שרשור נושאי - תאונת הרכבת

מצב
הנושא נעול.

ariel0

New member
ואם היה מודו עם קטר דוחף?

בהחלט סביר להניח כך. אילו G26 היה
בראש הרכבת, רוב הסיכויים שרק נהג המשאית היה נהרג ואילו איש מבין נוסעי הרכבת לא היה נפצע בינוני או קשה, מקסימום קל. ליל מנוחה מירושלים ידידי.
ואם היה מודו עם קטר דוחף?
נראה לי שאם היתה רכבת עם קטר דוחף התוצאות היו יותר מחרידות. הקרון הראשון היה נפגע, והקטר היה ממשיך לדחוף את הקרונות אחד על השני. מה דעתכם? אריאל
 
שאלה טובה שאלת ! אכן חומר למחשבה

ואם היה מודו עם קטר דוחף?
נראה לי שאם היתה רכבת עם קטר דוחף התוצאות היו יותר מחרידות. הקרון הראשון היה נפגע, והקטר היה ממשיך לדחוף את הקרונות אחד על השני. מה דעתכם? אריאל
שאלה טובה שאלת ! אכן חומר למחשבה
ויתכן שאתה צודק אם כי לקרון הניהוג במודו יש בופרים שאין לקרונועים ולכן בהחלט יתכן שהמשאית היתה עפה הצידה והיה נגרם נזק קטן יותר. אם כי יתכן שבזוית מסויימת היה נגרם נזק זהה או רב יותר. לדעתי חייבים לערוך ניסוי של סימולטורים בעניין זה. אתה בהחלט מעלה שאלה קשה מאוד ונכונה !
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מכאן נשאלת השאלה המתבקשת:

שאלה טובה שאלת ! אכן חומר למחשבה
ויתכן שאתה צודק אם כי לקרון הניהוג במודו יש בופרים שאין לקרונועים ולכן בהחלט יתכן שהמשאית היתה עפה הצידה והיה נגרם נזק קטן יותר. אם כי יתכן שבזוית מסויימת היה נגרם נזק זהה או רב יותר. לדעתי חייבים לערוך ניסוי של סימולטורים בעניין זה. אתה בהחלט מעלה שאלה קשה מאוד ונכונה !
מכאן נשאלת השאלה המתבקשת:
האם כדאי להתקין בופרים ל-IC3?
 

levikon

New member
זה קצת בלתי אפשרי...

מכאן נשאלת השאלה המתבקשת:
האם כדאי להתקין בופרים ל-IC3?
זה קצת בלתי אפשרי...
כל הרכבת הזאת היא טעות אחת גדולה. בלי מחיצות התנגשות. בלי משטחי ספיגה. בלי קורות חיזוק נורמאליות. ההגנה היחידה שלה מפני התנגשות חזיתית זה מעטפת שחורה ובלתי חסינה כלל. זה לא רכבת, זה פחית...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
השאלה, שוב, האם ניתן

זה קצת בלתי אפשרי...
כל הרכבת הזאת היא טעות אחת גדולה. בלי מחיצות התנגשות. בלי משטחי ספיגה. בלי קורות חיזוק נורמאליות. ההגנה היחידה שלה מפני התנגשות חזיתית זה מעטפת שחורה ובלתי חסינה כלל. זה לא רכבת, זה פחית...
השאלה, שוב, האם ניתן
להתקין בופרים כדי לנסות ולחזק קצת את ההגנה או שזה בלתי אפשרי בגלל האופן שבו מתחברים המערכים אחד לשני.
 

levikon

New member
זה בלתי אפשר. וגם לא יעיל.

השאלה, שוב, האם ניתן
להתקין בופרים כדי לנסות ולחזק קצת את ההגנה או שזה בלתי אפשרי בגלל האופן שבו מתחברים המערכים אחד לשני.
זה בלתי אפשר. וגם לא יעיל.
כדי להתקין אותם, צריך לשנות את כל אופן החיבור של הרכבת. וגם! לשנות את המבנה שלה כדי שלבופרים יהיו נקודות חוזק ולא סתם מקלות תקועים החוצה. הרכבת גם תתקשה לפעול על פי הייעוד של הניתוק וחיבור מהיר.
 

omer87

New member
תודה רבה אביתר../images/Emo45.gif

אינשאללה ! תודה רבה. נקווה שאנשי
השטח בארוע הבא שאינשאללה יהיה ארוע טוב שכיף לדווח עליו יהיו מדוייקים יותר בדיווחי האמת שלהם. אנחנו פירסמנו כאן את דבר התאונה ראשונים לפני כל אתרי האינטרנט בישראל. התאונה ארעה בשעה 17:47. אני קיבלתי את המידע בשעה: 17:49 !!! לקח לי 10 דקות לאמת פרטים ! בשעה: 18:01 פירסמתי ראשון לפני כולם בעולם ! לילה טוב מירושלים ותודה רבה !
תודה רבה אביתר

 
כמה טעויות דפוס, פשוט לא יאומן../images/Emo2.gif

בהדזמנות זו אני רוצה להודות לאביתר
אני מטרף לערן ומודה לאביתר, שמוכיח פעם אחר פעם שאחנחנו הקהילה המקצועית והמעודכנת ביותר בנושאי תח"צ. תמיד המידע מתפרסם בפעם הראשונה אצלנו, במקרים שמחים ובמקרים עצובים. לאביתר יש הרבה קרדיט בפורום ובייחוד על המידה מהאירוע היום, ואין לזלזל באמינות המידע שהוא מעביר, מכיוון שהוא מגיע ממקור ראשון. מקווה שבעתיד תביא לנו מידע רק על אירועים משמחים
כמה טעויות דפוס, פשוט לא יאומן

*מצטרף לערן... *אנחנו *המידע מהאירוע היום סליחה על הטעויות...
 
כמה דברים שלא הבנתה ממה שכתבתי

תשובה: בכלל לא היה קטר בארוע
הזה ! על איזה קטר אתה מדבר ? כנראה שאתה מתכוון לתאונה אחרת. כפי שערן כתב לפחות 3 פעמים, אנחנו מקבלים דיווחים בזמן אמת מכל מיני מקורות ! אני מביא את הדיווח מהם, גם כן בזמן אמת ואני לא אחראי לאמיתות המידע בזמן אמת ! הרי תמיד מתבררים הפרטים המדוייקים רק לאחר מס' ימים ! מה שכן ברור כרגע הוא שמס' הפצועים הכולל עומד על 197 בדיוק ולא 152. זו לא תאונה ראשונה מהסוג הזה וכבר פירסמתי בעבר מידע על מס' תאונות כאלה. הרכבת לא נסעה במהירות מקסימלית ואף היתה רחוקה מזה ! מי סיפר לך שהרכבת נסעה 90 קמ"ש ? ממש לא נכון. לא ניתן בכלל לבצע השוואה לתאונת הבונים. אילו היית קורא את 2 הקלסרים של מסקנות ועדת החקירה הנמצאים בארכיון הרכבת, היית מבין ששם היה בכלל קטר מאסיבי ולא קרונוע ולכן התוצאות אינן יכולות להיות ברות השוואה. הנהג שנפגע היום הוא אדם מאוד נחמד וזהיר (שמו שמור מטעמים מובנים) וברור מאליו שלא יכול היה למנוע את התאונה. מוקדם מאוד להסיק מסקנות בשלב זה בו טרם קברו את ההרוגים ! הבעיה איתך עמית היא שאתה ניזון מהטלויזיה ומהעיתונות. אנחנו קצת ניזונים מעוד מקורות חוץ מהתקשורת וכפי שגם אני ניזון בין היתר מהתקשורת, ראית שלא חסרו סתירות בין המקורות השונים. אני "קצת" יודע עוד מידע על התאונה הזו אבל תסכים איתי שלא כל דבר צריך לכתוב. היות וישנם נתונים נוספים שנודעו לי בחצי השעה האחרונה ואשר אינני מוסמך למוסרם מפאת רגישותם, אני חושב שזה איננו תפקידי ולכן גם אתה וגם אני נמתין בסבלנות להיוודע תוצאות הארוע. אם דובר הרכבת יחליט לתת מידע נוסף, הוא יתן. רק הוא מוסמך למסור סוג כזה של אינפורמציה. את אתר האינטרנט של הרכבת מנהל אדם מקצוען. אם לא ראית עד עכשיו איזכור לתאונה באתר, יש לכך סיבה טובה. לא עושים שום דבר בצורה נמהרת. אני מכיר את נהג הרכבת אישית ויכול לומר לך שמדובר באדם אחראי מאוד. פשוט לא היה לו מזל. וחוצמיזה: עד מחר בערב ניתעדכן כולנו לבטח במידע נוסף. לילה טוב מירושלים.
כמה דברים שלא הבנתה ממה שכתבתי
1) אני דיברתי על שדיווחתה שיש כ-20 הרוגים !!! אני לא יודע עם יש 20 הרוגים אבל כרגע אומרים שיש 7 הרוגים , אולי המקורות שלך יודעים על 20 נמתין (אולי ימותו עוד 13 אנשים) . אני כותב בצניות כמובן , אביתר זו דוגמה של יתנשאות אף אחד לא יודע כלום אבל רק אתה יודע וכבר מדווח בפורום על 20 הרוגים , כבר אמרו פה שקצת זהירות ופחות יתנשאות (שאני יודע הכל ואתם לא) היתה חוסכת ממך את הביקורת . 2) אם תיקרא בעיון את מה שכתבתי תיראה שהמספר 152 מתיחס רק ואני חוזר רק למס' הפצועים הקלים , תיקרא שוב ותעשה חשבון פשוט !!! 3) לא יודע זה מה שאמרו בתיקשורת שהרכבת נסעה 90 קמ"ש כמה היא נסעה ברגע הפגיעה אני לא יודע (יש דיווחים מהנוסעים שהנהג צפר והתחיל להאיט לפני היתנגשות) . 4) אני מיתכוון לתאונות מקום המדינה לא מעניין אותי מה היה בתקופת הבריטים והתורכים , עם יש לך דוגמה למיקרה כזה שרכבת פוגעת במשהו ומעוצמת היתנגשות חלקה יורד מהפסים וכל הניפגעים הם מנוסעי הרכבת בשנים 1948-2004 אז אני הוריד בישבילך את הכובע !!!! אולי היתי צריך לנסח את זה יותר טוב , האם קרה מיקרה כזה לרכבת .........ישראל........???????
 
כדאי שתוריד את הכובע כי יש לי יותר

כמה דברים שלא הבנתה ממה שכתבתי
1) אני דיברתי על שדיווחתה שיש כ-20 הרוגים !!! אני לא יודע עם יש 20 הרוגים אבל כרגע אומרים שיש 7 הרוגים , אולי המקורות שלך יודעים על 20 נמתין (אולי ימותו עוד 13 אנשים) . אני כותב בצניות כמובן , אביתר זו דוגמה של יתנשאות אף אחד לא יודע כלום אבל רק אתה יודע וכבר מדווח בפורום על 20 הרוגים , כבר אמרו פה שקצת זהירות ופחות יתנשאות (שאני יודע הכל ואתם לא) היתה חוסכת ממך את הביקורת . 2) אם תיקרא בעיון את מה שכתבתי תיראה שהמספר 152 מתיחס רק ואני חוזר רק למס' הפצועים הקלים , תיקרא שוב ותעשה חשבון פשוט !!! 3) לא יודע זה מה שאמרו בתיקשורת שהרכבת נסעה 90 קמ"ש כמה היא נסעה ברגע הפגיעה אני לא יודע (יש דיווחים מהנוסעים שהנהג צפר והתחיל להאיט לפני היתנגשות) . 4) אני מיתכוון לתאונות מקום המדינה לא מעניין אותי מה היה בתקופת הבריטים והתורכים , עם יש לך דוגמה למיקרה כזה שרכבת פוגעת במשהו ומעוצמת היתנגשות חלקה יורד מהפסים וכל הניפגעים הם מנוסעי הרכבת בשנים 1948-2004 אז אני הוריד בישבילך את הכובע !!!! אולי היתי צריך לנסח את זה יותר טוב , האם קרה מיקרה כזה לרכבת .........ישראל........???????
כדאי שתוריד את הכובע כי יש לי יותר
מ-20 מקרים כאלה. רובם פורסמו כאן העבר. ראה: 19.09.1973 ראה: 06.03.1974 ראה: 20.09.1959 וזה רק מזכרון של שניה וחצי.... לעניין 20 הרוגים: הנתון הנ"ל התקבל ממקור בכיר ביותר באבו כביר וכמובן לא אומר מיהו. בסערת הרגשות גם לו מותר לטעות ! כרגע 206 פצועים, מתוכם 158 קל ולא 152. ברגע הפגיעה היתה מהירות הרכבת נמוכה מ-90 קמ"ש. המהירות המוערכת ידועה לי אך אין לי שום סמכות למסור לך אותה. חכה לדו"ח החקירה. עזוב אותך מתקשורת: כל הכתבות מלאות בטעויות כמו כל הדיווחים מהשטח. גם לי אמרו דברים סותרים כל הזמן. פעם אמרו שנהג הרכבת נהרג ופעם אמרו שהוא רק נפצע. בארכיון אביתר ניתן למצוא מידע מדוייק אודות כל התאונות והפיגועים בהם היתה מעורבת רכבת-ישראל מיום 14.05.1948 ועד 23.06.2005. עבור על ארכיון הפורום החל מהעמוד הראשון ועד היום. קרא הכל, לאט-לאט ואם תהיינה לך שאלות אח"כ, תבוא אלי הביתה ותוכל לקבל תשובות על כוס קפה ועוגה. לילה טוב מעיר החטאים - ירושלים.
 
ודרך-אגב: עוזר הנהג מאיר קריאף ז"ל

כדאי שתוריד את הכובע כי יש לי יותר
מ-20 מקרים כאלה. רובם פורסמו כאן העבר. ראה: 19.09.1973 ראה: 06.03.1974 ראה: 20.09.1959 וזה רק מזכרון של שניה וחצי.... לעניין 20 הרוגים: הנתון הנ"ל התקבל ממקור בכיר ביותר באבו כביר וכמובן לא אומר מיהו. בסערת הרגשות גם לו מותר לטעות ! כרגע 206 פצועים, מתוכם 158 קל ולא 152. ברגע הפגיעה היתה מהירות הרכבת נמוכה מ-90 קמ"ש. המהירות המוערכת ידועה לי אך אין לי שום סמכות למסור לך אותה. חכה לדו"ח החקירה. עזוב אותך מתקשורת: כל הכתבות מלאות בטעויות כמו כל הדיווחים מהשטח. גם לי אמרו דברים סותרים כל הזמן. פעם אמרו שנהג הרכבת נהרג ופעם אמרו שהוא רק נפצע. בארכיון אביתר ניתן למצוא מידע מדוייק אודות כל התאונות והפיגועים בהם היתה מעורבת רכבת-ישראל מיום 14.05.1948 ועד 23.06.2005. עבור על ארכיון הפורום החל מהעמוד הראשון ועד היום. קרא הכל, לאט-לאט ואם תהיינה לך שאלות אח"כ, תבוא אלי הביתה ותוכל לקבל תשובות על כוס קפה ועוגה. לילה טוב מעיר החטאים - ירושלים.
ודרך-אגב: עוזר הנהג מאיר קריאף ז"ל
נהרג בהתהפכות רכבת נוסעים שהתנגשה עם משאית באזור שלא רחוק מהתאונה של היום. קריאף ז"ל, נהרג ביום 20.09.1959 עת הוא עף מחלונו של קטר מס' 113 שהתהפך בתאונה זו. את זה אתה יכול למצוא בארכיון הפורום ! אתה לא צריך בשביל זה אותי ! תוריד את הכובע עכשיו, על פי הגדרתך !
 
ברצוני להביא לידיעתכם ,פורסם בערוץ1

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
ברצוני להביא לידיעתכם ,פורסם בערוץ1
לפני 30 דקות !!! מפקח של הרכבת (מפקח לשעבר) טוען שבשנת 2003 היה בדיוק באותו המקום והוא הדגיש בדיוק באותו הנקודה שהיתה היום התאונה (דרך עפר למעבר כלי רכב חקלאיים) תאונה בין משאית לאותו סוג מערכת רכבת שהיתה מעורבת היום בתאונה !!!!! אז נהג הקטר נהרג וניפצעו עוד 2 אנשים . לאחר התאונה היתה חקירה והוא הוזמן לוועדה לביקורת הרכבת ובה הוא טען שצריך , אחרי התאונה הזו וכדי למנוע תאונות כאלו בעתיד ליסלול כביש נורמלי עם רמזור ומחסומים כדי למנוע בעתיד תאונות עם יותר ניפגעים והרוגים , תאונות שהוא אמר יכולות ליקרות כל רגע ועם הרבה ניפגעים והרוגים . לטענתו ראשי הרכבת צחקו עליו בישיבת הוועדה ואמרו לו ביתנשאות שלרכבת אין לא היו ולא יהיו בעתיד תאונות חמורות כי זה בלתי אפשרי , הוא ציין שהם זילזלו במסקנותיו ולא עשו דבר בענין ואת התוצאות ראינו היום !!! השאלה שלי אליכם היא , אני בטוח שמישהו מימכם פירסם בפורום את דבר התאונה , אז בבקשה מישהו יכול להביא לי יותר פרטים לגבי התאונה שהוא דיבר עליה בשנת 2003 , אני רוצה ליבדוק אם הוא אמר אמת לגבי המיקום המדוייק של התאונה ההיא עם היא באותו המקום של התאונה הנוכחית ????? אם הוא דובר אמת יש פה מחדל שהצביעו עליו והזהירו את ראשי הרכבת לגביו והם זילזלו ולא יתיחסו להזהרות !!!!! זה מחדל שדורש העפת קודקודים ברכבת !!!!!!
 
מה דעתכם על הנאמר , תגיבו

ברצוני להביא לידיעתכם ,פורסם בערוץ1
לפני 30 דקות !!! מפקח של הרכבת (מפקח לשעבר) טוען שבשנת 2003 היה בדיוק באותו המקום והוא הדגיש בדיוק באותו הנקודה שהיתה היום התאונה (דרך עפר למעבר כלי רכב חקלאיים) תאונה בין משאית לאותו סוג מערכת רכבת שהיתה מעורבת היום בתאונה !!!!! אז נהג הקטר נהרג וניפצעו עוד 2 אנשים . לאחר התאונה היתה חקירה והוא הוזמן לוועדה לביקורת הרכבת ובה הוא טען שצריך , אחרי התאונה הזו וכדי למנוע תאונות כאלו בעתיד ליסלול כביש נורמלי עם רמזור ומחסומים כדי למנוע בעתיד תאונות עם יותר ניפגעים והרוגים , תאונות שהוא אמר יכולות ליקרות כל רגע ועם הרבה ניפגעים והרוגים . לטענתו ראשי הרכבת צחקו עליו בישיבת הוועדה ואמרו לו ביתנשאות שלרכבת אין לא היו ולא יהיו בעתיד תאונות חמורות כי זה בלתי אפשרי , הוא ציין שהם זילזלו במסקנותיו ולא עשו דבר בענין ואת התוצאות ראינו היום !!! השאלה שלי אליכם היא , אני בטוח שמישהו מימכם פירסם בפורום את דבר התאונה , אז בבקשה מישהו יכול להביא לי יותר פרטים לגבי התאונה שהוא דיבר עליה בשנת 2003 , אני רוצה ליבדוק אם הוא אמר אמת לגבי המיקום המדוייק של התאונה ההיא עם היא באותו המקום של התאונה הנוכחית ????? אם הוא דובר אמת יש פה מחדל שהצביעו עליו והזהירו את ראשי הרכבת לגביו והם זילזלו ולא יתיחסו להזהרות !!!!! זה מחדל שדורש העפת קודקודים ברכבת !!!!!!
מה דעתכם על הנאמר , תגיבו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה