בוקר טוב לכל הנוכחים כל השורום זורום לכאן

silkii

New member
לנוכח אלימותך המילולית הקבוע-אפשר היה להתבלבל

 

יונתנסקי

Well-known member
השיר שמייקל שר -

נכנסתי רק עכשיו לערוץ ולא ידעתי שהכותרת היא "שירי אר ישראל" אני שומעת את המנגנים ואומרת בלבי "איזו פתיחה יפה ל- The house of the rising sun. ואז הוא מתחיל עם "שמש שמש..רד לים." ועיני מתחילות לדמוע - נוסטלגייה.... זה היה השיר שהייתי שרה להגר בתי כשהיתה תינוקת. היום היא אמא של יונתן. אני לא אומרת שהוא הורס את השיר, אבל הייתי מצפה לקצת יותר רכות.
 
הורס, באבו אבוה הורס

אל תהיי עדינה.... זה בסדר! זה שיר עדין ונוגה, וזה עכשיו בא לי עם הקטע העלאק אמריקאי שלו והורס גם את הפנינה הזאת! פשוט נזק מוזיקאלי המייקל הזה!
 
מעניין, לכל פאק יש לך הסבר...

והצבע בשיער זה מה? והמייקאפ והשיזוף המלאכותי? זה גם משהו שקשור לשירה ה"פנומנאלית" שלו? או שהוא "התבלבל" עם התיק איפור של נטלי כשיצא מהבית?
 

יונתנסקי

Well-known member
לטיפה, שלא תטעי - אני מאוד אוהבת את היחס

של מייקל למוסיקה בכללי. הייתי "עדינה" איתו (כדברייך), מבחירה. בד"כ הוא מצויין. כמו שאמרתי, כאן הייתי מצפה לקצת יותר רכות. זה הכל. ====================================== אני רואה שלאסתר עופרים יש כאן מניות גבוהות. אבל כוותיקה ברצוני לציין שאת השיר הזה שרה לראשונה (בשנות ה-30 או ה-40 של המאה הקודמת) מישהי אחרת שמה היה לאה דגנית, שהיתה נשואה לאחד ממקימי תיאטרון "האוהל". לביתם קראו אוהלה. (היתה אשתו הראשונה של שייקה אופיר ז"ל) אמרתי לכם שאני המצב רוח נוסטלגי.
 
הבנתי, יקירה!

אני ממש לא אוהבת אותו (בלשון המעטה). בעיניי הוא מלכתחילה לא היה צריך להיות בהיכל, ובטח לא להישאר עד עכשיו. כל ההתנהגות שלו מזוייפת ולא טבעית. ואגב, תודה על האינפורמציה לגבי לאה דגנית ואוהלה. מעניין מאוד!
 
למעלה