בקו כמו 27 שפעל כל 20 ד', מדובר בהימור אלא אם אני מתכנן מראש את מועד נסיעתי בצורה מדוקדקת, מה שבלתי אפשרי אם הגעתי באוטובוס אחר מגבעתיים למשל.
27 היה יוצא כל 10 דקות
ולצידו גם היה את 45 שהיה יוצא כל 8 דקות . תדירות משולבת טובה מאד.
 

olli3

New member
מנהל
בב"ש מוקמים ומופעלים NEXT BUSש ברחבי העיר

אתה לא
אם משרד התחבורה לא היה כזה חלטוריסטי אז כבר מזמן היה נקסט באס בתחנות .
בב"ש מוקמים ומופעלים NEXT BUSש ברחבי העיר
גם בתוך השכונות אני רואה שלטים כאלו שמוצבים להם מידי יום... חלקם כבר פעילים וחלקם עדיין לא. הראשון שהותקן והופעל היה בתחנת העיריה, בה עוצרים גם קווים בין עירוניים (יותר פרבריים), אך עליהם אין מידע.
 

droriko

New member
גם בכפר סבא

בב"ש מוקמים ומופעלים NEXT BUSש ברחבי העיר
גם בתוך השכונות אני רואה שלטים כאלו שמוצבים להם מידי יום... חלקם כבר פעילים וחלקם עדיין לא. הראשון שהותקן והופעל היה בתחנת העיריה, בה עוצרים גם קווים בין עירוניים (יותר פרבריים), אך עליהם אין מידע.
גם בכפר סבא
כנראה שבגלל שבתל אביב יש המון קוים קשה להם לתפעל את המערכת הזאת . מצד שני בערים שהן פי כמה יותר גדולות מתל אביב מפעילים מערכת כזאת , רק אצלנו יש משרד תחבורה כל כך חלטוריסטי .
 

droriko

New member
אם אני רוצה להגיע לבית התפוצות

אבל יש עוד אופציות
וכשאני כותב 4-5, אני מתכוון ממוצע - כלומר, תדירות של 8-10 ד' במקרה הכי גרוע.
אם אני רוצה להגיע לבית התפוצות
איזה עוד אופציות יש חוץ מ-271 ו-45 הלא תדיר ?
 

alantan

New member
קודם כל, יש גם את 274

אם אני רוצה להגיע לבית התפוצות
איזה עוד אופציות יש חוץ מ-271 ו-45 הלא תדיר ?
קודם כל, יש גם את 274
אבל אם זה היה אני שנוסע, הייתי עולה על כל מה שבא לכיוון צפון (כולל 149 ו-501 למשל), ואם זה לא היה אחד מהקווים הנ"ל, הייתי יורד בנמיר פינת יהודה מכבי, שם יש לי גם את 7 ו-25 באותה תחנה.
 

droriko

New member
274 הוא לא מאסף

קודם כל, יש גם את 274
אבל אם זה היה אני שנוסע, הייתי עולה על כל מה שבא לכיוון צפון (כולל 149 ו-501 למשל), ואם זה לא היה אחד מהקווים הנ"ל, הייתי יורד בנמיר פינת יהודה מכבי, שם יש לי גם את 7 ו-25 באותה תחנה.
274 הוא לא מאסף
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה