זה כי הרפורמה הוציאה אוטובוסים מדיזינגוףברור שיש תחבורה מרמת החייל למרכז תל אביב
הבעיה ש- א)זה כבר לא באוטובוס אחד אלא בשניים-שלושה . ו-ב)את מעמיסה את הנוסעים על אוטובוסים אחרים שהם מספיק עמוסים גם ככה. (מי היה מאמין של-66 יקח שעה ו-40 להגיע לכרמלית ).
אם היו משאירים את קו 20 גם הוא היה יוצא מדיזינגוף ונוסע כמו 61. תחזיר את 61 לדיזינגוף, וקו 66 כבר לא יהיה עמוס עד כדי כך ושוב לא תצטרך את קו 20. ומה הבעיה עם זה שאנשים נוסעים בשני אוטובוסים? זה כל הרעיון של הרפורמה, שילוב קווים מוצלח. מהנסיון שלי, רוב האנשים שהיו עולים על קו 20 היו יורדים בבורסה או ברכבת, ולזה קו 142 עושה את העבודה. אנשים אחרים שהיו נוסעים לסביבות אבן גבירול יכולים לעלות על קוי 89 שהם הרבה יותר מהירים. וכל השאר יכולים להחליף בדרך ל 61 או 66. מה האסון הגדול, זה לא הבנתי. גם לי ברפורמה ביטלו את הקו היחיד שהיה נוסע ממש מקרוב לבית עד לרמת החייל - 57 (לא בוטל, אבל כבר לא מגיע לרמת החייל). אז מה? הכניסו לי מספיק אלטרנטיבות טובות עם שילובי אוטובוסים, ואני עכשיו הולכת פחות ומתחילה לפחד שלא אהיה בכושר.