פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
ברור שיש תחבורה מרמת החייל למרכז תל אביב
הבעיה ש- א)זה כבר לא באוטובוס אחד אלא בשניים-שלושה . ו-ב)את מעמיסה את הנוסעים על אוטובוסים אחרים שהם מספיק עמוסים גם ככה. (מי היה מאמין של-66 יקח שעה ו-40 להגיע לכרמלית ).
זה כי הרפורמה הוציאה אוטובוסים מדיזינגוף
אם היו משאירים את קו 20 גם הוא היה יוצא מדיזינגוף ונוסע כמו 61. תחזיר את 61 לדיזינגוף, וקו 66 כבר לא יהיה עמוס עד כדי כך ושוב לא תצטרך את קו 20. ומה הבעיה עם זה שאנשים נוסעים בשני אוטובוסים? זה כל הרעיון של הרפורמה, שילוב קווים מוצלח. מהנסיון שלי, רוב האנשים שהיו עולים על קו 20 היו יורדים בבורסה או ברכבת, ולזה קו 142 עושה את העבודה. אנשים אחרים שהיו נוסעים לסביבות אבן גבירול יכולים לעלות על קוי 89 שהם הרבה יותר מהירים. וכל השאר יכולים להחליף בדרך ל 61 או 66. מה האסון הגדול, זה לא הבנתי. גם לי ברפורמה ביטלו את הקו היחיד שהיה נוסע ממש מקרוב לבית עד לרמת החייל - 57 (לא בוטל, אבל כבר לא מגיע לרמת החייל). אז מה? הכניסו לי מספיק אלטרנטיבות טובות עם שילובי אוטובוסים, ואני עכשיו הולכת פחות ומתחילה לפחד שלא אהיה בכושר.
 

droriko

New member
זה כי הרפורמה הוציאה אוטובוסים מדיזינגוף
אם היו משאירים את קו 20 גם הוא היה יוצא מדיזינגוף ונוסע כמו 61. תחזיר את 61 לדיזינגוף, וקו 66 כבר לא יהיה עמוס עד כדי כך ושוב לא תצטרך את קו 20. ומה הבעיה עם זה שאנשים נוסעים בשני אוטובוסים? זה כל הרעיון של הרפורמה, שילוב קווים מוצלח. מהנסיון שלי, רוב האנשים שהיו עולים על קו 20 היו יורדים בבורסה או ברכבת, ולזה קו 142 עושה את העבודה. אנשים אחרים שהיו נוסעים לסביבות אבן גבירול יכולים לעלות על קוי 89 שהם הרבה יותר מהירים. וכל השאר יכולים להחליף בדרך ל 61 או 66. מה האסון הגדול, זה לא הבנתי. גם לי ברפורמה ביטלו את הקו היחיד שהיה נוסע ממש מקרוב לבית עד לרמת החייל - 57 (לא בוטל, אבל כבר לא מגיע לרמת החייל). אז מה? הכניסו לי מספיק אלטרנטיבות טובות עם שילובי אוטובוסים, ואני עכשיו הולכת פחות ומתחילה לפחד שלא אהיה בכושר.
אם 61 היה נוסע בדיזינגוף
אבל הוא לא נוסע , מה שאומר שכן היה צריך את קו 20 היום . אין שום בעיה שאנשים יסעו ב-2 אוטובוסים במקום באחד , אבל בשביל שזה יהיה יעיל צריך להעלות את התדירות באוטובוסים שנשארו/החדשים כדי שהנוסע לא ירגיש כמעט שהוא עובר בין אוטובוסים . הבעיה היא שלא רק שלא הוסיפו תדירות שזה מספיק חמור אלא גם הורידו . היום במקום שנוסע יסע ישר לרמת החייל הוא צריך לרדת בדרך ולחכות רבע שעה לאוטובוס השני .
 

droriko

New member
אם 61 היה נוסע בדיזינגוף
אבל הוא לא נוסע , מה שאומר שכן היה צריך את קו 20 היום . אין שום בעיה שאנשים יסעו ב-2 אוטובוסים במקום באחד , אבל בשביל שזה יהיה יעיל צריך להעלות את התדירות באוטובוסים שנשארו/החדשים כדי שהנוסע לא ירגיש כמעט שהוא עובר בין אוטובוסים . הבעיה היא שלא רק שלא הוסיפו תדירות שזה מספיק חמור אלא גם הורידו . היום במקום שנוסע יסע ישר לרמת החייל הוא צריך לרדת בדרך ולחכות רבע שעה לאוטובוס השני .
לגבי הדבר השלישי שכתבת
שרוב הנוסעים של קו 20 היו יורדים ברכבת , זה רק מראה כמה שאת לא מכירה את הקו הזה בכלל . רוב הנוסעים של הקו הם תושבי בן יהודה דיזנגוף וארלוזורוב שהיו נוסעים לרמת החייל .
 

cwen

New member
לגבי הדבר השלישי שכתבת
שרוב הנוסעים של קו 20 היו יורדים ברכבת , זה רק מראה כמה שאת לא מכירה את הקו הזה בכלל . רוב הנוסעים של הקו הם תושבי בן יהודה דיזנגוף וארלוזורוב שהיו נוסעים לרמת החייל .
נסעתי בקו הזה המון
ראיתי שבדרך כלל לפחות חצי אוטובוס יורד בבורסה וברכבת. אני עובדת ברמת החייל כבר שנה וחצי. ושוב, אתה מתעלם מכך שאילו היו משאירים את קו 20, גם אותו היו מוציאים מדיזינגוף כמו שהוציאו את כל השאר. ואם התלונה שלנו היא על הוצאת קווים מדיזינגוף זה לא רלוונטי לשאלה אם היה מקום להשאיר את קו 20 או לא. אם מדברים על הנחיצות של קו 20, צריך לשפוט איך הוא היה מתנהג אחרי הרפורמה אילו היו משאירים אותו. קשה לשוחח איתך, אתה כל הזמן קופץ מנושא לנושא. מי שגר בבן יהודה ממילא עדיף לו לנסוע לכיוון רידינג ולהחליף שם, אלה שבאיזור ארלוזורוב/אבן גבירול עדיף להם עם קווי 89 והאחרים יכולים להחליף ל 61, שהתדירות המשולבת שלו ושל 161 ממש לא רעה ברוב שעות היום.
 

droriko

New member
נסעתי בקו הזה המון
ראיתי שבדרך כלל לפחות חצי אוטובוס יורד בבורסה וברכבת. אני עובדת ברמת החייל כבר שנה וחצי. ושוב, אתה מתעלם מכך שאילו היו משאירים את קו 20, גם אותו היו מוציאים מדיזינגוף כמו שהוציאו את כל השאר. ואם התלונה שלנו היא על הוצאת קווים מדיזינגוף זה לא רלוונטי לשאלה אם היה מקום להשאיר את קו 20 או לא. אם מדברים על הנחיצות של קו 20, צריך לשפוט איך הוא היה מתנהג אחרי הרפורמה אילו היו משאירים אותו. קשה לשוחח איתך, אתה כל הזמן קופץ מנושא לנושא. מי שגר בבן יהודה ממילא עדיף לו לנסוע לכיוון רידינג ולהחליף שם, אלה שבאיזור ארלוזורוב/אבן גבירול עדיף להם עם קווי 89 והאחרים יכולים להחליף ל 61, שהתדירות המשולבת שלו ושל 161 ממש לא רעה ברוב שעות היום.
ברור שלהוציא את קו 20 מדיזינגוף זה טמטום
אבל איזה מין טיעון זה "קו 20 לא היה נחוץ היום כי ממילא היינו הורסים אותו" . מה הבעיה פשוט להשאיר את קו 20 כמו שהוא באורגינל . מה גם שאם את 1ו-2 השאירו בדיזנגוף(ובדרך גם החליפו להם את המספרים באופן תמוה למדי) אז גם את קו 20 היה אפשר להשאיר . החלפת אוטובוסים במקרה של קו 20 היא מטופשת . לא מדובר בקו ארוך שצריך לחפש לו אלטרנטיבה קצרה יותר . אפילו אם החלפה ברידינג היא יותר קצרה (ואני מאד בספק) בן אדם יעדיף ליסוע עוד 5 דקות ובלבד שלא לבזבז עוד 10-15 דקות על לחכות לאוטובוס שני.
 

cwen

New member
ברור שלהוציא את קו 20 מדיזינגוף זה טמטום
אבל איזה מין טיעון זה "קו 20 לא היה נחוץ היום כי ממילא היינו הורסים אותו" . מה הבעיה פשוט להשאיר את קו 20 כמו שהוא באורגינל . מה גם שאם את 1ו-2 השאירו בדיזנגוף(ובדרך גם החליפו להם את המספרים באופן תמוה למדי) אז גם את קו 20 היה אפשר להשאיר . החלפת אוטובוסים במקרה של קו 20 היא מטופשת . לא מדובר בקו ארוך שצריך לחפש לו אלטרנטיבה קצרה יותר . אפילו אם החלפה ברידינג היא יותר קצרה (ואני מאד בספק) בן אדם יעדיף ליסוע עוד 5 דקות ובלבד שלא לבזבז עוד 10-15 דקות על לחכות לאוטובוס שני.
15 דקות? במסלולים שאני הצעתי
אתה מחכה גג חמש דקות לאוטובוס השני, אלא אם מדברים על שעות הערב המאוחרות. וברור שאפשר היה להשאיר את קו 20, אפשר היה להשאיר גם את 21 ואפשר היה גם לא לעשות בכלל רפורמה. הנקודה היא אחרת, אילו היו משאירים את כל האוטובוסים בדיזנגוף, אז אפשר היה לעבור להמון אוטובוסים אחרים שמגיעים לשם, ושוב לא צריך את קו 20.
 

droriko

New member
15 דקות? במסלולים שאני הצעתי
אתה מחכה גג חמש דקות לאוטובוס השני, אלא אם מדברים על שעות הערב המאוחרות. וברור שאפשר היה להשאיר את קו 20, אפשר היה להשאיר גם את 21 ואפשר היה גם לא לעשות בכלל רפורמה. הנקודה היא אחרת, אילו היו משאירים את כל האוטובוסים בדיזנגוף, אז אפשר היה לעבור להמון אוטובוסים אחרים שמגיעים לשם, ושוב לא צריך את קו 20.
189 לא מגיע כל 5 דקות
 

droriko

New member
189 לא מגיע כל 5 דקות
אה סליחה
התכוונתי ל-12 ו-22 שמקשרים בין רידינג לרמת החייל . התדירות המשולבת שלהן רחוקה מליהות 2 דקות (אני גם לא אתפלא אם הם יוצאים בסמיכות אחד לשני , נראה לי שזה הטרנד המוביל של הרפורמה).
 

droriko

New member
אה סליחה
התכוונתי ל-12 ו-22 שמקשרים בין רידינג לרמת החייל . התדירות המשולבת שלהן רחוקה מליהות 2 דקות (אני גם לא אתפלא אם הם יוצאים בסמיכות אחד לשני , נראה לי שזה הטרנד המוביל של הרפורמה).
2 דקות = 5 דקות
 

droriko

New member
נסעתי בקו הזה המון
ראיתי שבדרך כלל לפחות חצי אוטובוס יורד בבורסה וברכבת. אני עובדת ברמת החייל כבר שנה וחצי. ושוב, אתה מתעלם מכך שאילו היו משאירים את קו 20, גם אותו היו מוציאים מדיזינגוף כמו שהוציאו את כל השאר. ואם התלונה שלנו היא על הוצאת קווים מדיזינגוף זה לא רלוונטי לשאלה אם היה מקום להשאיר את קו 20 או לא. אם מדברים על הנחיצות של קו 20, צריך לשפוט איך הוא היה מתנהג אחרי הרפורמה אילו היו משאירים אותו. קשה לשוחח איתך, אתה כל הזמן קופץ מנושא לנושא. מי שגר בבן יהודה ממילא עדיף לו לנסוע לכיוון רידינג ולהחליף שם, אלה שבאיזור ארלוזורוב/אבן גבירול עדיף להם עם קווי 89 והאחרים יכולים להחליף ל 61, שהתדירות המשולבת שלו ושל 161 ממש לא רעה ברוב שעות היום.
ועוד משהו לגבי החלפת אוטובוס
שמתי לב שיש מקומות שיש מקומות שבונים עליהם ברפורמה בתור מקומות אסטרטגים להחלפת אוטובוסים . למשל רידינג או רכבת מרכז. אני לא מבין אם כך למה לא קירו אותם ? רוצים שאני אחליף אוטובוס? אין בעיה , אז לפחות כשאני לחכות לאוטובוס השני אני אעשה את זה במקום ממוזג . למה אני צריך רבע שעה להזיע בחום של הקיץ(באוגוסט אתה מזיע גם בשעות שאין שמש) או לקפוא למוות בחודשים של החורף.
 

cwen

New member
ועוד משהו לגבי החלפת אוטובוס
שמתי לב שיש מקומות שיש מקומות שבונים עליהם ברפורמה בתור מקומות אסטרטגים להחלפת אוטובוסים . למשל רידינג או רכבת מרכז. אני לא מבין אם כך למה לא קירו אותם ? רוצים שאני אחליף אוטובוס? אין בעיה , אז לפחות כשאני לחכות לאוטובוס השני אני אעשה את זה במקום ממוזג . למה אני צריך רבע שעה להזיע בחום של הקיץ(באוגוסט אתה מזיע גם בשעות שאין שמש) או לקפוא למוות בחודשים של החורף.
פה אני איתך
זו בעיה רצינית שאין קירוי. יש גם מקומות שאין אפילו סככות נורמליות. לגבי מה שכתבת על האוטובוסים, להזכיר לך את התדירות המזעזעת של קו 20?
 

droriko

New member
פה אני איתך
זו בעיה רצינית שאין קירוי. יש גם מקומות שאין אפילו סככות נורמליות. לגבי מה שכתבת על האוטובוסים, להזכיר לך את התדירות המזעזעת של קו 20?
כמו שכתבתי לך אז
היה צריך להגביר את התדירות שלו ושל עוד כל מיני קוים כמוהו (דווקא לזה היה נהגים). במקום זה במשרד התחבורה החליטו להתחכם והפכו את כל התחבורה הציבורית אפסייד-דאון ועכשיו הכל זה כאוס אחד גדול .
 

droriko

New member
זה סתם טימטום
אם הוא היה נוסע דרך נמיר הוא היה גם עוזר ל-171 וגם מקצר בהרבה את הנסיעה לסטודנטים מבת ים .
חוץ מזה
בנמיר לכיוון האוניברסיטה בבוקר אין פקקים, להבדיל מרוקח
 

DanBus43Maalit72

Active member
עוד שינויים עודכנו
בהתאם להודעה שהתקבלה מדובר משרד התחבורה. כמה מהשינויים עדיין אינם ברורים דיים. השינויים יכנסו לתוקף החל מ- 5 באוגוסט.
אם את קו 40 יעבירו לאוניברסיטה אז
קניון עזריאלי ינותק מקניון אילון ומקריית עתידים. מה יעשו נערים כמוני שלפעמים רוצים לבלות בחופש ובערב אחרי יום לימודים בקניון אילון? יחליפו 3 קווים? אני נגד העתקת קו 40 לאוניברסיטה.
 

stratomaximus

New member
אם את קו 40 יעבירו לאוניברסיטה אז
קניון עזריאלי ינותק מקניון אילון ומקריית עתידים. מה יעשו נערים כמוני שלפעמים רוצים לבלות בחופש ובערב אחרי יום לימודים בקניון אילון? יחליפו 3 קווים? אני נגד העתקת קו 40 לאוניברסיטה.
כנראה ימשיך לשם אחרי קניון איילון
 

DanBus43Maalit72

Active member
כנראה ימשיך לשם אחרי קניון איילון
לפחות שהקו יעצור בקניון אילון לכל מיני נערים
בגיל שלי ,צעירים ומשפחות באזור עזריאלי שאין להן רכב שרוצים לבלות בקניון אילון או אנשים שגרים במקומות שונים באזור גוש דן שבאים למשחקים או להופעות באצטדיון רמת גן.
 

טוקבק11

New member
עוד שינויים עודכנו
בהתאם להודעה שהתקבלה מדובר משרד התחבורה. כמה מהשינויים עדיין אינם ברורים דיים. השינויים יכנסו לתוקף החל מ- 5 באוגוסט.
מסתורין
יחודש קשר ישיר בין בת ים ותחנה מרכזית בתל אביב- הדבר היחיד שאפשר לחשוב עליו הוא הארכת קו 6 או קו 85 לתחנה המרכזית, כמובן בהנחה שלא פותחים אף קו או לא מחזירים קו כלשהו. בין רח' יפת ביפו למרכז רפואי בת ימון (לא מצוין איך) - אם לא פותחים אף קו חדש ולא מחזירים את 46, מדובר כנראה על שינוי כלשהו ב-83 או ב-10. תגבור שירות לרחוב יוספטל בבת ים (לא ברור איך יתבצע) - כאן האופציות מגוונות- אם את 10 מאריכים לבת ימון אז יש תגבור לרח' יוספטל, בנוסף, אני מאמין שאחד מהקווים 42/142/40 יעבור דרך רח' יוספטל- או 40 במסלולו הקודם בבת ים, או 142 שיסע במסלול 26 הישן, או 42 דרך הנביאים ויוספטל עד בלפור. 2 האופציות הראשונות נראות לי הסבירות ביותר. חיבור בין שכונת עמידר לשדרות ירושלים בבת ים (אין פירוט איך יתבצע) - אולי אחד מהקווים 37 או 41 ישונו? קו 41 די מוצלח במתכונתו הנוכחית ומשרת טוב את תושבי יפת, אני מאמין שישנו את קו 37 הכושל ויעבירו אותו דרך עמידר ודרום שד' ירושלים. קשר ממרכז העיר חולון למרכז רפואי בת ימון ושכונת ג'סי כהן- כנראה מדובר בשינוי של קו 11 המקומי, שאגב, די מוצלח. קווים 72/172- שינוי מבורך ומתבקש, כל הכבוד. החזרת קו 43 למסלולו הקודם- אחד השינויים הכי ברורים שקורים. קו 289- שינוי נדרש.
 

טוקבק11

New member
מסתורין
יחודש קשר ישיר בין בת ים ותחנה מרכזית בתל אביב- הדבר היחיד שאפשר לחשוב עליו הוא הארכת קו 6 או קו 85 לתחנה המרכזית, כמובן בהנחה שלא פותחים אף קו או לא מחזירים קו כלשהו. בין רח' יפת ביפו למרכז רפואי בת ימון (לא מצוין איך) - אם לא פותחים אף קו חדש ולא מחזירים את 46, מדובר כנראה על שינוי כלשהו ב-83 או ב-10. תגבור שירות לרחוב יוספטל בבת ים (לא ברור איך יתבצע) - כאן האופציות מגוונות- אם את 10 מאריכים לבת ימון אז יש תגבור לרח' יוספטל, בנוסף, אני מאמין שאחד מהקווים 42/142/40 יעבור דרך רח' יוספטל- או 40 במסלולו הקודם בבת ים, או 142 שיסע במסלול 26 הישן, או 42 דרך הנביאים ויוספטל עד בלפור. 2 האופציות הראשונות נראות לי הסבירות ביותר. חיבור בין שכונת עמידר לשדרות ירושלים בבת ים (אין פירוט איך יתבצע) - אולי אחד מהקווים 37 או 41 ישונו? קו 41 די מוצלח במתכונתו הנוכחית ומשרת טוב את תושבי יפת, אני מאמין שישנו את קו 37 הכושל ויעבירו אותו דרך עמידר ודרום שד' ירושלים. קשר ממרכז העיר חולון למרכז רפואי בת ימון ושכונת ג'סי כהן- כנראה מדובר בשינוי של קו 11 המקומי, שאגב, די מוצלח. קווים 72/172- שינוי מבורך ומתבקש, כל הכבוד. החזרת קו 43 למסלולו הקודם- אחד השינויים הכי ברורים שקורים. קו 289- שינוי נדרש.
או שישנו כנראה את קו 88, שיסע דרך בלפור
ויוספטל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה