כן, רק שמעט מאד נוסעים מהרכבת לרמת אביב
כמעט כל אלה שעומדים ברציף הזה נוסעים או צפונה מתל אביב או לאוניברסיטה, לראשון אני לא יכול להתייחס כי הוא לא היה כלול ברפורמה , בשני דווקא יש הרעה . בן אדם שרוצה להגיע נניח להגיע מהרכבת לקלאוזנר, במקום לחכות ל-27 מהתחנה המרכזית צריך לחכות ל-271 שגם מגיע ממקום הרבה יותר רחוק וגם יותר מלא באנשים (כי הוא נסע ביותר תחנות).
כן, רק שמעט מאד נוסעים מהרכבת לרמת אביבעדייו, זמן ההמתנה קצר יותר
לפני הרפורמה הייתי נוסע מדרך נמיר לכיוון רמת אביב במתכונת הקודמת של קווי "אגד" 74, 86 ו-274 ו-45 או 27 "דן". המצב כיום בתדירות המשולבת בקטע הזה של קווים 45, 171, 271 ו-274 טוב באופן משמעותי. לרב ממתין מספר דקות ומגיע אוטובוס. קודם לכן הייתה המתנה של כרבע שעה, עבור נסיעה של בקושי עשר דקות. כמובן אני מתייחס לקטע מסוף 2000-רמת אביב. אני פחות בקיא, במה שקורה בבת ים, בחולון ובראשון לציון.
כמעט כל אלה שעומדים ברציף הזה נוסעים או צפונה מתל אביב או לאוניברסיטה, לראשון אני לא יכול להתייחס כי הוא לא היה כלול ברפורמה , בשני דווקא יש הרעה . בן אדם שרוצה להגיע נניח להגיע מהרכבת לקלאוזנר, במקום לחכות ל-27 מהתחנה המרכזית צריך לחכות ל-271 שגם מגיע ממקום הרבה יותר רחוק וגם יותר מלא באנשים (כי הוא נסע ביותר תחנות).