קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה

מצב
הנושא נעול.
ו אחרונה להפעם..
באופן אישי, היה מאוד מתסכל ומאכזב לגלות את התעריפים ההזויים שנקבעו בקו.. מקווה שהעוול יתוקן בהקדם האפשרי, אחרת הרכבות ימשיכו לסוע כשהן ריקות יחסית..
תודה דניאל על הדווח מהקו החדש.
הנסיעה בקו נעימה ונוחה, הרבה אין מה לראות בין החומות, והוזלת מחירי הנסיעה מתבקשת מול החלופה הזולה באוטובוס.
 
ו אחרונה להפעם..
באופן אישי, היה מאוד מתסכל ומאכזב לגלות את התעריפים ההזויים שנקבעו בקו.. מקווה שהעוול יתוקן בהקדם האפשרי, אחרת הרכבות ימשיכו לסוע כשהן ריקות יחסית..
השבוע נסעתי מנתב"ג לתחנת וולפסון
עם החלפה בהגנה כמובן. לא היו יותר מ-15 נוסעים בכל הרכבת... מה שכן, היה מאוד כיף לראות את תחנת וולפסון נוצצת ואפילו השירותים מבריקים. רמת הגימור גבוהה מאוד! תודה על התמונות.
 

mauzer

New member
ו אחרונה להפעם..
באופן אישי, היה מאוד מתסכל ומאכזב לגלות את התעריפים ההזויים שנקבעו בקו.. מקווה שהעוול יתוקן בהקדם האפשרי, אחרת הרכבות ימשיכו לסוע כשהן ריקות יחסית..
תודה על התמונות דניאל
האוטובוס עדין עדיף ...
 

alantan

New member
קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה
לאחר ש ב 5 השנים האחרונות נהגתי לתעד את התקדמות העבודות בקו, השנה הסתיימו עבודות ההקמה, והחלו לפעול רכבות בקו. להלן מגוון תמונות מהפעילות בקו: מערך קומותיים שבראושו קטר COCO מספר 703 יוצא מתחנת צומת חולון דרומה..
נדמה לי שכך נפגשנו. בכל זאת גמר חתימה טובה
עם קו רכבת שפועל סוף כל סוף. תודה על כל התמונות שהבאת בחמש השנים האחרונות.
 
קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה
לאחר ש ב 5 השנים האחרונות נהגתי לתעד את התקדמות העבודות בקו, השנה הסתיימו עבודות ההקמה, והחלו לפעול רכבות בקו. להלן מגוון תמונות מהפעילות בקו: מערך קומותיים שבראושו קטר COCO מספר 703 יוצא מתחנת צומת חולון דרומה..
דני, תודה רבה על העבודה הרבה שהשקעת
 

אוהד11

New member
קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה
לאחר ש ב 5 השנים האחרונות נהגתי לתעד את התקדמות העבודות בקו, השנה הסתיימו עבודות ההקמה, והחלו לפעול רכבות בקו. להלן מגוון תמונות מהפעילות בקו: מערך קומותיים שבראושו קטר COCO מספר 703 יוצא מתחנת צומת חולון דרומה..
 

בועז ל

New member
קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה
לאחר ש ב 5 השנים האחרונות נהגתי לתעד את התקדמות העבודות בקו, השנה הסתיימו עבודות ההקמה, והחלו לפעול רכבות בקו. להלן מגוון תמונות מהפעילות בקו: מערך קומותיים שבראושו קטר COCO מספר 703 יוצא מתחנת צומת חולון דרומה..
תודה ענקית על חמש שנים של תיעוד מקצועי!

יו"ר הוועד ואני ניסינו לדחות את פתיחת הקו לראשל"צ עד שתשוב מחו"ל, אך נכשלנו
לא נורא, בקו הבא שלך אני מבטיח לך שזה לא יקרה...
 

darkshadow1

New member
קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה
לאחר ש ב 5 השנים האחרונות נהגתי לתעד את התקדמות העבודות בקו, השנה הסתיימו עבודות ההקמה, והחלו לפעול רכבות בקו. להלן מגוון תמונות מהפעילות בקו: מערך קומותיים שבראושו קטר COCO מספר 703 יוצא מתחנת צומת חולון דרומה..
 

elitrou

New member
קו ת"א - רשל"צ משה דיין בפעולה
לאחר ש ב 5 השנים האחרונות נהגתי לתעד את התקדמות העבודות בקו, השנה הסתיימו עבודות ההקמה, והחלו לפעול רכבות בקו. להלן מגוון תמונות מהפעילות בקו: מערך קומותיים שבראושו קטר COCO מספר 703 יוצא מתחנת צומת חולון דרומה..
ראיתי הרבה קטרי COCO בקו החדש
יש הבדל בביצועים ביחד לקטרי ה-BOBO הרגילים? עד כמה שאני מבין אלה הם קטרי משא שאינם מיועדים לרכבות נוסעים במקור ומכוילים ליותר כוח על חשבון המהירות הסופית.
 

darkshadow1

New member
ראיתי הרבה קטרי COCO בקו החדש
יש הבדל בביצועים ביחד לקטרי ה-BOBO הרגילים? עד כמה שאני מבין אלה הם קטרי משא שאינם מיועדים לרכבות נוסעים במקור ומכוילים ליותר כוח על חשבון המהירות הסופית.
אם אתה צודק זה דווקא הגיוני.
התחנות בקו הזה נמצאות במרחק מאוד קטן אחת מהשנייה, מה שאומר שגם ככה הרכבות לא מגיעות למהירות הסופית שלהן ברוב המוחלט של הדרך (אם בכלל)- אז עדיף להשתמש בקטרים שמביאים את הרכבת למהירות מקסימאלית נמוכה יותר אבל בזמן קצר יותר.
 

david80

Member
אם אתה צודק זה דווקא הגיוני.
התחנות בקו הזה נמצאות במרחק מאוד קטן אחת מהשנייה, מה שאומר שגם ככה הרכבות לא מגיעות למהירות הסופית שלהן ברוב המוחלט של הדרך (אם בכלל)- אז עדיף להשתמש בקטרים שמביאים את הרכבת למהירות מקסימאלית נמוכה יותר אבל בזמן קצר יותר.
כתבתי על זה בעבר
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=142680087
 
הבובו אכן לא מתאים, והתוצאה היא 18 דקות נסיעה
בין ההגנה למשה דיין, בעוד שמשך הנסיעה בקו פרברי דומה בקופנהגן הוא 11 דקות!
ה 18 דקות נובעות מ ריפוד לוח הזמנים..
בנסיעה שביצעתי, הרכבת הגיע לתחנות לפני הזמן הנקוב בלו"ז..
 

easylivin

New member
ה 18 דקות נובעות מ ריפוד לוח הזמנים..
בנסיעה שביצעתי, הרכבת הגיע לתחנות לפני הזמן הנקוב בלו"ז..
בנסיעה שלי, בכל תחנה עצרנו למשך
2 דקות תמימות - הרבה מעבר לנדרש (בחו"ל מסתפקים בחצי דקה לכל היותר, ובקווים עירוניים ב-10 עד 15 שניות), וזה למרות שהנסיעה הייתה איטית ממילא.
 

david80

Member
בנסיעה שלי, בכל תחנה עצרנו למשך
2 דקות תמימות - הרבה מעבר לנדרש (בחו"ל מסתפקים בחצי דקה לכל היותר, ובקווים עירוניים ב-10 עד 15 שניות), וזה למרות שהנסיעה הייתה איטית ממילא.
וזה היה קטר בובו?
 

david80

Member
כן, וזה הופך את הלו"ז לתמוה עוד יותר...
סביר להניח שקטר קו-קו מאיץ יותר טוב, בייחוד בעליות שיש בקו (לא רק בהגנה, אגב).
אולי זמן הנסיעה הארוך גרם לקביעת המחיר הגבוה!
חשבתם על זה? מניסיון שלי, קטר הקוקו בהחלט מאיץ יותר מהר מהבובו, במיוחד בתחילת הנסיעה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה