פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
1 זה קטע קצת בעייתי
כי עד לא מזמן היה קו כזה של אגד בחולון (וקו 1 של דן בכלל היה קו מרכזי מאד) אז עדיף להשאיר את 4 הישן כקו 4 ואת המסלול החדש שלו לקחת ספרה כמו 8 או 9 שאף אחד לא ייתבלבל.
מאחר שבחולון הופעל קו חדש 11, אפשר להמשיך
עם הקווים הפנימיים של חולון 12 במקום 2, 14 במקום 4, 15 במקום 5 וכך גם לרכז באותה קבוצה את 87, 95 ו- 99
 

mister K

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
 

alantan

New member
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
מסכים עם כל מלה
 

easylivin

New member
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
צודק לחלוטין לגבי קו 9.
 

cwen

New member
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
 

אוהד11

New member
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
 

אורי404

New member
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
 

טלי3336

New member
נראה שהמתכננים מתחילים להסתבך עם עצמם.
במקום לשפר את מה שצריך, כמו החזרת קווים 35 ו-46 ותוספת תדירות, הם רק הורסים את הדברים הטובים שיצרה הרפורמה. מעבר קו 9 בעזריאלי הוא אחד השינויים הכי טובים שנעשו. למה להחזיר אותו ליצחק שדה ולקרליבך שכבר נוסעים בו אלף ואחת קווים??? עד שסוף סוף יש קו שמקשר את עזריאלי לצפון הישן ולרידינג מלבד 56 הלא תדיר... גם שינוי המסלול של קו 40 הוא איוולת. ברור שיש מצוקת מקום קשה במסוף עתידים אבל הם היו צריכים לחשוב על זה מלכתחילה. העתקת קו 40 לאוניברסיטה זה מהלך חסר תועלת לדעתי. מעניין אם הוא ימשיך לעבור בשלונסקי או בשטרית (באחד מהם הוא בטוח לא יעבור אחרי השינוי). קו 134 מבני ברק לתל השומר - סביר שיהיה עוד קו בעל תדירות זוועתית שמגיע לשום מקום כמו 135. בניגוד לכל העקרונות שעליהם מתבססת הרפורמה. לגבי הוצאת קו 22 משכונת המשתלה: בושה שנכנעים לאנשים הדוחים והשחצנים שדרשו זאת.
 
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
זורקים לפח כמה מהדברים הכי טובים ברפורמה.
סוף סוף היה קישור מעזריאלי לאיכילוב ולצפון הישן (באמת אחד השינויים הכי טובים שנעשו), וסוף סוף היה קו שנכנס לשכונת המשתלה במשך כל היום (והצעקות של התושבים לא היו מוצדקות כלל, כי מדובר במיניבוס ולא באוטובוס). חבל שמאריכים את מסלול קו 61 מבלי לפצות על כך בביטול המעבר באורדע. עכשיו הקו הופך להיות הרבה יותר מסורבל מאשר לפני הרפורמה. שאר השינויים נראים לי טובים, והפעלת קווים במוצאי שבת היא מאד משמחת. מבין האופציות של להזיז את 61/161 לדיזנגוף ולהזיז את 72/172 לדיזנגוף, לדעתי בחרו באפשרות הנכונה יותר. אם מחזירים את 67 למסלולו הקודם (אני מקווה שהוא עדיין יעבור בבורסה בשני הכיוונים) מעניין מה זה אומר על המסלול של 65. הארכת קו 31 לרמת עמידר בעצם יוצרת גירסה ארוכה ומסורבלת יותר של קו 30. זה כמו להפעיל את חלופת הלילה של קו 30 במשך כל היום.
 
זורקים לפח כמה מהדברים הכי טובים ברפורמה.
סוף סוף היה קישור מעזריאלי לאיכילוב ולצפון הישן (באמת אחד השינויים הכי טובים שנעשו), וסוף סוף היה קו שנכנס לשכונת המשתלה במשך כל היום (והצעקות של התושבים לא היו מוצדקות כלל, כי מדובר במיניבוס ולא באוטובוס). חבל שמאריכים את מסלול קו 61 מבלי לפצות על כך בביטול המעבר באורדע. עכשיו הקו הופך להיות הרבה יותר מסורבל מאשר לפני הרפורמה. שאר השינויים נראים לי טובים, והפעלת קווים במוצאי שבת היא מאד משמחת. מבין האופציות של להזיז את 61/161 לדיזנגוף ולהזיז את 72/172 לדיזנגוף, לדעתי בחרו באפשרות הנכונה יותר. אם מחזירים את 67 למסלולו הקודם (אני מקווה שהוא עדיין יעבור בבורסה בשני הכיוונים) מעניין מה זה אומר על המסלול של 65. הארכת קו 31 לרמת עמידר בעצם יוצרת גירסה ארוכה ומסורבלת יותר של קו 30. זה כמו להפעיל את חלופת הלילה של קו 30 במשך כל היום.
ולגבי 26 - השינוי ב-26 הגיוני, ב-126 ממש לא.
126 מחליף את 173 בהגעה לאבו-כביר, וממערב חולון למסגר ממילא מגיע קו 171. הפעם נתיבי איילון צריכים לרדת מהעץ הממוזלג, ולהשאיר את מסלול קו 126 כמו שהוא.
 

easylivin

New member
זורקים לפח כמה מהדברים הכי טובים ברפורמה.
סוף סוף היה קישור מעזריאלי לאיכילוב ולצפון הישן (באמת אחד השינויים הכי טובים שנעשו), וסוף סוף היה קו שנכנס לשכונת המשתלה במשך כל היום (והצעקות של התושבים לא היו מוצדקות כלל, כי מדובר במיניבוס ולא באוטובוס). חבל שמאריכים את מסלול קו 61 מבלי לפצות על כך בביטול המעבר באורדע. עכשיו הקו הופך להיות הרבה יותר מסורבל מאשר לפני הרפורמה. שאר השינויים נראים לי טובים, והפעלת קווים במוצאי שבת היא מאד משמחת. מבין האופציות של להזיז את 61/161 לדיזנגוף ולהזיז את 72/172 לדיזנגוף, לדעתי בחרו באפשרות הנכונה יותר. אם מחזירים את 67 למסלולו הקודם (אני מקווה שהוא עדיין יעבור בבורסה בשני הכיוונים) מעניין מה זה אומר על המסלול של 65. הארכת קו 31 לרמת עמידר בעצם יוצרת גירסה ארוכה ומסורבלת יותר של קו 30. זה כמו להפעיל את חלופת הלילה של קו 30 במשך כל היום.
נו, ומי מהמבינים במאטריה יפציץ במכתבים
את המשרדים הרלוונטיים? כמו שעשו המתנגדים, שבעקבותיהם מבטלים עכשיו שינויים לטובה (עד שעשו משהו טוב סוף-סוף) וכפי שמשתמע מהתגובות, גם עושים זאת כשממש לא צריך, וכשיש דרכים טובות יותר לתקן את העיוותים ולשפר את המצב...
 

amit1270

New member
נו, ומי מהמבינים במאטריה יפציץ במכתבים
את המשרדים הרלוונטיים? כמו שעשו המתנגדים, שבעקבותיהם מבטלים עכשיו שינויים לטובה (עד שעשו משהו טוב סוף-סוף) וכפי שמשתמע מהתגובות, גם עושים זאת כשממש לא צריך, וכשיש דרכים טובות יותר לתקן את העיוותים ולשפר את המצב...
אתה!
 

easylivin

New member
כנראה שלא קראת את ההודעה היחידה שלי
בשירשור זה, ואחת הבודדות שלי בנושא אוטובוסים בכלל. אין לי מושג במאטרייה, יש בסך הכל קו אחד (9) שהשתפר עבורי בהעקבות הרפורמה ועכשיו מבטלים את השיפור...
 

amit1270

New member
כנראה שלא קראת את ההודעה היחידה שלי
בשירשור זה, ואחת הבודדות שלי בנושא אוטובוסים בכלל. אין לי מושג במאטרייה, יש בסך הכל קו אחד (9) שהשתפר עבורי בהעקבות הרפורמה ועכשיו מבטלים את השיפור...
נו, זה גם משהו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה