חדשות סופשבוע

רם חיים

New member
../images/Emo222.gif חדשות (27.2) ../images/Emo222.gif ../images/Emo58.gif RAW

WWE.COM צירפו רשמית את אנדרטייקר נגד טריפל אייץ' לקארד של רסלמניה 27, ובאתר אמנם מדברים על הסטריק של טייקר, אך אין שום אזכור לפרישה אפשרית של טריפל אייץ'. סביר להניח שדברים יתפתחו לקראת הקרב בשבועות הקרובים. שון מייקלס התראיין לאתר WDFN.com ואמר שהוא לא מכיר אף תוכנית עבורו להיות מעורב בקרב ביניהם ברסלמניה וטוען שהם לא צריכים אותו: "אני שמעתי את השמועות. נכון לעכשיו, אני עושה דבר אחד ודבר אחד בלבד ברסלמניה, וזה היכל התהילה. אני לא חושב שאנדרטייקר וטריפל אייץ' צריכים את שון מייקלס כדי לתת קרב מעולה או לעורר ציפיות לקראתו, שניהם יכולים לעשות זאת בעצמם. מבחינתי כרגע, אני הולך להיות צופה בקרב כמו כולם. מייקלס הוסיף שהוא עדיין לא יודע מי יציג אותו להיכל התהילה ושעליו לתת תשובה בהקדם כשהוא מציין שמות כמו טריפל אייץ', שון וולטמן, קווין נאש וסקוט הול.
תגובות מהרשת בעקבות חתימתו של סין קארה (מיסטיקו) ב- WWE: ג'ים רוס: "ל- WWE יש תקוות גדולות מסין קארה. יש לו המון מסיכות חדשות והתפקיד שהוא הולך לגלם הוא גדול. הוא בן 27 ומכוון להיות מיין איבנטר היי פלייר והתקפי. אנשים צריכים לראות אותו מופיע לפני שהוא מגיע ל- WWE ושוללים אותו. תראו איך דברים מתגלגלים ואח"כ תשפטו." ג'יי אר הוסיף שהוא משער שקארה יהיה ב- RAW. ריי מיסטריו: "אני חושב שההזדמנות שהוא קיבל מראה שהדלת פתוחה בפני כל אחד שיש לו את האיכויות להיות ב- WWE. אם יש לך את הכישרון, יש לך את התשוקה להיות סופרסטאר, תבוא והדלת תהיה פתוחה ואם תרשים, תהיה אחד מהאריות. אלברטו דל ריו הוא הוכחה גדולה לכך. כשאני הגעתי לארה"ב, אני די עקבתי אחרי הגררויים והג'ריקויים כשהם עשו את דרכם ממקסיקו ל- WCW, ECW ול- WWE. זו הרגשה טובה לדעת שהדלתות פתוחות כבר מעכשיו למתאבקים מקסיקניים אחרים. עכשיו כשמיסטיקו מגיע, אני יכול להגיד שהדלתות האלה נפתחו בפני כישרונות כאלה בזכות הביצועים שמתאבקים כמוני וכמו אדי גררו הצגנו." קטעים ממסיבת העיתונאים עם סין קארה (שאגב, שמו בתרגום לעברית אומר חסר פנים) ישודרו ב- RAW הקרוב וחתימתו ב- WWE סוקרה בכל כלי התקשורת הגדולים במקסיקו. כתב הלוצ'ה ליברה כריס זלנר אומר, בניגוד לג'יי אר, שמיסטיקו יגיע לסמקדאון להיות עם דל ריו ומיסטריו. ה- WWE כבר השיקו עמוד רשמי לפייסבוק עבורו facebook.com/WWESinCara וכרגע הם עובדים גם על חשבון טוויטר.
כריס ג'ריקו התראיין לסלאם רסלינג ודיבר על כמה נושאים, הנה כמה קטעים נבחרים: על טריפל אייץ': "הוא הולך להשתלט על ה- WWE. זו לא שנת 2000 כשהוא ניסה לקבור אותי. אף אחד לא רוצה להיות ברוס הארט כשהוא לקח את השליטה על סטאמפיד רסלינג ופשט רגל אחרי שנתיים לאחר שאבא שלו שמר על הארגון במשך 40 שנה." על חזרה אפשרית: "אני עדיין אוהד גדול של הביזנס. כשזה יהיה הזמן לחזור, אחזור." על ה- PG: "אני חושב שאני אהיה יותר מוצלח עם ההגבלה תהיה למעל גיל 13. זה קל יותר להשיג פופים כשאתה משתמש במילה כמו ass. אני זורם עם הכל, אם אצטרך לתפקד תחת הגבלה למבוגרים בלבד, אעשה זאת ואעשה זאת גם תחת הגבלת PG."
האתר של אולם האמריקן איירליינס במיאמי, שם יערך RAW ב -7 במרץ, מפרסם הופעה של סטיב אוסטין בתוכנית.
למרות הכישלון בבחירות בשנה שעברה, לינדה מקמהן הכריזה כי היא תרוץ פעם נוספת לבחירות לסנאט ב- 2012.
הייתה מחשבה לעשות את הקרב מאלמיניישן צ'מבר בין קופי קינגסטון לדל ריו על התואר הבין יבשתי ולעשות את הקרב של אדג' ודל ריו ברסלמניה קרב של אלוף עולם נגד אלוף בין יבשתי, אך בסופו של דבר הכותבים החליטו שזה טוב יותר עבור דל ריו להגיע לאירוע ללא תואר, שכן אפילו בקרב בצ'מבר השדרנים לא טרחו אפילו להזכיר שהקרב הוא לא על התואר.
ה- WWE ביטלו את התכנונים להוצאת DVD "המיטב של RAW: עונות 3-4" ובמקום זה הם מתחילים בהכנות להוצאת DVD לטריפל אייץ' בשנה הבאה. DVD לריי מיסטריו יצא ביולי הקרוב, ובנוסף באותו חודש יצא גם "הכוכבים הגדולים של המילניום החדש" שיהיה DVD שיסקר את הכוכבים הגדולים של שנות השמונים והתשעים. בחודש ספטמבר יצא DVD לרנדי אורטון שבמקור היה אמור להיקרא "The Randy Orton Experience" אך השם בוטל.
צ'אבו קלאסיק (צ'אבו גררו האב) התראיין לאחרונה ל- ThaOShow.com ודיבר על קריירת ההיאבקות החדשה של שול, בתו של אדי שהתחילה להתאמן ב- FCW, טריטוריית הפיתוח של ה-WWE, כשאמר שהוא מצטער שלא יצא לו לאמן אותה על מנת שתוכל לשמור על עצמה ולעבוד על הצד הטוב ביותר. קלאסיק הוסיף שאם אדי עדיין היה בחיים, שול לא הייתה מעורבת בתעשיית ההיאבקות ושויקי גררו ניתקה קשר עם משפחת גררו מאז מותו של אדי.
שיימוס, מלך הזירה ואלוף ה- WWE לשעבר, הפסיד את 7 קרבות ה- PPV'S האחרונים שלו בדרך לרסלמניה והוא נמצא במאזן של ניצחון אחד ו- 8 הפסדים מאז תחילת השנה בתוכניות וב- PPV'S. קווין דאן, כותב ראשי ב- WWE, לא אוהד גדול של שיימוס למרות שטריפל אייץ' חבר טוב שלו.
טד דיביאסי יתחיל בציוות עם אחיו ברט ב- FCW ב- 16 במארס. צמד חדש בקרוב ברוסטר הראשי?
 

Nurd4Life

New member
הסיפור עם שיימוס מעניין

כי כשהוא היה בפוש, אף אחד מאיתנו לא קיבל את זה. ודווקא עכשיו, כשכבר קיבלנו את שיימוס (לפחות רובנו) ואנחנו מאמינים שמדובר בטאלנט מוכשר ואינטנסיבי שמסוגל להוציא קרב טוב (שוב, לטעם חלקנו) - דווקא עכשיו הוא זוכה לדיפוש ולדה-לגיטימציה מוחלטת מצד הכותבים..
 

dannygoosh

New member
זה לא כ"כ חד צדדי כמו שזה נשמע

נכון שלשיימוס אין ממש אנגל כרגע (חוץ מהאולי פיוד עם דניאל בריאן שעוד לא התחיל), אבל אם לא הייתי רואה את הסטטיסטיקה הזו בכלל לא הייתי שם לב שהוא ב"די פוש". היו לו רצף קרבות אדירים עם מוריסון, באחד מהם הוא זכה במלך הזירה, אם יש PPV עם מיינאיבנט מרובה משתתפים - הוא אוטומטית בפנים. גם אם הוא מפסיד, הוא עדיין חלק אינטגרלי מהמיינאיבנט או אפר קארד. לא כל מי שמפסיד אוטומטית אומר שהוא נמצא בדי פוש. גם ג'ריקו הפסיד על ימין ועל שמאל ועדיין שמר על המעמד שלו. כמובן שאני לא משווה בין שיימוס לג'ריקו בשום פרמטר, אבל הנקודה היא שאפשר לבנות ולשמור על מעמד של מתאבק גם בלי לתת לו לנצח הרבה או ברצף.
 

rshamir

New member
בדיוק באתי לעשות את ההשוואה לג'ריקו בעצמי

בשנתיים האחרונות לג'ריקו היה מאזן נצחונות-הפסדים די נוראי, אבל הוא עדיין היה מיינ איבנטר לגיטימי ואף אחד לא ראה בזה די-פוש, מכיוון שבאופן קבוע הוא היה בחלק העליון של הקארד והמעמד שלו לא נפגע מההפסדים. גם שיימוס מצליח לשמור על המקום שלו בחלק העליון של הקארד למרות ההפסדים והוא הגיע לשלב בו אפשר להשתמש בו לקדם אחרין בלי שהמעמד שלו יפגע.
 

AMEOBI

New member
קשה לי להשוות בין שיימוס לג'ריקו...

ראיתי ראיון שפירסמו פה של ג'ריקו שהוא אמר שהיו מקרים שהוא העדיף להפסיד...כמו לדוגמא נגד אוון בורן כי מה יתן ניצחון פה לג'ריקו? לעומת זה ניצחון לאוון בורן יכול לתת לו הרבה יותר...הוא גם אמר שהיל במעמד שלו יכול לפסיד משהו כמו 7 קרבות מתוך 10 ועדיין זה לא יפגע לו במעמד של המיין איבנטר...במקרה של שיימוס אני לא חושב שהוא הגיע לשלב הזה שהוא יכול לקדם צעירים כי הוא עדיין לא הכי מבוסס שיש בתור מיין איבנטר לגיטימי...נכון שהוא נמצא בתמונת המיין איבנט משהו כמו שנה וחצי בערך או אולי שנתיים(אני לא זוכר בדיוק מתי היה הקרב שולחנות שלו מול סינה) אבל אצל שיימוס בניגוד מוחלט לג'ריקו אם הוא ימשיך להפסיד בקצב הזה המעמד שלו כן יפגע לפי דעתי ויהיה לי קשה לקנות את זה שהוא מיין איבנטר עם כל כך הרבה הפסדים בפיי פר ויו...כדאי שיתחילו לתת לו לנצח קצת בתקופה הקרובה אחרת הוא יהפוך די מהר להיות במידקארד... הניצחון היחיד שלו שאני זוכר מהתקופה האחרונה הוא על מוריסון בגמר מלך הזירה...לפני זה הוא הפביד למוריסון בפיי פר ויו וגם אחרי זה הוא הפסיד לו...כדאי שיעשו שם שינו ומהר אחרת כל הבנייה שלו כמיין איבנטר תרד לטמיון...
 

dannygoosh

New member
הנקודה היא המינון

- אני לא זוכר מתי זה היה בדיוק, אני חושב אחרי הfatal 4 way או איזה PPV אחר ישן יחסית, שיימוס הפסיד בקרב אליפות, ולמחרת בראו נתנו לו לפרק את דניאל בריאן לגורמים. הוא כמובן נפסל (יענו הפסיד) אבל למרות הפסילה הוא השאיר הרבה אימפקט. - לפני כמה חודשים הוא הפסיד כמה קרבות למוריסון, הפסיד לו קרב על N1C אבל ניצח אותו כדי לזכות בKOTR. - לאחרונה יש לו רצף של הפסדים, אבל בין לבין נתנו לו להתחיל מיני פיוד ולפרק את מארק הנרי פעם אחת = אימפקט. הוא הפסיד אחרי זה בקרב למארק הנרי (גם לטעמי זה היה די תמוה), ומייד אחרי זה הוא "עשה עיניים" לדניאל בריאן ולאליפות US שלו. ברור ששיימוס הוא לא במעמד של ג'ריקו ולא מייאיבנטר ברמה שלו, אבל הוא מבוסס מספיק כדי שכמה הפסדים לא יעשו אותו פחות אובר, כל עוד נותנים לו לעשות את האימפקט שלו לאו דווקא בקרבות בזירה. למרות שגם בזירה הוא מרשים.
 

AMEOBI

New member
אני מסכים איתך שכמה הפסדים לא יפגעו בו...

אבל אם זה ימשיך באותו כיוון ולא יהיה שום שינוי מבחינת הבוקינג שלו...הוא כבר לא יתפס בעיני כמיין איבנטר אלא יותר כאפר מידקארדר...כי הוא עדיין הפסיד את הפיוד למוריסון(הפסיד בקרב הסולם ביניהם על להיות המועמד מספר 1 לאליפות)...הפסיד להנרי...ו"עשה עיניים" לא ממש נחשב אצלי בתור איזשהו אימפקט...וזה שהוא פעם אחת פירק את בריאן...זה עדיין מעט מדי אימפקט בשביל מישהו שאמור להיות מיין איבנטר...הוא נמצא בדרך לא טובה מבחינתו ואם זה מה שיהיה גם אחרי מניה הוא כבר לא יהיה מיין איבנטר...לפחות בעיני...
 

Eddie 123

New member
אני מקווה

שלא יערבו את הבת של גאררו באיזה משהו מביך כמו לעזור לאמא שלה או שיגידו לה לרדת על אבא שלה בשביל להוציא היטים וכל השטויות שלהם יהיה נחמד לראות אם הכישרון עבר בגנים. מסכים עם ג'ריקו
 

Mr Socko2

New member
למה

ה-WWE החליטו להפוך את שיימוס לבובה? איפה ההתערבות של HHH בכל העניין? עם כל הכבוד, לא יכולים לתת למתאבק שעשה היסטוריה (בכל זאת, הוא כבר מחזיק בשלושה תארים), להפוך לליצן של מארק הנרי, סנטינו מרלה וכו'. הוא מתאבק טוב מאוד (שאגב, ה-WWE לדעתי מאוד מגבילים אותו, בקרבות שלו באירופה הוא היה הרבה יותר גמיש), עם מראה מאוד מיוחד ושונה. סתם הפסיקו את הפוש שלו... ה-WWE יודעים לבנות מתאבקים בצורה קיצונית ויודעים להרוס אותם בצורה קיצונית. פשוט חבל. בתכלס, היה עדיף לקחת את ה-IC לרסלמניה, אולי היא הייתה קצת מקבלת משמעות באירוע הזה (להתחשב בעובדה שב-6 שנים האחרונות התפקיד שלה ברסלמניה החזיק מעמד כ-10 שניות). טד דביאסי... הפחד הגדול שהוא גם יחזור ל-FCW מאשר יגרור את אחיו ל-RAW, כי כרגע לפי המצב שלו, פוש לא נראה באופק.
 

dannygoosh

New member
הגזמת

הוא הפסיד לסנטינו פעם אחת בפוקס של החיים לפני כמה חודשים, אף אחד כבר לא זוכר את זה (גם לא סנטינו) וזה בכלל היה פיוד מעבר לפיוד שלו עם מוריסון. הפיוד של שיימוס ומוריסון הוציא את שניהם אובר. אז הוא הפסיד פעם אחת למארק הנרי נקי. מה כבר קרה? אין לך מושג אם ואיזה פייאוף יהיה לזה. אין לך מושג מה יקרה בתכנית של מחר, יכול להיות ששיימוס ישבית את הנרי כמו שהוא השבית את טריפל אייץ'. אתה רץ לקבוע כבר את התוצאה של פיוד שבקושי התחיל. מסכים איתך שהוא צריך להמשיך את הפיוד שלו עם HHH, אבל זה כבר "תלוי" בHHH ש"החליט" לאיים על הסטריק של טייקר. יכול להיות שאחרי הקרב עם טייקר הוא ימשיך את הפיוד עם שיימוס. הנקודה היא שאתה לא יודע ולא יכול לדעת, אבל אתה ממהר להספיד. ועם כל הכבוד, טד דיביאסי בינתיים לא מצדיק שום פוש. אולי הוא מסוגל, אבל מה שהוא הראה עד עכשיו לא ממש מרשים.
 

Eddie 123

New member
או ששיימוס יהיה

הג'ובר של טריפל ויוציא אותו אובר בדרך לקרב עם טייקר במניה.
 

dannygoosh

New member
המממ

זאת בהחלט אפשרות גם לסיים את הפיוד בין טריפס לשיימוס: לתת לHHH לפרק את שיימוס כדי לשלוח מסר לטייקר. העניין הוא שכדי שזה יהיה אמין ומספק, שיימוס יצטרך להיעדר לתקופה די ארוכה כדי למכור את הביטדאון של טריפס, וזה חבל כי שיימוס בתקופה מצויינת כרגע וזה סתם יהרוס לו את הפוש, והוא אפילו לא יופיע במניה בגלל זה. אני לא חושב שהWWE מעוניינים בזה, ויותר מזה אני אפילו אגיד שאני די בטוח שגם HHH לא מעוניין בזה. כנראה שבאמת עדיף לכולם להתעלם מהפיוד הזה, לפחות בינתיים, כדי לתת לשיימוס לפרוח וכדי לבנות את הקרב של HHH וטייקר במניה.
 

Eddie 123

New member
אבל על איזה פוש אנחנו מדברים?

מארק הנרי מפרק אותו שבוע אחרי שבוע סנטינו משפיל אותו ג'רי לולר מנצח אותו בבאטל רויאל במקומו הייתי מעדיף לצאת לחופשה ארוכה.
 

dannygoosh

New member
אתה חוזר על אותם דברים שהוא אמר

אפשר להיכנס ככה ללופ ניצחי
 

RKO12345

New member
שיימוס

נמצא בתהליך הפיכה למיין אבנטר לגיטימי, הוא עדיין לא שם ובטח שלא יכול להפסיד כל כך הרבה כי הוא מאבד מהאמינות שלו. וההשוואה המגוכחת לג'ריקו רחוקה מהמציאות, ג'ריקו זה מתאבק שאי אפשר להרוס לו כלום, הוא כבר מעבר להפסדים וניצחונות, כולם יודעים את המעמד שלו וכולם יקחו אותו ברצינות גם אחרי הפסדים לג'וברים, חוץ מזה שג'ריקו יכול בפרומו לגרום לקחת אותו ברצינות כאילו ההפסדים לא קרו בכלל מה ששיימוס לא יכול לעשות. שיימוס לא רחוק מאיפה שידיביאסי היה בינואר 2010 ותראו מה קרה לו אחרי כמה ג'ובים. שיימוס גם עכשיו לא מקבל כמעט היט מהקהל. בתקופה אחרת שלא היו מתסרטים ומצנזרים אותו הוא יכול היה להצליח בגדול, גם מבחינת אגרסיביות בזירה.
 

laizler

New member
דיביאסי

טד דיביאסי, ובהתאם לחדשות הקודמות גם סוואגר, הם בדי-פוש כי כרגע לא מגיע להם פוש. אני באמת חושב שהם מתאבקים טובים מאוד - סוואגר היה ממש מעניין בזירה בתקופת ECW ודיביאסי מביא איכות וסגנון אולד סקול לזירה אבל בשנה האחרונה אני מאוד לא אוהב לראות קרבות שלהם. זה נראה שברגע שהם קיבלו פוש לעמדה יותר טובה הם התחילו לעבוד פחות על פסיכולוגיה של קרב ויותר מתעסקים בניפוח תדמית ההיל השחצן שבמהלך הקרב נותן איזה אגרוף או קלוזליין ופשוט מושך את הזמן בצורה משעממת. אני מקווה בשביל שניהם שהם יתעשתו ויחזרו לתת משהו יותר מעניין בזירה כדי שהם באמת יקודמו ולא יהיו בשר תותחים כמו שהם בזמן האחרון.
 

RKO12345

New member
הוא כתב והעלה את התמונה בטוויטר.

כמובן שרוב הסיכויים שהוא לא יהיה בלייב אלא יופיע על המסך.
 
למעלה