אירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ

מצב
הנושא נעול.
/tapuzforum/images/Emo266.gifשרשור תובנות ותהיות - רקל
אם יש לכם תובנות, שאלות, תהיות, או סתם מידע על הרכבת הקלה - זה המקום!
מיקום מכשירי תיקוף הכרטיסים
אני עדיין מנסה להבין, למה ומדוע בצד אחד המכשירים מותקנים מימין לפתח ובצד השני הם מותקנים בצד שמאל?
 
מיקום מכשירי תיקוף הכרטיסים
אני עדיין מנסה להבין, למה ומדוע בצד אחד המכשירים מותקנים מימין לפתח ובצד השני הם מותקנים בצד שמאל?
מיקום מכשירי תיקוף כרטיסים
שלום, בשאלה זו הינך מוזמן לפנות אל המפעיל של הרכבת הקלה בירושלים- http://www.citypass.co.il/ תודה
 
/tapuzforum/images/Emo266.gifשרשור תובנות ותהיות - רקל
אם יש לכם תובנות, שאלות, תהיות, או סתם מידע על הרכבת הקלה - זה המקום!
רעש מהמסילות בחיבורים ובעיקולים
ניתן לשמוע תקתוקים שנובעים כנראה ממעבר על חיבור המסילות (אפי` שבעין לא רואים את החיבור) וכן רעש חריקות חזק בנסיעה בעיקול חד (אולי החוגונים נהרסים?).
 
רעש מהמסילות בחיבורים ובעיקולים
ניתן לשמוע תקתוקים שנובעים כנראה ממעבר על חיבור המסילות (אפי` שבעין לא רואים את החיבור) וכן רעש חריקות חזק בנסיעה בעיקול חד (אולי החוגונים נהרסים?).
רעש מהמסילות
שלום הנושא נבדק כחלק מנסיעות המבחן שמתקיימות בימים אלה. תודה
 

דוד311

New member
האם תוסדר נסיעה חינם לחיילים?
באתר סיטיפס כתוב: "כרגע חיילים משלמים ברכבת מחיר מלא". http://www.citypass.co.il/ContentPage.aspx?ID=19
נסיעה חינם לחיילים
שלום דוד, בנוגע לנסיעה חינם לחיילים- כרגע הנסיעה היא חינם לכלל נוסעי הרכבת. עם השלמת נושאי הכירטוס הנושא יוסדר. תודה
 

amit1270

New member
/tapuzforum/images/Emo266.gifשרשור תובנות ותהיות - רקל
אם יש לכם תובנות, שאלות, תהיות, או סתם מידע על הרכבת הקלה - זה המקום!
"התחנה הבאה"...
בנסיעותיי ברק"ל (האמת די מזמן..) שמתי לב שהשילוט "התחנה הבאה XXX" לא משתנה גם כשהרכבת כבר עוצרת בתחנה XXX ואפילו אחרי שהיא עוזבת אותה. באוטובוסים החדשים של אגד (4 דלתות) בקווים המהירים זה לא המצב. שם התצוגה משתנה מיד כשהאוטובוס עוצר בתחנה. עם זאת, כריזה בקול עדיין לא שמעתי שם.
 
"התחנה הבאה"...
בנסיעותיי ברק"ל (האמת די מזמן..) שמתי לב שהשילוט "התחנה הבאה XXX" לא משתנה גם כשהרכבת כבר עוצרת בתחנה XXX ואפילו אחרי שהיא עוזבת אותה. באוטובוסים החדשים של אגד (4 דלתות) בקווים המהירים זה לא המצב. שם התצוגה משתנה מיד כשהאוטובוס עוצר בתחנה. עם זאת, כריזה בקול עדיין לא שמעתי שם.
הנתונים בצג הפנימי עוברים שינויים
בנסיעות הראשונות גם השעה הוצגה ע"י שעון שהתחלף רק פעם ב5 דקות. השעון כבר לא מוצג כיום. הכיתוב "התחנה הבאה ‏XXX‏" מתחלף רק אחרי שהרכבת עוזבת את התחנה הנוכחית המוצגת בצג.
 
"התחנה הבאה"...
בנסיעותיי ברק"ל (האמת די מזמן..) שמתי לב שהשילוט "התחנה הבאה XXX" לא משתנה גם כשהרכבת כבר עוצרת בתחנה XXX ואפילו אחרי שהיא עוזבת אותה. באוטובוסים החדשים של אגד (4 דלתות) בקווים המהירים זה לא המצב. שם התצוגה משתנה מיד כשהאוטובוס עוצר בתחנה. עם זאת, כריזה בקול עדיין לא שמעתי שם.
שילוט התחנה הבאה
שלום עמית, מאז נסיעתך האחרונה, שהייתה כפי שציינת "די מזמן", חלו מספר שיפורים ברוח הערותייך, הכריזה חוגגת בקרון ואתה מוזמן לנסוע ברק"ל. ערב טוב.
 
/tapuzforum/images/Emo266.gifשרשור תובנות ותהיות - רקל
אם יש לכם תובנות, שאלות, תהיות, או סתם מידע על הרכבת הקלה - זה המקום!
סקרי תעבורת נוסעים
משרד התחבורה מפעיל סוקרים העורכים עבורו מעקב זמנים וספירת נוסעים בתחנות שונות במהלך תקופת נסיעות המבחן. הסקירות נעשות ע"י רישום ידני וכן ע"י מצלמות וידאו המוצבות בתחנה ומסריטות את כל המתרחש בה לאורך מס` שעות כשלאחר מכן יושבים ומנתחים את הנתונים ע"י צפיה בהסרטות.
 
/tapuzforum/images/Emo266.gifשרשור תובנות ותהיות - רקל
אם יש לכם תובנות, שאלות, תהיות, או סתם מידע על הרכבת הקלה - זה המקום!
תזמוני נסיעה בפועל.
אם יש פה עוד משוגעים כמוני שמתזמנים את נסיעת הרכבת, אתם מוזמנים להעלות את התוצאות בתגובה להודעה זו!
 

קו 415

Active member
תזמוני נסיעה בפועל.
אם יש פה עוד משוגעים כמוני שמתזמנים את נסיעת הרכבת, אתם מוזמנים להעלות את התוצאות בתגובה להודעה זו!
תיעוד של הנסיעות
ביום שלישי שעבר ערכתי את נסיעת המבחן הראשונה. ברגע שהגעתי לתחנה ראיתי שכתוב עוד 16 דקות, דבר זה ממש לא החמיא לי, מכיוון שהתחנה הייתה מאוד עמוסה, וככל שזמן ההגעה הלכה והתקשצרה, טרם נראתה רכבות באופק, בערך 5 דקות לפני הופיע הרכבת מהכיוון השני. לא רק שהתחנה הייתה עמוסה האוכלוסייה הירושלמית שהייתה על הרכבת הצטרפה אלי לתחנה. כדקה לאחר שרכבת זו הגיעה (ויצאה לכיוון החלפת המסילה), הגיעה עוד רכבת לתחנה, והנוסעים האלה גם הצטרפו אלי, בסופו של דבר, בזמן שנוסעים ירדו מהרכבת השנייה, נכנסה הרכבת לתחנה, ונוסעים רבים נהרו אליה (לא אשכח לציין שרכבת שלישית חיכתה לפני צומת הולנד עד שהרכבת השנייה תצא מהתחנה.). ופה הוכח שוב שרכבות כמו אוטובוסים (לא מגיעים שעה ואז)מגיעים בשלשות. בעקבות עומס רב על הרכבת הראשונה החלטתי לחכות לרכבת השנייה, ואכן הנסיעה הראשונה הייתה נחמדה, הכריזה עבדה יפה מאוד, זמן הנסיעה עד תחנה מרכזית היה 15 דקות, בחזור להר הרצל זמן הנסיעה היה זהה. ביום רביעי המשכתי בהרגלי ככל ישראלי, לדפוק את סיטיפס כל עוד זה חינם, וגמלתי בליבי לנסוע שעה לכל כיוון. בפעם הזאת הרכבות לא עבדו בשלשות, רק רכבת אחת בכל פעם, מהר-הרצל ועד תחנת הרכבת שמול קניון פסגת זאב, לקח שעה ושתי דקות. החלפתי כיוון ובחזרה להר הרצל זמן הנסיעה עמד על פחות משעה 56 דקות, מכיוון שהרמזורים באזור בית וגן לא פעלו (עקב הפסקת חשמל באותו ערב), ולכן הרכבת לא נעצרה בכל צומת. (בשני נסיעות אלה הרכבת הייתה עמוסה מאוד) ביום ראשון נסעתי שוב ברכבת מתחנה מרכזית להר-הרצל, בזמן שעליתי על הרכבת, ברחוב יפו היו כמיטב המסורת הירושלמית, הגיעו שישה אוטובוסים יחדיו למתחם התחנה המרכזית (שני קו 20, שני קו 13, 18, 27). יצאנו עם הרכבת יחדיו, למותר לציין שהאטובוסים פרט לקו 27 היו ריקים, וגם הרכבת היתה ריקה יחסית, (כשעליתי היינו בסביבות ה-80 נוסעים בשני הקרונות יחד). זמן הנסיעה מתחנה מרכזית להר הרצל ,תוך תחרות עיקשת עם שני האוטובוסים, לקחה 13 דקות, ובדבר גורל האוטובסים עקפנו את כולם עד לתחנה של בית הקברות הצבאי(לרכבת אין תחנה שם)... היום נסעתי שוב מהר הרצל זמן הנסיעה עמד של 13 דקות , ובנסיעה זו קיבלתי קבלת פנים נעימה מהמבקר, ע"י האמירה "ברוכים הבאים לרכבת הקלה הראשונה בארץ"... עד כאן על חפירות בענייני התזמונים, ג'ינג'י יקר, אתה משלם את המחיר של התזמונים הרבים באמצעות הסיפורים הרבים שלי... פעם הבאה תשקול פעמיים לפני שאתה מבקש לקבל תזמונים
 
תיעוד של הנסיעות
ביום שלישי שעבר ערכתי את נסיעת המבחן הראשונה. ברגע שהגעתי לתחנה ראיתי שכתוב עוד 16 דקות, דבר זה ממש לא החמיא לי, מכיוון שהתחנה הייתה מאוד עמוסה, וככל שזמן ההגעה הלכה והתקשצרה, טרם נראתה רכבות באופק, בערך 5 דקות לפני הופיע הרכבת מהכיוון השני. לא רק שהתחנה הייתה עמוסה האוכלוסייה הירושלמית שהייתה על הרכבת הצטרפה אלי לתחנה. כדקה לאחר שרכבת זו הגיעה (ויצאה לכיוון החלפת המסילה), הגיעה עוד רכבת לתחנה, והנוסעים האלה גם הצטרפו אלי, בסופו של דבר, בזמן שנוסעים ירדו מהרכבת השנייה, נכנסה הרכבת לתחנה, ונוסעים רבים נהרו אליה (לא אשכח לציין שרכבת שלישית חיכתה לפני צומת הולנד עד שהרכבת השנייה תצא מהתחנה.). ופה הוכח שוב שרכבות כמו אוטובוסים (לא מגיעים שעה ואז)מגיעים בשלשות. בעקבות עומס רב על הרכבת הראשונה החלטתי לחכות לרכבת השנייה, ואכן הנסיעה הראשונה הייתה נחמדה, הכריזה עבדה יפה מאוד, זמן הנסיעה עד תחנה מרכזית היה 15 דקות, בחזור להר הרצל זמן הנסיעה היה זהה. ביום רביעי המשכתי בהרגלי ככל ישראלי, לדפוק את סיטיפס כל עוד זה חינם, וגמלתי בליבי לנסוע שעה לכל כיוון. בפעם הזאת הרכבות לא עבדו בשלשות, רק רכבת אחת בכל פעם, מהר-הרצל ועד תחנת הרכבת שמול קניון פסגת זאב, לקח שעה ושתי דקות. החלפתי כיוון ובחזרה להר הרצל זמן הנסיעה עמד על פחות משעה 56 דקות, מכיוון שהרמזורים באזור בית וגן לא פעלו (עקב הפסקת חשמל באותו ערב), ולכן הרכבת לא נעצרה בכל צומת. (בשני נסיעות אלה הרכבת הייתה עמוסה מאוד) ביום ראשון נסעתי שוב ברכבת מתחנה מרכזית להר-הרצל, בזמן שעליתי על הרכבת, ברחוב יפו היו כמיטב המסורת הירושלמית, הגיעו שישה אוטובוסים יחדיו למתחם התחנה המרכזית (שני קו 20, שני קו 13, 18, 27). יצאנו עם הרכבת יחדיו, למותר לציין שהאטובוסים פרט לקו 27 היו ריקים, וגם הרכבת היתה ריקה יחסית, (כשעליתי היינו בסביבות ה-80 נוסעים בשני הקרונות יחד). זמן הנסיעה מתחנה מרכזית להר הרצל ,תוך תחרות עיקשת עם שני האוטובוסים, לקחה 13 דקות, ובדבר גורל האוטובסים עקפנו את כולם עד לתחנה של בית הקברות הצבאי(לרכבת אין תחנה שם)... היום נסעתי שוב מהר הרצל זמן הנסיעה עמד של 13 דקות , ובנסיעה זו קיבלתי קבלת פנים נעימה מהמבקר, ע"י האמירה "ברוכים הבאים לרכבת הקלה הראשונה בארץ"... עד כאן על חפירות בענייני התזמונים, ג'ינג'י יקר, אתה משלם את המחיר של התזמונים הרבים באמצעות הסיפורים הרבים שלי... פעם הבאה תשקול פעמיים לפני שאתה מבקש לקבל תזמונים
אני רק רוצה להבין משהו אחד
הרכבות נסעו אחת אחרי השניה כמו האוטובוסים ברחוב אגריפס?? אני לא מאמין שכך היה, כי זה נוגד את כללי מרחק הבטיחות שהונהג ע"י מהנדסי הרקל במיוחד בתקופת ההרצה. לגבי הסיפורים, כל המרבה הרי זה משובח!
 
תזמוני נסיעה בפועל.
אם יש פה עוד משוגעים כמוני שמתזמנים את נסיעת הרכבת, אתם מוזמנים להעלות את התוצאות בתגובה להודעה זו!
סוקר ברכבת אמר שהמסלול לוקח 1:05 שעות
מקצה לקצה בממוצע , חצי מהזמן כשמגיעים מתחנות הקצה למרכז העיר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה