התעוררות

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
הוא בהחלט מאסף

274 הוא לא מאסף
הוא בהחלט מאסף
המגבלה היחידה היא הורדה בלבד במחלף השבעה ובמכון וולקני (לכיוון דרום) ואיסוף בלבד (לכיוון צפון). כמו כן בשעות הבוקר כשהוא נוסע בדרך 44, איסוף בלבד בכל התחנות בין מכון וולקני לבין אזור.
 

droriko

New member
לא נכון

הוא בהחלט מאסף
המגבלה היחידה היא הורדה בלבד במחלף השבעה ובמכון וולקני (לכיוון דרום) ואיסוף בלבד (לכיוון צפון). כמו כן בשעות הבוקר כשהוא נוסע בדרך 44, איסוף בלבד בכל התחנות בין מכון וולקני לבין אזור.
לא נכון
אני פעם אחת רציתי לעלות עליו ברכבת והוא אמר לי שהוא רק מוריד , שבוע אחרי אני רואה אותו מדלג על הרכבת כשיש באוטו 10 נוסעים .
 

alantan

New member
לפי אתר כל קו, הנהג טעה...

לא נכון
אני פעם אחת רציתי לעלות עליו ברכבת והוא אמר לי שהוא רק מוריד , שבוע אחרי אני רואה אותו מדלג על הרכבת כשיש באוטו 10 נוסעים .
לפי אתר כל קו, הנהג טעה...
 

alantan

New member
אולי ג'קי או אחד מאנשי אגד יכולים להבהיר לנו

זה לא נהג אחד , זה שניים
וכבר דובר כןא בפורום על זה שכל קו הוא אתר לא אמין .
אולי ג'קי או אחד מאנשי אגד יכולים להבהיר לנו
מהן ההוראות הרשמיות לנהגים בקו 274...
 

droriko

New member
ג'קי תשים לב שזה מה שאמרתי למעלה

אבל גם 274 מגיע מרחוק ואי אפשר לדעת מתי הוא
יגיע, קו 27 נתן פיתרון זמין ואמין יותר
ג'קי תשים לב שזה מה שאמרתי למעלה
קו שמגיע מתל אביב הוא הרבה יותר נוח מקו שמגיע מחולון או ראשון . מילא אם זה היה מביא לשיפור בתדירות , אבל התדירות המשולבת של 271 + 274 היא לא בהכרח יותר טובה מזאת של 27 + 45(עם התדירות של לפני הרפורמה)
 

846

Active member
אני נוסע קבוע בקטע הזה, 27 חסר לנו

ג'קי תשים לב שזה מה שאמרתי למעלה
קו שמגיע מתל אביב הוא הרבה יותר נוח מקו שמגיע מחולון או ראשון . מילא אם זה היה מביא לשיפור בתדירות , אבל התדירות המשולבת של 271 + 274 היא לא בהכרח יותר טובה מזאת של 27 + 45(עם התדירות של לפני הרפורמה)
אני נוסע קבוע בקטע הזה, 27 חסר לנו
 

846

Active member
בכל פעם, אני נוסע קבוע בקטע הזה, כשה לסמוך

במה זה מתבטא
אתם מחכים יותר זמן לאוטובוס? באיזה שעות מדובר?
בכל פעם, אני נוסע קבוע בקטע הזה, כשה לסמוך
על קווים שמגיעים מחולון, בת-ים, ראשל"צ ורחובות. תדירות היציאה מתחנת המוצא לא בהכרח מעידה על תדירות ההגעה לתחנה מרוחקת. וחוץ מזה שאין קישור מהתמח"ת ולכן נחוצה החלפה שהיא לא תמיד מתאימה ונעימה במיוחד.
 

846

Active member
*קשה.......*

בכל פעם, אני נוסע קבוע בקטע הזה, כשה לסמוך
על קווים שמגיעים מחולון, בת-ים, ראשל"צ ורחובות. תדירות היציאה מתחנת המוצא לא בהכרח מעידה על תדירות ההגעה לתחנה מרוחקת. וחוץ מזה שאין קישור מהתמח"ת ולכן נחוצה החלפה שהיא לא תמיד מתאימה ונעימה במיוחד.
*קשה.......*
 

droriko

New member
על הקישור מהתמחת גם כתבתי למעלה, אתה צודק

בכל פעם, אני נוסע קבוע בקטע הזה, כשה לסמוך
על קווים שמגיעים מחולון, בת-ים, ראשל"צ ורחובות. תדירות היציאה מתחנת המוצא לא בהכרח מעידה על תדירות ההגעה לתחנה מרוחקת. וחוץ מזה שאין קישור מהתמח"ת ולכן נחוצה החלפה שהיא לא תמיד מתאימה ונעימה במיוחד.
על הקישור מהתמחת גם כתבתי למעלה, אתה צודק
 

cwen

New member
בקיץ יצא לי לעלות על 274 ברכבת

לא נכון
אני פעם אחת רציתי לעלות עליו ברכבת והוא אמר לי שהוא רק מוריד , שבוע אחרי אני רואה אותו מדלג על הרכבת כשיש באוטו 10 נוסעים .
בקיץ יצא לי לעלות על 274 ברכבת
לפחות פעמיים. כשהייתי נוסעת לפעמים לעבודה עם 89 מיהודה המכבי (לפני שעשו לו מסלול מטורף סטייל 28).
 

droriko

New member
אז או שהטעו אותי

בקיץ יצא לי לעלות על 274 ברכבת
לפחות פעמיים. כשהייתי נוסעת לפעמים לעבודה עם 89 מיהודה המכבי (לפני שעשו לו מסלול מטורף סטייל 28).
אז או שהטעו אותי
או שיד ימין באגד לא יודעת מה יד שמאל עושה .
 

euronitzan

New member
אכן. כמעט ולא נותרו קווים קצרים ויעילים.

כמה דברים
1.טוב לדעת מה הסיבה לכישלון הרפורמה , לא זה שהתיכנון שלה היה גרועה אלא זה ש"הפער בין ההסברה למה שקרה בפועל" . כלומר אם המפרסמים היו כותבים מראש שהרפורמה גרועה ורק תדרדר את רמת השירות אז הנוסעים שעלו לאוטובוס לפחות לא היו מאוכזבים וככה גם לא ממורמרים . 2. הטיעון כאילו הרפורמה נועדה לתקן קוים מסורבלים היא קישקוש. קו 20 היה קו מסורבל?קו 27 היה קו מסורבל? קו 35 היה קו מסורבל? קו 46 היה קו מסורבל? קו 44 היה קו מסורבל? אלה היו קוים קצרים ונוחים ,מה שאי אפשר להגיד על קוים כמו 89 ו-189 ו-172 החדש ו-39 ו-33 ו-67 ו-61 , כל אלה תוצרים של הרפורמה המופלאה .
אכן. כמעט ולא נותרו קווים קצרים ויעילים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה