ההכנות למשחק הדמויות

liaush

New member
סצנת ה"מסלקים את הקוקי" בוטלה../images/Emo128.gif

הסצנה בוטלה עקב סיבויות אישיות של לינוי ולכן גם שתיקה ראשונה לא תשתתף מחר. ולכן הרצף קצת משתנה. ישר אחרי סצנת ה"עידן משתין על ספות" נעבור לסצנת הבוררות של ברוך.
 

liaush

New member
הייתי מחליפה בשמחה אבל..

חוששני שמחר יהיה לי יום עמוס במיוחד כי גם מוגלי 7 הודיע שהוא יגלם רק 2/1 סצנות ובהמשך אצטרך להחליף אותו ואני מתארת לעצמי שעוד כמה דמויות מתכננות לדפוק דוך אז אני מתכוננת לקראת יום עמוס D:. שיהיה לך שבת שלום.
 

liaush

New member
במוצ"ש תוכלו?. או שיש תוכניות אחרות?

אם אין אז אפשר להעביר את כל הסצנות לשעה 6-7 ככה.
 

liaush

New member
../images/Emo196.gifטוב תראו מה נעשה.

מכיוון שיש כאלה ששומרים שבת ובטוח שיש עוד כמה שלא יוכלו להגיע מסיבות כאלה ואחרות כדאי לדחות ליום ראשון.. הבעיה היא שביום ראשון אני מאוד עמוסה ואני לא יוכל להחליף דמויות שיבריזו. בשביל להאמין ליום ראשון אני צריכה לדעת ב100% שכולם יגיעו והמשחק יזרום כי אני לא אהיה כאן לפקח. אני רק אכנס לגלם את הקטעים שלי ואלך אני יכולה לסמוך עליכם? אם כן אז דוחים את המשחק ליום ראשון אני מזכירה כדאי לכם לתאם מראש עם השותפים שלכם לסצנות שלא יווצר מצב שהשותף יחכה שעות בשביל לקבל תגובה הייתי ממליצה שתחליפו מספרי אייסיקיו אבל אי אפשר לדרוש דבר כזה כמובן אז מסרים זה מספיק לדעתי. בכל מקרה אני לא אהיה כאן יום ראשון לפקח והכל נופל עליכם אם יש דמויות שלא יגיעו המשחק יתקע ואני מדגישה יתקע ובגדול! אני מקווה שאושרת תיהיה כאן בשביל לפקח אבל במקרה שהיא לא תהיה תקחו פיקוד תצרו קשר עם השותפים שלכם תזכירו להם עם צריך! כי אחרת המשחק יתקע וחבל!
 

אושRתי

New member
אני אהיה ביום ראשון רק בערב.

יש לי אירוע משפחתי בצוהרים מחוץ לעיר אבל בסביבות הבוקר עד למתי שאלך אוכל קצת לפקח..
 
אני אהיה מ14:30 עד עד 17:20

כי אני גם במילא באירוח של הדמות כמו שהיה עם נדב פלדמן
אז שיהיה אותי אני יעשה את הסצנה ואז אני אמשיך לענות על השאלות
 

liaush

New member
אני מעדיפה שהאירוח לא יהיה בזמן המשחק

תעשי את האירוח אחרי שהמשחק יגמר כי זה סתם יקשה קודם כל כי אני רוצה להקדיש את היום הזה למשחק בלבד כי הוא משחק גדול ואני לא רוצה ליצור בילבולים ובלאגנים כי המשתתפים יתחילו לשנות את הכינויים שלהם מכינוי של הדמות לכינוי שלהם וזה יצור בלבול אני רוצה שביום ראשון נתמקד במשחק הדמויות וזהו! תעשי את זה אחרי הפרק הראשון. זו בקשה..
 
למה מה קרה שאני יבטל../images/Emo35.gif...

סתם סתם צוחקים אני יתארח יום אחרי
ובבקשה תכתבי ביום ראשון את השעות של כל סצנה כי אני לא כל היום יכולה
 
המלצה לכל משתתפי המשחק

משחק הדמויות של הבורר יהיה חלק בלתי נפרד מאיתנו בפורום הזה. אז אם כבר אנחנו הולכים לגלם את הדמויות האלה אז כדי להוסיף גם חתימה
החתימה צריכה לכלול פרטים על הדמות וכמובן את מספר הפורום. אתם יכולים גם להשקיע קצת ב"עולם שלכם" ממש כפי שהדמות שלכם. כמובן רק מי שרוצה =].
 

אושRתי

New member
../images/Emo45.gif

וגם תוסיפו בחתימה איזה ניק אתם בפורום כדי שלא נתבלבל :)
 

אושRתי

New member
../images/Emo41.gifדרושים 2 דמויות:

ברוך אסולין וענבל אסולין. מהרו לתפוס, כל הקודם זוכה. סמויים סמויות, זה הזמן שלכם להתגלות ולהצטרף אלינו למשחק המגניבב של הפורום
 

b o t o n

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ואושרת

סליחה שהטרחתי אותך למחוק את ההודעות ואגב את עושה עבודה מעולה
 

liaush

New member
תודה אושרת ../images/Emo45.gif

אבל אני לא חושבת שיש טעם. כבר נמאס לי מכל הילדים חסרי אחריות האלה. אני מעדיפה שיחסרו לי שחקנים מאשר לעבוד עם חבורת תינוקות. בינתיים אני צריכה לחשוב איך אני מרימה את המשחק למלעה כשחסרה לי הדמות הכי ראשית בערב אני הודיע על שינויים דרסטייםD: יש למה לצפות חחחח.
 
למעלה