לא כל פעם, אבל זה גם לא נדיר העניין.וזה מה שקורה כל פעם?
כל פעם שאתה נוסע מת"א להרצליה למשל אתה מתווכח עם הנהג? זה פשוט אבסורד... נניח ומישהו נוסע ככה על בסיס יומי- הוא כל בוקר יתווכח עם הנהג מחדש? אני פשוט תוהה אם זה הנוהל. ולהתווכח עם נהג הספיק לי פעם אחת בדיוק, עליתי פעם על אוטובוס ומשום מה הרב קו לא עבר והנהג פשוט לא הסכים לנסוע וצעק עליי והכריח אותי לרדת מהאוטובוס וזו פשוט הייתה מכה, גם הנהג צעק עליי וגם הנוסעים באוטובוס התעצבנו- בקיצור אחרי חמש דקות של ויכוח ירדתי בעצמי מהאוטובוס והתקשרתי למוקד של דן. בקיצור- זו לא דרך להתווכח כל פעם מחדש עם הנהג. מה שכן, אני אתלונן בדן ומקווה שאולי מישהו שם יקשיב לי...
שנהג יצעק עד מחר, אני אקליט אותו ואתבע את חברת דן, כלל אין לי בעיה. הוא לא רשאי על פי שום חוק להוריד אותי כי יש תקלה במכונת הכרטוס באוטובוס. כל עוד הכרטיס שלי תקין ובכרטיס קיים חוזה שמתאים לרישיון הקו - לא בעיה שלי ולא אשלם שקל יותר. לא רוצה לזוז, לא בעיה שלי! אני לא יורד מהאוטובוס (לא קרה לי עדיין, אולי בגלל שאני לא נראה אחד כזה שיוותר בקלות כשהצדק עימי). יצא לי פעם שהנוסעים התרגזו, פניתי לכולם ואמרתי שהנהג לא תודרך וכי אני לא מעוניין לשלם פעמיים, היה מישהו שצעק, אז תעלה אותו בחינם, כמו שאגד העלו אותי חינם כשהמכונה שלהם לא קראה את הסטודן שלי (היו בעיות בתחילת הרפוןמה בקריאת רב קו שמוטען עליו סטודן). ואז עוד כמה אנשים אמרו לו, יאללה אתה מבזבז לנו את הזמן, והוא פשוט המשיך לנסוע. אני לא בא לצאת כאן איזה רע עיקש, אבל אני לא מוכן להמתין לעוד אוטובוס כדי ליפול על נהג שכן יודע את עבודתו ומנגד אני לא מוכן לשלם סכום נוסף במזומן, מה גם שלרוב אין לי עודף אלא רק שטרות של 200 ובמקרה הטוב 100, כך שממש לא בא לי לפרוט אותם בשום צורה שהיא עבור 6.40 ש"ח לנסיעה. ובכלל בשביל זה יש לי רב קו. נהג שלא יודע לתפעל, מכונה שלא עובדת וכו' - ממש לא בעיה שלי. אני לא משלם במזומן כלל וכלל כאשר יש לי חוזה רב קו פעיל שמתאים לרישיון הקו. אם באים נחרצים ולא נעלבים כשצועקים וכו' - הכל עובד טוב. חוץ מזה שממש אין לי בעיה להקליט את הנהג צועק וכו' ואח"כ להשמיע לו את צעקותיו ולהודיע לו ברי ש גלי, שאני לא מחבב את השירות אותו הוא נותן לי וכי אפנה הן לחברת דן, משרד התחבורה והן תביעה משפטית במידת הצורך. פתרון שעלה לי כעת הוא לנסות לערב את התוכנית: "יהיה בסדר" שמשודרת בגלי צה"ל בכל יום ראשון - רביעי בין השעות 15:00-16:00. התוכנית היא בנושאי צרכנות בעיקר, כולל תחבורה ציבורית והנושא של תחבורה ציבורית עולה לפחות פעם בשבוע. דבר כזה בהחלט יכול לעניין אותם, ממליץ לך לפנות אליהם. לי פשוט כבר זה לא משנה, אני לא מתרגש מנהג כזה או אחר שלא לימדו אותו את עבודתו או לא רצה ללמוד וכו'. אני פשוט עולה ושיגיד מה שהוא רוצה.