פיטר רוט מתארח ביום חמישי!

פיטר רוט מתארח ביום חמישי!

אני יותר משמח לבשר על אירוחו של הגיטריסט, הבאסיסט, הקלידן, המתופף והמפיק - פיטר רוט! מעבר להיותו הגיטריסט של מוניקה סקס, פיטר מנגן גם בלהקה של שלמה ארצי כבאסיסט, מריץ הופעות עם מאור כהן, הקליט עם אריק איינשטיין, דן תורן ועוד אומנים רבים וטובים. (צילום: אריאל ון סטרטן) פיטר רוט יתארח כאן ביום חמישי בערב ויענה לשאלות הגולשים
.
 

saadati

New member
השאלה הטריוויאלית

השאלה המתבקשת: פרט על הציוד הנוכחי שלך ברשותך: מגברים,גיטרות, אפקטים וכו'. ושאלה שנגזרת מתוך זה: באיזה ציוד השתמשת בסולו של "רמקולים" באלבום החדש של מוניקה סקס? תודה פיטר!!
 
תשובה

רשימת ציוד: גיטרות חשמליות: פנדר סטראט ק"ש 2010, סטראט יפנית שנת 80 ,טלקאסטר 78, לס פול סטאנדרט 2005,פנדר ג'אגואר 62,ריקנבייקר 12 מודל הריסון. בס: פנדר פרסיז'ן 78 מייפל, ריקנבייקר שנות השמונים המודל הקלאסי. אקוסטית: גיבסון סונג רייטר, ימהה 12 מיתרים. מגברים: טווין ריברב 75 סילבר פייס, מרשל אניברסרי 30. קלידים: פנדר רודס 78 אפקטים:סמול סטון,ראט, דיליי של בוס dd 20,איבנז טיוב סקרימר. בסולו של רמקולים ניגנתי על לספול עם המרשל שלי.
 

RoieL

New member
ז"א American Deluxe ? זו עם ה- S-1 ?

ז"א האם הנוב של הווליום אצלך הוא לחיץ ?
 

RoieL

New member
ספר קצת

על העבודה עם אריק ? ההפקה של משהו טוב למשל ? איך אתה מגדיר את הסאונד שאתה מחפש ? ושאלה כיוצר: מה לדעתך חשוב לחפש במפיק המוזיקלי שאתה בוחר לעצמך , ואיך בכלל מתחילים את התהליך ברגע שיש לך כמה עשרות שירים שלמים , אתה מופיע בקביעות וכו' וכו' ובשל לאלבום. תודה, רועי
 
הי איש

העבודה עם אריק הייתה קודם כל הגשמת חלום שייחלתי לה כל חיי עד לאותו הרגע. למעשה הוא שיכנע אותי שכדאי לי להיות גם הטכנאי הקלטות של האלבום בכך שנעשה אותו אצלי בבית. לפני כן הייתי חסר ניסיון בעבודה על מחשב. לאט לאט תפסתי טכנית איך עובדים כי סה"כ אני מבלה באולפנים כל הזמן..... מבחינה מוזיקלית רציתי להשיג אווירה משוחררת ולאו דווקא מחוייבת לקליק, שתהיה אווירה כאילו להקה מנגנת ביחד. כיוון שאני מכיר לעומק את כל האלבומים שלו ידעתי בדיוק מה אני מחפש שזה קודם כל, שירים טובים, טקסטים שיעמדו ברמה של המבצע הגדול שידעה מדינתנו ורק אחכ להלביש את המוזיקה שהחלה קודם כל בנגינה על גיטרה אצלי בסלון כשאריק שר עד שמחליטים על סולם מתאים, קצב בסיסי ומשם אני מפליג בדימיון ומשתדל להפוך את זה למציאות. אגב בשיר משהו טוב יש את אחד הסולואים שלי שאני הכי אוהב, מנוגן על הג'גואר שלי, מוכפל. לגבי סאונד, אני חושב שזה דבר אבסטרקטי במובן שהוא תמיד משתנה בהתאם לאומן אותו אני מפיק למרות שבבסיס תמיד מה שיהיה חשוב לי זה שהאומן יוצא החוצה ושתהיה לו נוכחות כי בעצם הוא הכלי החשוב ביותר ומוזיקאים לפעמים שוכחים זאת:)
 

eran377

New member
אני מאלה שמעדיפים תמונות על שאלות...

תעלה תמונות של הציוד!
ולא, לא התכוונתי לציוד ה...זה...
 
ממממ

אח יקר, לא הספקתי לצלם את הציוד.... אבל יש הרבה תמונות שלי מהופעות וכל מיני עם הגיטרות בעיקר, אני אנסה לברור לינקים:)
 

ZoHaRoT

New member
פיטר:)

מנשמע? הממ.. קודם כל אני מעוניית להגיד שממש התענגתי על דיסק הסולו האחרון שלך, עם השירים של צ'יזיק. יצרת עיבוד יפהפה לכל שיר, במיוחד נהניתי מ"האמת"- יצרת עיבוד שגרם לאוזניים שלי לחייך:] וגם הדיסק החדש של מוניקה עשה את שלו ונהניתי ממנו כל כך! ורצית לשאול- מה הפרוייקט הבא שלך? האם אתה עובד על עוד דיסק סולו, אולי הפעם עם שירים שאתה כתבת?
 
הי זוהר

כרגע אני מופיע המון, מחר למשל עם מאור כהן בזאפה ת"א, עם מוניקה בסיבוב חורפי, עם שלמה ארצי, ועם משינה בסיבוב אקוסטי. אלבום של אסי ישראלוף עומד לצאת בהפקתי ממש בשבוע הבא (סינגל), ומוניקה עתידה להוציא שיר באנגלית מהתקופה בה עבדנו בניו יורק. יש לי שירים בקנה שייצאו מתי שייצאו ובאמת כתבתי הרבה יותר הפעם. תודה על המחמאות.
 

ivis

New member
בתהליך היצירתי שלך

קודם מילים או קודם מנגינה?
 
למעלה